Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 31230000-7 Частини електророзподільної чи контрольної апаратури, (частини електророзподільної чи контрольної апаратури)
Очікувана вартість
3 482 418,00 UAH
UA-2020-04-17-003671-c 5aeb75e4487844b1a7c805ac47e61975
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садовська Ірина Ігорівна

+380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Садовська Ірина Ігорівна
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 18:35
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2020 18:40
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2020 18:40
Початок аукціону: 07 травня 2020 15:16
Очікувана вартість: 3 482 418,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 103000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31230000-7: Частини електророзподільної чи контрольної апаратури


Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20433 шт
ДК 021:2015: 31230000-7 Частини електророзподільної чи контрольної апаратури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, м. Київ, місто, вул. Електротехнічна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31230000-7 — Частини електророзподільної чи контрольної апаратури

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на підставі рахунку-фактури Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Покупець має право здійснювати попередню оплату (часткову або повну) Товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 18:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 18:36
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "IНПРАЙС УКРАЇНА ПЛЮС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 3 126 024,00
UAH з ПДВ
3 126 024,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕЛОПЛАСТ ГРУП 3 401 233,64
UAH з ПДВ
3 401 233,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2020 16:33
Тендерна пропозиція.pdf
20 травня 2020 16:33
комерційна пропозиція.pdf
06 травня 2020 18:05
Додаток 4.pdf
06 травня 2020 18:04
комерційна пропозиція.pdf
06 травня 2020 17:00
Довідка-реквізити.pdf
06 травня 2020 17:00
Повний витяг.pdf
06 травня 2020 17:00
Довідка щодо довкілля.pdf
06 травня 2020 17:00
Vutyag_z_nakazu_Savchenko.zip
06 травня 2020 17:00
Довідка про судимість.pdf
06 травня 2020 17:00
203660_ГР_1261_103_000.zip
06 травня 2020 17:00
Статут.pdf
06 травня 2020 17:00
Dovidka_pro_nazvu.zip
06 травня 2020 17:00
Довідка щодо санкцій.pdf
06 травня 2020 17:00
Наказ про призначення.pdf
06 травня 2020 17:00
Bankivska_Licenzia.zip
06 травня 2020 17:00
Тендерна пропозиція.pdf
06 травня 2020 17:00
Dovirenist_Savchenko.zip

Публічні документи

06 травня 2020 17:54
Лист НБУ по ліцензії.pdf
06 травня 2020 17:54
22.Тендерна пропозиція.pdf
06 травня 2020 17:54
20.Протокол.pdf
06 травня 2020 17:54
15. Статут.pdf
06 травня 2020 17:54
2.Договір поставки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "IНПРАЙС УКРАЇНА ПЛЮС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ ЕЛОПЛАСТ ГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "IНПРАЙС УКРАЇНА ПЛЮС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#35751910
Переможець 3 126 024,00
UAH з ПДВ
15 травня 2020 18:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2020 18:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "IНПРАЙС УКРАЇНА ПЛЮС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#35751910
3 126 024,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 16:22
Звіт укладений
01 липня 2021 16:17
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 11:29
Повідомлення Інпрайс Україна Плюс 1529.docx зміни до договору
14 грудня 2020 11:24
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 15:39
Договір 1529.pdf укладений
02 червня 2020 15:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі - 609 574,68 (шістсот дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят чотири грн. 68 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі – 3 126 024,00 (три мільйони сто двадцять шість тисяч двадцять чотири грн. 00 коп.), в тому числі сума без ПДВ - 2 605 020,00 (два мільйони шістсот п’ять тисяч двадцять грн. 00 коп.), ПДВ – 521 004,00 (п’ятсот двадцять одна тисяча чотири грн. 00 коп.) укладеному в 2020 році. 2. У зв’язку з цим, Сторони погодилися змінити наступні умови Договору: 2.1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає – 3 735 598,68 (три мільйони сімсот тридцять п’ять тисяч п’ятсот дев’яносто вісім грн. 68 коп.), в тому числі сума без ПДВ - 3 112 998,90 (три мільйони сто дванадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім грн. 90 коп.), ПДВ – 622 599,78 (шістсот двадцять дві тисячі п’ятсот дев’яносто дев’ять грн. 78 коп.).» 2.2. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до “01” квітня 2021 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови Договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.» 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 6. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 1529/24/16-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 3 729 119,31
UAH (в тому числі ПДВ 621 519,88 UAH)