Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241017 /Р-04/ − Хижинці − Журжинці − /Р-64/, км 3+000 − км 5+485 (окремими ділянками) Лисянський район, Черкаська область
Очікувана вартість
6 682 914,60 UAH
UA-2020-04-17-003847-c 0bd5a802ad9f407190804b64934bdec3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снісар Ірина Василівна

+380472500286 ukbch_oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Снісар Ірина Василівна
+380472500286
ukbch_oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2020 22:00
Початок аукціону: 28 травня 2020 13:24
Очікувана вартість: 6 682 914,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53 463,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241017 /Р-04/ − Хижинці − Журжинці − /Р-64/, км 3+000 − км 5+485 (окремими ділянками) Лисянський район, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Черкаська область, О 241017 /Р-04/ − Хижинці − Журжинці − /Р-64/, км 3+000 − км 5+485 (окремими ділянками) Лисянський район, Черкаська область, О 241017 /Р-04/ − Хижинці − Журжинці − /Р-64/, км 3+000 − км 5+485 (окремими ділянками) Лисянський район, Черкаська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до чинного законодавства, Замовник надає Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу робіт на строк до 12 місяців, але не більше строку дії договору, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником з таких рахунків на цілі передбачені для виконання даного договору (на оплату матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та устаткування, оплату договорів субпідряду, виплату заробітної плати, оплату робіт і послуг, які необхідні для виконання даного договору, сплату податків, зборів та здійснення інших оплат необхідних для виконання договору підряду). Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 травня 2020 19:30
Електронний підпис
15 травня 2020 18:52
Електронний підпис
07 травня 2020 18:09
Електронний підпис
17 квітня 2020 21:48
Електронний підпис
19 травня 2020 18:55
ТД кап Дороги 241017 зі змінами 3.docx
15 травня 2020 18:39
ТД кап Дороги 241017 зі змінами 2.docx
07 травня 2020 17:49
ТД кап Дороги 241017 зі змінами.docx
19 травня 2020 18:55
1. протокол ЗТД 3.doc
15 травня 2020 18:39
1. протокол ЗТД 2.doc
07 травня 2020 17:49
1. протокол ЗТД.doc
19 травня 2020 18:55
Додаток 3 нова редакція.docx
15 травня 2020 18:39
Додаток 3 нова редакція.docx
17 квітня 2020 19:35
Додаток 3.docx
19 травня 2020 18:55
ТД кап Дороги 241017 Нова редакція 3.docx
15 травня 2020 18:39
ТД кап Дороги 241017 Нова редакція 2.docx
07 травня 2020 17:49
ТД кап Дороги 241017 Нова редакція.docx
17 квітня 2020 19:35
ТД кап Дороги 241017.docx
19 травня 2020 18:55
Додаток 2 нова редакція 3.rtf
15 травня 2020 18:39
Додаток 2 нова редакція.rtf
17 квітня 2020 19:35
Додаток 2.rtf
19 травня 2020 18:55
Додаток 2 зі змінами3.rtf
15 травня 2020 18:39
Додаток 2 зі змінами.rtf
15 травня 2020 18:39
Додаток 3 зі змінами.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000095 ● 7108a975d9a244d387b633e94ae5b8c4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 18:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

22.06.2020 № 162

Київ

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
73 UA-2020-04-17-003847-c 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами моніторингу установлено, що Замовником у формі повідомлення про внесення змін до договору не відображено інформацію про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін, чим порушено вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490). Слід зазначити, що відповідно до абзацу 2 пункту 2 Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Електронною системою закупівель автоматично створюється документ, який у разі потреби може бути роздрукований. Тобто Замовником не формується сама форма повідомлення про внесення змін до договору, а лише заповнюються обов’язкові поля, шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. На наші звернення ДП «Прозоро» повідомили, що це відсутність технічної можливості відображення форми повідомлення про внесення змін до договору, яка відповідає вимогам пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». Лист-звернення на ДП «Прозоро» додається. Крім цього, зазначаємо, що по укладеному договору від 30.06.2020 № 45 за результатами процедури закупівель UA-2020-04-17-003847-c «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241017 /Р-04/ − Хижинці − Журжинці − /Р-64/, км 3+000 − км 5+485 (окремими ділянками) Лисянський район, Черкаська область» додатковою угодою №1 від 06.07.2020 внесено зміни до договору лише в частині фінансування по рокам без зміні загальної суми договору (зменшення або збільшення), що відображено у причині внесення змін до договору.

2020-07-20 19:45:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Трансстроймеханізація 6 200 000,00
UAH з ПДВ
6 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" 6 664 868,53
UAH з ПДВ
6 610 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД 6 670 000,00
UAH з ПДВ
6 612 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2020 19:13
Електронний підпис
27 травня 2020 19:10
Трудові книжки 4.pdf
27 травня 2020 19:10
Трудові книжки 3.pdf
27 травня 2020 19:10
Трудові книжки 2.pdf
27 травня 2020 19:10
Трудові книжки 1.pdf
27 травня 2020 19:10
Довідка ст. 17.pdf
27 травня 2020 19:10
56. Розмічальна машина.rar
27 травня 2020 19:10
52. Проект договору.pdf
27 травня 2020 19:10
46-50. Досвід 2.rar
27 травня 2020 19:10
46-50. Досвід 1.rar
27 травня 2020 19:10
41. Звіт ЄСВ.pdf
27 травня 2020 19:10
39. Довідка працівники.pdf
27 травня 2020 19:10
38. Листи техніка.rar
27 травня 2020 19:10
29. Картка обліку АБЗ.pdf
27 травня 2020 19:10
25. Атестат АБЗ.pdf
27 травня 2020 19:10
23. Довідка АБЗ.pdf
27 травня 2020 19:10
22. Ліцензія.PDF
27 травня 2020 19:09
10-19. Довідки по ст. 17.pdf
27 травня 2020 19:09
8. Гарантія Хижинці.rar
27 травня 2020 19:09
6. Інформація ДПС.PDF
27 травня 2020 19:09
5. Підтвердження ISO 9001.pdf
27 травня 2020 19:09
4. Сертифікат ISO 9001.pdf
27 травня 2020 19:09
2. Статут.pdf
27 травня 2020 19:09
1. Повноваження ПО.rar

Публічні документи

11 червня 2020 12:48
Електронний підпис
11 червня 2020 12:46
МВС Лапко від 12.05.20.pdf
11 червня 2020 12:46
Довідка НАЗК посадова.zip
11 червня 2020 12:46
Довідка НАЗК юр особа.zip
11 червня 2020 12:46
Довідка банкрутство.pdf
11 червня 2020 12:45
Довідки ст.17.pdf
27 травня 2020 18:36
Електронний підпис
27 травня 2020 18:23
90 Договір Асфальт плюс.pdf
27 травня 2020 18:23
124 Видаткова накладна.pdf
27 травня 2020 18:23
110 Договір БЦ ШЕУ катки.pdf
27 травня 2020 18:23
111 Лист згода БЦ ШЕУ.pdf
27 травня 2020 18:23
101 Лист згода Еверест.pdf
27 травня 2020 18:23
102 Бульдозер 5.pdf
27 травня 2020 18:23
80 Договір Волинська.pdf
27 травня 2020 18:23
86 ГАЗ Волин 1.pdf
27 травня 2020 18:23
34.4 Труд книги.pdf
27 травня 2020 18:23
53. Договір Аналогічний.pdf
27 травня 2020 18:23
54.1 Лист про декларацію.pdf
27 травня 2020 18:23
56. Повідомлення ДПС.pdf
27 травня 2020 18:23
45. диплом Вакулін ІТР.pdf
27 травня 2020 18:23
36. Диплом Воробей 2.pdf
27 травня 2020 18:23
59-1 ИВР Хижинці.pdf
27 травня 2020 18:23
35. Диплом Воробей 1.pdf
27 травня 2020 18:23
44. Глушко Диплом2.pdf
27 травня 2020 18:23
42. Диплом_Заворотнюк.pdf
27 травня 2020 18:23
57. Квитанція №2.pdf
27 травня 2020 18:23
2.1 Статут БС.pdf
27 травня 2020 18:23
7. Довідки згідно ст. 17.pdf
27 травня 2020 18:23
43. Глушко Диплом1.pdf
27 травня 2020 18:22
10. Інші документи.pdf
27 травня 2020 18:22
18. ФОРМА ОЗ_6 АБЗ.pdf

Публічні документи

27 травня 2020 19:32
Електронний підпис
27 травня 2020 19:30
Працівники 3 ТК ІТП.zip
27 травня 2020 19:30
Досвід.rar
27 травня 2020 19:30
Працівники 1.rar
27 травня 2020 19:30
Техніка 1.rar
27 травня 2020 19:30
Техніка 2 свідоцтва.rar
27 травня 2020 19:30
Техніка 3.rar
27 травня 2020 19:30
АБЗ.zip
27 травня 2020 19:30
Документи 2.zip
27 травня 2020 19:30
Документи 1.rar
27 травня 2020 19:30
Працівники 2.rar
27 травня 2020 19:30
Довідки.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Трансстроймеханізація

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"

ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Трансстроймеханізація
#32856076
Відхилено 6 200 000,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 18:02
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"
#41945421
Переможець 6 610 000,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 18:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2020 18:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"
#41945421
6 610 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 14:00
договір укладений
30 червня 2020 13:55
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:34
ду 5 договір 45.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:33
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2020 11:59
ду 4 договір 45.pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 11:57
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2020 15:36
ду 3 до дог.45.pdf зміни до договору
22 липня 2020 15:25
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2020 18:30
Д.у. 2 договір 45.pdf зміни до договору
20 липня 2020 18:18
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2020 15:25
ду_1 до дог.45.PDF зміни до договору
06 липня 2020 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.Внести зміни у пункт 3.1. розділу ІІІ та викласти його у новій редакції: «Загальна вартість робіт за цим договором складає 6 610 000,00 грн. (шість мільйонів шістсот десять тисяч гривень 00 коп..) (з ПДВ): підлягають виконанню роботи у 2020 році на суму 5 160 000,00 грн., підлягають виконанню роботи у 2021 році на суму 1 450 000,00 грн.»2. Внести зміни до додатку 3 «План фінансування робіт» до Договору та викласти його в новій редакції. 3. Виключити пункт 5.1. розділу V, а саме: “Підрядник приступає до виконання робіт за цим договором з дня підписання Договору». 4. Внести зміни у абзац другий п.7.1.1 розділу VІІ та викласти його в новій редакції: «Підрядник у розмірі 5% ціни договору у разі недотримання кінцевого терміну/строку виконання робіт відповідно до календарного графіку та/або за неякісне виконання робіт (з дефектами/недоліками), в тому числі тих неякісних робіт, що неможливо було виявити в момент їх прийняття». 5. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до додатку 2 "Договірна ціна" до Договору та викласти його в новій редакції. Без зміни ціни договору.
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1 Внести зміни до пункту 5.1. Договору, а саме: «5.1. Підрядник приступає до виконання послуг за цим Договором з дня підписання Договору у строки передбачені цим договором.» 2 .Внести зміни до Додатку 1 до договору «Календарний графік виконання робіт» та викласти його в новій редакції. 3. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.4. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і діє протягом дії договору
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди: 1.1 Внести зміни до пункту 3.1 Договору та викласти його у новій редакції, а саме: «3.1 Загальна вартість за цим договором складає 6 610 000,00 грн. ( шість мільйонів шістсот десять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ: - підлягають виконанню робіт у 2020 році на суму 5 008 486,00 грн., - підлягають виконанню робіт у 2021 році на суму 1 601 514,00 грн.» 1.3 Внести зміни до Додатку 3, до Договору «План фінансування робіт» в частині розмірів фінансування по роках та викласти його в новій редакції що додається. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із збільшенням фінансування на 2020 рік, відповідно до Розпорядження ОДА №774 від 10.12.2020р., без зміни обсягу робіт і загальної ціни Договору, керуючись чинним законодавством та пунктом 14.1. розділу ХІV «Інші умови» Договору, Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни у пункт 3.1 розділу ІІІ «Ціна договору» Договору та викласти його у новій редакції: «Загальна вартість робіт за цим договором складає 6 610 000, 00 грн. (шість мільйонів шістсот десять тисяч грн. 00 коп.) (з ПДВ): підлягають виконанню роботи у 2020 році на суму 5 272 311, 00 грн.; підлягають виконанню роботи у 2021 році на суму 1 337 688, 40 грн.» 1.2. Внести зміни до Додатку № 1 «Календарний графік виконання робіт» в частині переліку виконаних робіт по місяцях року та викласти його в новій редакції. 1.3. Внести зміни до Додатку № 3 «План фінансування робіт» в частині розмірів фінансування по роках та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML