Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрокардіограф, Холтер ЕКГ
Очікувана вартість
107 000,01 UAH
UA-2020-04-17-003902-c fea1746e8f544c19899573772e92e89e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дундюк Ігор Вячеславович

0362644355 rcml_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська лікарня" Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000085
Місцезнаходження: 33018, Україна , Рівненська обл., РІВНЕ, вул. Миколи Карнаухова, 25 а, м. Рівне
Контактна особа: Дундюк Ігор Вячеславович
0362644355
rcml_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
Електрокардіограф, Холтер ЕКГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33018, Україна, Рівненська область, РІВНЕ, вул. М. Карнаухова, 25а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

17 квітня 2020 20:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Фірма Фармікс"
#30398035
Переможець 107 000,01
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 20:12

Документи

17 квітня 2020 20:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 15:06
дод1до №159.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 15:05
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 20:21
Договір №159 від 16_04_20.pdf укладений
17 квітня 2020 20:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до п.3.5 договору та п.5 частини 5 статті 41 ЗУ "Про піблічні закупівлі" та згідно з постановою Кабінету Міністрів України від від 20.03.2020р. № 224 “Про затвердження переліку лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість”, Сторони погодили зменшити суму договору на 7000.01 грн., внести зміни до специфікації та п. 3.1 викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 159
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML