Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальне приладдя та матеріали для учнів початкових класів «Нової української школи»
Очікувана вартість
739 085,00 UAH
UA-2020-04-17-005345-b cd0c537a200149ab9b07170e2cbd1128
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Бакум

+380325222542 p_tar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЖОВКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 39013038
Вебсайт: https://sites.google.com/site/zhovkvarayvo/
Місцезнаходження: 80300, Україна , Львівська обл., м. Жовква, вул. Коновальця, буд. 4
Контактна особа: Ольга Бакум
+380325222542
p_tar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 13:12
Звернення за роз’ясненнями: до 02 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 травня 2020 13:06
Очікувана вартість: 739 085,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 695,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 найменувань
Навчальне приладдя та матеріали для учнів початкових класів «Нової української школи»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Є.Коновальця,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару субвенційні кошти, районний бюджет Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технычних характеристик
Дата подання: 18 квітня 2020 14:30
Дата відповіді: 21 квітня 2020 11:08
Доброго дня. В Додатоку №4 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ нами вявлено суттєве протиріччя, а саме у п.1 вами зазначено "Запропонований Учасником товар обов’язково повинен відповідати (або мати кращі характеристики) усім наведеним у Таблиці вимогам та характеристикам", тобто, учасник, згідно закону "Про публічні закупівлі" має абсолютне право пропонувати "еквівалент", який має кращі характеристики, про те в п. 5. ви зазначаєте, що "Товар повинен бути в точній відповідності з технічними вимогами, параметрами, зазначеними у Специфікації", що суттєво суперечить пункту 1 Технічної специфікації та є прямим порушенням закону, адже ви обмежуєте можливість пропонувати "еквівалент", який має кращі характеристики. Усуньте, будь ласка, виявлене порушення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Просимо Вас звернути увагу, що перед пунктами додатку №4 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ зазначено:
У разі, якщо нижче міститься посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника − читати "або еквівалент". Замовник приймає еквівалент з параметрами не гіршими, а такими самими або кращими, як вказав Замовник
Що до опису технічних характеристик
Дата подання: 18 квітня 2020 14:45
Дата відповіді: 21 квітня 2020 11:14
Доброго дня. Уважно вивчивши технічну специфікацію нами було встановлено, що деякі предмети закупівлі не мають технічного опису, а містять лише узагалюнюючі дані, без необхідних розмірів, наприклад, "Візок пластиковий для зберігання дидактичного матеріалу (на 4 скрині)". Надайте, будь ласка, конкретну технічну інформацію стосовно розмірів даного візка та його складових, т.я. існує аналогічна продукція (еквівалент) інших виробників з кращими технічними характеристиками.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовник надав ескіз пластикового візка для зберігання дидактичного матеріалу, Ви ж можете у своїй пропозиції надати аналогічну продукцію (еквівалент) інших виробників з кращими технічними характеристиками.
Що до опису технічних характеристик 2
Дата подання: 21 квітня 2020 11:49
Дата відповіді: 21 квітня 2020 12:04
Надайте, будь ласка, конкретну технічну інформацію стосовно розмірів даного візка та його складових, чи учасник на власний розсуд може вибрати розміри?
Відповідь: Надаємо: Візок з контейнерами для дидактичного матеріалу та зберігання посібників в класі.

Технічні характеристики:

Візок та контейнери мають бути виготовлені з первинного поліпропілену;

Контейнери повинні мати виріз, для зручності під час їх експлуатації, як шухляд.

Кількість контейнерів у візку не менше 4.

Розмір контейнера не менше 150х427х312мм;

Візок має бути оснащено гумовими ніжками (можуть бути і коліщатки) , що запобігають ковзанню.

Розбірна система, має надійно з’єднувати всі елементи конструкції. Система має бути гнучкою та давати можливість змінювати розмір поличок за потреби вчителя.

Габаритні розміри візка:

висота не менше 766мм; ширина 354мм; глибина 430мм.

Корисний об’єм кожної скрині - не менше 15л.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-005345-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАБІНЕТУС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42269220
Дата подання: 19 травня 2020 12:46
Вимога
Неправомірне рішення замовника щодо визначення переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 травня 2020 15:58
У відповідь на Вашу ВИМОГУ «про недопущення порушення законодавства про публічні закупівлі» від 20.05.2020р. повідомляємо:
По 1-му питанню Замовник інформує: відповідно до п.1.3 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі), а також відбитки печатки (у разі наявності), окрім тих, що подаються у форматі WORD (“DOC”) або EXCEL (“XLS”). Нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом та печаткою Учасника».
Документи, які Ви зазначили є оригіналами та видані іншими установами - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- лист-відгук Відділу освіти Коростишівської РДА від 28.04.2020р.;
- висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 03.12.2018р. №602-123-20-1/7575;
- висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 03.12.2012р.
2. Щодо інформації зазначеної про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи повідомляємо, що у ФОП – власником, засновником та кінцевим бенефіціарним власником є одна і та ж - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛЕЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА.
3. На вимогу Додатку 1 Таблиця 1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник просив надати:
«1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися учасником при виконанні договору».
На виконання даної вимоги документації в пропозиції Учасника наявна довідка №17 від 06.05.2020р. у якій містяться відомості про оренду обладнання та матеріально –технічну базу. Інформації, яка вказана у довідці є достатньою для виконання вимоги п.1.1. Таблиці 1 Додатку 1 ТД Замовника. Договори оренди Учасником подані додатково на його власний розсуд, а тому Замовником не розглядалися на відповідність, оскільки первинно Тендерною документацією не вимагалися.
4. Щодо інформації про надання документів у складі пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ БІЛЕЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА іноземною мовою, то інформуємо, що це є паспорти та інструкції на товар, такі документи Тендерною документацією Замовника не вимагалися в принципі, а тому не можуть бути підставою для відхилення пропозиції Учасника «ФОП Білецька Т.І.».
5. Що інформації про подання в порівняльній таблиці зображення моделі-фартуха повідомляємо про те, що на відповідність вимогам тендерної документації, ст.16 та ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що в пропозиції вищезазначеного Учасника завантажено порівняльну таблицю у якій позиція № 16 «Модель тіла людини, розбірна» по опису повністю відповідає та співпадає із вимогами заявленими Замовником в технічній Специфікації, але зображення товару не відповідає зображенню, який Замовник має намір купити. Проаналізувавши в сукупності документи подані в пропозиції вищезазначеного Учасника, а саме цінову пропозицію у якій дана модель запропонована по ціні 5880,00 грн. за 1 шт. Замовник зробив висновок, що Учасник надав пропозицію щодо поставки товару – «модель тіла людини, розбірна», а зображення моделі-фартуха подано помилково, оскільки опис запропонованого товару повністю відповідає опису товару, який має намір купити Замовник.
Відповідно до п.1.4. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, наприклад: відсутність підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки.
Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету.
До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
За наявності формальних помилок пропозиція торгів не відхиляється.
Враховуючи вищевикладене, Замовник відхиляє Вашу Вимогу, оскільки зазначені у ній факти не відповідають дійсності, Замовником при проведені відкритих торгів дотримано принципів визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Номер вимоги: UA-2020-04-17-005345-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПРОВОЗЮК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2791924573
Дата подання: 21 травня 2020 17:16
ПОРУШЕННЯ Закону України «Про публічні закупівлі» щодо незаконного визначення переможцем закупівлі
ВИМОГА
про вчинення дій з метою добровільного усунення порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо незаконного визначення переможцем закупівлі ФОП БІЛЕЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА


ВІДДІЛ ОСВІТИ ЖОВКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.
Замовником оголошено закупівлю відкриті торги з публікацією англійською мовою по предмету «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 39160000-1 – Шкільні меблі ( Навчальне приладдя та матеріали для учнів початкових класів «Нової української школи»)» ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2020-04-17-005345-b.
Відповідно до ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.

Нижче описую підстави та обґрунтування невідповідності тендерної пропозиції учасника ФОП БІЛЕЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА вимогам тендерної документації, які замовник повинен врахувати при оцінці тендерних пропозицій учасників закупівлі відповідно до ч. 5 ст. 28 Закону.
Вимоги до учасників закупівлі затвердженні рішенням тендерного комітету у тендерній документації.
Частиною 1 статті 30 Закону встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Наголошуємо, що Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може виходити за рамки чітко сформульованих положень за тендерною документацією та не може допускати до аукціону тендерні пропозиції які не відповідають вимогам Замовника.

1. Відповідно до Додатку 1 Таблиці 3. Інші документи, тендерної документації встановлено вимогу що учасники закупівлі повинні надати - Відомості про учасника.
Відомості про учасника надаються в довільній формі та мають містити інформацію:
Форма “ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА”.
1. Назва учасника:
2. Організаційно-правова форма:
3. Форма власності:
4. Юридична адреса:
5. Поштова адреса:
Реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО), у якому (яких) обслуговується учасник: (у даному пункті зазначаються реквізити банку (банків) у якому (яких) обслуговується учасник)

Всупереч вимоги, що передбачена умовами тендерної документації та додатків до неї учасник ФОП БІЛЕЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА не надала відомостей за встановленною фомою/довільною формою із зазначенням всієї необхідної інформації в складі своєї пропозиції. Таким чином, учасником подано неналежним чином оформлену пропозицію, що не відповідає як умовам тендерної документації.

В зв’язку з викладеним вище, вважаю дії Замовника щодо визначення переможцем закупівлі ФОП БІЛЕЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА неправомірними, адже тендерна пропозиція учасника ФОП БІЛЕЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.


ПОПЕРЕДЖАЄМО ТА ВИМАГАЄМО:
1. Добровільно усунути порушення шляхом скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП БІЛЕЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА.
2. Відхилити пропозицію Учасника ФОП БІЛЕЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.
3. Розглянути наступну пропозицію на її відповідність вимогам тендерної документації.

У випадку ігнорування зазначеної Вимоги тендерним комітетом, ми змушені будемо звернутись за захистом своїх прав у порядку статті 18 Закону до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із відповідною Скаргою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 травня 2020 15:39
У відповідь на Вашу ВИМОГУ «щодо незаконного визначення переможця» від 21.05.2020р. Замовник повідомляє:
По-перше Замовник оголошував не відкриті торги з публікацією на англійській мові як Ви зазначаєте у своїй вимозі, а відкриті торги, система автоматично допускає до аукціону, а не Замовник вирішує допускати чи не допускати пропозицію Учасника до аукціону, як Ви зазначаєте у Скарзі.
Щодо інформації зазначеної у Вимозі про, те, що ФОП Білецька Т.І. не надала відомостей за встановленою формою/довільною формою із зазначенням всієї необхідної інформації в складі своєї пропозиції повідомляємо:
В Тендерній документації Замовника п.2 Таблиці 3 «Інші документи» зазначено: «Відомості про учасника надаються в довільній формі та мають містити інформацію: 1,2,3,4,5,6».
На виконання даної вимоги в пропозиції міститься «Інформаційний лист» в якому містяться дані, які вимагалися у формі «Відомості про учасника», назва документа не відповідає назві заявленій у тендерній документації Замовника.
Додатково інформуємо, відповідно до п.1.4 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної документації Замовника передбачено:
1.4. Тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, наприклад: відсутність підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки.
Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету.
До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
До формальних (несуттєвих) помилок можуть бути віднесені такі помилки:
- технічні помилки та описки.
Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.
Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
Наприклад: у відомостях про учасника не зазначено розрахункового рахунка, відкритого в банківській установі, проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документів учасника;
Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції торгів при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, зазначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
За наявності формальних помилок пропозиція торгів не відхиляється.
Враховуючи вищевикладене, Замовник відхиляє Вашу Вимогу, оскільки зазначені у ній факти не відповідають дійсності, Замовником при проведені відкритих торгів дотримано принципів визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.

Документи подані скаржником

19 травня 2020 12:46
Вимога.pdf

Документи

Документи подані скаржником

21 травня 2020 17:16
Вимога UA-2020-04-17-005345-b.pdf

Документи

25 травня 2020 15:39
ВІДПОВІДЬ ПРОВОЗЮК.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2020 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП"ЧАС-ПІК" 398 521,68
UAH з ПДВ
394 823,70
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛЕЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА 494 585,00
UAH з ПДВ
398 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПРОВОЗЮК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ" 523 490,00
UAH з ПДВ
398 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПОЗНЯК РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ 428 400,00
UAH з ПДВ
420 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОКОВ ЮРІЙ ЛЬВОВИЧ " 547 895,00
UAH з ПДВ
424 598,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОБЛАДНАННЯ ОПТ" 468 675,00
UAH з ПДВ
468 675,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕДЕЛЬВЕЙС І К" 671 526,00
UAH з ПДВ
493 692,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАБІНЕТУС ПЛЮС" 551 125,00
UAH з ПДВ
523 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ" 585 940,00
UAH з ПДВ
550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МОКРЯК КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 560 415,00
UAH з ПДВ
560 415,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА" 576 510,00
UAH з ПДВ
576 510,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" 685 050,00
UAH з ПДВ
685 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 723 084,00
UAH з ПДВ
723 084,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 травня 2020 15:37
Електронний підпис
12 травня 2020 15:35
01. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

18 травня 2020 17:26
Електронний підпис
18 травня 2020 17:25
Dovidka_19315643090880647990_copy.pdf
18 травня 2020 17:25
Пропозиція 398500.pdf
18 травня 2020 17:25
ОДПІ_13.05.2020.png
18 травня 2020 17:25
1 Лист ст. 17 ЗУ.pdf
08 травня 2020 15:21
Електронний підпис
08 травня 2020 15:21
8 Лист про підпис.pdf
08 травня 2020 15:21
16 Про ліцензування.pdf
08 травня 2020 15:21
Пропозиція 494585.pdf
08 травня 2020 15:21
18 Працівники.pdf
08 травня 2020 15:21
8 CЕС.pdf
08 травня 2020 15:21
7 CEC.pdf
08 травня 2020 15:21
6 CЕС_ігри настільні.pdf
08 травня 2020 15:21
5 CTC_PLACT.pdf
08 травня 2020 15:21
4 CEC_Т.pdf
08 травня 2020 15:21
3 CEC_НУШ.pdf
08 травня 2020 15:21
Техвимоги_Додаток 4.pdf
08 травня 2020 15:20
13_Техвимоги _довкілля.pdf

Публічні документи

12 травня 2020 17:58
Електронний підпис
12 травня 2020 17:53
Цінова Пропозиція.pdf
12 травня 2020 17:53
МВС, ДФС.pdf
12 травня 2020 17:53
46. Висновок Сан.Гіг.pdf
12 травня 2020 17:53
44. Технічна частина.pdf
12 травня 2020 17:53
38. Свідоцтво МТБ 2.pdf
12 травня 2020 17:53
37. Свідоцтво МТБ.pdf
12 травня 2020 17:53
35. Свідоцтво.pdf
12 травня 2020 17:53
34. ст.17 Закону.pdf
12 травня 2020 17:53
33. Лист-згода.pdf
12 травня 2020 17:53
31. Лист щодо витрат.pdf
12 травня 2020 17:53
30. Лист пояснення.pdf
12 травня 2020 17:53
29. Лист згода.pdf
12 травня 2020 17:53
26. Договір оренди.pdf
12 травня 2020 17:53
25. Довідка таблиця 2.pdf
12 травня 2020 17:53
22.3. Договір поставки.pdf
12 травня 2020 17:53
20. Інформація 1.pdf
12 травня 2020 17:53
19. Гарантійний лист 3.pdf
12 травня 2020 17:53
8. Паспорт.pdf
12 травня 2020 17:53
6. Довідка з банку.pdf
12 травня 2020 17:53
5. Анкета Учасника.pdf
12 травня 2020 17:53
3. Відомості за формою.pdf
12 травня 2020 17:53
2. Витяг з ЄДР.pdf
12 травня 2020 17:53
1. Витяг.pdf

Публічні документи

11 травня 2020 22:07
Електронний підпис
11 травня 2020 22:06
Установчі з печаткою.pdf
11 травня 2020 22:06
Аналогічні договори.rar

Публічні документи

11 травня 2020 19:35
Електронний підпис
11 травня 2020 19:34
3. Проект договору+.pdf
11 травня 2020 19:34
1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ+.pdf
11 травня 2020 15:24
Електронний підпис
11 травня 2020 15:10
Електронний підпис
11 травня 2020 15:09
11 ir.pdf
11 травня 2020 15:09
11 Cес Ч.pdf
11 травня 2020 15:09
11 ТР3.pdf
11 травня 2020 15:09
11 ТР2.pdf
11 травня 2020 15:09
11 ТР1.pdf
11 травня 2020 15:09
11 Телурій.pdf
11 травня 2020 15:09
11 СС Э+.pdf
11 травня 2020 15:09
11 Склоприлад-ЧАСЫ.pdf
11 травня 2020 15:09
11 Сес магніт.pdf
11 травня 2020 15:09
11 Сес килим.pdf
11 травня 2020 15:09
11 сес г.pdf
11 травня 2020 15:09
11 РЛ 2.pdf
11 травня 2020 15:09
11 ОО-к.pdf
11 травня 2020 15:09
11 Наб.pdf
11 травня 2020 15:09
11 КИК З.pdf
11 травня 2020 15:09
11 ЗК.pdf
11 травня 2020 15:09
7.2 ИНН.pdf
11 травня 2020 15:09
7.1 Паспорт.pdf
11 травня 2020 15:09
3. Проект договору.pdf
11 травня 2020 15:09
1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

12 травня 2020 17:47
Електронний підпис
12 травня 2020 17:32
Цінова пропозиція.pdf
12 травня 2020 17:32
Установчі документи.pdf
12 травня 2020 17:32
Технічна специфікація.pdf
12 травня 2020 17:32
Проект договору.pdf
12 травня 2020 17:32
Листи-відгуки.pdf
12 травня 2020 17:32
Висновки СЕС Мудренко.pdf

Публічні документи

12 травня 2020 15:01
Електронний підпис
12 травня 2020 15:01
цінова пропозиція.pdf
12 травня 2020 15:01
Статут.pdf
12 травня 2020 15:01
Сертифікати.pdf
12 травня 2020 15:01
Свідоцтва.pdf
12 травня 2020 15:01
Рішення власника.pdf
12 травня 2020 15:01
проект договору.pdf
12 травня 2020 15:01
Паспорт (копія).pdf
12 травня 2020 15:01
Наказ про призначення.pdf
12 травня 2020 15:01
Код.pdf
12 травня 2020 15:01
довідка ст.17.pdf
12 травня 2020 15:01
довідка працівники.pdf
12 травня 2020 15:01
довідка МТБ.pdf
12 травня 2020 15:01
довідка анал.договір.pdf
12 травня 2020 15:01
гарантійні листи.pdf
12 травня 2020 15:01
витяг.pdf
12 травня 2020 15:01
Висновок СЕС магніти.pdf
12 травня 2020 15:01
Виписка (1).pdf
12 травня 2020 15:01
авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

12 травня 2020 10:52
Електронний підпис
12 травня 2020 10:51
Авторизацiйний.pdf
12 травня 2020 10:51
Цінова пропозиція.pdf
12 травня 2020 10:51
Технічна частина.pdf
12 травня 2020 10:51
Аналогічний договір.pdf
12 травня 2020 10:51
Установчі.pdf
12 травня 2020 10:51
Довідки.pdf
12 травня 2020 10:51
Лист - відгук.pdf
12 травня 2020 10:51
Проект договору.pdf

Публічні документи

12 травня 2020 12:39
Електронний підпис
12 травня 2020 12:37
щодо права підпису.pdf
12 травня 2020 12:37
фото товру.pdf
12 травня 2020 12:37
стаття 17.pdf
12 травня 2020 12:37
ст 17.pdf
12 травня 2020 12:37
Специфікація.pdf
12 травня 2020 12:37
Сертифікат Замоквий.pdf
12 травня 2020 12:37
пропозиція.pdf
12 травня 2020 12:37
про ціну.pdf
12 травня 2020 12:37
про субпідряд.pdf
12 травня 2020 12:37
про санкції.pdf
12 травня 2020 12:37
про захист данних.pdf
12 травня 2020 12:37
про гарантійний трмін.pdf
12 травня 2020 12:37
працівники.pdf
12 травня 2020 12:37
пояснення свідоцтво.pdf
12 травня 2020 12:37
пояснення 4опп.pdf
12 травня 2020 12:37
порівняльна таблиця.pdf
12 травня 2020 12:37
Паспортні дані.pdf
12 травня 2020 12:37
обробка данних.pdf
12 травня 2020 12:37
обробка данних 2.pdf
12 травня 2020 12:37
мтб.pdf
12 травня 2020 12:37
Ідент.код.pdf
12 травня 2020 12:37
захист довкілля.pdf
12 травня 2020 12:37
довідка з банку.pdf
12 травня 2020 12:37
відсутність підстав.pdf
12 травня 2020 12:37
відомості.pdf
12 травня 2020 12:37
Витяг платника.pdf
12 травня 2020 12:37
Витяг ЄДРПОУ Замковий.pdf
12 травня 2020 12:37
виписка.pdf
12 травня 2020 12:37
аналогічний договір.pdf
12 травня 2020 12:37
аналогічний Договір 25.pdf
12 травня 2020 12:37
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

12 травня 2020 17:59
Електронний підпис
12 травня 2020 17:47
Електронний підпис
12 травня 2020 17:45
43.6 Сертифікати ISO.pdf
12 травня 2020 17:45
43.5 Висновок СЕС (2).pdf
12 травня 2020 17:45
42.4 Висновок СЕС (1).pdf
12 травня 2020 17:45
42.1 ТУ.pdf
12 травня 2020 17:45
42. Сертифікати ISO.pdf
12 травня 2020 17:45
41. Висновок СЕС Ранок.pdf
12 травня 2020 17:45
38. Тендерна пропозиція.pdf
12 травня 2020 17:45
9. Проект договору.pdf

Публічні документи

12 травня 2020 15:08
Електронний підпис
12 травня 2020 15:01
Цінова пропозиція.pdf
12 травня 2020 15:01
Установчі документи.pdf
12 травня 2020 15:01
Сангіг 2020.PDF
12 травня 2020 15:01
Проект договору.pdf
12 травня 2020 15:01
Паспорт та ІПН.pdf
12 травня 2020 15:01
Довідки 5345-b.pdf

Публічні документи

12 травня 2020 11:40
Електронний підпис
12 травня 2020 11:39
Штатний розпис.pdf
12 травня 2020 11:39
Порівняльна таблиця.pdf
12 травня 2020 11:39
Довідка з банку2.pdf
12 травня 2020 11:39
Договір оренди.pdf
12 травня 2020 11:39
Установчі документи.pdf
12 травня 2020 11:39
Аналогічні договори.pdf
12 травня 2020 11:39
Техпаспорт.pdf
12 травня 2020 11:39
СЕС кабінети.pdf
12 травня 2020 11:39
Технічна специфікація.pdf
12 травня 2020 11:39
СЕС початкоі класи.pdf
12 травня 2020 11:39
Витяг ЄДР завірений .pdf
12 травня 2020 11:39
Тендерна пропозиція.pdf
12 травня 2020 11:39
Довідка МВС.pdf
12 травня 2020 11:39
Опис.pdf
12 травня 2020 11:39
Тітульний лист ТУ.pdf
12 травня 2020 11:39
Довідка з банку1.pdf

Публічні документи

12 травня 2020 17:03
Електронний підпис
12 травня 2020 17:02
Цінова пропозиція.pdf
12 травня 2020 17:00
Технічна частина.pdf
12 травня 2020 17:00
Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП"ЧАС-ПІК"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛЕЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА

ФОП "ПРОВОЗЮК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ"

ФОП ПОЗНЯК РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ

ФОП "БОКОВ ЮРІЙ ЛЬВОВИЧ "

ПП "ОБЛАДНАННЯ ОПТ"

ПП "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕДЕЛЬВЕЙС І К"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАБІНЕТУС ПЛЮС"

ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ"

ФОП "МОКРЯК КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП"ЧАС-ПІК"
#22360472
Відхилено 394 823,70
UAH з ПДВ
18 травня 2020 11:53
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛЕЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА
#3217904701
Переможець 398 500,00
UAH з ПДВ
18 травня 2020 16:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2020 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛЕЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА
#3217904701
398 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 17:06
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 10:16
Додаткова дидактика.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 10:13
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 14:04
Договір ШУШ дидактика.pdf укладений
03 червня 2020 14:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну поставки товару до 30 вересня 2020р.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 398 500,00
UAH