Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект комп'ютерного обладнання для ведення бухгалтерського обліку для закладів загальної середньої освіти
Очікувана вартість
46 000,00 UAH
UA-2020-04-17-003404-a c49e295e9d92408ea7cdfaf699034d5d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Булах Ганна Володимирівна

380445157665 schule248@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа І-ІІІ ступенів № 248 Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03871971
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, вул.М.Закревського, буд.45-Б
Контактна особа: Булах Ганна Володимирівна
380445157665
schule248@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 13:41
Звернення за роз’ясненнями: до 21 квітня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 21:00
Початок аукціону: 23 квітня 2020 11:30
Очікувана вартість: 46 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 230,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Комплект комп'ютерного обладнання для ведення бухгалтерського обліку для закладів загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.М.Закревського, буд.45-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 травня 2020
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 13:47
Договір.doc
17 квітня 2020 13:44
Оголошення комп бух2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-003404-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:42792039
Дата подання: 18 квітня 2020 15:18
1
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 ст. 2 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 квітня 2020 13:45
Листи авторизації вимагається замовником з метою уникнення поставки низькоякісного товару та організації безперервної діяльності бухгалтерії навчального закладу. Також листи підтверджують можливість учасника виконати всі умови договору в частині строків поставки, обсягів поставки, те, що продукція (товар) буде відповідати нормам і стандартам чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі.

Якщо учасник не є виробником продукції він може надати скановану копію документів, які підтверджують стосунки із виробником:
а) договір з виробником;
або:
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо;
або:
в) лист виробника про представництво його інтересів;
та
г) надання оригіналу гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником.
Розгорнути Згорнути
Листи авторизації вимагається замовником з метою уникнення поставки низькоякісного товару та організації безперервної діяльності бухгалтерії навчального закладу. Також листи підтверджують можливість учасника виконати всі умови договору в частині строків поставки, обсягів поставки, те, що продукція (товар) буде відповідати нормам і стандартам чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі.

Якщо учасник не є виробником продукції він може надати скановану копію документів, які підтверджують стосунки із виробником:
а) договір з виробником;
або:
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо;
або:
в) лист виробника про представництво його інтересів;
та
г) надання оригіналу гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Апрєль" 38 616,00
UAH з ПДВ
38 616,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 42 900,00
UAH з ПДВ
42 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 14:54
Електронний підпис
23 квітня 2020 14:54
Проект договору.pdf
23 квітня 2020 14:54
Оновлена пропозиція.pdf
22 квітня 2020 20:57
Електронний підпис
22 квітня 2020 20:56
Статут.pdf
22 квітня 2020 20:56
Стаття 17.pdf
22 квітня 2020 20:56
Рахунок в Укрсиб.tif
22 квітня 2020 20:56
Пропозиція.pdf
22 квітня 2020 20:56
ПартнерствоMicrosoft.pdf
22 квітня 2020 20:56
Довідка МВС.jpg
22 квітня 2020 20:56
Довідка ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Апрєль"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Апрєль"
#24366773
Відхилено 38 616,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 17:28
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 42 900,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 17:36

Документи

Документи

27 квітня 2020 17:35
протокол рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
42 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 квітня 2020 17:35
протокол рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 16:04
Догов 28.pdf укладений
13 травня 2020 16:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 42 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 150,00 UAH)