Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відновлення лакофарбового покриття автоматичних дверей, тамбурів, внутрішньосалонного обладнання електропоїздів HRCS2, ЕКр1, EJ675 та пасажирських вагонів МПЛТ
Очікувана вартість
1 400 400,00 UAH
UA-2020-04-17-003336-a ae61af04a07042789475da59f3918f00
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козак Ирина

+380443096103 7393905@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Контактна особа: Козак Ирина
+380443096103
7393905@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2020 17:00
Початок аукціону: 12 травня 2020 11:44
Очікувана вартість: 1 400 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 004,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 42012 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 м.кв.
Відновлення лакофарбового покриття автоматичних дверей, тамбурів, внутрішньосалонного обладнання електропоїздів HRCS2, ЕКр1, EJ675 та пасажирських вагонів МПЛТ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, Київська область, Київ, Приколійна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акта прийому-передачі наданих послуг, перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% ціни фактично наданих Послуг на підставі наданого Виконавцем рахунку-фактури, але не раніше реєстрації податкової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2020 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 12:16
Зміни_Покраска дверей_тамбурів.doc
24 квітня 2020 12:16
ТД_покраска дверей_тамбурів_Зміни.doc
24 квітня 2020 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 12:16
Зміни_Покраска дверей_тамбурів.doc
24 квітня 2020 12:16
ТД_покраска дверей_тамбурів_Зміни.doc
17 квітня 2020 13:36
ТД_покраска дверей_тамбурів.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміни до проекту договору
Дата подання: 28 квітня 2020 15:46
Дата відповіді: 04 травня 2020 11:49
Просимо у п.7.2. Додатку №4 Тендерної документації (Проект договору) слова "5-ти календарних днів" замінити на "5-ти робочих днів".
Відповідь: Добрий день! Ваше звернення розглянуто та повідомляємо, що проект договору, що є додатком №4 до тендерної документації, залишається без змін.
Зміни до проекту договору
Дата подання: 28 квітня 2020 15:57
Дата відповіді: 04 травня 2020 11:50
З метою встановлення дзеркальних умов відповідальності Замовника та Виконавця, просимо п.8.2. проекту договору тендерної документації викласти у наступній редакції: 7.2. У разі прострочення виконання грошового зобов'язання за цим Договором Замовник сплачує Виконавцю пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від ціни наданих Послуг за кожен день прострочення, а за прострочення понад тридцять календарних днів Замовник додатково сплачує штраф у розмірі 7 % від ціни Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Ваше звернення розглянуто та повідомляємо, що проект договору, що є додатком №4 до тендерної документації, залишається без змін.
Зміни до проекту договору
Дата подання: 28 квітня 2020 16:08
Дата відповіді: 04 травня 2020 11:51
Просимо у п 5.5. проекту Договору (Додаток № 4 до ТД) внести зміни: "...Виконавець розраховує та надає на погодження замовнику кошторис на надання послуг. Термін виконання робіт становить - 20 календарних днів або інший погоджений сторонами строк"
Відповідь: Добрий день! Ваше звернення розглянуто та повідомляємо, що проект договору, що є додатком №4 до тендерної документації, залишається без змін.
Зміни до проекту договору
Дата подання: 28 квітня 2020 16:11
Дата відповіді: 04 травня 2020 11:51
Просимо п.9.4 Проекту договор доповнити словами "з проведенням повних взаєморозрахунків між Сторонами"
Відповідь: Добрий день! Ваше звернення розглянуто та повідомляємо, що проект договору, що є додатком №4 до тендерної документації, залишається без змін.
Зміни до проекту договору
Дата подання: 28 квітня 2020 16:14
Дата відповіді: 04 травня 2020 11:53
Просимо п. 10.2 проекту договору (Додаток №4 до Договору) викласти у редакції: Усі спори між Сторонами, по яких не було досянуто згоди, вирішуються у судовому порядку у Господарському суді за місцезнаходженням Відповідача.
Відповідь: Добрий день! Ваше звернення розглянуто та повідомляємо, що проект договору, що є додатком №4 до тендерної документації, залишається без змін.
Зміни до проекту договору
Дата подання: 28 квітня 2020 16:15
Дата відповіді: 04 травня 2020 11:53
У п.12.2 проекту договору виключити слова "крім одностороннього розірвання цього Договору"
Відповідь: Добрий день! Ваше звернення розглянуто та повідомляємо, що проект договору, що є додатком №4 до тендерної документації, залишається без змін.
Зміни до проекту договору
Дата подання: 28 квітня 2020 16:17
Дата відповіді: 04 травня 2020 11:54
Просимо п. 12.8 проекту договору викласти у наступній редакції: "Істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами у повному обсязі."
Відповідь: Добрий день! Ваше звернення розглянуто та повідомляємо, що проект договору, що є додатком №4 до тендерної документації, залишається без змін.
Уточнення до Додатку № 3 Технічне завдання
Дата подання: 28 квітня 2020 16:20
Дата відповіді: 04 травня 2020 12:05
Просимо у Додатоку №3 "Технічне завдання" зазначити конкретний перелік внутрішньосалонного обладнання, якому необхідно відновлення ЛФП.
Відповідь: Добрий день! Ваше звернення розглянуто та повідомляємо наступне. Станом на теперішній час зазначити конкретний перелік внутрішньосалонного обладнання не можливо в зв’язку із відсутністю пошкоджень ЛФП обладнання на даний час. Загалом фарбуванню може підлягати будь-який елемент інтер’єру вагону з зазначеного в додатку 3 матеріалу та який можливо буде пошкоджений в процесі експлуатації. Основними елементами, які зазвичай зазнають пошкоджень ЛФП, являються облицювальні панелі тамбурів.
Зміни до проекту договору
Дата подання: 28 квітня 2020 16:28
Дата відповіді: 04 травня 2020 12:06
Розділом 5 проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) передбачити мінімальний обсяг виконуваних робіт не менше 4,5 м2 за однією рознарядкою .
Відповідь: Добрий день! Ваше звернення розглянуто та повідомляємо, що проект договору, що є додатком №4 до тендерної документації, залишається без змін.
Зміни до проекту договору
Дата подання: 28 квітня 2020 16:31
Дата відповіді: 04 травня 2020 12:06
Просимо пункти 3.2, 4.3, 4.6, 6.2.1, 6.2.2, 6.4.11, 8.4, 8.6, 8.7, 8.8, 8.9, 8.10, 8.11, 8.12 - виключити.
Відповідь: Добрий день! Ваше звернення розглянуто та повідомляємо, що проект договору, що є додатком №4 до тендерної документації, залишається без змін.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2020 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЙЛСЕРВІС-КОМПАНІ" 1 375 500,00
UAH з ПДВ
1 375 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАР ПАК ГРУП" 1 400 400,00
UAH з ПДВ
1 400 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2020 09:21
мвд оригінал.pdf
21 травня 2020 09:21
дов52853.pdf
06 травня 2020 15:28
Статутні завірені.zip
06 травня 2020 15:28
Довідки скановані.zip
06 травня 2020 15:28
Цінова пропозиція .zip
06 травня 2020 15:28
СЕС.zip
06 травня 2020 15:28
статутні РС-К.zip
06 травня 2020 15:28
Аналогічний договір.zip
06 травня 2020 15:28
Проект договору .zip
06 травня 2020 15:28
ПРОТОКОЛ №3.zip
06 травня 2020 15:28
сертифікати.zip

Публічні документи

05 травня 2020 16:40
Технічне завдання.pdf.p7s
05 травня 2020 16:40
Технічне завдання.pdf
05 травня 2020 16:40
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
05 травня 2020 16:40
Тендерна пропозиція.pdf
05 травня 2020 16:40
Статут.PDF.p7s
05 травня 2020 16:39
Статут.PDF
05 травня 2020 16:39
Сертифікат якості.pdf.p7s
05 травня 2020 16:39
Сертифікат якості.pdf
05 травня 2020 16:39
Проект договору.pdf.p7s
05 травня 2020 16:39
Проект договору.pdf
05 травня 2020 16:39
Наказ про призначення.PDF
05 травня 2020 16:39
Довідка ст.17.pdf.p7s
05 травня 2020 16:39
Довідка ст.17.pdf
05 травня 2020 16:38
Довідка працівники.pdf.p7s
05 травня 2020 16:38
Довідка працівники.pdf
05 травня 2020 16:38
Гарантійний лист.pdf.p7s
05 травня 2020 16:38
Гарантійний лист.pdf
05 травня 2020 16:38
Висновок СЕС.PDF.p7s
05 травня 2020 16:38
Висновок СЕС.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЙЛСЕРВІС-КОМПАНІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАР ПАК ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЙЛСЕРВІС-КОМПАНІ"
#42480274
Переможець 1 375 500,00
UAH з ПДВ
20 травня 2020 12:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2020 12:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЙЛСЕРВІС-КОМПАНІ"
#42480274
1 375 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 09:49
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 13:24
95-УЗШК.pdf укладений
03 червня 2020 13:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 375 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 229 250,00 UAH)