Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
356 130,00 UAH
UA-2020-04-17-003120-a ● d65db12b0163440baace18fd0b1a4b5e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 03340920 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Шевченка, буд. 2 |
Контактна особа: |
Баранецький Андрій Сергійович 380563772496 Andrii.Baranetskii@dpgas.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2020 13:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2020 18:24 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2020 18:24 |
Початок аукціону: | 04 травня 2020 15:56 |
Очікувана вартість: | 356 130,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 780,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Комп'ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 штук
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Дніпропетровська область, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2020
—
29 травня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп'ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2020 13:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2020 13:28 |
ТД 2 2020 для відкритих торгів КТ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 21 квітня 2020 17:33
Дата відповіді: 22 квітня 2020 12:30
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Системні блоки на базі процесора AMD не будуть розглядатися як еквівалент чи аналог на базі процесора Intel, тому що не відповідають вимогам використання програмного забезпечення нашого підприємства.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-17-003120-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 22 квітня 2020 12:45
Умови
Шановний Замовнику!
В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.
Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати «ПЗ Microsoft® Windows® 10 PRO OA3.0 Multilang 64-BIT GML w/out Recovery DVD», а також «) лист від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків про підтвердження права використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0»
Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro.
Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію.
Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності.
Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.
Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати «ПЗ Microsoft® Windows® 10 PRO OA3.0 Multilang 64-BIT GML w/out Recovery DVD», а також «) лист від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків про підтвердження права використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0»
Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro.
Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію.
Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності.
Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 квітня 2020 14:21
Шановний Учасник! В останній час побільшало випадків придбання комп’ютерів разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». За інформацією корпорації Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від покупця неліцензійність встановленого програмного забезпечення. Так як предметом закупівлі є комп’ютери з попередньо встановленим OEM програмним забезпеченням Microsoft Windows 10 PRO, то для запобігання придбання неліцензійного або піратського програмного забезпечення технічною вимогою є саме предінстальоване програмне забезпечення на виробництві за допомогою ОА 3.0 активації. Корпорація Microsoft зробила процес активації нової операційної системи Windows за допомогою ОА 3.0 активації для виробників комп'ютерних систем з метою повного виключення можливості піратської ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу біоса комп'ютера. Таким чином Microsoft відмовляється від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає більш витончений спосіб захисту від піратства. Отже, кожен виробник комп’ютерів (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, та є партнером компанії Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, при виробництві системних блоків зі встановленим програмним забезпеченням, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Саме закупівля звичайних ліцензійних OEM-версій Microsoft Windows на даний час може призвести до додаткових витрат у майбутньому. Тому ми не будемо розглядати як, таку, що відповідає вимогам, звичайну ліцензійну OEM версію Microsoft Windows 10 PRO.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 травня 2020 16:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
327 870,00
UAH з ПДВ
|
327 870,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" |
343 980,00
UAH з ПДВ
|
343 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович |
352 748,70
UAH з ПДВ
|
352 748,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
327 870,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2020 13:15
|
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" #42893689 |
Переможець |
343 980,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2020 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2020 14:04
|
договір Навігатор підписан.pdf | укладений |
26 травня 2020 14:04
|