Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рекультивація полігону ТПВ в с. Бережниця Верховинського району Івано – Франківської області. (Коригування кошторису) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
14 462 399,00 UAH
UA-2020-04-17-005197-a 6e14b7e9093047f5a2f44fe9c7bbaa75
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілійчук Дмитро Васильов

380343253438 KRYVORIVNYASR@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КРИВОРІВНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ВЕРХОВИНСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04357396
Місцезнаходження: 78710, Україна , Івано-Франківська обл., Криворівня, Верховинський район
Контактна особа: Ілійчук Дмитро Васильов
380343253438
KRYVORIVNYASR@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 04 травня 2020 14:30
Очікувана вартість: 14 462 399,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,48%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Рекультивація полігону ТПВ в с. Бережниця Верховинського району Івано – Франківської області. (Коригування кошторису) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Рекультивація полігону ТПВ в с. Бережниця Верховинського району Івано – Франківської області. (Коригування кошторису) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78710, Україна, Івано-Франківська область, Бережниця, полігон ТПВ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Генпідряднику або безпосередньо субпідрядній організації до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів протягом 20 календарних днів з дати фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт Аванс 20 Календарні 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи на підставі підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту протягом 10 календарних днів з дати підписання довідки та актів Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2020 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 14:27
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
24 квітня 2020 14:27
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
24 квітня 2020 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 14:27
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
24 квітня 2020 14:27
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
17 квітня 2020 15:51
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо проектної документації
Дата подання: 21 квітня 2020 15:24
Дата відповіді: 22 квітня 2020 17:58
Просимо завантажити на сайт проектну документацію для більш детального вивчення проекту та належної підготовки пропозиції учасника.
Відповідь: На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником в технічному завданні вказано перелік та об'єми робіт, що є достатнім для підготовки пропозиції.
щодо експертизи проекту
Дата подання: 22 квітня 2020 11:18
Дата відповіді: 22 квітня 2020 18:00
Просимо завантажити на сайт експертизу проекту.
Відповідь: На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником в технічному завданні вказано перелік, об'єми робіт та клас наслідків, що є достатнім для підготовки пропозиції.
щодо перевезення відходів
Дата подання: 22 квітня 2020 11:22
Дата відповіді: 22 квітня 2020 18:01
Просимо пояснити вимогу тендерної документації щодо надання договору про забезпечення перевезення та захоронення відходів. Які саме відходи та в якому об'ємі необхідно буде вивозити? Чи ведеться мова про відходи, які на даний час знаходяться на об'єкті виконання робіт?
Відповідь: На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником в технічному завданні вказано перелік та об'єми робіт, в тому числі ті, що стосуються відходів.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-005197-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ГАФСА, Код ЄДРПОУ:19173708
Дата подання: 22 квітня 2020 17:02
вимога про зміни до тендерної документації
В тендерній документації Додаток 2 п.4
Виконання аналогічного договору про виконання робіт з будівництва будівель* або реконструкції будівель* Замовникам державної або комунальної форми власності за 2017 рік або 2018 рік або 2019 рік (подається як мінімум 1 копія завершеного договору, що завірений учасником та оригінал позитивного листа - відгуку про співпрацю відповідно до наданих Учасником аналогічних договорів виданого не раніше квітня 2020 року, що відповідає копії поданого аналогічного договору від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та копію сертифікату уведення в експлуатацію об’єкта виданого органом державного архітектурно-будівельного контролю, що відповідає поданому аналогічному договору.
* - будівлі згідно ДК 018-2000

Це визначення аналогічного договору є дискримінаційним, оскільки Замовник не аргументував, що саме такі вимоги необхідні для виконання предмету закупівлі. За загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом. Всі інші вимоги щодо ціни, строку, контрагентів, та інші можуть вважатися аналогічними лише у випадку, якщо замовник не тільки зазаначив про них в тендерній документації, але об'єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення.

На основі вищевикладеного просимо замовника внести зміни до тендерної документації у частині визначення аналогічного договору, а саме
- виду робіт ( у закупівлі в основному виконання земляних робіт, будівництво або реконструкція будівель не передбачені)
- терміну виконання (дискримінаційна умова щодо років виконання аналогічного договору)
- вимоги до Замовників аналогічного договору (дискримінаційна умова щодо замовників державної чи комунальної форми власності).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2020 16:31
Стосовно того, що вимога аналогічного договору про виконання робіт з будівництва будівель або реконструкції будівель є дискримінаційною то повідомляємо, що перелік робіт який повинен бути виконаний згідно технічного завдання відповідає роботам з будівництва або реконструкції згідно вимог ДБН Д. 2.2.-46-99, тому вимога про аналогічний договір про виконання робіт з будівництва будівель або реконструкції будівель є обґрунтованою. Стосовно того, що вимога аналогічного договору за 2017 рік або 2018 рік або 2019 рік є дискримінаційною то повідомляємо, що за період з 2017 по 2019 рік в системі Prozorro є 12 972 укладених договорів з реконструкції/будівництва. Стосовно того, що вимога аналогічного договору з Замовником державної або комунальної форми власності є дискримінаційною то повідомляємо, що Криворівнянська сільська рада є органом місцевого самоврядування і здійснює закупівлю робіт за кошти бюджету. Тому обґрунтованою є вимога, що учасник має досвід співпраці саме з державними або комунальними організаціями. Також повідомляємо, що станом на 27 квітня 2020 року в системі Prozorro є 12 972 укладених договорів з реконструкції/будівництва. Стосовно того, що зазначені вимоги є дискримінаційними то повідомляємо, що зазначені вимоги не спрямовані конкретно проти Скаржника, а стосуються всіх учасників процедури закупівлі, тому не є дискримінаційними. Також повідомляємо, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації
Номер вимоги: UA-2020-04-17-005197-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", Код ЄДРПОУ:35876701
Дата подання: 18 травня 2020 16:32
Звернення учасника
Звернення учасника

1. Опис фактичних обставин:

17 квітня 2020 року КРИВОРІВНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ВЕРХОВИНСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬОЇ ОБЛАСТІ (далі - Замовник) оприлюднив оголошення закупівлю: «Рекультивація полігону ТПВ в с. Бережниця Верховинського району Івано – Франківської області. (Коригування кошторису) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (Далі - Закупівля).
Електронний аукціон по Закупівлі проводився електронною системою закупівель та завершився 4-го травня 2020 о 15:39.

Відповідно до Протоколу розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції надали наступні учасники з наступними ціновими пропозиціями:
1. ТОВ "ЕЛЕКТРОБУД ІФ" 14 381 676,00 грн
2. ПП "Промбудсервіс-Косів" 14 226 960,00 грн
3. ТОВ БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ГРАНДТАВЕРБУД 13 749 000,00 грн
4. ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" 13 680 000,00 грн
5. ТОВ "ПМК-113" 13 245 191,00 грн
6. Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" 12 450 000,00 грн
7. ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" 12 394 209,00 грн
8. ТОВ "БУДПРОЕКТ ІФ" 11 099 999,00 грн
9. ФГ "ПОЛОНИНА ДІЛ" 9 655 000,00 грн
10. ТОВ МЕШ ІНВЕСТ 9 500 000,00 грн (далі разом - Учасники).

08 травня 2020 року Замовником протоколом №3 засідання тендерного комітету було визнано пропозицію ПП "Промбудсервіс-Косів" такою, що відповідає тендерній документації та опубліковано повідомлення про намір укласти договір.

Відповідно до ч. 1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі” замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Заявником під час перевірки тендерної пропозиції ПП "Промбудсервіс-Косів" було виявлено невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, перелік яких наведено нижче.


2. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ПП "Промбудсервіс-Косів" умовам тендерної документації в частині надання розрахунку адміністративних витрат за статтями витрат за 2019 рік

Відповідно до тендерної документації, учаснику потрібно надати розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат врахованих у вартості об’єкту будівництва.
Розрахунок, що наданий ПП "Промбудсервіс-Косів" є невірним та таким, що не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки:
1.1. ПП "Промбудсервіс-Косів" зазначено, що всього адміністративних витрат 285327, проте вже в наступному пункті “Заробітна плата працівників апарату управління, робітників які здійснюють загальногосподарське обслуговування та іншого загальногосподарського персоналу будівельної організації ” зазначена сума, що значно перевищує всі адміністративні витрати - 366920. Також у даній довідці наявні інші витрати.
1.2. Загальна нормативно-розрахункова трудомісткість виконаних будівельно-монтажних робіт (люд.год.) вказана за 2018 рік, хоча розрахунок за 2019 рік.
Таким чином наданий ПП "Промбудсервіс-Косів" розрахунок не відповідає тендерній документації та не дозволяє встановити дійсні показники, що брались для розрахунку договірної ціни з розрахунку адміністративних витрат за статтями витрат за 2019 рік.

3. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ПП "Промбудсервіс-Косів" умовам тендерної документації в частині надання розрахунку заробітної плати

У наданому ПП "Промбудсервіс-Косів" розрахунку заробітної плати, зазначено, прожитковий мінімум складає 1921,00 грн. на 2019 -2020 року. Проте у 2020 році прожитковий мінімум складає 2102 грн.
Таким чином наданий ПП "Промбудсервіс-Косів" розрахунок не відповідає тендерній документації та не дозволяє встановити дійсні показники, що брались для розрахунку договірної ціни з розрахунку заробітної плати.

4. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ПП "Промбудсервіс-Косів" умовам тендерної документації в частині підтвердження наявності обладнання та матеріально – технічної бази


Відповідно до п. 5 розділу 3 Тендерної документації Учаснику необхідно підтвердити наявність транспортних засобів та будівельної техніки для виконання робіт наступними документами:
2) копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу завірена учасником в разі використання власних транспортних засобів та будівельної техніки;
3) договорів оренди/лізингу/ надання послуг транспортних засобів та будівельної техніки, які будуть залучені для виконання робіт дані в яких повинні співпадати з даними зазначеними в довідці. При цьому, вказані договори мають бути чинними як мінімум до 31.12.2020р. та надаватися на кожну одиницю транспортного засобу або будівельної техніки, вказану учасником в довідці.

ПП "Промбудсервіс-Косів" було надано договір оренди будівельної техніки №2 від 18 лютого 2020 року, що укладений з ПП “Інтек”. Предметом даного договору є Бульдозер 1 шт., будь-які інші ідентифікуючі ознаки техніки відсутні, що не дозволяє встановити чи дійсно існує такий бульдозер, які його характеристики, д.н.з., тощо.

Таким чином, ПП "Промбудсервіс-Косів" не було підтверджено наявності обладнання та матеріально – технічної бази.

Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,

ПРОСИМО:
Повторно здійснити аналіз тендерної пропозиції учасника ПП "Промбудсервіс-Косів" по закупівлі: «Рекультивація полігону ТПВ в с. Бережниця Верховинського району Івано – Франківської області. (Коригування кошторису) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) та врахувати зазначені у даному зверненні недоліки тендерної пропозиції учасника ПП "Промбудсервіс-Косів".
Надати обґрунтування щодо не врахування зазначених у даному зверненні недоліків тендерної пропозиції учасника ПП "Промбудсервіс-Косів" по закупівлі: «Рекультивація полігону ТПВ в с. Бережниця Верховинського району Івано – Франківської області. (Коригування кошторису) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013).
Привести Протокол №3 від 08 травня 2020 року по закупівлі: «Рекультивація полігону ТПВ в с. Бережниця Верховинського району Івано – Франківської області. (Коригування кошторису) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) у відповідність чинному законодавству та тендерній документації на закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2020 09:56
Відповідно до вимог документації в складі пропозиції учасника мало бути подано Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат врахованих у вартості об’єкту будівництва. В складі пропозиції ПП «Промбудсервіс – Косів» подано файл «Книга12» в якому наявний розрахунок адміністративних витрат за зведеним кошторисом, в якому зазначені кошторисні витрати, коефіцієнти, адміністративні витрати тощо. Враховуючи вищенаведене пропозиція ПП «Промбудсервіс – Косів» відповідає вимогам документації. Відповідно до вимог документації в складі пропозиції учасника мало бути подано Розрахунок заробітної плати (розроблений відповідно до вимог наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 р №281, зі змінами). Розмір кошторисної заробітної плати обчислюється згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Величина, нижче якої не може бути розмір кошторисної заробітної плати, визначається з використанням даних щодо середньомісячної заробітної плати у будівництві за попередній звітний рік та прогнозного індексу споживчих цін на поточний рік. 29 січня 2020 року Держстатом оприлюднено інформацію щодо середньомісячної заробітної плати за видами економічної діяльності за період з початку року у 2019 році. За видом діяльності «Будівництво» її розмір становить 9356 гривень. Постановою Кабінету Міністрів України від 15.05.2019 № 555 схвалено Прогноз економічного і соціального розвитку України на 2020-2022 роки та визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, серед яких прогнозний індекс споживчих цін на 2020 рік становить 106,4 відсотків. За вказаними положеннями розмір кошторисної заробітної плати в 2020 році має бути не нижче ніж 9954,78 гривень. В складі пропозиції ПП «Промбудсервіс – Косів» подано файл «36. Розрахунок заробітної плати» в якому зазначено, що заробітна плата буде становити 14800,00 грн. Враховуючи вищенаведене пропозиція ПП «Промбудсервіс – Косів» відповідає вимогам документації.
ПП "Промбудсервіс-Косів" було надано договір оренди будівельної техніки №2 від 18 лютого 2020 року, що укладений з ПП “Інтекс”. Предметом даного договору є оренда Бульдозера 1 шт. Замовником не вимагалось подання копії свідоцтва про реєстрацію орендованих транспортних засобів або будівельної техніки. Враховуючи вищенаведене пропозиція ПП «Промбудсервіс – Косів» відповідає вимогам документації.

Документи подані скаржником

18 травня 2020 16:32
зверненя

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-17-005197-a.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД", Код ЄДРПОУ:38635748
Дата подання: 18 травня 2020 23:54
Безпідставна дискваліфікація та Необгрунтований вибір переможця
Детальніше у вкладені (додаток скарга до АМКУ).
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Скарга відкликана скаржником
Причина: Оскільки тендерним комітетом проігнороване звернення учасника ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" та ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", щодо необґрунтованого вибору переможця процедури закупівлі - ПП "Промбудсервіс-Косів" та безпідставної дискваліфікації пропозиції ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД", наше підприємство змушене звернутися до правоохоронних та контролюючих органів, щодо встановлення факту порушень КРИВОРІВНЯНСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ ВЕРХОВИНСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬОЇ ОБЛАСТІ чинних норм закону України «Про публічні закупівлі» та не відповідності пропозиції учасника ПП "Промбудсервіс-Косів" вимогам тендерної документації, а також підняття питання про притягнення винних осіб до відповідальності відповідно до вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Дата: 21 травня 2020 15:33
Рішення від 21.05.2020 №9920.pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 19:06

Документи Органу Оскарження

21 травня 2020 19:06
Рішення від 21.05.2020 №9920.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-04-000055 ● 77a8c4c974554de588de2e7f624f76e2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2020 15:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

04.06.2020 №28

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 04.06.2020 №28

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-04-17-005197-a 17.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-07-02 12:34:15

пояснення

На Ваш моніторинг повідомляємо, що Замовником в складі ТД було подано проект договору, який учасники мали подати в складі пропозиції. В складі пропозиції ПП "Промбудсервіс-Косів" подано проект договору який відповідає вимогам ТД. При підписанні договору було дотримано умов проекту, що зазначений в ТД, а сума коштів в поточному році була внесена, оскільки в Замовника відсутня вся необхідна сума для оплати робіт і строк виконання робіт до 31.12.2021р. Тому з метою дотримання ст.48, 49 Бюджетного кодексу України Замовником була внесена сума фінансування в 2020 році. Також додатково повідомляємо, що умови договору про закупівлю не відрізняються від змісту тендерної пропозиції Учасника.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником було внесено відповідні зміни в договір.

2020-07-07 13:36:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2020 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МЕШ ІНВЕСТ 14 000 000,00
UAH з ПДВ
9 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "ПОЛОНИНА ДІЛ" 13 762 399,00
UAH з ПДВ
9 655 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДПРОЕКТ ІФ" 12 184 945,20
UAH з ПДВ
11 099 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" 12 464 209,00
UAH з ПДВ
12 394 209,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" 13 281 268,00
UAH з ПДВ
12 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПМК-113" 13 316 191,20
UAH з ПДВ
13 245 191,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" 13 928 335,20
UAH з ПДВ
13 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ГРАНДТАВЕРБУД 13 820 091,91
UAH з ПДВ
13 749 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Промбудсервіс-Косів" 14 226 960,00
UAH з ПДВ
14 226 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОБУД ІФ" 14 381 676,00
UAH з ПДВ
14 381 676,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2020 02:20
техн характери.pdf
02 травня 2020 02:20
ст 17.pdf
02 травня 2020 02:20
трудові_дипломи.zip
02 травня 2020 02:20
тркдові_дипломи.zip
02 травня 2020 02:20
техпаспорти.zip
02 травня 2020 02:20
тендерна пропозиція.pdf
02 травня 2020 02:20
субпідряд.jpg
02 травня 2020 02:20
статут.PDF
02 травня 2020 02:20
статут 2.PDF
02 травня 2020 02:20
свідоцтво.PDF
02 травня 2020 02:20
Свідоцтво ПДВ.pdf
02 травня 2020 02:20
санкції.pdf
02 травня 2020 02:20
протокол зборів.PDF
02 травня 2020 02:19
працівники.pdf
02 травня 2020 02:19
Право підпису.pdf
02 травня 2020 02:19
обладнання.pdf
02 травня 2020 02:19
наказ на директора 001.jpg
02 травня 2020 02:19
згода обробка.pdf
02 травня 2020 02:19
захист довкілля.pdf
02 травня 2020 02:19
екологія.pdf
02 травня 2020 02:19
дозвіл техніка.jpg
02 травня 2020 02:19
дозвіл роботи.jpg
02 травня 2020 02:19
довідка рахунки.pdf
02 травня 2020 02:19
довідка інші витрати.pdf
02 травня 2020 02:19
довідка забезпечення.pdf
02 травня 2020 02:19
відгуки.zip
02 травня 2020 02:19
Витяг.zip
02 травня 2020 02:19
аналогічні договори.zip

Публічні документи

02 травня 2020 12:46
Фініш пропозиції.rar

Публічні документи

02 травня 2020 16:57
Електронний підпис
02 травня 2020 16:55
Сертифікат Долина.pdf
02 травня 2020 16:55
Сертифікат Березівка.pdf
02 травня 2020 12:14
Електронний підпис
02 травня 2020 12:12
Диплом Загоруйко А.В.pdf
02 травня 2020 12:12
1.pdf
02 травня 2020 12:12
2.pdf
02 травня 2020 12:12
3.pdf
02 травня 2020 12:12
Платіжка.pdf
02 травня 2020 12:12
Договірна ціна.pdf
02 травня 2020 12:12
Адмінвитрати.pdf
02 травня 2020 12:12
Проект Договору.pdf
02 травня 2020 12:12
Цінова пропозиція.jpg
02 травня 2020 12:12
Витяг Будпроект ІФ.pdf
02 травня 2020 12:12
Техпаспорта.pdf
02 травня 2020 12:12
Техпаспорт Хюндай.pdf
02 травня 2020 12:12
техпаспорт РЕНО.pdf
02 травня 2020 12:12
Посвідчення Водіїв.pdf
02 травня 2020 12:12
Підписаний_Лицензия_.pdf
02 травня 2020 12:12
листи відгуки.pdf
02 травня 2020 12:12
Копія Трудових книжок.pdf
02 травня 2020 12:12
Довідка про відкриття.pdf
02 травня 2020 12:12
довідка працівники.jpg
02 травня 2020 12:12
Довідка заишок коштів.pdf
02 травня 2020 12:12
диплом Міщиха М..jpg
02 травня 2020 12:12
Диплом Кезера.pdf
02 травня 2020 12:12
1 ДФ за 1 кв 2020р.pdf
02 травня 2020 12:12
Статут Будпроект ІФ.pdf
02 травня 2020 12:12
ліцензія.jpg
02 травня 2020 12:12
додаток до ліцензії.jpg
02 травня 2020 12:12
Витяг ПДВ 001.jpg

Публічні документи

02 травня 2020 16:54
Електронний підпис
02 травня 2020 13:59
Електронний підпис
02 травня 2020 13:58
Додаток 5 Заява-згода.pdf
02 травня 2020 13:58
Додаток 2.pdf
02 травня 2020 13:57
Довідки скан.rar
02 травня 2020 13:57
Довідка про судимість.pdf
02 травня 2020 13:57
Банківська Гарантія.rar

Публічні документи

02 травня 2020 14:00
Електронний підпис
02 травня 2020 13:55
Кошторис.rar
02 травня 2020 13:54
КК Лист-відгук УКБ.pdf
02 травня 2020 13:54
Документ-Проців П.М..pdf
02 травня 2020 13:53
Сертифікат.jpg
02 травня 2020 13:53
Свідоцтво.jpg
02 травня 2020 13:53
довідка покриття 70тис.pdf
02 травня 2020 13:53
Витяг ПДВ (ПІгруп) copy.pdf
02 травня 2020 13:53
Форма 1-ДФ.pdf
02 травня 2020 13:52
Квитанція 2.pdf
02 травня 2020 13:52
200430-1т Анкета учасника.pdf
02 травня 2020 13:51
200501 Витяг з ЄДР.zip

Публічні документи

30 квітня 2020 18:32
Електронний підпис
30 квітня 2020 18:30
113.zip
30 квітня 2020 18:30
Гарантія_70 000,00 UAH.pdf
30 квітня 2020 18:30
Гарантія_70 000,00 UAH.pdf.p7s.p7s
30 квітня 2020 18:30
Платіжне доручення.pdf
30 квітня 2020 18:30
banking_licence_ПУМБ.pdf
30 квітня 2020 18:30
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
30 квітня 2020 18:30
технічне завдання217.pdf
30 квітня 2020 18:30
довідки Укрексімбанк.pdf
30 квітня 2020 18:30
лист відгук НДЕКЦ.pdf
30 квітня 2020 18:30
акти Ворохта Прут.pdf
30 квітня 2020 18:30
акт Ворохта Прут 2.pdf
30 квітня 2020 18:30
тендерна пропозиція215.pdf
30 квітня 2020 18:30
Трудова Котерлин Н..PDF
30 квітня 2020 18:30
трудова Гринчук.pdf
30 квітня 2020 18:30
статут.pdf
30 квітня 2020 18:30
проект договору.pdf
30 квітня 2020 18:30
ліцензія.pdf
30 квітня 2020 18:30
лист щодо санкцій.pdf
30 квітня 2020 18:30
лист пояснення.pdf
30 квітня 2020 18:30
копії дипломів.pdf
30 квітня 2020 18:30
календарний графік.pdf
30 квітня 2020 18:30
заява згода.pdf
30 квітня 2020 18:30
дозвіл ТОВ ПМК-113.pdf
30 квітня 2020 18:30
дозвіл 2.pdf
30 квітня 2020 18:30
договірна ціна.pdf
30 квітня 2020 18:30
гарантійний лист.pdf
30 квітня 2020 18:30
витяг платника ПДВ.pdf

Публічні документи

02 травня 2020 15:30
Електронний підпис
02 травня 2020 12:34
8. Інші документи.zip
02 травня 2020 12:34
7.1 Тендерна пропозиція.PDF
02 травня 2020 12:34
6.1. Субпідрядники.PDF
02 травня 2020 12:34
5. Банківська гарантія.zip
02 травня 2020 12:34
3. Розрахунки.zip
02 травня 2020 12:34
2. Ст. 17 відповідність.PDF
02 травня 2020 12:34
1.3.2. Досвід.zip
02 травня 2020 12:34
1.3.1. Досвід.zip
02 травня 2020 12:34
1.2.3. КК Робітники ч. 3.zip
02 травня 2020 12:34
1.2.3. КК Робітники ч. 2.zip
02 травня 2020 12:34
1.2.3. КК Робітники ч. 1.zip
02 травня 2020 12:33
1.2.2. КК ІТП Працівники.zip
02 травня 2020 12:33
1.2.1. КК Працівники.zip
02 травня 2020 12:33
1.1. КК техніка.zip

Публічні документи

01 травня 2020 22:21
Електронний підпис
01 травня 2020 22:19
Довiдка_покриття_70_т..pdf
01 травня 2020 22:19
Довiдка_70_тис._грн.pdf
01 травня 2020 22:19
академ довідка.PDF
01 травня 2020 22:19
анкета довідки листи.PDF
01 травня 2020 22:19
Кошторис.rar
01 травня 2020 22:19
Розрахунки ДЦ.pdf
01 травня 2020 22:19
Паспорт директора.pdf
01 травня 2020 22:19
ІПН Директора.pdf
01 травня 2020 22:19
Ліцензія та додаток.pdf
01 травня 2020 22:19
дозвола Грандтавербуд.pdf
01 травня 2020 22:19
Витяг платника ПДВ.pdf
01 травня 2020 22:18
КК Техніка.PDF
01 травня 2020 22:18
КК працівники 2.PDF
01 травня 2020 22:18
КК працівники 1.PDF
01 травня 2020 22:18
Відгук УКБ 07.04.2020.PDF
01 травня 2020 22:18
КК досвід Договір УКБ 2.PDF
01 травня 2020 22:18
КК досвід Договір УКБ 1.PDF
01 травня 2020 22:18
КК Договір 11Е ПМК-77.PDF
01 травня 2020 22:18
КК Договір 5Е ПМК-77.PDF
01 травня 2020 22:18
КК Довідки.PDF
01 травня 2020 22:18
технічне завдання.PDF
01 травня 2020 22:18
проект договору.PDF
01 травня 2020 22:18
тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

12 травня 2020 11:08
Електронний підпис
12 травня 2020 11:03
Довідка МВС травень.pdf
12 травня 2020 11:03
Довідка МВС квітень.pdf
12 травня 2020 11:03
Довідка ДПС.pdf
30 квітня 2020 16:36
Електронний підпис
30 квітня 2020 16:33
Технічне Криворівня.zip
30 квітня 2020 16:33
Підписаний_G0420-6058-GL_tender.pdf
30 квітня 2020 16:33
35_Договірна ціна.pdf
30 квітня 2020 16:33
17_Довідка про терміни.pdf
30 квітня 2020 16:33
12_Анкета учасника.pdf
30 квітня 2020 16:33
11_Заява-Згода.pdf
30 квітня 2020 16:33
10_Статут.pdf
30 квітня 2020 16:33
7_Проект Договору.pdf
30 квітня 2020 16:33
2_Наявність обладнання.pdf
30 квітня 2020 16:33
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 квітня 2020 13:07
IMG_0003.pdf
28 квітня 2020 13:07
IMG_0002.pdf
28 квітня 2020 13:07
IMG_0001.pdf
28 квітня 2020 13:07
07 паспорт.pdf
28 квітня 2020 13:07
06 Статистика.pdf
28 квітня 2020 13:07
05 Платник ПДВ.pdf
28 квітня 2020 13:07
04 Взяття на облік.pdf
28 квітня 2020 13:07
03 МТБ.pdf
28 квітня 2020 13:07
02 Ліцензія.pdf
28 квітня 2020 13:07
01 Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕШ ІНВЕСТ

ФГ "ПОЛОНИНА ДІЛ"

ТОВ "БУДПРОЕКТ ІФ"

ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП"

ТОВ "ПМК-113"

ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"

ТОВ БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ГРАНДТАВЕРБУД

ПП "Промбудсервіс-Косів"

ТОВ "ЕЛЕКТРОБУД ІФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ МЕШ ІНВЕСТ
#33358131
Відхилено 9 500 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 15:57
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "ПОЛОНИНА ДІЛ"
#35293583
Відхилено 9 655 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 15:59
ТОВ "БУДПРОЕКТ ІФ"
#39372551
Відхилено 11 099 999,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 16:00
ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД"
#38635748
Відхилено 12 394 209,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 16:01
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП"
#42314346
Відхилено 12 450 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 16:02
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ПМК-113"
#36116834
Відхилено 13 245 191,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 16:03
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"
#35876701
Відхилено 13 680 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 16:05
ТОВ БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ГРАНДТАВЕРБУД
#43084157
Відхилено 13 749 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 16:06
ПП "Промбудсервіс-Косів"
#33909174
Переможець 14 226 960,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 16:09

Документи

08 травня 2020 15:57
Електронний підпис
08 травня 2020 15:57
протокол розгляду.PDF

Документи

08 травня 2020 15:58
Електронний підпис
08 травня 2020 15:58
протокол розгляду.PDF

Документи

08 травня 2020 15:59
Електронний підпис
08 травня 2020 15:59
протокол розгляду.PDF

Документи

08 травня 2020 16:01
Електронний підпис
08 травня 2020 16:00
протокол розгляду.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" #42314346

№ рішення у справі

63/110-р/к

Дата рішення у справі

31.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

08 травня 2020 16:02
Електронний підпис
08 травня 2020 16:02
протокол розгляду.PDF

Документи

08 травня 2020 16:03
Електронний підпис
08 травня 2020 16:03
протокол розгляду.PDF

Документи

08 травня 2020 16:05
Електронний підпис
08 травня 2020 16:04
протокол розгляду.PDF

Документи

08 травня 2020 16:06
Електронний підпис
08 травня 2020 16:06
протокол розгляду.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2020 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Промбудсервіс-Косів"
#33909174
14 226 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 11:24
Додаткова угода 5 бережниця.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 11:24
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 14:47
Ду-Бережниця.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 14:46
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 15:01
Додаткова угода № 4.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 15:00
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 17:24
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 17:24
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2020 16:18
додаткова угода 2 (1).jpg зміни до договору
17 липня 2020 16:18
1_додаткова угода 2.jpg укладений
17 липня 2020 16:18
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2020 13:34
додаткова угода (1).jpg зміни до договору
07 липня 2020 13:34
1_додаткова угода.jpg укладений
07 липня 2020 13:33
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 14:23
локальний.PDF укладений
25 травня 2020 14:22
договірна ціна.PDF укладений
25 травня 2020 14:22
ЗВВ.PDF укладений
25 травня 2020 14:22
графік виконання.PDF укладений
25 травня 2020 14:22
договір.PDF укладений
25 травня 2020 14:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): абзац 3 п.3.1 договору виключити
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3.1 договору доповнити: Фінансування робіт здійснюється за рахунок бюджетних коштів на проведення робіт. У поточному році Підряднику доручається обсяг робіт, вартість яких складає 1 974 800,00 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно рішення другої сесії восьмого скликання Верховинської селищної ради від 17.12.2020 року № 21-2/2020 «Про початок реорганізації сільських рад, які приєдналися до Верховинської селищної ради Верховинського району Івано-Франківської області» Верховинська селищна рада є правонаступником всього майна, прав та обов’язків Криворівнянської сільської ради. У зв’язку із відсутністю в 2021 р. фінансування робіт в повному обсязі згідно договору №2 від 25.05.2020р. Строки дії договору продовжити до 31.12.2022р. але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами договірних зобов’язань, а в частині розрахунків до повного його виконання.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування робіт здійснюється за рахунок бюджетних коштів на проведення робіт. У поточному році Підряднику доручається обсяг робіт, вартість яких складає в сумі 546840,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з відсутністю фінансування в 2022 році згідно Договору №2 від 25.05.2020 року, Сторони погодились продовжити термін дії Договору до 31.12.2023 року.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з відсутністю фінансування в 2023 році згідно Договору №2 від 25.05.2020 року, Сторони погодились продовжити термін дії Договору до 31.12.2024 року
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML