Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the road of state importance N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv on sections of km 154 + 100 - km 157 + 545, km 157 + 905 - km 159 + 590, km 159 + 720 - km 162 + 000, Transcarpathian region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 25449824 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39 |
Контактна особа: |
Мохня Михайло Михайлович 380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road administration in transkarpathian region |
National ID: | 25449824 |
Contact point: |
Mokhnia Mykhailo Mykhailovich 380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2020 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 16 червня 2020 13:52 |
Очікувана вартість: | 202 662 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 810 648,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,40% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6070000 UAH |
Publication date: | 17 квітня 2020 15:32 |
Enquiries until: | 15 травня 2020 11:00 |
Complaints submission until: | до 21 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 травня 2020 11:00 |
Information
Estimated total value: | 202 662 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 810 648 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,40 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv
on sections of km 154 + 100 - km 157 + 545, km 157 + 905 - km 159 + 590, km 159 + 720 - km 162 + 000,
Transcarpathian region
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування - Державний бюджет України.Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2020 18:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2020 18:07 |
Перелік змін 2.doc | |
15 травня 2020 18:05 |
ТД поточний середній Н-09 154-162 НОВА РЕДАКЦІЯ 2.docx | |
22 квітня 2020 16:08 |
Відомості по штучних для тендерного відділу км 154 100_162 000 (2).zip |
15 травня 2020 18:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
15 травня 2020 18:07 |
Перелік змін 2.doc
|
|||||||||
15 травня 2020 18:05 |
ТД поточний середній Н-09 154-162 НОВА РЕДАКЦІЯ 2.docx
|
|||||||||
22 квітня 2020 16:08 |
Відомості по штучних для тендерного відділу км 154 100_162 000 (2).zip
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 13 травня 2020 21:43
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-16-000043 ● ee2e2be9b3dc42b8a154caae50742970
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2021 11:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.03.2021 № 181
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.03.2021 № 181.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-04-17-004996-a, 17.04.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Державної аудиторської служби України №003100-18/866-2021 від 25.01.2021.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення 1. «Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником у Додатку 1 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» визначено, що учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, інформацією та документами. Зокрема, на підтвердження наявності власного та/або орендованого асфальтобетонного заводу, що буде залучений для надання послуг згідно предмету закупівлі Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці 3 про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель тощо) з наступним документальним підтвердженням. Пунктом 7 розділу «1.2. Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження дотримання учасником вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 4. Відповідно до вимог таблиці 4 «Транспортна схема» Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання інформації, зокрема, про перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування. При цьому, у примітці 2 до згаданої вище таблиці вказано, що перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування необхідно вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). Однак, проведеним моніторингом встановлено, що подана учасником ТОВ «ШБУ-77» у складі тендерної пропозиції Транспортна схема (вих.№ Т-2190 від 22.05.2020 (файл «61.Транспортна схема.PDF») містить перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування (а/д Н-09, а/д Н-09 в межах с.Сокирниця Хустського р-ну Закарпатської обл., а/д Н-09 в межах с.Стеблівка Хустського р-ну Закарпатської обл., вул. Головна в смт. Буштино Тячівського р-ну Закарпатської обл., вул.Армійська, вул.Незалежності в м.Тячів Закарпатської обл. і т.д.) без вказання довжини кожного відрізку маршруту в км, що проходить по них, чим недотримано вищезазначених вимог Замовника.» Відповідно до вимог пункту 7 після Таблиці 3 «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, в підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 4. Таблицею 4 «Транспортна схема» передбачено надання інформації, зокрема, про перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування. При цьому, у примітці 2 до Таблиці 4 вказано, що перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування необхідно вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). Учасник закупівлі ТОВ «ШБУ-77» на виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції завантажив файл «61. Транспортна схема.PDF» у якому міститься Транспортна схема (вих.№ Т-2190 від 22.05.2020 року) із заповненням усієї інформації яка вимагалась. У Висновкові від 06.04.2021 року зазначено, що «…подана учасником ТОВ «ШБУ-77» у складі тендерної пропозиції Транспортна схема (вих.№ Т-2190 від 22.05.2020 (файл «61.Транспортна схема.PDF») містить перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування (а/д Н-09, а/д Н-09 в межах с.Сокирниця Хустського р-ну Закарпатської обл., а/д Н-09 в межах с.Стеблівка Хустського р-ну Закарпатської обл., вул. Головна в смт. Буштино Тячівського р-ну Закарпатської обл., вул.Армійська, вул.Незалежності в м.Тячів Закарпатської обл. і т.д.) без вказання довжини кожного відрізку маршруту в км, що проходить по них, чим недотримано вищезазначених вимог Замовника.», що не відповідає дійсності, так як відповідно до примітки 2 Таблиці 4 зазначено, що «Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км).», без зазначення «довжини кожного відрізку маршруту в км», як вказано у Висновкові від 06.04.2021 року. Слід зазначити, що у наданій транспортній схемі зазначено, що середня відстань перевезення асфальтобетонної сумуші становить 108 км. (94 км – поза межами населеного пункту та 14 км в межах населеного пункту). Окрім того в транспортній схемі у графі Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування зазначена безпосередньо назва доріг та вулиць маршруту транспортування, зважаючи на що Замовник самостійно може встановити довжину відрізку маршруту в км (з точністю до 1 км) за допомогою онлайн-сервісів які є загальновідомими та загальнодоступними. Зважаючи на вище наведене, Учасник ТОВ «ШБУ-77» виконав умови тендерної документації у повному обсязі. У Висновкові від 06.04.2021 року навмисно здійснюється перекручування вимог тендерної документації для встановлення нібито порушень під час кваліфікації учасників. Учасник ТОВ «ШБУ-77» зазначив у таблиці Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування, що складає 108 км. 2. «У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ШБУ-77» надано інформаційну довідку (вих.№Т-2199 від 22.05.2020, (файл «55.Інформаційна довідка про наявність асфальтобетонного заводу.PDF») про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів), відповідно до якої вказаним учасником отримання асфальтобетону відбуватиметься на умовах договору поставки №11/17-7 від 17.11.2017 з ТОВ «Закарпаття Асфальт». При цьому, у вищевказаній довідці, а також у гарантійному листі щодо постачання асфальтобетонних сумішей ТОВ «Закарпаття Асфальт» (вих.№2205-2/2020 від 22.05.2020), зазначено про постачання таких сумішей лише у липні, а не протягом всього терміну надання послуг згідно договору. Водночас, відповідно до тендерної документації (п.4.4 Загальних положень тендерної документації, п.5.1 Проєкту договору, що наведений у Додатку 5 до тендерної документації), термін надання послуг – до 31.12.2020. Отже, учасником ТОВ «ШБУ-77» не підтверджено можливості поставки асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості щомісячно протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі» Відповідно до пункту 5 після Таблиці 3 розділу «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації у разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг, тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів) учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку про отримання (договір поставки, договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) асфальтобетону та/або ЩМАС з інформацією про асфальтобетонний(ні) завод(и), його(їх) місцезнаходження, потужностей тощо (згідно форми Таблиці 3) та під таблицею в довідці учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної у вказаній довідці учасник надає копію договору (договору поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договору надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі та гарантійний лист від виробника (постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований учаснику про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі. Учасник закупівлі ТОВ «ШБУ-77» у складі тендерної пропозиції завантажив інформаційну довідку (вих.№Т-2199 від 22.05.2020, файл «55. Інформаційна довідка про наявність асфальтобетонного заводу.PDF») про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів), відповідно до якої вказаним учасником отримання асфальтобетону відбуватиметься на умовах договору поставки №11/17-7 від 17.11.2017 з ТОВ «Закарпаття Асфальт». Згідно з даною інформаційною довідкою ТОВ «ШБУ-77» зазначив інформацію щодо запланованих ним ЩОМІСЯЧНИХ обсягів постачання, а саме: - Суміші асфальтобетонні гарячі щільні дрібнозернисті, тип А, марка 1 – 18 т. - Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі щільні крупнозернисті, тип А, марка 1 – 12 000 т. - Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі ЩМА – 20 – 7 800 т. Також Учасником зазначено, що Асфальтобетонна суміш буде виготовлятися на мобільному АБЗ «Marini Xpress 2500», потужністю 200 т. а/б суміші на годину (приблизно 72 000 т. на місяць). Також, на виконання умов Тендерної документації Учасником завантажено Гарантійний лист щодо постачання асфальтобетонних сумішей №2205-2/2020 від 22.05.2020 року, наданого ТОВ «Закарпаття Асфальт», в якому зазначено про те, що ТОВ «Закарпаття Асфальт» гарантує безперебійне постачання асфальтобетону та/або ЩМАС протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), а тому не зрозумілим є доводи у Висновкові від 06.04.2021 року про те, що учасником не підтверджено можливості поставки асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості щомісячно протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі. У Висновкові від 11.02.2021 року здійснюється перекручування вимог тендерної документації, так як учасник не повинен підтверджувати на кожен місяць ті ж об’єми, а надати заплановані об’єми поставки протягом всього періоду надання послуг в потрібній кількості, що учасником ТОВ «ШБУ-77» було виконано. Також, у Висновкові є посилання на умови договору та графіку надання послуг, які підписуються після аукціону та проведення кваліфікації учасників, а тому не зрозуміло як на момент кваліфікації учасників може вливати та щось підтверджувати чи спростовувати графік надання послуг та інформація наведена у ньому, який не є документом тендерної пропозиції та не вимагається тендерною документацією. 3. «Проведеним моніторингом тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБС» встановлено, що у складі тендерної пропозиції вказаним учасником надано Транспортну схему (№111 від 20.05.2020, файл «Транспортна схема.pdf»), у якій не зазначено довжини кожного відрізку маршруту в км, що проходить по маршруту транспортування (з точністю до 1км). Отже, пропозиція учасника ТОВ «ПБС» не відповідає вимогам пункту 7 розділу 1.2. Додатку 1 тендерної документації та Таблиці 4 розділу «1.2.Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації.» Відповідно до вимог пункту 7 після Таблиці 3 «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, в підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 4. Таблицею 4 «Транспортна схема» передбачено надання інформації, зокрема, про перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування. При цьому, у примітці 2 до Таблиці 4 вказано, що перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування необхідно вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). Учасник закупівлі ТОВ «ПБС» на виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції завантажив файл «Транспортна схема.PDF» у якому міститься Транспортна схема (вих.№ 111 від 20.05.2020 року) із заповненням усієї інформації яка вимагалась. Одночасно зазначаємо, що відповідно до примітки 2 Таблиці 4 вказано, що «Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км).», БЕЗ ЗАЗНАЧЕННЯ «довжини кожного відрізку маршруту в км», як вказано у Висновкові від 06.04.2021 року. Також слід зазначити, що у наданій транспортній схемі зазначено, що середня відстань перевезення асфальтобетонної сумуші становить 102 км. (64 км – поза межами населеного пункту та 38 км в межах населеного пункту). Окрім того в транспортній схемі у графі Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування зазначена безпосередньо назва доріг та вулиць маршруту транспортування, зважаючи на що Замовник самостійно може встановити довжину відрізку маршруту в км (з точністю до 1 км) за допомогою онлайн-сервісів які є загальновідомими та загальнодоступними. Зважаючи на вище наведене, Учасник ТОВ «ПБС» виконав умови тендерної документації у повному обсязі. У Висновкові від 06.04.2021 року навмисно здійснюється перекручування вимог тендерної документації для встановлення нібито порушень під час кваліфікації учасників. Учасник ТОВ ПБС зазначив у таблиці Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування, що складає 102 км. 4. «Як зазначалось вище, відповідно до тендерної документації (п.4.4 Загальних положень тендерної документації, п.5.1 Проєкту договору, що наведений у Додатку 5 до тендерної документації) термін надання послуг – до 31.12.2020. Однак, учасником ТОВ «ПБС» у складі своєї тендерної пропозиції надано інформацію про наявність асфальтобетонного заводу (№018 від 20.05.2020, файл «Довідка про АБЗ.pdf), відповідно до якої суміші асфальтобетонні гарячі і теплі ЩМА-20 та суміші асфальтобетонні гарячі щільні крупнозернисті типу А, марки І буде поставлено ТОВ «ПБС» у серпні-листопаді, а суміші асфальтобетонні гарячі щільні дрібнозернисті, типу А, марки І лише у серпні, а не протягом всього терміну надання послуг згідно договору». Згідно пункту 4 після Таблиці 3 розділу «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації в підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу), чинного протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі, копію(ї) акту(ів) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетоного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); а також оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі, копію паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). Учасник закупівлі ТОВ «ПБС» у складі тендерної пропозиції завантажив інформаційну довідку (вих.№018 від 20.05.2020, файл «Довідка про АБЗ.PDF») про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів), відповідно до якої вказаним учасником отримання асфальтобетону відбуватиметься на умовах договору оренди обладнання. Згідно з даною інформаційною довідкою ТОВ «ПБС» зазначив інформацію щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС ЩОМІСЯЧНО протягом строку виконання робіт із зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду (типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, а саме: - Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі ЩМА – 20 серпень - листопад – 1 920 т. щомісячно; - Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі щільні крупнозернисті, тип А, марка 1 серпень - листопад – 2 970 т. щомісячно - Суміші асфальтобетонні гарячі щільні дрібнозернисті, тип А, марка 1 – 17 т. щомісячно. Також Учасником зазначено, що Асфальтобетонна суміш буде виготовлятися на установці асфальтозмішувальній пересувній «КДМ 2067», потужністю 160 т/год. У Висновкові від 06.04.2021 року здійснюється перекручування вимог тендерної документації, так як учасник не повинен підтверджувати на кожен місяць ті ж об’єми, а надати заплановані об’єми поставки протягом всього періоду надання послуг в потрібній кількості, що учасником ТОВ «ПБС» було виконано. Також, у Висновкові є посилання на умови договору та графіку надання послуг, які підписуються після аукціону та проведення кваліфікації учасників, а тому не зрозуміло як на момент кваліфікації учасників може вливати та щось підтверджувати чи спростовувати графік надання послуг та інформація наведена у ньому, який не є документом тендерної пропозиції та не вимагається тендерною документацією. 5. «Крім того, аналізом своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено, що згідно з додатком №2 «Графік надання послуг», який є невід’ємною частиною договору від 15.07.2020 №15, не відображено роботи по дорожньому одягу.» Слід зазначити, що у Додатку №2 до Договору №15 від 15.07.2020 року вказано, що вартість робіт (послуг) на 2020 рік (з ПДВ) – 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок), а тому Переможець закупівлі ТОВ «ПБС» не знав та не міг знати, які саме роботи по дорожньому одягу йому необхідно виконати. Одночасно повідомляємо, що Додатковою угодою №15/1 від 15.07.2020 року було визначено обсяг фінансування на 2020 рік, та внесено зміни до Додатку №2 Договору, в якому саме і зазначено роботи по дорожньому одягу в межах наявного фінансування. Враховуючи вище наведене, учасники закупівлі ТОВ «ШБУ-77» та ТОВ «ПБС» відповідали кваліфікаційним критеріям, встановленому у тендерній документації, у зв’язку з чим були допущені до аукціону. Службою автомобільних доріг у Закарпатській області буде оскаржено висновок до суду.
2021-04-13 10:49:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Службою автомобільних доріг у Закарпатській області оскаржено висновок до суду. |
Дата публікації: | 20 квітня 2021 |
Документи:
20 квітня 2021 18:49
|
Електронний підпис |
20 квітня 2021 18:48
|
зображення_viber_2021-04-20_18-45-01.jpg |
20 квітня 2021 18:48
|
зображення_viber_2021-04-20_18-45-.jpg |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 25449824 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" #32872788 |
Переможець |
196 980 000,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 10:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2025 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2024 12:52
|
дод.уг.№15.18.pdf | зміни до договору |
27 березня 2024 12:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 квітня 2023 10:48
|
Дод.угода №15-17.pdf | зміни до договору |
20 квітня 2023 10:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 березня 2023 13:36
|
Дод.угода №15-16.pdf | зміни до договору |
23 березня 2023 13:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2022 15:52
|
д.у.№15.15 від 03.08.22. до дог.№15 від 15.07.20..pdf | зміни до договору |
03 серпня 2022 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2022 11:29
|
Дод.угода №15-14.pdf | зміни до договору |
12 травня 2022 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2022 13:53
|
Дод.угода №15-13.pdf | зміни до договору |
30 березня 2022 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 15:15
|
Дод.угода №15-12.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2021 15:55
|
Дод.угода №15-11.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2021 11:28
|
Дод.угода №15-10.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 11:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2021 09:19
|
Дод.угода №15-9.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2021 09:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2021 10:06
|
Дод.угода №15-8.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2021 10:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2021 11:41
|
Дод.угода №15-7.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2021 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2021 10:48
|
Дод.угода №15-6.pdf | зміни до договору |
10 березня 2021 10:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 11:25
|
Дод.угода №15-5.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 11:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2020 14:50
|
Дод.угода №15-4.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2020 14:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2020 09:15
|
Дод угода 15-3.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2020 09:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2020 14:06
|
Дод.угода №15-2.pdf | зміни до договору |
22 липня 2020 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2020 16:53
|
Дод угода 15-1.pdf | зміни до договору |
16 липня 2020 16:52
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2020 10:23
|
Договір №15.pdf | укладений |
16 липня 2020 10:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі. Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі Бюджетні зобов'язання на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15/3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15/4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15/5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік. продовження строку надання послуг та дії договору до 31.03.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15/6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15/7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15/8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15/9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15/10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15/11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15/12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку надання послуг та дії договору до 31.12.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15/13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15/14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2022 рік, продовження строку дії договору по 31.03.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15/15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15/16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2023 рік, продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.03.2024 року, зміна назви Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2024 року. Зміна реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №15/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |