Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремінь тактичний шкіряний з навісними підсумками та кобурою
Очікувана вартість
2 756 754,00 UAH
UA-2020-04-17-003603-c b17f1b869f8b4d37a8acd48ec685f074
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Віра Леонідівна

+380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Шевченко Віра Леонідівна
+380639022020
v.shevchenko@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 18:15
Звернення за роз’ясненнями: до 02 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 13 травня 2020 14:11
Очікувана вартість: 2 756 754,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 567,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 82000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18420000-9: Аксесуари для одягу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3861 шт
Ремінь тактичний шкіряний з навісними підсумками та кобурою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 травня 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2020 16:58
Зміни до тендеру_04.05.2020.doc
04 травня 2020 16:58
Ремінь тактичнийТД (нова редакція)_04.05.2020.docx
17 квітня 2020 18:12
Додаток №9 договір.docx
04 травня 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2020 16:58
Зміни до тендеру_04.05.2020.doc
04 травня 2020 16:58
Ремінь тактичнийТД (нова редакція)_04.05.2020.docx
17 квітня 2020 18:12
Ремінь тактичнийТД.docx
17 квітня 2020 18:12
Додаток №9 договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пряжка
Дата подання: 22 квітня 2020 15:40
Дата відповіді: 27 квітня 2020 08:38
Добрый день. В технической характеристике указано: Пряжка: двухшпенькова зварна, лита, сріблястого кольору) Возможно ли для изготовления ремня использовать штампованую пряжку аналогичную по функциональности?
Відповідь: Повідомляємо Вам що додаток 1 ТД “Перелік та кількість продукції” містить інформацію про технічні характеристики до товару необхідного до закупівлі та містить примітку щодо можливості подання пропозицій учасника еквівалентної продукції у разі якщо технічні характеристики відповідатимуть або будуть не гірші
Кабура
Дата подання: 22 квітня 2020 15:43
Дата відповіді: 27 квітня 2020 08:37
Уточните пожалуйста конкретное наименование огнестрельного пистолета для которого нужна кабура: "ПМ". "Форт" и т.д.?
Відповідь: Повідомляємо Вам що додаток 1 ТД “Перелік та кількість товару” містить інформацію про технічні характеристики до товару необхідного до закупівлі. возночас, зазначаємо що предмет закупівлі передбачає кабуру універсальну
Ремень
Дата подання: 22 квітня 2020 15:44
Дата відповіді: 27 квітня 2020 08:37
1.в Вашей ТД (При поставці Товару на склад: кожна одиниця Товару повинна бути в індивідуальній упаковці з зазначенням розміру "одягу") скорей всего Вы хотели написать не одягу, а ремня? Есть ли ориентировочные размеры ремней? т.к. это влияет на цену товара.
Відповідь: Кожна одиниця товару повинна бути в індивідуальній упаковці з зазначенням розміру ременя
Упаковка
Дата подання: 22 квітня 2020 15:44
Дата відповіді: 27 квітня 2020 09:40
Можно ли каждое наименование входящее в комплект упаковывать отдельно по 50шт. в таре?
Відповідь: Повідомляємо Вам що відповідно до додатку 1 ТД “Перелік та кількість продукції” містить всю інформацію до товару необхідного до закупівлі.
При поставці Товару на склад: Кожна одиниця товару повинна бути в індивідуальній упаковці з зазначенням розміру ременя.
Количество изделий
Дата подання: 24 квітня 2020 12:37
Дата відповіді: 27 квітня 2020 08:32
Добрій день. В тендерной документации написано количество в комплектах, на площадке - в штуках. Какое количество правильно? В комплект входит 9 изделий, т.е. должно біть написано 429 комплектов. Правильно?
Відповідь: Повідомляємо Вам що додаток 1 ТД “Перелік та кількість продукції” містить інформацію про технічні та кількісні характеристики до товару необхідного до закупівлі (3700 комплектів)
Щодо перенесення терміну подання пропозицій
Дата подання: 24 квітня 2020 21:03
Дата відповіді: 29 квітня 2020 14:31
Доброго дня. В тендерній документації вимагається надання документів які підтверджують технічні характеристики предмету закупівлі, а саме : , висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріал. У зв'язку з надзвичайною ситуацією в країні, Законом було запроваджено комплекс правових норм, спрямованих на захист прав фізичних та юридичних осіб під час карантину та обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), а саме: - можливість роботи вдома для працівників, державних службовців та службовців органів місцевого самоврядування та надання за їх згодою відпустки; - віднесення юридичного факту введення карантину до форс-мажорних обставин; - продовження строків отримання та надання адміністративних та інших послуг. Дана ситуація повністю дистабілізувала та порушила роботу всіх лабораторій та органів. Майже всі акредитовані державні лабораторії знаходяться на карантині та не працюють. А ті лабораторії, які ще хоч якось функціонують, на віддаленому режимі роботи або працюють 1 день у тижні - завантажені повністю, та не витримують навантеження з великою кількістю заявок,фізично не можуть проводити випробування. Тобто провести випробування та отримати потрібні документи вчасно - неможливо, ще й за такий короткий термін та в таких умовах праці акредитованих органів ( тим більше що на підготовку реально було надано 10 робочих днів, опубліковано оголошення 17.04.20 об 18-27, прийом пропозицій по 05.05.20 10-00). Виходить що прийняти участь у закупівлі можуть тільки ті учасники, які заздалегідь знали про потенційну закупівлю, та почали підготовку раніше. Враховуючі вищенаведене, просимо Вас прийняти до уваги зазначені форс-мажорні обставини та перенести строк подачі пропозицій, принаймні до моменту стабілізації ситуації з карантином та початку нормального функціонування всіх структур! Щоб усі бажаючі прийняти участь у закупілві змогли це зробити, та забезпечили гідний рівень конкуренції. Дякуємо за розуміння
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам що перелік документів для підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі визначених в тендерній документації є необхідними для підтвердження якості товару та його відповідності, а також не дискримінує учасників торгів та відповідає усім принципам здійснення закупівель
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2020 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТЕРНА" 2 752 120,80
UAH з ПДВ
2 752 120,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙЛЕНД ГРУП" 2 756 754,00
UAH з ПДВ
2 756 754,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 травня 2020 01:44
Електронний підпис
09 травня 2020 01:39
ст17.PDF
08 травня 2020 16:31
Електронний підпис
08 травня 2020 16:28
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
08 травня 2020 16:28
Dovirenist_Savchenko.zip
08 травня 2020 16:28
Dovidka pro nazvu.zip
08 травня 2020 16:28
Bankivska Licenzia.zip
08 травня 2020 16:28
Технічний опис моделі.PDF
08 травня 2020 16:28
Лист пояснення.PDF
08 травня 2020 16:28
Лист підтвердження.PDF
08 травня 2020 16:28
Лист згода.PDF
08 травня 2020 16:28
Копія Висновку ДСЕЕ.PDF
08 травня 2020 16:28
Зразок бірки.PDF
08 травня 2020 16:28
Довідка про досвід.PDF
08 травня 2020 16:28
202442_ГР_1331_82 000.zip

Конфіденційні документи

08 травня 2020 16:28
Цінова пропозиція.PDF

Обґрунтування конфіденційності

відомості містять комерційну таємницю

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТЕРНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙЛЕНД ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТЕРНА"
#36055693
Переможець 2 752 120,80
UAH з ПДВ
10 червня 2020 18:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2020 18:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТЕРНА"
#36055693
2 752 120,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 14:19
ДУ №1 до договору Ф_ЦН-Т-233_20 (1).pdf зміни до договору
10 липня 2020 13:59
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 16:15
Ф_ЦН-Т-233_20 ремінь тактичний.pdf укладений
25 червня 2020 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінення ціни у бік зменшення за домовленністю сторін згідно п.5 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-233/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML