Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку (Папір для плотерів)
Очікувана вартість
440 000,00 UAH
UA-2020-04-17-004104-a 527d9ac6d8094c07b0585aad71c83c57
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цитович Костянтин Миколайович

380442348302 kyivgenplan@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 26314687
Вебсайт: http://kievgenplan.grad.gov.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 32
Контактна особа: Цитович Костянтин Миколайович
380442348302
kyivgenplan@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 16 липня 2020 12:05
Очікувана вартість: 440 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,06%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Папір для друку (Папір для плотерів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Хрещатик, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-004104-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 25 квітня 2020 11:24
Технічні показники прдмету закупівлі
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-04-17-004104-a на закупівлю Папір для друку (Паперу для плотерів), код 30197630-1 за ДК 021:2015 (СPV), де Замовником виступає Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва», нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу для плотерів були встановлені з конкретними показниками.
Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник паперу для плотерів 1067 мм х 45,7 м: щільність 95 г/м2, товщина 125 мк; паперу для плотерів 610мм х 45,7 м: товщина 106 мк, непрозорість 91%; паперу для плотерів 1070мм х 45м: щільність 105 г/м2; паперу для інженерної станції 914 мм х 170м: довжина 170м,діаметр втулки 3” (76 мм). Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас зробити коригування до паперу для плотерів 1067 мм х 45,7 м: щільність 90 г/м2, товщина 128 мк; паперу для плотерів 610мм х 45,7 м: товщина 96 мк, непрозорість 92%; паперу для плотерів 1070мм х 45м: щільність 120 г/м2; паперу для інженерної станції 914 мм х 170м: довжина 45м,діаметр втулки 2,3” (58,42 мм) та видалити дискримінаційні технічні показники до паперу для плотерів 1067 мм х 45,7 м: гладкість 190 мл/хв.; паперу для плотерів 610мм х 45,7 м: гладкість 200+/-50мл/хв. для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 квітня 2020 20:41
Технічні вимоги до рулонного паперу для використання в плотерах встановлені виходячи з тривалого досвіду його використання для роздруківки великих обсягів проектної документації. Використання паперу з іншими характеристиками призводило до чисельних збоїв в роботі друкувальної техніки (зам'яття паперу), в зв'язку з чим заявлені характеристики є оптимальними для виробничих потреб замовника.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-17-004104-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 29 квітня 2020 20:45
Скарга до АМКУ
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 29.04.2020 № 107/юр/20.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 травня 2020 14:44
рішення від 04.05.2020 № 8465.pdf
Дата публікації: 05 травня 2020 14:44
рішення від 19.05.2020 № 9752.pdf
Дата публікації: 22 травня 2020 20:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання вимог рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9752-р/пк-пз від 19.05.2020, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення, замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації. Протокол №20-14 про внесення змін, перелік змін та нова редакція Тендерної документації завантажені в систему.
Дата виконання рішення замовником: 07 липня 2020 15:40

Документи подані скаржником

29 квітня 2020 20:45
Скарга 29.04.20.pdf
29 квітня 2020 20:45
Платіжне доручення.pdf
29 квітня 2020 20:45
1569.pdf
29 квітня 2020 20:45
1933.pdf
29 квітня 2020 20:45
5922.pdf
29 квітня 2020 20:45
InkJetMonochrome_2020.pdf

Документи подані замовником

18 травня 2020 15:14
Пояснення на скаргу.docx

Документи Органу Оскарження

05 травня 2020 14:44
рішення від 04.05.2020 № 8465.pdf
22 травня 2020 20:58
рішення від 19.05.2020 № 9752.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 340 620,00
UAH з ПДВ
340 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЗОН" 416 760,60
UAH з ПДВ
408 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2020 11:16
Електронний підпис
14 липня 2020 11:16
Квал-я+Цена док..pdf

Публічні документи

27 липня 2020 13:42
Електронний підпис
27 липня 2020 13:38
Dovidka_20195467540440221094.pdf
13 липня 2020 13:33
Електронний підпис
29 квітня 2020 14:35
Електронний підпис
29 квітня 2020 14:34
Статут.pdf
29 квітня 2020 14:34
Договір 4-19.pdf
29 квітня 2020 14:34
Висновки ДСЕЕ.pdf
29 квітня 2020 14:34
Рішення про участь.pdf
29 квітня 2020 14:34
Захист довкілля.pdf
29 квітня 2020 14:34
Виписка з ЄДР.pdf
29 квітня 2020 14:33
Призначення директора.pdf
29 квітня 2020 14:33
Витяг ПДВ.pdf
29 квітня 2020 14:33
Стан заборгованості.pdf
29 квітня 2020 14:33
Відкриття рахунку.pdf
29 квітня 2020 14:33
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЗОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 340 620,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 16:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЗОН"
#30108917
Переможець 408 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 13:07

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

21 липня 2020 16:51
Електронний підпис
21 липня 2020 16:49
Протокол 20-15.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 13:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЗОН"
#30108917
408 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 18:35
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:37
Додаткова угода №1 до Договору 6-20.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:36
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 15:52
договір 6-20.pdf укладений
06 серпня 2020 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі положень ч. 6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони домовились про продовження дії Договору на строк, достатній для проведення Покупцем процедури закупівлі на початку наступного року, а саме – до 31 березня 2021 р., включаючи зазначену дату.
Номер договору про закупівлю: 6-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 408 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 68 000,00 UAH)