Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покриття площі В. Стефаника в м. Дрогобич Львівської області
Очікувана вартість
1 254 388,00 UAH
UA-2020-04-17-004816-b 0df9cebf0c0849fd9331934732f912a6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Броварська

+380324433570 departament_drb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05447349
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська обл., м. Дрогобич, вул. Трускавецька, 4
Контактна особа: Ірина Броварська
+380324433570
departament_drb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Вимоги до робіт визначені проєктно-кошторисною документацією. Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Підрядник відповідає за якість і відповідність вимогам, установленим нормативними документами та кошторисною документацією матеріальних ресурсів та послуг.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт покриття площі В. Стефаника в м. Дрогобич Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, покриття площі В. Стефаника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник має право протягом 5 робочих днів з моменту поступлення коштів на реєстраційний рахунок Замовника перерахувати Підряднику попередню оплату (аванс) на підставі пред’явленого Підрядником рахунку у розмірі до 30% від відповідного бюджетного призначення на 2020 рік у 2020 році та на 2021 рік у 2021 році, передбачених умовами договору. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику робіт на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником робіт, виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим договором та у відповідності до норм Постанови Кабінету міністрів України № 1070 від 04.12.2019р. Підрядник зобов’язується використати отриманий аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та звітувати за нього в термін до трьох місяців.Невикористана протягом дев’яносто днів попередня оплата повертається Підрядником протягом 5 робочих днів на рахунок Замовника. Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт Підрядника здійснюється Замовником протягом 5 банківських днів з моменту поступлення коштів на реєстраційний рахунок Замовника на підставі актів виконаних робіт (форми КБ-2в і КБ-3), підписаних обома сторонами відповідно до вимог цього Договору. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

17 квітня 2020 12:48
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕПЛО ДРОГОБИЧ"
#38831396
Переможець 1 254 388,00
UAH
17 квітня 2020 12:48

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2020 11:59
164 № 1.PDF зміни до договору
03 липня 2020 11:57
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 12:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення бюджетних призначень у 2020 році та зменшення бюджетних призначень на 2021рік. вартість, кількість та види робіт залишаються незмінні
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML