Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі комунального закладу "Черкаський навчально-реабілітаційний центр "Країна добра" Черкаської обласної ради" за адресою: Черкаська область, м. Черкаси, вул. Подолинського,11/1
Очікувана вартість
22 989 821,00 UAH
UA-2020-04-17-004088-c 979eb992e3094c15a34f0cdf0563efd3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снісар Ірина Василівна

+380472500286 ukbch_oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Снісар Ірина Василівна
+380472500286
ukbch_oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 21:37
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2020 22:00
Початок аукціону: 15 травня 2020 13:22
Очікувана вартість: 22 989 821,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 183 918,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція будівлі комунального закладу "Черкаський навчально-реабілітаційний центр "Країна добра" Черкаської обласної ради" за адресою: Черкаська область, м. Черкаси, вул. Подолинського,11/1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18030, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Подолинського,11/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику Замовник може надати Підряднику аванс. Розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» від 27 грудня 2001 року № 1764. Оплата авансу здійснюється шляхом перерахування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державного Казначейства України протягом 14 банківських днів з дати отримання рахунку на оплату. Аванс 14 Банківські 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з дня підписання документів згідно Плану фінансування робіт (на весь період будівництва) (Додаток № 3 до Договору) та плану фінансування (на поточний рік) (Додаток № 4 до Договору) у разі надходження таких коштів з визначених для Замовника джерел фінансування на рахунок Замовника. Пiсляоплата 14 Банківські 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг. Пiсляоплата 14 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2020 16:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 23:17
1. протокол ЗТД 2.doc
06 травня 2020 23:16
ТД країна добра зі змінами 2.docx
06 травня 2020 23:16
ТД країна добра нова редакція 2.docx
29 квітня 2020 21:26
Експертний звіт.pdf
17 квітня 2020 21:38
Добра крайна (3).rar
07 травня 2020 16:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 22:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 21:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 23:17
1. протокол ЗТД 2.doc
06 травня 2020 23:16
1. протокол ЗТД 2.doc
29 квітня 2020 21:26
1. протокол ЗТД 1.doc
06 травня 2020 23:16
ТД країна добра зі змінами 2.docx
29 квітня 2020 21:26
ТД країна добра zminy.docx
06 травня 2020 23:16
ТД країна добра нова редакція 2.docx
29 квітня 2020 21:26
ТД країна добра нова редакція.docx
17 квітня 2020 21:38
ТД країна добра.docx
29 квітня 2020 21:26
Експертний звіт.pdf
17 квітня 2020 21:38
Добра крайна (3).rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору?
Дата подання: 24 квітня 2020 11:38
Дата відповіді: 24 квітня 2020 14:43
Шановний Замовнику, роз’ясніть будь-ласка, яке саме документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору потрібно надати учасникам? В п. 5 розділу 3 ТД та в Додатку 1 відсутні Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, які потрібно завантажити на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідь: найближчим часом дане питання буде вирішено

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2020 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПМ-Арсенал" 18 918 815,00
UAH з ПДВ
17 460 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ фірма РАСАВА 18 944 865,56
UAH з ПДВ
17 460 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" 19 822 623,60
UAH з ПДВ
19 822 623,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Черкасиміськбуд 22 426 872,00
UAH з ПДВ
22 426 872,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2020 17:24
Електронний підпис
14 травня 2020 17:18
Аналог договір+КБ.pdf
14 травня 2020 17:18
Статут з описом.pdf
14 травня 2020 17:18
Декларація готовності.pdf
14 травня 2020 17:18
До банк_гарантії.rar
14 травня 2020 17:18
інвентарні картки.pdf
14 травня 2020 17:18
Накази працівники.pdf
14 травня 2020 17:18
Відгук.pdf
14 травня 2020 17:17
Тех паспорта.pdf
14 травня 2020 17:17
ПМ-АРСЕНАЛ_18668-1_p7s.zip
14 травня 2020 17:17
18668 p7s.zip
14 травня 2020 17:17
Стаття 17.pdf
14 травня 2020 17:17
Дипломи ІТП.pdf
14 травня 2020 17:17
Щодо підпису договору.pdf
14 травня 2020 17:17
Інформація ДПС.pdf
14 травня 2020 17:17
Гар лист.pdf
14 травня 2020 17:17
Документи ТБ.pdf
14 травня 2020 17:17
Лист з посиланням.pdf
14 травня 2020 17:17
Довідка ТБ.pdf
14 травня 2020 17:17
Таблиця 1,2.pdf
14 травня 2020 17:17
Таблиця 1,3.pdf
14 травня 2020 17:17
71.rar
14 травня 2020 17:17
Лист згода Биков.pdf

Публічні документи

26 травня 2020 10:53
Електронний підпис
26 травня 2020 10:48
Довідка МВС
26 травня 2020 10:48
Довідка ДПС
26 травня 2020 10:48
Супровідний лист
14 травня 2020 16:45
Електронний підпис
14 травня 2020 16:43
8 Проект Договору.rar
14 травня 2020 16:43
7 Інші документи.rar
14 травня 2020 16:43
6 Гарантійний лист.rar
14 травня 2020 16:42
4 Статут.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПМ-Арсенал"

ТОВ фірма РАСАВА

ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"

ТОВ Черкасиміськбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПМ-Арсенал"
#38447702
Відхилено 17 460 000,00
UAH з ПДВ
21 травня 2020 17:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ фірма РАСАВА
#22810254
Відхилено 17 460 940,00
UAH з ПДВ
21 травня 2020 17:36
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"
#40224937
Відхилено 19 822 623,60
UAH з ПДВ
21 травня 2020 17:45
ТОВ Черкасиміськбуд
#32414954
Переможець 22 426 872,00
UAH з ПДВ
22 травня 2020 11:33

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПМ-Арсенал" #38447702

№ рішення у справі

60/12-р/к

Дата рішення у справі

19.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2020 11:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Черкасиміськбуд
#32414954
22 426 872,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:05
КБ 3.pdf укладений
04 січня 2021 16:03
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 13:05
Дод. угода 3 від 12.10.2020.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 12:59
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 15:40
Додаткова угода № 2 до дог_25 зміни до договору
15 червня 2020 15:18
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 15:12
Додаткова угода № 1 до дог_25 зміни до договору
15 червня 2020 15:06
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 18:00
Договір від 09.06.2020 _ 25.PDF укладений
09 червня 2020 16:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до пункту 3.1. цього Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 22 426,872 тис. грн. з ПДВ (двадцять два мільйони чотириста двадцять шість тисяч вісімсот сімдесят дві гривні 00 коп.), у тому числі ПДВ - 3 737,812 тис. грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). Підлягають виконанню в 2020 році роботи на суму 21 305,5284 тис. грн. з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку – 16 685,18611 тис. грн; - за рахунок бюджету розвитку обласного бюджету – 4 620,34229 тис. грн. Підлягають виконанню в 2021 році роботи на суму 1 121,3436 тис. грн. з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку – 878,16769 тис. грн; - за рахунок бюджету розвитку обласного бюджету – 243,17591 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною (визначається відповідно до результатів тендеру). Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування. 2. Внести зміни до пункту 4.3 та викласти його в наступній редакції: «4.3. Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику аванс. Розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу, відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» від 27 грудня 2001 року № 1764. Оплата авансу здійснюється шляхом перерахування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державного Казначейства України протягом 14 банківських днів з дати отримання рахунку на оплату. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Датою отримання авансу вважається дата отримання Підрядником коштів на рахунок. По закінченню терміну використання авансу, невикористана сума авансу повертається Замовнику у той же день. Розміри та терміни закриття авансу в наступних роках визначаються додатковими угодами до даного договору, за наявності затверджених кошторисних призначень. Ненадання Замовником авансу, не звільняє Підрядника від виконання п. 5.1.1 Договору. Аванс в межах визначеного строку та розміру, здійснюється одним платежем на цілі, що згідно з договором передбачаються надати протягом терміну дії договору.» 3. Внести зміни до пункту 4.4. цього Договору та викласти його в наступній редакції: «4.4. Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість: КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Оплату виконаних робіт Замовник проводить поетапно по мірі надходження з бюджету коштів. Подальша оплата виконаних робіт здійснюється при наступних надходженнях коштів з бюджету до проведення повного розрахунку. Розрахунки за виконані роботи можуть проводитись повністю за виконані роботи або частково, шляхом проміжних платежів. До названих документів обов’язково надаються Замовнику документи щодо якості застосованих матеріалів та конструкцій та документи щодо підтвердження вартісних показників задіяних матеріально-технічних ресурсів. » 4. Внести зміни до пункту 10.1. цього Договору та викласти його в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2021, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим договором.» 5. Внести зміни до пункту 11.9. цього Договору та викласти його в наступній редакції: «11.9. Умови Договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону. Істотними умовами договору відповідно до чинного законодавства є: найменування та реквізити сторін; місце і дата укладення договору підряду; предмет договору підряду; договірна ціна; строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта); права та обов'язки сторін; порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду; умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва; порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами та послугами; порядок залучення субпідрядників; вимоги до організації робіт; порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів; умови здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт; джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта); порядок розрахунків за виконані роботи; порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва); гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків; відповідальність сторін за порушення умов договору підряду; порядок врегулювання спорів; порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання.. Істотні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених чинним законодавством України у сфері закупівель, передбачених п.4. ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі": 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника; 2) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 3) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робі у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; 4) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни обсягу та якості послуг); 5) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; 6) зміни регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 6. Внести зміни до пункту 13.4. цього Договору та викласти його в наступній редакції: «13.4. Термін дії забезпечення виконання договору – 31.12.2021.». 7. Викласти додатки до цього Договору в новій редакції: Додаток 2. Договірна ціна. Додаток 3. План фінансування (на весь період будівництва). Додаток 4. План фінансування будівництва (на поточний рік). Додаток 5. Календарний план виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни до пункту 3.1. цього Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 22 426,872 тис. грн. з ПДВ (двадцять два мільйони чотириста двадцять шість тисяч вісімсот сімдесят дві гривні 00 коп.), у тому числі ПДВ - 3 737,812 тис. грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). Підлягають виконанню в 2020 році роботи на суму 22 426,872 тис. грн. з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку – 17 563,35380 тис. грн; - за рахунок бюджету розвитку обласного бюджету – 4 863,51820 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною (визначається відповідно до результатів тендеру). Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 2. Внести зміни до пункту 10.1. цього Договору та викласти його в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2020, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим договором.» 3. Внести зміни до пункту 13.4. цього Договору та викласти його в наступній редакції: «13.4. Термін дії забезпечення виконання договору – 31.12.2020.». 4. Викласти додатки до цього Договору в новій редакції: Додаток 2. Договірна ціна. Додаток 3. План фінансування (на весь період будівництва). Додаток 4. План фінансування будівництва (на поточний рік). Додаток 5: Календарний план виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни до пункту 3.1. цього Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором зменшилась на 6 756,44040 тис. грн. і становить 15 670,43160 тис. грн. з ПДВ (п'ятнадцять мільйонів шістсот сімдесят тисяч чотириста тридцять одна гривня 60 коп.), у тому числі ПДВ - 2 611,73860 тис. грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). Підлягають виконанню в 2020 році роботи на суму 15 670,43160 тис. грн. з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку – 12 721,25638 тис. грн; - за рахунок бюджету розвитку обласного бюджету – 2 949,17522 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною (визначається відповідно до результатів тендеру). Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 2. Викласти додатки до цього Договору в новій редакції: Додаток 1. Протокол погодження договірної ціни. Додаток 2. Договірна ціна. Додаток 3. План фінансування (на весь період будівництва). Додаток 4. План фінансування будівництва (на поточний рік). Додаток 5: Календарний план виконання робіт. 3. Відповідно до пунктів 10.4.1 та 11.2. цього Договору сторони домовились розірвати Договір за згодою сторін. 4.Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 5. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 6. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 7. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 8. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 9. Реквізити та підписи сторін.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 670 431,60
UAH (в тому числі ПДВ 2 611 738,60 UAH)