Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в Київському професійному ліцеї будівництва і комунального господарства за адресою: м. Київ, вул. Клавдіївська, 21
Очікувана вартість
1 010 000,00 UAH
UA-2020-04-17-003171-a 9b8e8d7de02f47a79845baacb9f932e4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайленко Владислав Васильович

380442946904
380442946900
kplbikg19@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський професійний ліцей будівництва і комунального господарства
Код ЄДРПОУ: 03069699
Вебсайт: http://kplbikg.at.ua
Місцезнаходження: 03164, Україна , Київська обл., Київ, Клавдіївська, 21
Контактна особа: Михайленко Владислав Васильович
380442946904,380442946900
kplbikg19@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 13:22
Звернення за роз’ясненнями: до 02 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 04 червня 2020 11:49
Очікувана вартість: 1 010 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в Київському професійному ліцеї будівництва і комунального господарства за адресою: м. Київ, вул. Клавдіївська, 21
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03164, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ КЛАВДІЇВСЬКА, будинок 21 (суспільно-побутовий корпус)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (за примірною формою № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за примірною формою № КБ-3) Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 квітня 2020 18:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 18:53
Додаток № 3 (НОВА РЕДАКЦІЯ 2) - ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (СПС).docx
29 квітня 2020 15:16
Додаток № 3 (НОВА РЕДАКЦІЯ) - ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (СПС).docx
17 квітня 2020 13:24
Додаток № 3 - ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (СПС).docx
30 квітня 2020 18:53
Додаток № 2 (НОВА РЕДАКЦІЯ 2) - ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (СПС).docx
29 квітня 2020 15:16
Додаток № 2 (НОВА РЕДАКЦІЯ) - ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (СПС).docx
17 квітня 2020 13:24
Додаток № 2 - ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (СПС).docx
30 квітня 2020 18:53
Тендерна документація (НОВА РЕДАКЦІЯ 2) - (СПС).docx
29 квітня 2020 15:16
Тендерна документація (НОВА РЕДАКЦІЯ) - (СПС).docx
17 квітня 2020 13:24
Тендерна документація - (СПС).docx
30 квітня 2020 18:53
Додаток № 1 (НОВА РЕДАКЦІЯ 2) - ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (СПС).docx
29 квітня 2020 15:16
Додаток № 1 (НОВА РЕДАКЦІЯ) - ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (СПС).docx
17 квітня 2020 13:24
Додаток № 1 - ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (СПС).docx
30 квітня 2020 18:53
Перелік змін що вносяться 2.docx
29 квітня 2020 15:16
Перелік змін що вносяться.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дозвіл
Дата подання: 22 квітня 2020 17:19
Дата відповіді: 23 квітня 2020 17:43
Добрий день. Відповідно до вимоги Тендерної документації необхідно надати дозвіл (або документ, що його замінює згідно з чинним законодавством) на проведення робіт верхолазних та/або скалолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, виданого компетентним органом державної влади (у випадку, якщо отримання такого дозволу передбачено законодавством). Хочемо зазначити, що дана вимога грунтується на нечинному законодавстві. Так, після внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107(далі-Порядок), Дозволи на проведення робіт верхолазних та/або скалолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу вже не видаються. Разом з тим відповідно до Порядку компетентними органом державної влади видається Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме:Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та Роботи верхолазні та скелелазні.Просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме: надати - дозвіл АБО декларацію на Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та Роботи верхолазні та скелелазні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В порядку, передбаченому частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції від 25 грудня 2015 року (із змінами) (далі – Закон) повідомляємо про наступне.
Відповідно до частини четвертої статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно до частини першої, частини третьої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до частини четвертої статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до умов пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерної документації, а також розміщення (завантаження) в електронній системі закупівель електронних файлів із сканованими в кольоровому режимі документами, зокрема: дозвіл (або документ, що його замінює згідно з чинним законодавством) на проведення робіт верхолазних та/або скалолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, виданого компетентним органом державної влади (далі – Дозвіл) (у випадку, якщо отримання такого дозволу передбачено законодавством).
З огляду на норми та положення Закону та з урахуванням наведених вище вимог тендерної документації повідомляємо наступне.
У випадку, якщо наявність Дозволу не передбачено (не затверджено, не встановлено тощо) чинним законодавством, учасник процедури закупівлі розміщує (завантажує) в електронній системі закупівель документ, що його замінює згідно із законодавством. При цьому відсутність Дозволу у складі тендерної пропозиції учасника не призведе до невідповідності такої пропозиції умовам тендерної документації в цій частині.
У випадку якщо наявність документа, що замінює Дозвіл не передбачено (не затверджено, не встановлено тощо) чинними нармативно-правовими актами, вказаний Дозвіл від учасника процедури закупівлі умовами тендерної документації не вимагається. При цьому відсутність документа, що замінює Дозвіл у складі тендерної пропозиції учасника не призведе до невідповідності такої пропозиції умовам тендерної документації в цій частині.
Атестат акредитації
Дата подання: 22 квітня 2020 17:29
Дата відповіді: 23 квітня 2020 17:46
Добрий день. Відповідно до Тендерної документації необхідно надати Довідку, складену в довільній формі, за підписом учасника або його уповноваженої особи, якою засвідчується намір про створення комісії з представників замовника, учасника та третьої сторони, для перевірки відповідності результатів наданих Послуг вимогам державних норм та стандартів. До роботи комісії у якості третьої сторони залучаються представники компетентного органу державної влади, що має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки. Представники третьої сторони повинні мати відповідний атестат акредитації, передбачений законодавством, копія якого також надається у складі ТП учасника. Вимога про створення комісії з представників замовника, учасника та третьої сторони, для перевірки відповідності результатів наданих Послуг вимогам державних норм та стандартів базується на ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено: И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність. И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт. Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020. У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки. Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки. Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції «Довідку, складену в довільній формі, за підписом учасника або його уповноваженої особи, якою засвідчується намір про створення комісії з представників замовника, учасника та третьої сторони, для перевірки відповідності результатів наданих Послуг вимогам державних норм та стандартів, а також відповідний атестат акредитації, передбачений законодавством, копія якого також надається у складі ТП учасника». Чому Учасник повинен надавати відповідний атестат акредитації третьої сторони??? Це обов’язок замовника залучати третю сторону і перевіряти документи(атестат акредитації) третьої сторони. Виконавець може тільки надати згоду на участь у комісії з перевірки. Просимо видалити вимогу надати «Представники третьої сторони повинні мати відповідний атестат акредитації, передбачений законодавством, копія якого також надається у складі ТП учасника».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В частині порушеного питання Замовником найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-003171-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 12 червня 2020 15:24
Вимога
Доброго дня, Шановний Замовнику! Ознайомилися з Вашим протоколом відхилення нашої пропозиції та маємо свої заперечення, оскільки Ваше рішення є незаконним:
1) щодо захисту довкілля: у Вашій тендерній документації НЕ БУЛО визначено вимоги про надання конкретного переліку заходів захисту довкілля! У Вас було визначено вимогу «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі ТП інформацію про заходи із захисту довкілля, що будуть застосовуватись учасником під час надання послуг, а також інформацію про відповідність таких заходів встановленим/зареєстрованим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам, технічним умовам) та документи, визначені замовником в Додатку № 2 до ТД» і нами було надано таку довідку (на майданчику файл «технічне»). То є не зрозумілим, яку саме вимогу Вашої тендерної документації було порушено??? Якщо Ви сформулювали своє твердження таким чином, що воно мало подвійний зміст, то це вже питання до Вас, як до автора тендерної документації. Якщо Ви хотіли побачити конкретний перелік, то чому так і не написали? «Надати лист з конкретним переліком заходів захисту довкілля?».
2) щодо терміну дії банківської гарантії: спочатку аукціон мав бути 13 травня 2020 року. І термін банківської гарантії в 90 днів – становив до 10 серпня 2020 року. Наша гарантія чинна до 15 серпні 2020 року. Тобто таким чином ми не порушили вимоги документації і наша гарантія покривала необхідний термін. Оскільки Вашу тендерну документацію оскаржували, процедура затягнулася і строки аукціони змістилися. Але питання в тому, що в задоволенні скарги Скаржнику відмовили і система автоматично перейшла на наступний етап - і призначила аукціон, при цьому в учасників (які вже подали пропозиції) – не було технічної можливості підвантажити нові документи, зробити якісь зміни, в тому числі і внести зміни у банківську гарантію. То звичайно логічно, що термін дії гарантії вже не складає 90 днів з дати розкриття, бо аукціон пройшов 4 червня 2020 року. Дивно, що Ви як Замовники цього не знаєте і не розумієте.
3) з приводу відсутності номеру оголошення та суми в гарантії: у складі пропозиції міститься файл, в якому чітко вказано всю необхідну інформацію щодо гарантії (на майданчику файл «9743_ОХОРОНА-004_Гарантія_06_05_2020»). В даній гарантії вказано і принципала та бенефіціара, номер закупівлі, суму, строк дії та умови повернення гарантії. Таким чином, не зрозуміло, що саме ми порушили.

Також звертаємо увагу, що в наступного учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП" гарантія діє до 12 серпня 2020 року (це ще менше ніж у нас) і вона також порушує строки Вашої документації. То відхилите її, як і нашу? А в учасника ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" взагалі відсутня банківська гарантія. Таким чином, враховуючи затягнення Вашої закупівлі та порушення строків ЖОДЕН учасник не відповідає вимогам документації і всі учасники мають бути відхилені, а процедура проведена заново.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 15 червня 2020 13:26
Причина: вивчивши більш детально вимоги документації, погодуємося з причиною нашого відхилення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-17-003171-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:41112700
Дата подання: 07 травня 2020 23:59
Скарга на умови тендерної документації
Дискримінаційні умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 травня 2020 14:54
Рішення від 12.05.2020 №9062.pdf
Дата публікації: 13 травня 2020 14:54
Рішення від 27.05.2020 №10445.pdf
Дата публікації: 01 червня 2020 20:49

Документи подані скаржником

07 травня 2020 23:59
Скарга на умови ТД.pdf
07 травня 2020 23:59
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

22 травня 2020 18:48
Відповідь на скаргу .pdf

Документи Органу Оскарження

13 травня 2020 14:54
Рішення від 12.05.2020 №9062.pdf
01 червня 2020 20:49
Рішення від 27.05.2020 №10445.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 836 954,28
UAH з ПДВ
836 954,28
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП" 985 000,00
UAH з ПДВ
985 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" 1 008 951,00
UAH з ПДВ
1 008 951,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2020 11:08
Електронний підпис
07 травня 2020 11:07
Трудова Федорець В.Г..pdf
07 травня 2020 11:07
Трудова Бендрик.pdf
07 травня 2020 11:07
технічне.pdf
07 травня 2020 11:07
субпідрядник.pdf
07 травня 2020 11:07
Статут.pdf
07 травня 2020 11:07
ст.17.pdf
07 травня 2020 11:07
Сертифікат ІСО 9001 2015.pdf
07 травня 2020 11:07
Сертифікат 27001.pdf
07 травня 2020 11:07
Рішкня_Охорона004.pdf
07 травня 2020 11:07
Пропозиція.pdf
07 травня 2020 11:07
проект.pdf
07 травня 2020 11:07
працівники.pdf
07 травня 2020 11:07
Повноваження підпису.pdf
07 травня 2020 11:07
Повноваження копія.pdf
07 травня 2020 11:07
Паспорт директора.pdf
07 травня 2020 11:07
офіс та склад.pdf
07 травня 2020 11:07
огляд.pdf
07 травня 2020 11:07
обладнан.pdf
07 травня 2020 11:07
Накладні.pdf
07 травня 2020 11:07
накладна пульт.pdf
07 травня 2020 11:07
наказ перевод бендрик.pdf
07 травня 2020 11:07
ліцензія ох-004.pdf
07 травня 2020 11:07
ліцензі.pdf
07 травня 2020 11:07
лист про код.pdf
07 травня 2020 11:07
Ідент.код директора.pdf
07 травня 2020 11:07
звіт ISO 9001.pdf
07 травня 2020 11:07
ду 439.pdf
07 травня 2020 11:07
док-ти Керівника.pdf
07 травня 2020 11:07
Договір №409 (ЗДО №439).pdf
07 травня 2020 11:07
довідки 2.pdf
07 травня 2020 11:07
довідка.pdf
07 травня 2020 11:07
Декларація.pdf
07 травня 2020 11:07
власний транспорт.pdf
07 травня 2020 11:07
відгук 439 голосієво.pdf
07 травня 2020 11:07
Витяг ПДВ новий.pdf
07 травня 2020 11:07
аналогічні.pdf
07 травня 2020 11:07
акти до 439 голос.pdf
07 травня 2020 11:07
авторизаційні листи.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 18:29
пропозиція.pdf
23 червня 2020 18:29
локальні кошториси.pdf
23 червня 2020 18:29
відомість ресурсів.pdf
23 червня 2020 18:28
договірна ціна.pdf
23 червня 2020 18:28
календарний графік.pdf
23 червня 2020 18:28
не банкрут.pdf
23 червня 2020 18:28
довідка податкова.pdf
23 червня 2020 18:28
public_doc.p7s
12 травня 2020 09:58
Електронний підпис
12 травня 2020 09:57
оренда обладнання.pdf
12 травня 2020 09:57
статут.pdf
12 травня 2020 09:57
послужний список.pdf
12 травня 2020 09:57
посвідчення еб о..pdf
12 травня 2020 09:57
аналог.договір та акт.pdf
12 травня 2020 09:57
декларація .pdf
12 травня 2020 09:57
диплом нещерет.pdf
12 травня 2020 09:57
оренда обладнання.pdf
12 травня 2020 09:57
паспорт, код.pdf
12 травня 2020 09:57
договір.pdf
12 травня 2020 09:57
Статут.pdf
12 травня 2020 09:57
оренда складу к.pdf
12 травня 2020 09:57
оренда складу.pdf
12 травня 2020 09:57
ліцензія+наказ.pdf
12 травня 2020 09:57
диплом нещерет о..pdf
12 травня 2020 09:57
тех.вимоги.pdf
12 травня 2020 09:57
опис до статуту.pdf
12 травня 2020 09:57
тендерна пропозиція.pdf
12 травня 2020 09:57
Протокол опору_17.12.2019.pdf
12 травня 2020 09:57
ISO 27001.pdf
12 травня 2020 09:57
ISO 9001+додаток.pdf
12 травня 2020 09:57
мат-тех.база.pdf
12 травня 2020 09:57
Дог оренда_примiщення.pdf
12 травня 2020 09:57
ліцензія пояснення.pdf
12 травня 2020 09:56
посвідчення пб.pdf
12 травня 2020 09:56
аналог.дог.довідка.pdf
12 травня 2020 09:56
рішення.pdf
12 травня 2020 09:56
наявність працівників.pdf
12 травня 2020 09:56
акт огляду.pdf
12 травня 2020 09:56
захист довкілля.pdf
12 травня 2020 09:56
уповноважена особа.pdf
12 травня 2020 09:56
захист довкілля 3.pdf
12 травня 2020 09:56
закупівля товарів.pdf
12 травня 2020 09:56
відгук.pdf
12 травня 2020 09:56
Диплом Слухай В.В.pdf
12 травня 2020 09:56
надаємо сертифікат.pdf
12 травня 2020 09:56
посвідчення ох.пр. о..pdf
12 травня 2020 09:56
Диплом Пустовіт С.В..pdf
12 травня 2020 09:56
засоби пожежогасіння.pdf
12 травня 2020 09:56
згода з тех.вимогами.pdf
12 травня 2020 09:56
гарантія 1 рік.pdf
12 травня 2020 09:56
захист довкілля 2.pdf
12 травня 2020 09:56
без субпідряду.pdf
12 травня 2020 09:56
створення комісії.pdf
12 травня 2020 09:56
наказ ліцензія.pdf

Публічні документи

08 травня 2020 14:55
Електронний підпис
08 травня 2020 14:54
16. Сертифікати.pdf
08 травня 2020 14:54
10. Відомості ЄДРПОУ.pdf
08 травня 2020 14:54
08. Статут.pdf
08 травня 2020 14:54
07. Довідка з банку.pdf
08 травня 2020 14:54
06. Витяг ЄДР.pdf
08 травня 2020 14:54
04. Довідки.pdf
08 травня 2020 14:54
03. Фінзвіт.pdf
08 травня 2020 14:54
02. ISО.pdf
08 травня 2020 14:54
01. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"

ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Відхилено 836 954,28
UAH з ПДВ
10 червня 2020 18:01
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"
#41212299
Переможець 985 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 15:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"
#41212299
985 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 11:52
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 16:12
Договір (1).pdf укладений
06 липня 2020 14:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 985 000,00
UAH