Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Брюки формені
Очікувана вартість
3 518 100,00 UAH
UA-2020-04-17-003647-c b5eba0c637ed450cb03212216443fe76
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Віра Леонідівна

+380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Шевченко Віра Леонідівна
+380639022020
v.shevchenko@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 18:30
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 12:05
Очікувана вартість: 3 518 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 181,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 105000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2606 шт
Брюки формені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 травня 2020 09:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 09:14
379-ТД Брюки формені (Нова редакція)_08.05.2020.docx
08 травня 2020 09:14
379-Зміни до тендеру_08.05.2020.doc
04 травня 2020 17:12
Зміни до тендеру_04.05.2020.doc
17 квітня 2020 18:27
Додаток №9 договір.docx
08 травня 2020 09:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 09:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2020 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 09:14
379-ТД Брюки формені (Нова редакція)_08.05.2020.docx
04 травня 2020 17:12
ТД Брюки формені (Нова редакція)_04.05.2020.docx
17 квітня 2020 18:27
ТД Брюки формені .docx
08 травня 2020 09:14
379-Зміни до тендеру_08.05.2020.doc
04 травня 2020 17:12
Зміни до тендеру_04.05.2020.doc
17 квітня 2020 18:27
Додаток №9 договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікати
Дата подання: 24 квітня 2020 14:33
Дата відповіді: 29 квітня 2020 11:52
Тендерною документацією передбачається надання документів на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: - надати скановану копію сертифікату відповідності завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника; - надати скановану копію декларації про відповідність завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника; - надати скановану копію сертифікату експертизи типу модуля В завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника ; - надати скановану копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на готовий виріб або тканину з якої виготовляється товар, завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника. Але в тендері ніде не вказана нормативна документація (ГОСТ, ТУ, ДСТУ, ДСТУ EN тощо), на відповідність до якої повинен бути наданий той чи інший сертифікат. Просимо вас вказати, якому нормативу (ГОСТ, ТУ, ДСТУ, ДСТУ EN тощо) повинен відповідати предмет закупівлі для можливості надання в тендерній пропозиції вищезазначених сертифікатів, декларацій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам що Товар по якості і безпечності повинен відповідати встановленим державним стандартам (діючим ГОСТам, ДСТУ або ТУ та ТУ, які розроблені на основі діючого ГОСТу або ДСТУ) та які діють на момент проведення процедури закупівлі
Щодо характеристик тканини
Дата подання: 24 квітня 2020 20:44
Дата відповіді: 29 квітня 2020 18:15
Доброго дня. Вважаємо вимогу щодо сировинного складу тканини: 60,2% бавовна, 39,8% поліестер дискоимінаційною виходячи з наступного. Відповідно до п. 14. Технічного регламенту щодо назв текстильних волокон і маркування текстильних виробів, затвердженого Постановою КМУ від 14.01.2009 р. N 13 (далі – Технічний регламент) у складі текстильних виробів, призначених для кінцевого споживача, допускається: відхилення у межах 3 відсотків зазначеного на етикетці відсоткового вмісту волокон від вмісту, визначеного за результатами аналізу. Згідно з п.15 Технічного регламенту під час проведення аналізу текстильного волокна на відсотковий вміст відхилення від його вмісту повинні враховуватися для кожного виду волокна. З урахуванням вказаного, одна й таж сама тканина, наприклад TRON за результатами випробувань в різних умовах може мати склад: 60±3% бавовна, 40±3% поліестер. Вказане може підтверджуватися наявними у постачальника цієї тканини протоколами випробувань. Зазначення чіткого показника тканини свідчить про отримання такої інформації із окремого протоколу випробувань, адже заявлений виробником склад такої тканини: 60% бавовна, 40% поліестер. Тому просимо внести зміни до документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: повідомляємо Вам, що замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Щодо перенесення терміну подання пропозицій
Дата подання: 24 квітня 2020 20:58
Дата відповіді: 29 квітня 2020 14:42
Доброго дня. В тендерній документації вимагається надання великої кількості документів які підтверджують технічні характеристики предмету закупівлі, а саме : сертифікату відповідності , декларації про відповідність ,сертифікату експертизи типу модуля В , висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на готовий виріб або тканину,сертифікату Oeko-Tex Standart 100 . У зв'язку з надзвичайною ситуацією в країні, Законом було запроваджено комплекс правових норм, спрямованих на захист прав фізичних та юридичних осіб під час карантину та обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), а саме: - можливість роботи вдома для працівників, державних службовців та службовців органів місцевого самоврядування та надання за їх згодою відпустки; - віднесення юридичного факту введення карантину до форс-мажорних обставин; - продовження строків отримання та надання адміністративних та інших послуг. Дана ситуація повністю дистабілізувала та порушила роботу всіх лабораторій та органів. Майже всі акредитовані державні лабораторії знаходяться на карантині та не працюють. А ті лабораторії, які ще хоч якось функціонують, на віддаленому режимі роботи або працюють 1 день у тижні - завантажені повністю, та не витримують навантеження з великою кількістю заявок,фізично не можуть проводити випробування. Тобто провести випробування та отримати потрібні документи вчасно - неможливо, ще й за такий короткий термін та в таких умовах праці акредитованих органів ( тим більше що на підготовку реально було надано 10 робочих днів, опубліковано оголошення 17.04.20 об 18-27, прийом пропозицій по 05.05.20 10-00). Виходить що прийняти участь у закупівлі можуть тільки ті учасники, які заздалегідь знали про потенційну закупівлю, та почали підготовку раніше. Враховуючі вищенаведене, просимо Вас прийняти до уваги зазначені форс-мажорні обставини та перенести строк подачі пропозицій, принаймні до моменту стабілізації ситуації з карантином та початку нормального функціонування всіх структур! Щоб усі бажаючі прийняти участь у закупілві змогли це зробити, та забезпечили гідний рівень конкуренції. Дякуємо за розуміння
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам що перелік документів для підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі визначених в тендерній документації є необхідними для підтвердження якості товару та його відповідності, а також не дискримінує учасників торгів та відповідає усім принципам здійснення закупівель
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-17-003647-c.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП", Код ЄДРПОУ:39961135
Дата подання: 08 травня 2020 22:10
Дискримінаційні вимоги документації
Замовником обмежено коло потенційних учасників шляхом встановлення дискримінаційних вимог у документації
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 14 травня 2020 20:00
Скарга відкликана скаржником
Причина: неможливість виконання умов
Дата: 28 травня 2020 18:47
рішення від 14.05.2020№9384+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 20:00
рішення від 01.06.2020№10797.pdf
Дата публікації: 02 червня 2020 18:12
Номер скарги: UA-2020-04-17-003647-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Спец-Контакт", Код ЄДРПОУ:32019384
Дата подання: 09 травня 2020 23:23
Скарга на вимоги тендерної документації
Скарга на вимоги тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 травня 2020 21:29
Рішення від 14.05.2020 №9324.pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 21:28
Рішення від 29.05.2020 №10689.pdf
Дата публікації: 03 червня 2020 19:17

Документи подані скаржником

08 травня 2020 22:10
Платіжне доручення.pdf
08 травня 2020 22:10
Прот. випроб. 5115.pdf
08 травня 2020 22:10
Протокол Адванта.pdf
08 травня 2020 22:10
Скарга.pdf

Документи подані замовником

25 травня 2020 17:38
Відповідь до АМКУ.docx

Документи подані скаржником

09 травня 2020 23:23
5_Скарга_UA-2020-04-17-003647-c.pdf
09 травня 2020 23:23
протокол арт. 5115.PDF
09 травня 2020 23:23
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

25 травня 2020 17:35
Відповідь до АМКУ.docx

Документи Органу Оскарження

14 травня 2020 21:28
Рішення від 14.05.2020 №9324.pdf
03 червня 2020 19:17
Рішення від 29.05.2020 №10689.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Укрінтек" 2 313 033,48
UAH з ПДВ
2 000 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕРСАХЕМ" 3 049 020,00
UAH з ПДВ
2 006 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" 2 136 972,12
UAH з ПДВ
2 066 297,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВАЛТЕКС" 2 866 547,88
UAH з ПДВ
2 866 547,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" 3 256 978,80
UAH з ПДВ
3 256 978,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2020 21:01
Електронний підпис
14 травня 2020 21:01
Технічна частина.rar
14 травня 2020 21:01
Комерційна частина.rar

Публічні документи

14 травня 2020 20:29
Електронний підпис
14 травня 2020 20:17
Електронний підпис
14 травня 2020 20:13
Гарантія+302.47190.7z
14 травня 2020 20:13
ЦП брюки 3647.pdf
14 травня 2020 20:13
4.jpg
14 травня 2020 20:13
3.jpg
14 травня 2020 20:13
2.jpg
14 травня 2020 20:13
1.jpg
14 травня 2020 20:13
Дов від ТХ 3647.pdf
14 травня 2020 20:13
ISO 9001.pdf
14 травня 2020 20:13
80001_Атестат 21 08 2019 Veritas.pdf
14 травня 2020 20:13
80001_sfera 21.08.2019 Veritas.pdf
14 травня 2020 20:13
Пак якості Брюки.pdf
14 травня 2020 20:13
Довідка довкілля 1.pdf
14 травня 2020 20:13
Тех Оп Брюки.pdf
14 травня 2020 20:13
Пак Аркуш Брюки.pdf
14 травня 2020 20:13
Зразок Бірки Брюки.pdf
14 травня 2020 20:13
Лист під ум дог 3647.pdf
14 травня 2020 20:13
Довідка про юр.ос..pdf
14 травня 2020 20:13
протокол від 2016 р.PDF
14 травня 2020 20:13
Наказ.pdf
14 травня 2020 20:13
Виписка ЄДР_нова.PDF

Публічні документи

15 травня 2020 09:31
Електронний підпис
15 травня 2020 09:31
Рейтинг (2020).zip
15 травня 2020 09:31
Ліцензія (1).zip
15 травня 2020 09:31
Гарантия 2872.zip
15 травня 2020 09:26
Електронний підпис
15 травня 2020 09:26
Технічна частина.rar

Публічні документи

15 травня 2020 08:01
Електронний підпис
15 травня 2020 08:01
203008_6_45_105000.zip
15 травня 2020 08:01
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
15 травня 2020 08:01
Dovirenist_Savchenko.zip
15 травня 2020 08:01
Dovidka pro nazvu.zip
15 травня 2020 08:01
Bankivska Licenzia.zip
15 травня 2020 08:01
33 лист пояснення.pdf
15 травня 2020 08:01
30 цінова пропозиція.pdf
15 травня 2020 08:01
26 сертифікат ISO 9001.pdf
15 травня 2020 08:01
21 технічний опис.pdf
15 травня 2020 08:01
20 зразок бирки.pdf
15 травня 2020 08:00
19 довідка щодо бирки.pdf
15 травня 2020 08:00
16 протоколи на ткинину.pdf
15 травня 2020 08:00
12 довідка довкілля.pdf
15 травня 2020 08:00
5 витяг з реєстру ПДВ.pdf
15 травня 2020 08:00
3.2 опис до статуту.pdf
15 травня 2020 08:00
3.1 статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія Укрінтек"

ТОВ "ВЕРСАХЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ"

ТОВ "ВАЛТЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Компанія Укрінтек"
#37462850
Очікує рішення 2 000 620,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 12:44

Документи

10 червня 2020 15:44
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 липня 2020 15:25
Коментар щодо відміни: У зв’язку з неможливістю прийняття рішення щодо розглянутих тендерних пропозицій учасників, відмінити процедуру закупівлі форменого одягу (Брюки формені) (Код ДК 021:2015 - 18110000-3) (Оголошення у ЦБД № UA-2020-04-17-003647-c) на підставі пп.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
10 липня 2020 15:25
Протокол № 379_6 (відміна) від 10.07.2020.doc