Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій для ведення бухгалтерського обліку для закладів загальної середньої освіти
Очікувана вартість
14 400,00 UAH
UA-2020-04-17-005190-a 7d8ac329132740fca27e067a031ab713
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Булах Ганна Володимирівна

380445157665 schule248@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа І-ІІІ ступенів № 248 Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03871971
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, вул.М.Закревського, буд.45-Б
Контактна особа: Булах Ганна Володимирівна
380445157665
schule248@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 21 квітня 2020 16:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 21:00
Початок аукціону: 23 квітня 2020 12:31
Очікувана вартість: 14 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Багатофункціональний пристрій для ведення бухгалтерського обліку для закладів загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.М.Закревського, буд.45-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 травня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 17:58
Договір.doc
17 квітня 2020 17:56
Оголошення принтер бух2 – копія.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-005190-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:42792039
Дата подання: 18 квітня 2020 14:52
1
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 квітня 2020 13:46
Листи авторизації вимагається замовником з метою уникнення поставки низькоякісного товару та організації безперервної діяльності бухгалтерії навчального закладу. Також листи підтверджують можливість учасника виконати всі умови договору в частині строків поставки, обсягів поставки, те, що продукція (товар) буде відповідати нормам і стандартам чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі.

Якщо учасник не є виробником продукції він може надати скановану копію документів, які підтверджують стосунки із виробником:
а) договір з виробником;
або:
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо;
або:
в) лист виробника про представництво його інтересів;
та
г) надання оригіналу гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником.
Розгорнути Згорнути
Листи авторизації вимагається замовником з метою уникнення поставки низькоякісного товару та організації безперервної діяльності бухгалтерії навчального закладу. Також листи підтверджують можливість учасника виконати всі умови договору в частині строків поставки, обсягів поставки, те, що продукція (товар) буде відповідати нормам і стандартам чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі.

Якщо учасник не є виробником продукції він може надати скановану копію документів, які підтверджують стосунки із виробником:
а) договір з виробником;
або:
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо;
або:
в) лист виробника про представництво його інтересів;
та
г) надання оригіналу гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ" 10 752,00
UAH з ПДВ
10 752,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 13 800,00
UAH з ПДВ
13 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 13 500,00
UAH з ПДВ
13 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ФУРТУНЕ Д.В. 14 300,00
UAH з ПДВ
14 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП ФУРТУНЕ Д.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ"
#40679208
Переможець 10 752,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 17:39

Документи

27 квітня 2020 17:39
протокол рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ"
#40679208
10 752,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 квітня 2020 17:39
протокол рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 12:09
Догов 25.pdf укладений
06 травня 2020 12:08
Догов 25.pdf укладений
06 травня 2020 12:06
Key-6.dat укладений
06 травня 2020 12:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 752,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 792,00 UAH)