Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Establishment of a city system of software and hardware for collecting and processing the environmental data of the city of Kyiv
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 41819431 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вулиця Турівська 28 |
Контактна особа: |
Алексеєва Аріна Вікторівна +380443666410 arina.alekseieva@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Савченко Олександр +380443666410 ecodep@kmda.gov.ua Алексеєва Аріна +380443666410 ecodep@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Ecology and Natural Resources of the executive body of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration) |
National ID: | 41819431 |
Contact point: |
Alekseieva Arina +380443666410 arina.alekseieva@gmail.com |
Additional contacts: |
Savchenko Olexander +380443666410 ecodep@kmda.gov.ua Alekseieva Arina +380443666410 ecodep@kmda.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2020 19:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2020 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2020 22:00 |
Початок аукціону: | 16 липня 2020 11:19 |
Очікувана вартість: | 40 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1000000 UAH |
Publication date: | 17 квітня 2020 19:35 |
Enquiries until: | 12 травня 2020 22:00 |
Complaints submission until: | до 18 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 травня 2020 22:00 |
Information
Estimated total value: | 40 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 200 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 200 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2020 15:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2020 15:35 |
ЗМІНИ ТД.doc | |
15 травня 2020 15:35 |
ТД 2 поста Зміни.doc |
15 травня 2020 15:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 травня 2020 15:35 |
ЗМІНИ ТД.doc
|
||||||
15 травня 2020 15:35 |
ТД 2 поста Зміни.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛТАЮР» умовам тендерної документації, а саме:
1) яким саме кваліфікаційним критеріям не відповідає тендерна пропозиція?
2) яким саме вимогам ТД не відповідає тендерна пропозиція?
3) яким саме умовам технічної специфікації не відповідає тендерна пропозиція?0
4) яку саме інформацію в тендерній пропозиції Замовник вважає недостовірною та чому?
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 та ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла на момент оголошення тендеру): пункт 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» – тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації; ч. 7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» - У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, а саме:
Згідно Розділу 4 Додатку 4 до Тендерної документації встановлені вимоги до комплекту вимірювальних приладів стаціонарних постів моніторингу в розрізі обладнання, яке входить до комплектації. Так, до комплектації повинно входити пробовідбірне обладнання: Пробовідбірний пристрій для відбору проби пилу фракції РМ10 – для лабораторного аналізу на вміст бенз(а)пірену та Пробовідбірний пристрій для відбору проби пилу фракції РМ10 – для лабораторного аналізу на вміст важких металів. Згідно п. 1.10 та п. 1.11 розділу 4 Додатку 4 до Тендерної документації встановлені вимоги до вищевказаних пристроїв, а саме вимога щодо обов’язкової наявності сертифікації методики пробовідбору: Сертифіковано TUV
Згідно ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла на момент оголошення процедури закупівлі) Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
З метою перевірки наданої інформації учасниками про наявність відповідних сертифікатів TUV на пробовідбірне обладнання Замовник звернувся до офіційного представника на Україні підприємства, що здійснює сертифікацію TUV та володіє інформацією про внесення відповідних даних про обладнання у реєстр сертифікатів TUV. За результатами перевірки інформації встановлено, що заявлене пробовідбірне обладнання ТОВ «АЛТАЮР» не має сертифікатів TUV, а наведена ТОВ «АЛТАЮР» інформація про відповідність всім технічним вимогам запропонованого Учасником обладнання є недостовірною
Вважаємо, що у Вас відсутні підстави для відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «АЛТАЮР», так як під час прийняття рішення була використана неповна інформація, отримана з обраних Вами окремих джерел.
Вимагаємо скасувати прийняте Вами рішення щодо відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «АЛТАЮР» та допустити до участі в аукціоні.
Скарги до процедури
Дата подання: 16 червня 2020 23:42
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-06-000041 ● e10a890f67004cf384053844d6e12422
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2020 17:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2020 № 222
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
65 UA-2020-04-17-003846-c 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно висновку Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ), опублікованого 02.09.2020 через електронну систему закупівель «Prozzoro» за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі Створення міської системи програмно-апаратних засобів збору та обробки даних про стан довкілля міста Києва Код ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори, код закупівлі UA-2020-04-17-003846-c, встановлено, що Замовник 15.05.2020 на вебпорталі Уповноваженого органу оприлюднив нову редакцію тендерної документації та перелік змін, що вносяться до неї, проте положення тендерної документації, до яких вносилися зміни, не відобразив у вигляді закреслених даних, чим порушив вимоги абзацу другого частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020). Відповідно до частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020) Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи вищенаведене, Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (як Замовник) надає інформацію про неможливість усунення порушень, що зазначені у висновку Державної аудиторської служби України від 02.09.2020 року, з огляду на наступне. Згідно частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020) Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Зміни, що вносяться Замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. У разі несвоєчасного надання або ненадання Замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється Замовником відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. Отже, враховуючи вимоги законодавства усунути порушення, що виявлені у висновку Державної аудиторської служби України від 02.09.2020, не є можливим у зв’язку із спливом часу та відсутністю технічної можливості. Одночасно, всіх членів тендерного комітету Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) попереджено про відповідальність за порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та доручено пройти додаткове навчання задля запобігання і недопущення у подальшому подібних та інші порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2020-09-07 17:01:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 41819431 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна, м. Київ обл., місто Київ, вулиця Турівська 28 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "АГЕНТСТВО ЦИФРОВИХ ІННОВАЦІЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНВІМОНІТОР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2020 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНВІМОНІТОР" |
39 939 903,67
UAH з ПДВ
|
39 739 903,67
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АГЕНТСТВО ЦИФРОВИХ ІННОВАЦІЙ" |
39 999 813,53
UAH з ПДВ
|
39 799 813,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНВІМОНІТОР" #42285420 |
Переможець |
39 739 903,67
UAH з ПДВ
|
20 липня 2020 10:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 15:14
|
04012021150217.pdf | укладений |
04 січня 2021 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2020 14:40
|
Додаткова угода № 8 | зміни до договору |
24 листопада 2020 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2020 15:31
|
Додаткова угода _ 7.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2020 15:28
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2020 13:46
|
Додаткова угода _ 6.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2020 13:38
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2020 11:42
|
Додаткова угода № 5 | зміни до договору |
15 жовтня 2020 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2020 17:05
|
Додаткова угода № 4 | зміни до договору |
06 жовтня 2020 17:03
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 16:29
|
Додаткова угода № 3 | зміни до договору |
30 вересня 2020 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2020 16:25
|
Додаткова угода №2 | зміни до договору |
21 вересня 2020 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2020 16:07
|
Протокол ТК | зміни до договору |
18 серпня 2020 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2020 12:56
|
Додаткова угода №1 | зміни до договору |
14 серпня 2020 12:54
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2020 23:56
|
Договір про закупівлю №23 | укладений |
07 серпня 2020 20:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | №23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення інформації |
Номер договору про закупівлю: | №23 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменьшення розміру попередньої оплати |
Номер договору про закупівлю: | №23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення терміну поставки обладнання |
Номер договору про закупівлю: | №23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна адреси розташування стаціонарного посту моніторингу № 4 |
Номер договору про закупівлю: | №23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна порядку здійснення оплати |
Номер договору про закупівлю: | №23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна додатків до догову та місцезнаходження та банківських реквізитів сторони |
Номер договору про закупівлю: | №23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна умов попередньої оплати |
Номер договору про закупівлю: | №23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна адреси розташування стаціонарного посту моніторингу № 8 |
Номер договору про закупівлю: | №23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |