Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за роботами, контроль за ходом та якістю, вартістю і обсягами робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги по вул. Вокзальна в м.Корюківка, Корюківського району, Чернігівської області»
Очікувана вартість
17 457,78 UAH
UA-2020-04-17-005152-b 7b1990815f274393bdd6b3d106140183
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Діана Лагодна

+380465721476 koryukivka.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Корюківська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04061760
Місцезнаходження: 15300, Україна , Чернігівська обл., Корюківський район, м. Корюківка, вул. БУЛЬВАРНА, 6
Контактна особа: Діана Лагодна
+380465721476
koryukivka.rada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


-
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за роботами, контроль за ходом та якістю, вартістю і обсягами робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги по вул. Вокзальна в м.Корюківка, Корюківського району, Чернігівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15300, Україна, Чернігівська область, м. Корюківка, вул. Вокзальна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

17 квітня 2020 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДМАЙСТЕР"
#31161259
Переможець 17 457,78
UAH
17 квітня 2020 13:04

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 08:39
Додаткова угода №2.pdf укладений
27 квітня 2021 08:38
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 10:11
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 10:10
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 13:05
Договір.pdf укладений
17 квітня 2020 13:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування у 2021 році.
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Розірвання договору за згодою сторін