Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services related to the software - code of the SC 021:2015 - 72260000- 5 (Services for the modernization of the Computer Program "Software complex" Software for the functioning of the single State electronic database on issues related to education. Version 3.x)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Інфоресурс" |
Код ЄДРПОУ: | 37533381 |
Вебсайт: | http://www.inforesurs.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03057, Україна , м. Київ обл., м. Київ, О. Довженка, 3 |
Контактна особа: |
Лазнюк Наталія Петрівна 380442901814 info@inforesurs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Enterprise "Inforesurs" |
National ID: | 37533381 |
Contact point: |
Nataliia Lazniuk 380442901814 info@inforesurs.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2020 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 травня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2020 14:02 |
Очікувана вартість: | 19 971 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,25% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 550000 UAH |
Publication date: | 17 квітня 2020 15:07 |
Enquiries until: | 08 травня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 14 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 травня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 19 971 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 50 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,25 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі Послуг по етапу № 1. У разі затримки бюджетного фінансування оплата наданих Послуг здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня надходження бюджетних коштів на реєстраційний рахунок Замовника, вказаний у Договорі. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 35 |
Iнша подія | Протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі Послуг по етапу № 2. У разі затримки бюджетного фінансування оплата наданих Послуг здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня надходження бюджетних коштів на реєстраційний рахунок Замовника, вказаний у Договорі. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 35 |
Iнша подія | Протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі Послуг по етапу № 3. У разі затримки бюджетного фінансування оплата наданих Послуг здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня надходження бюджетних коштів на реєстраційний рахунок Замовника, вказаний у Договорі. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2020 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2020 15:07 |
Додаток №10 до ТД (Доповнення №2 ТЗ ЄДЕБО).pdf | |
17 квітня 2020 15:07 |
Додаток №9 до ТД (Доповнення №1 ТЗ ЄДЕБО).pdf | |
17 квітня 2020 15:07 |
Додаток №8 до ТД (ТЗ ЄДЕБО).pdf | |
17 квітня 2020 15:07 |
Додаток №7 до ТД (Доповнення №3 ТЗ ЄДЕБО).pdf | |
17 квітня 2020 15:07 |
ТД модернізація ПЗ ЄДЕБО 2020 17.04.2020.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-22-000060 ● 76a93fc22ad948b39ffde7053dced882
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2020 18:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2020 № 162
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-04-17-004654-a 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-07-07 16:15:22
Аргументовані заперечення до висновку органу державного фінансового контролю про результати моніторингу процедури закупівлі
Державне підприємство «Інфоресурс» (далі – Замовник), ознайомившись з висновком органу державного фінансового контролю про результати моніторингу процедури закупівлі (UA-M-2020-06-22-000060) (далі – Висновок), не погоджуючись із рішенням, викладеним у Висновку, щодо встановлення порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 02.04.2020), відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону (в редакції від 19.04.2020) надає наступні аргументовані заперечення до Висновку по суті викладеного у Висновку твердження.
Орган державного фінансового контролю у Висновку наводить твердження: «… учасник ТОВ «ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ» в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для виконання договору про закупівлю від 05.05.2020 б/н (далі – Довідка), яка не містить інформацію про наявність ліцензій, що дозволяють їх використання, що не відповідає вимогам пункту 1 додатку 1 тендерної документації. Однак, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ», який не відповідає кваліфікаційному критерію встановленому статтею 16 Закону, а його тендерна пропозиція вимогам тендерної документації …», що на думку Замовника не відповідає дійсності, так як вся необхідна інформація та документи відповідно до вимог тендерної документації надані учасником ТОВ «ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ» у складі його тендерної пропозиції, тому були відсутні підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Замовник, відповідно до Закону (в редакції від 02.04.2020), розпочав процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою щодо закупівлі Послуг, пов’язаних з програмним забезпеченням, код ДК 021:2015 – 72260000-5 (Послуги з модернізації Комп’ютерної програми «Програмний комплекс «Програмне забезпечення для функціонування Єдиної державної електронної бази з питань освіти. Версія 3.х») (закупівля UA-2020-04-17-004654-a) (далі – Закупівля). Відповідно до статті 16 Закону Замовник в тендерній документації на Закупівлю встановив зокрема такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, та, відповідно, визначив перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх цьому критерію: «Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та відтиском печатки учасника (за наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для виконання договору про закупівлю. У довідці зазначаються перелік власного обладнання (апаратні, програмні засоби тощо їх найменування, кількість, технічний стан, наявність ліцензій, що дозволяють їх використання) та приміщення, які необхідні для виконання договору про закупівлю. У разі відсутності власного обладнання, засобів та приміщення зазначається використання їх на договірних умовах – зазначається найменування (для юридичної особи) / прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) контрагента, код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) / реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичної особи) або серія та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомила про це відповідний контролюючий орган і має відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) контрагента, реквізити (дата і номер), предмет та термін дії укладеного з контрагентом договору, на підставі якого учасник використовує майно у своєї господарської діяльності.». (пункт 1 таблиці 1 додатку № 1 до тендерної документації). Оскільки зазначена вище довідка вимагається в довільній формі, кожен учасник самостійно визначає зміст та формулювання інформації, що має бути наведена у довідці для підтвердження відповідності встановленим вимогам.
На виконання зазначеного, для підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію, учасник ТОВ «ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ» у наданій в складі тендерної пропозиції довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватись для надання послуг, від 05.05.2020 б/н (далі – Довідка), окрім іншого зазначив програмне забезпечення, встановлене на його власному обладнанні, яке відноситься до типу Free and Open Source software (вільне програмне забезпечення з відкритим кодом – програмне забезпечення у вільному доступі, користувачі якого мають права (свободи) на його встановлення, запуск, використання, вивчення, поширення і зміну (вдосконалення)). Використання такого програмного забезпечення користувачами регламентується публічними ліцензіями, які опубліковані
на сайтах розробників, посилання на які містяться у Довідці. Тобто учасник ТОВ «ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ» у Довідці зазначив необхідну інформацію відповідно до вимог тендерної документації на Закупівлю, зокрема підтвердив наявність у нього необхідних апаратних та програмних засобів, а також наявність прав на їх використання відповідно до вимог, встановлених у пункті 1 таблиці 1 додатку № 1 до тендерної документації. Таким чином, вважаємо, що учасник ТОВ «ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ» відповідає кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації згідно зі статтею 16 Закону, а його тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації на Закупівлю, тому, відповідно, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції цього учасника, у тому числі, згідно з пунктами 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону (в редакції від 02.04.2020).
Просимо прийняти до уваги викладені аргументовані заперечення та скасувати рішення, викладене у Висновку, щодо встановлення порушення Замовником вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону (в редакції від 02.04.2020). В іншому випадку вимушені будемо оскаржити Висновок до суду.
Примітка:
У зв’язку з відсутністю технічної можливості в електронному кабінеті Замовника на майданчику ««E-tender» (відсутність пункту меню «Аргументоване заперечення до висновку») дане аргументоване заперечення до висновку розміщується через електронну систему закупівель в пункті меню «Звернутись за роз’ясненням щодо висновку» (скріншот додається).
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | У зв’язку з незгодою державного підприємства «Інфоресурс» з інформацією, викладеною у висновку Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі, опублікованому в електронній системі закупівель 02.07.2020, а також відсутністю в електронній системі закупівель станом на 16.07.2020 інформації про розгляд Держаудитслужбою Аргументованих заперечень державного підприємства «Інфоресурс» (опубліковані в електронній системі закупівель 07.07.2020) до висновку органу державного фінансового контролю про результати моніторингу процедури закупівлі та скасування рішення, викладеного у вказаному вище висновку, щодо встановлення порушення державним підприємством «Інфоресурс» вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020), державне підприємство «Інфоресурс» оскаржило такий висновок до Окружного адміністративного суду міста Києва (позовна заява від 16.07.2020 № 04-03/794). Додатково зазначаємо, що, за інформацією технічної підтримки майданчика «E-tender», відсутня технічна можливість зазначення в подальшому в електронній системі закупівель інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» про відкриття провадження у справі після внесення інформації про оскарження до Окружного адміністративного суду міста Києва висновку про результати моніторингу так як пункт меню «Зазначити, що висновок оскаржено в суді» автоматично стає неактивним (зникає) після внесення до електронної системи закупівель інформації про оскарження висновку до суду. |
Дата публікації: | 17 липня 2020 |
Документи:
17 липня 2020 12:16
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державне підприємство "Інфоресурс" |
Код ЄДРПОУ: | 37533381 |
Місцезнаходження: | 03057, Україна, м. Київ обл., м. Київ, О. Довженка, 3 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2020 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій" |
19 969 500,00
UAH
|
19 919 500,00
UAH
|
Документи |
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ |
19 970 000,00
UAH
|
19 920 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій" #30674051 |
Переможець |
19 919 500,00
UAH
|
02 червня 2020 13:06
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 02 червня 2020 13:06
Учасник | Пропозиція | Документи |
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій" #30674051 |
19 919 500,00
UAH
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2021 09:09
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2020 16:23
|
Договір №20_06_22 від 22.06.2020 (модернізація ПЗ ЄДЕБО 2020).pdf | укладений |
22 червня 2020 15:43
|