Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з поводження з побутовими відходами (з вивезення побутових відходів)
Очікувана вартість
20 364,60 UAH
UA-2020-04-17-003745-b 87ca2d18cd2e47dcaa0f7b1c6da62d05
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Корона

+380963845817 8_shkola@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МАРІУПОЛЬСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №8 ІМЕНІ ГЕРОЯ УКРАЇНИ БОЙКА В.С. МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 30097675
Вебсайт: https://8shkola.wixsite.com/mariupolshcool8
Місцезнаходження: 87592, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, с. Сартана, ВУЛИЦЯ ГЕНЕРАЛА КУРКЧІ, будинок 37
Контактна особа: Людмила Олександрівна Корона
+380963845817
8_shkola@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


1. Тариф на вивезення 1 куб м. становить
-для твердих 93,62 грн за 1 куб.м. з урахуванням ПДВ
2. Послуги оплачуються в безготівковій формі
3. Оплата здійснюється згідно акту здавання - приймання наданих послуг
4. Виконавець вивозить відходи з 7.00 до 19:00.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг з поводження з побутовими відходами (з вивезення побутових відходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87592, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Генерала Куркчі, б.37, с. Сартана
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Але у разі затримки бюджетного фінансування , розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

17 квітня 2020 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#32164402
Переможець 20 364,60
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 13:15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 15:59
Scan_20201103_154344.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 15:57
Допугода комунальник (1).pdf зміни до договору
03 листопада 2020 15:57
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 13:55
Допугода Комунальник.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 13:51
Повідомлення комунальник.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 13:51
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 14:54
Допка ТБО.pdf зміни до договору
28 травня 2020 14:53
Повідомлення.pdf зміни до договору
28 травня 2020 14:53
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 14:10
ТБО.pdf укладений
17 квітня 2020 13:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1342
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 1342
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 1342
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML