Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в Київському професійному ліцеї будівництва і комунального господарства за адресою: м. Київ, вул. Клавдіївська, 21
Очікувана вартість
1 010 000,00 UAH
UA-2020-04-17-003171-a ● 9b8e8d7de02f47a79845baacb9f932e4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський професійний ліцей будівництва і комунального господарства |
Код ЄДРПОУ: | 03069699 |
Вебсайт: | http://kplbikg.at.ua |
Місцезнаходження: | 03164, Україна , Київська обл., Київ, Клавдіївська, 21 |
Контактна особа: |
Михайленко Владислав Васильович 380442946904,380442946900 kplbikg19@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2020 13:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2020 11:49 |
Очікувана вартість: | 1 010 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30300 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в Київському професійному ліцеї будівництва і комунального господарства за адресою: м. Київ, вул. Клавдіївська, 21
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03164, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ КЛАВДІЇВСЬКА, будинок 21 (суспільно-побутовий корпус)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 серпня 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата вартості наданих послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (за примірною формою № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за примірною формою № КБ-3) | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2020 18:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2020 18:53 |
Додаток № 3 (НОВА РЕДАКЦІЯ 2) - ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (СПС).docx | |
30 квітня 2020 18:53 |
Додаток № 2 (НОВА РЕДАКЦІЯ 2) - ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (СПС).docx | |
30 квітня 2020 18:53 |
Тендерна документація (НОВА РЕДАКЦІЯ 2) - (СПС).docx | |
30 квітня 2020 18:53 |
Додаток № 1 (НОВА РЕДАКЦІЯ 2) - ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (СПС).docx | |
30 квітня 2020 18:53 |
Перелік змін що вносяться 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дозвіл
Дата подання: 22 квітня 2020 17:19
Дата відповіді: 23 квітня 2020 17:43
Добрий день. Відповідно до вимоги Тендерної документації необхідно надати дозвіл (або документ, що його замінює згідно з чинним законодавством) на проведення робіт верхолазних та/або скалолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, виданого компетентним органом державної влади (у випадку, якщо отримання такого дозволу передбачено законодавством). Хочемо зазначити, що дана вимога грунтується на нечинному законодавстві. Так, після внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107(далі-Порядок), Дозволи на проведення робіт верхолазних та/або скалолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу вже не видаються. Разом з тим відповідно до Порядку компетентними органом державної влади видається Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме:Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та Роботи верхолазні та скелелазні.Просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме: надати - дозвіл АБО декларацію на Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та Роботи верхолазні та скелелазні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В порядку, передбаченому частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції від 25 грудня 2015 року (із змінами) (далі – Закон) повідомляємо про наступне.
Відповідно до частини четвертої статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно до частини першої, частини третьої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до частини четвертої статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до умов пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерної документації, а також розміщення (завантаження) в електронній системі закупівель електронних файлів із сканованими в кольоровому режимі документами, зокрема: дозвіл (або документ, що його замінює згідно з чинним законодавством) на проведення робіт верхолазних та/або скалолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, виданого компетентним органом державної влади (далі – Дозвіл) (у випадку, якщо отримання такого дозволу передбачено законодавством).
З огляду на норми та положення Закону та з урахуванням наведених вище вимог тендерної документації повідомляємо наступне.
У випадку, якщо наявність Дозволу не передбачено (не затверджено, не встановлено тощо) чинним законодавством, учасник процедури закупівлі розміщує (завантажує) в електронній системі закупівель документ, що його замінює згідно із законодавством. При цьому відсутність Дозволу у складі тендерної пропозиції учасника не призведе до невідповідності такої пропозиції умовам тендерної документації в цій частині.
У випадку якщо наявність документа, що замінює Дозвіл не передбачено (не затверджено, не встановлено тощо) чинними нармативно-правовими актами, вказаний Дозвіл від учасника процедури закупівлі умовами тендерної документації не вимагається. При цьому відсутність документа, що замінює Дозвіл у складі тендерної пропозиції учасника не призведе до невідповідності такої пропозиції умовам тендерної документації в цій частині.
Відповідно до частини четвертої статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно до частини першої, частини третьої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до частини четвертої статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до умов пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерної документації, а також розміщення (завантаження) в електронній системі закупівель електронних файлів із сканованими в кольоровому режимі документами, зокрема: дозвіл (або документ, що його замінює згідно з чинним законодавством) на проведення робіт верхолазних та/або скалолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, виданого компетентним органом державної влади (далі – Дозвіл) (у випадку, якщо отримання такого дозволу передбачено законодавством).
З огляду на норми та положення Закону та з урахуванням наведених вище вимог тендерної документації повідомляємо наступне.
У випадку, якщо наявність Дозволу не передбачено (не затверджено, не встановлено тощо) чинним законодавством, учасник процедури закупівлі розміщує (завантажує) в електронній системі закупівель документ, що його замінює згідно із законодавством. При цьому відсутність Дозволу у складі тендерної пропозиції учасника не призведе до невідповідності такої пропозиції умовам тендерної документації в цій частині.
У випадку якщо наявність документа, що замінює Дозвіл не передбачено (не затверджено, не встановлено тощо) чинними нармативно-правовими актами, вказаний Дозвіл від учасника процедури закупівлі умовами тендерної документації не вимагається. При цьому відсутність документа, що замінює Дозвіл у складі тендерної пропозиції учасника не призведе до невідповідності такої пропозиції умовам тендерної документації в цій частині.
Атестат акредитації
Дата подання: 22 квітня 2020 17:29
Дата відповіді: 23 квітня 2020 17:46
Добрий день. Відповідно до Тендерної документації необхідно надати Довідку, складену в довільній формі, за підписом учасника або його уповноваженої особи, якою засвідчується намір про створення комісії з представників замовника, учасника та третьої сторони, для перевірки відповідності результатів наданих Послуг вимогам державних норм та стандартів. До роботи комісії у якості третьої сторони залучаються представники компетентного органу державної влади, що має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки. Представники третьої сторони повинні мати відповідний атестат акредитації, передбачений законодавством, копія якого також надається у складі ТП учасника.
Вимога про створення комісії з представників замовника, учасника та третьої сторони, для перевірки відповідності результатів наданих Послуг вимогам державних норм та стандартів базується на ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено:
И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність.
И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт.
Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020.
У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки.
Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки.
Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції «Довідку, складену в довільній формі, за підписом учасника або його уповноваженої особи, якою засвідчується намір про створення комісії з представників замовника, учасника та третьої сторони, для перевірки відповідності результатів наданих Послуг вимогам державних норм та стандартів, а також відповідний атестат акредитації, передбачений законодавством, копія якого також надається у складі ТП учасника». Чому Учасник повинен надавати відповідний атестат акредитації третьої сторони??? Це обов’язок замовника залучати третю сторону і перевіряти документи(атестат акредитації) третьої сторони. Виконавець може тільки надати згоду на участь у комісії з перевірки. Просимо видалити вимогу надати «Представники третьої сторони повинні мати відповідний атестат акредитації, передбачений законодавством, копія якого також надається у складі ТП учасника».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В частині порушеного питання Замовником найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-17-003171-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 12 червня 2020 15:24
Вимога
Доброго дня, Шановний Замовнику! Ознайомилися з Вашим протоколом відхилення нашої пропозиції та маємо свої заперечення, оскільки Ваше рішення є незаконним:
1) щодо захисту довкілля: у Вашій тендерній документації НЕ БУЛО визначено вимоги про надання конкретного переліку заходів захисту довкілля! У Вас було визначено вимогу «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі ТП інформацію про заходи із захисту довкілля, що будуть застосовуватись учасником під час надання послуг, а також інформацію про відповідність таких заходів встановленим/зареєстрованим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам, технічним умовам) та документи, визначені замовником в Додатку № 2 до ТД» і нами було надано таку довідку (на майданчику файл «технічне»). То є не зрозумілим, яку саме вимогу Вашої тендерної документації було порушено??? Якщо Ви сформулювали своє твердження таким чином, що воно мало подвійний зміст, то це вже питання до Вас, як до автора тендерної документації. Якщо Ви хотіли побачити конкретний перелік, то чому так і не написали? «Надати лист з конкретним переліком заходів захисту довкілля?».
2) щодо терміну дії банківської гарантії: спочатку аукціон мав бути 13 травня 2020 року. І термін банківської гарантії в 90 днів – становив до 10 серпня 2020 року. Наша гарантія чинна до 15 серпні 2020 року. Тобто таким чином ми не порушили вимоги документації і наша гарантія покривала необхідний термін. Оскільки Вашу тендерну документацію оскаржували, процедура затягнулася і строки аукціони змістилися. Але питання в тому, що в задоволенні скарги Скаржнику відмовили і система автоматично перейшла на наступний етап - і призначила аукціон, при цьому в учасників (які вже подали пропозиції) – не було технічної можливості підвантажити нові документи, зробити якісь зміни, в тому числі і внести зміни у банківську гарантію. То звичайно логічно, що термін дії гарантії вже не складає 90 днів з дати розкриття, бо аукціон пройшов 4 червня 2020 року. Дивно, що Ви як Замовники цього не знаєте і не розумієте.
3) з приводу відсутності номеру оголошення та суми в гарантії: у складі пропозиції міститься файл, в якому чітко вказано всю необхідну інформацію щодо гарантії (на майданчику файл «9743_ОХОРОНА-004_Гарантія_06_05_2020»). В даній гарантії вказано і принципала та бенефіціара, номер закупівлі, суму, строк дії та умови повернення гарантії. Таким чином, не зрозуміло, що саме ми порушили.
Також звертаємо увагу, що в наступного учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП" гарантія діє до 12 серпня 2020 року (це ще менше ніж у нас) і вона також порушує строки Вашої документації. То відхилите її, як і нашу? А в учасника ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" взагалі відсутня банківська гарантія. Таким чином, враховуючи затягнення Вашої закупівлі та порушення строків ЖОДЕН учасник не відповідає вимогам документації і всі учасники мають бути відхилені, а процедура проведена заново.
Розгорнути
Згорнути
1) щодо захисту довкілля: у Вашій тендерній документації НЕ БУЛО визначено вимоги про надання конкретного переліку заходів захисту довкілля! У Вас було визначено вимогу «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі ТП інформацію про заходи із захисту довкілля, що будуть застосовуватись учасником під час надання послуг, а також інформацію про відповідність таких заходів встановленим/зареєстрованим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам, технічним умовам) та документи, визначені замовником в Додатку № 2 до ТД» і нами було надано таку довідку (на майданчику файл «технічне»). То є не зрозумілим, яку саме вимогу Вашої тендерної документації було порушено??? Якщо Ви сформулювали своє твердження таким чином, що воно мало подвійний зміст, то це вже питання до Вас, як до автора тендерної документації. Якщо Ви хотіли побачити конкретний перелік, то чому так і не написали? «Надати лист з конкретним переліком заходів захисту довкілля?».
2) щодо терміну дії банківської гарантії: спочатку аукціон мав бути 13 травня 2020 року. І термін банківської гарантії в 90 днів – становив до 10 серпня 2020 року. Наша гарантія чинна до 15 серпні 2020 року. Тобто таким чином ми не порушили вимоги документації і наша гарантія покривала необхідний термін. Оскільки Вашу тендерну документацію оскаржували, процедура затягнулася і строки аукціони змістилися. Але питання в тому, що в задоволенні скарги Скаржнику відмовили і система автоматично перейшла на наступний етап - і призначила аукціон, при цьому в учасників (які вже подали пропозиції) – не було технічної можливості підвантажити нові документи, зробити якісь зміни, в тому числі і внести зміни у банківську гарантію. То звичайно логічно, що термін дії гарантії вже не складає 90 днів з дати розкриття, бо аукціон пройшов 4 червня 2020 року. Дивно, що Ви як Замовники цього не знаєте і не розумієте.
3) з приводу відсутності номеру оголошення та суми в гарантії: у складі пропозиції міститься файл, в якому чітко вказано всю необхідну інформацію щодо гарантії (на майданчику файл «9743_ОХОРОНА-004_Гарантія_06_05_2020»). В даній гарантії вказано і принципала та бенефіціара, номер закупівлі, суму, строк дії та умови повернення гарантії. Таким чином, не зрозуміло, що саме ми порушили.
Також звертаємо увагу, що в наступного учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП" гарантія діє до 12 серпня 2020 року (це ще менше ніж у нас) і вона також порушує строки Вашої документації. То відхилите її, як і нашу? А в учасника ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" взагалі відсутня банківська гарантія. Таким чином, враховуючи затягнення Вашої закупівлі та порушення строків ЖОДЕН учасник не відповідає вимогам документації і всі учасники мають бути відхилені, а процедура проведена заново.
Скасована
Дата: 15 червня 2020 13:26
Причина: вивчивши більш детально вимоги документації, погодуємося з причиною нашого відхилення
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-17-003171-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:41112700
Дата подання: 07 травня 2020 23:59
Дата подання: 07 травня 2020 23:59
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 травня 2020 14:54
Рішення від 12.05.2020 №9062.pdf
Дата публікації: 13 травня 2020 14:54
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.05.2020 №10445.pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 16:03
Рішення від 27.05.2020 №10445.pdf
Дата публікації: 01 червня 2020 20:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2020 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-004" |
836 954,28
UAH з ПДВ
|
836 954,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП" |
985 000,00
UAH з ПДВ
|
985 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" |
1 008 951,00
UAH з ПДВ
|
1 008 951,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Відхилено |
836 954,28
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 18:01
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП" #41212299 |
Переможець |
985 000,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2020 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2020 16:12
|
Договір (1).pdf | укладений |
06 липня 2020 14:57
|