Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
49 000,00 UAH
UA-2020-04-17-003221-b 0f37baeb84d14fdba8cf926fdce5cb3a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ДВУОР ІМ С БУБКИ Бахмут

+380951048897 20361881@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДОНЕЦЬКЕ ВИЩЕ УЧИЛИЩЕ ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ ІМ.С.БУБКИ
Код ЄДРПОУ: 20361881
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька обл., місто Бахмут, ВУЛИЦЯ БЛАГОВІЩЕНСЬКА, будинок 43
Контактна особа: ДВУОР ІМ С БУБКИ Бахмут
+380951048897
20361881@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


1. При наданні послуг з заправки та ремонту картриджів мають використовуватися виключно якісні матеріали та запчастини. Після заправки в картриджах повинно бути стандартний об’єм тонера, друк – контрастний, з гарною передаючою півтонів, без смуг, крапок і рисочок.
2. Після здійснення заправки або ремонту на корпусі має бути фірмова наклейка з відміткою про проведені роботи та датою здійснення цих робіт.
3. Послуги надаються на території Учасника. Учасник забезпечує за свій рахунок транспортування картриджа для надання послуг з заправки та ремонту (відновлення) оргтехніки. Швидкість реакції 2 години, з моменту отримання заявки. Строк надання послуг: не більше одного робочого дня з моменту передачі картриджа на заправку та ремонт (відновлення) оргтехніки.
4. Учасник зобов’язаний у разі неякісної заправки картриджу, провести повторну перезаправку та ремонт (відновлення) картриджу за власний рахунок та повернути його у дводенний строк за адресою Замовника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
340 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, Бахмут, вул. Чехова, буд. 10, кв. 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування Замовника - обласний бюджет Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

17 квітня 2020 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 11:36
1704-1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Д'ЯЧЕНКО ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ
#3389904116
Переможець 49 000,00
UAH
17 квітня 2020 11:36

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 09:54
ду 2 1704-1.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 09:53
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2020 14:48
дод 1 1704-1.pdf зміни до договору
24 липня 2020 14:47
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 11:37
1704-1.pdf укладений
17 квітня 2020 11:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1704/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1704/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML