Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241217 Монастирище − Копіювата − Конельські Хутори − //М-05/ – Бузівка – Нестерівка – /М-05// – Конельська Попівка, км 4+200 – км 8+800 (окремими ділянками), Монастирищенський район, Черкаська область
Очікувана вартість
14 202 174,60 UAH
UA-2020-04-17-004028-c 966fb32ca800481385f875738bb8d8c0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снісар Ірина Василівна

+380472500286 ukbch_oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Снісар Ірина Василівна
+380472500286
ukbch_oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 20:59
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2020 22:00
Початок аукціону: 28 травня 2020 13:18
Очікувана вартість: 14 202 174,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 113 617,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 71000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241217 Монастирище − Копіювата − Конельські Хутори − //М-05/ – Бузівка – Нестерівка – /М-05// – Конельська Попівка, км 4+200 – км 8+800 (окремими ділянками), Монастирищенський район, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Черкаська область, О 241217 Монастирище − Копіювата − Конельські Хутори − //М-05/ – Бузівка – Нестерівка – /М-05// – Конельська Попівка, км 4+200 – км 8+800 (окремими ділянками), Монастирищенський район, Черкаська область, О 241217 Монастирище − Копіювата − Конельські Хутори − //М-05/ – Бузівка – Нестерівка – /М-05// – Конельська Попівка, км 4+200 – км 8+800 (окремими ділянками), Монастирищенський район, Черкаська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до чинного законодавства, Замовник надає Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу робіт на строк до 12 місяців, але не більше строку дії договору, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником з таких рахунків на цілі передбачені для виконання даного договору (на оплату матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та устаткування, оплату договорів субпідряду, виплату заробітної плати, оплату робіт і послуг, які необхідні для виконання даного договору, сплату податків, зборів та здійснення інших оплат необхідних для виконання договору підряду). Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 травня 2020 18:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 16:07
ТД кап Дороги 241217 нова редакція 3.docx
19 травня 2020 16:07
1. протокол ЗТД 3.doc
19 травня 2020 16:07
Додаток 2.xls
19 травня 2020 16:07
Додаток 3 нова редакція.docx
19 травня 2020 16:07
ТД кап Дороги 241217 зі змінами 3.docx
15 травня 2020 18:01
Додаток 3 зі змінами.docx
19 травня 2020 18:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 18:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 22:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 16:07
ТД кап Дороги 241217 нова редакція 3.docx
15 травня 2020 18:01
ТД кап Дороги 241217 нова редакція 2.docx
19 травня 2020 16:07
1. протокол ЗТД 3.doc
15 травня 2020 18:01
1. протокол ЗТД 2.doc
28 квітня 2020 15:32
1. протокол ЗТД.doc
19 травня 2020 16:07
Додаток 2.xls
15 травня 2020 18:01
Додаток 2.xls
28 квітня 2020 15:32
Додаток 2.xls
17 квітня 2020 21:01
Додаток 2.pdf
19 травня 2020 16:07
Додаток 3 нова редакція.docx
15 травня 2020 18:01
Додаток 3 нова редакція.docx
17 квітня 2020 21:00
Додаток 3.docx
19 травня 2020 16:07
ТД кап Дороги 241217 зі змінами 3.docx
15 травня 2020 18:01
ТД кап Дороги 241217 зі змінами 2.docx
28 квітня 2020 15:32
ТД кап Дороги 241217 зі змінами.docx
17 квітня 2020 21:00
ТД кап Дороги 241217.docx
15 травня 2020 18:01
Додаток 3 зі змінами.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 21 квітня 2020 16:05
Дата відповіді: 22 квітня 2020 16:39
Файл з Додатком 2 «Технічне завдання» не можливо відкрити. Просимо виправити дану невідповідність.
Відповідь: дану невідповідність буде виправлено найближчим часом
Підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 05 травня 2020 09:25
Дата відповіді: 05 травня 2020 21:01
Серед вимог тендерної документації зокрема міститься вимога до наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Так, згідно з вимогами Замовника,Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційні довідки про наявність у Учасника для виконання робіт згідно з технічним завданням інформацію про - геодезиста або іншу особу, яка виконує комплекс геодезичних робіт. Так, вимогою для інженерно-технічних працівників є обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів. Для геодезиста (або особи, яка виконує його функції) обов’язково надання кваліфікаційного сертифіката у складі пропозиції. Однак, відповідно до Порядку роботи Кваліфікаційної комісії, видачі та анулювання кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядниката інженера-геодезиста, складання інженерами-геодезистами кваліфікаційного іспиту Кваліфікаційній комісії та підвищення кваліфікації сертифікованими інженерами-геодезистами здійснюються на базі факультетів геодезичного або землевпорядного профілю у вищих навчальних закладах відповідного рівня акредитації, які уклали договір з Держгеокадастром. Відповідно до Рекомендацій Держгеокадастру стосовно переліку та змісту документів, що подаються особами, зацікавленими у складанні кваліфікаційного іспиту: 3.3. Вищою освітою за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі геодезії визнається вища освіта за освітньо-кваліфікаційними рівнями спеціаліста і магістра:3.3.1. «Геодезія» (7.08010101, 8.08010101), «Картографія» (7.08010102, 8.08010102), «Геоінформаційні системи і технології» (7.08010105, 8.08010105), «Фотограмметрія та дистанційне зондування» (7.08010106, 8.08010106), «Космічний моніторинг Землі» (7.08010107, 8.08010107), «Маркшейдерська справа» (7.05030104, 8.05030104), що присвоєна відповідно до постанови Кабінет Міністрів України від 27.08.2010 № 787 «Про затвердження переліку спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за освітньо-кваліфікаційними рівнями спеціаліста і магістра».3.3.2. «Геодезія» (7.070901, 8.070901), «Фотограмметрія» (7.070902, 8.070902), «Картографія» (7.070903, 8.070903), «Геоінформаційні системи і технології» (7.070908, 8.070908), «Маркшейдерська справа» (7.090307, 8.090307), що присвоєна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.05.1997 № 507 «Про перелік напрямів та спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за відповідними освітньо-кваліфікаційними рівнями».3.3.3. «Маркшейдерія» (7.070901), «Інженерна геодезія» (7.070802), «Астрономогеодезія» (7.070803), «Фотограмметрія» (7.070804), «Картографія» (7.070807), «Геоінформаційні системи i технології» (7.070808), «Морська геодезія» (7.070809), «Космічна геодезія» (7.070910), що присвоєна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.05.1994 № 325 «Про Перелік напрямів підготовки фахівців з вищою освітою за професійним спрямуванням, спеціальностей різних кваліфікаційних рівнів та робітничих професій».3.3.3. Вища освіта кваліфікаційного рівня «спеціаліст» із присвоєнням кваліфікації інженера-геодезиста, аерофотогеодезиста, фотограмметриста, маркшейдера, що присвоєна до затвердження постанови Кабінету Міністрів України від 18.05.1994 № 325 «Про Перелік напрямів підготовки фахівців з вищою освітою за професійним спрямуванням, спеціальностей різних кваліфікаційних рівнів та робітничих професій», в тому числі у вищих навчальних закладах колишнього СРСР. Тобто, серед переліку вищезазначених спеціальностей та кваліфікацій відсутні кваліфікації «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів. Отже, вимогами Замовника до посади геодезиста як до інженерно-технічного працівника є обов’язкова наявність у нього вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів та наявність кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядниката інженера-геодезиста. Проте ці вимоги є взаємовиключні, оскільки для отримання кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника та інженера-геодезиста, особа повинна мати вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі геодезії. Тому, просимо виключити вимогу щодо обов’язкової наявності вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів для геодезиста (або особи, яка виконує його функції) з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: із зазначеного питання до тендерної документації будуть внесені зміни

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-17-004028-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40593676
Дата подання: 26 червня 2020 15:37
Оскарження рішення Замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Дорбуд Сервіс".
Оскарження рішення Замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Дорбуд Сервіс".
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 липня 2020 18:59
рішення від 01.07.2020 № 12800 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 липня 2020 18:59
рішення від 20.07.2020 № 13955.pdf
Дата публікації: 23 липня 2020 20:05

Документи подані скаржником

26 червня 2020 15:37
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

10 липня 2020 17:19
Про надання інформації
10 липня 2020 17:19
Надання інформації

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000097 ● fbc848d6464e465b8dca1ec20ca44266
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 18:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.06.2020 № 162

Київ

Про початок моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
57 UA-2020-04-17-004028-c 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-02 13:28:49

Щодо зупинення рішення про початок моніторингу процедур закупівель

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.07.2020 № 183

Київ



Щодо зупинення рішення
про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарг за номерами в електронній системі закупівель UA-2020-04-17-004028-c.c1 та UA-2020-04-17-004025-c.b1,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу процедур закупівель за унікальними номерами оголошення про проведення процедур закупівель ID: UA-2020-04-17-004028-c та UA-2020-04-17-004025-c, прийняте наказом Держаудитслужби від 22 червня 2020 року № 162 «Про початок моніторингу процедур закупівель», вважати його таким, що зупинене з 02 липня 2020 року до моменту опублікування рішень органу оскарження.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 серпня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2020 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" 10 697 070,00
UAH з ПДВ
10 128 982,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 12 497 912,00
UAH з ПДВ
10 128 983,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ШРБУ-48 13 918 100,00
UAH з ПДВ
13 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" 14 100 000,00
UAH з ПДВ
13 918 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" 14 180 871,34
UAH з ПДВ
14 180 871,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2020 20:02
Електронний підпис
27 травня 2020 20:00
39. Довіреність.pdf
27 травня 2020 20:00
37. дов_дка покриття 481.pdf
27 травня 2020 20:00
36. Досвід.pdf
27 травня 2020 20:00
34. Відомість ресурсів.pdf
27 травня 2020 20:00
26. ТК Колногуз - дор.роб.PDF
27 травня 2020 20:00
24. ТК Мікаєлян - дор.роб.PDF
27 травня 2020 19:59
22. ТК Кашкавал - дор.роб.PDF
27 травня 2020 19:59
Fwd_.zip
27 травня 2020 19:59
Fwd_ юр.док. банка.zip
27 травня 2020 19:59
40. Підтвердження МТБ.pdf
27 травня 2020 19:59
21. ТК Машук - дор.роб.PDF
27 травня 2020 19:59
20. ТК Ананьев - дор.роб.PDF
27 травня 2020 19:59
17. ТК Потійко - майстер.PDF
27 травня 2020 19:59
16. Таблиця 6.pdf
27 травня 2020 19:59
15. Дипломи.pdf
27 травня 2020 19:59
11. Страхування.pdf
27 травня 2020 19:59
7. Строк дії ТП.pdf
27 травня 2020 19:59
5. Проект договору.pdf
27 травня 2020 19:59
4. Технічне завдання.pdf

Публічні документи

27 травня 2020 16:40
Електронний підпис
27 травня 2020 16:22
46. 1 Форми КБ-2в_ КБ-3.rar
27 травня 2020 16:22
33-38 Наявність техніки.rar
27 травня 2020 16:22
48. Трудові книжки.rar
27 травня 2020 16:22
46.2 Форми КБ-2в_ КБ-3.rar
27 травня 2020 16:22
23-30. Наявність АБЗ.rar
27 травня 2020 16:21
19. Довідка санкції.pdf
27 травня 2020 16:21
7-17. Довідки ст. 17.pdf
27 травня 2020 16:21
6. Банківська гарантія.rar
27 травня 2020 16:21
4. Довідка субпідряд.pdf
27 травня 2020 16:21
3. Сертифікат ISO 9001.rar
27 травня 2020 16:21
2. Статут.rar

Публічні документи

18 червня 2020 19:21
Електронний підпис
27 травня 2020 20:00
Електронний підпис
27 травня 2020 19:58
12 техніка.rar
27 травня 2020 19:58
довіреність 376.pdf
27 травня 2020 19:58
7 Лабораторія.rar
27 травня 2020 19:58
9 працівники.rar
27 травня 2020 19:58
10 працівники.rar
27 травня 2020 19:58
3 ЗАВОД.rar
27 травня 2020 19:58
5 Інші документи.rar
27 травня 2020 19:58
11 Сертифікат СУЯ.rar
27 травня 2020 19:58
6 Лабораторія.rar
27 травня 2020 19:58
13 Ліцензія.pdf
27 травня 2020 19:58
1 Гарантія О 241217.rar
27 травня 2020 19:58
14 Договiр страхув О 241217.pdf
27 травня 2020 19:58
8 повноваження.rar
27 травня 2020 19:58
2 АНАЛОГIЧНИЙ ДОГОВIР.rar
27 травня 2020 19:58
4 Інформація про ТЯХ.rar

Публічні документи

27 травня 2020 16:28
Електронний підпис
27 травня 2020 16:25
59-1_СД_ИВР Монаст.pdf
27 травня 2020 16:21
53. Договір Аналогічний.pdf
27 травня 2020 16:20
110 Договір БЦ ШЕУ катки.pdf
27 травня 2020 16:20
34.4 Труд книги.pdf
27 травня 2020 16:20
102 Бульдозер 5.pdf
27 травня 2020 16:20
118 Видаткова накладна.pdf
27 травня 2020 16:20
111 Лист згода БЦ ШЕУ.pdf
27 травня 2020 16:20
54.1 Лист про декларацію.pdf
27 травня 2020 16:20
101 Лист згода Еверест.pdf
27 травня 2020 16:20
45. диплом Вакулін ІТР.pdf
27 травня 2020 16:20
80 Договір Волинська.pdf
27 травня 2020 16:20
57. Квитанція №2.pdf
27 травня 2020 16:20
56. Повідомлення ДПС.pdf
27 травня 2020 16:20
43. Глушко Диплом1.pdf
27 травня 2020 16:20
42. Диплом_Заворотнюк.pdf
27 травня 2020 16:20
44. Глушко Диплом2.pdf
27 травня 2020 16:20
36. Диплом Воробей 2.pdf
27 травня 2020 16:20
35. Диплом Воробей 1.pdf
27 травня 2020 16:20
90 Договір Асфальт плюс.pdf
27 травня 2020 16:20
2.1 Статут БС.pdf
27 травня 2020 16:20
7. Довідки згідно ст. 17.pdf
27 травня 2020 16:20
10. Інші документи.pdf
27 травня 2020 16:19
18. ФОРМА ОЗ_6 АБЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"

ТОВ ГРАНІТ-001

ТОВ ШРБУ-48

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"
#40593676
Відхилено 10 128 982,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 17:41
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
Відхилено 10 128 983,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 18:18
ТОВ ШРБУ-48
#39835082
Відхилено 13 000 000,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 17:14
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
#33819662
Переможець 13 918 000,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 17:41

Документи

15 червня 2020 17:40
Електронний підпис
15 червня 2020 17:38
повідомлення
15 червня 2020 17:38
протокол
05 червня 2020 20:08
протокол

Документи

15 червня 2020 18:18
Електронний підпис
15 червня 2020 18:13
повідомлення
15 червня 2020 18:13
протокол

Документи

16 червня 2020 17:13
Електронний підпис
16 червня 2020 17:11
повідомлення
16 червня 2020 17:11
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 17:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
#33819662
13 918 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 11:02
ду 2 договір 58.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:01
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 16:43
ду1 дог58.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 16:40
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 18:12
Договір укладений
31 липня 2020 18:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди викласти Розділ ХV “Місцезнаходження та банківські реквізити сторін” у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зменшенням ціни Договору без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг, зміною графіку виконання робіт, відповідно до ст. ст. 627, 631, 632, 651 Цивільного кодексу України, пункту 14.1 розділу ХІV «Інші умови» Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни в Договір: 1.1. Внести зміни у пункт 3.1 розділу ІІІ «Ціна договору» Договору та викласти його у новій редакції: «Загальна вартість робіт за цим договором складає 12 919 003,26 грн (Дванадцять мiльйонiв дев`ятсот дев`ятнадцять тисяч три гривнi 26 копiйок) з ПДВ: підлягають виконанню роботи у 2020 році на суму 12 919 003,26 грн (дванадцять мільйонів п’ятсот чотирнадцять тисяч сорок гривень 00 коп.) грн.» 1.2. Внести зміни у пункт 10.1. розділу Х «Строк дії договору» та викласти його у новій редакції: «Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020 року, а в частині виконання робіт до останнього терміну, зазначеного в календарному графіку виконання робіт, в частині розрахунків по договору до повного розрахунку». 1.3. Внести зміни до Додатку 1 «Календарний графік виконання робіт» до Договору та викласти його в новій редакції. 1.4. Внести зміни до додатку 2 «Договірна ціна» до Договору та викласти його в новій редакції. 1.5. Внести зміни до додатку 3 «План фінансування робіт» до Договору та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML