Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя: папір, конверти
Очікувана вартість
459 260,00 UAH
UA-2020-04-17-002899-c 80705d5161e948f2894d8ff131d92c90
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Катерина

380487842518 ODESSA_CUSTOMS_TC@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОДЕСЬКА МИТНИЦЯ ДЕРЖМИТСЛУЖБИ
Код ЄДРПОУ: 43333459
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЛИП ІВАНА ТА ЮРІЯ , будинок 21 А
Контактна особа: Хоменко Катерина
380487842518
ODESSA_CUSTOMS_TC@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2020 11:00
Початок аукціону: 14 травня 2020 12:37
Очікувана вартість: 459 260,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 592,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 пач
Папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, Одеса, Лип Івана та Юрія, 21 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6000 шт
Конверт Е65
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, Одеса, Лип Івана та Юрія, 21 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3000 шт
Конверт С5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, Одеса, Лип Івана та Юрія, 21 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3000 шт
Пакет С4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, Одеса, Лип Івана та Юрія, 21 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок за цим Договором проводиться за фактично отриманий Товар протягом 10-ти банківських днів з моменту отримання видаткової накладної (рахунку-фактури) Покупцем Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 15:41
ТД_Папір_2020.docx
17 квітня 2020 15:40
Проект договору_додаток 7.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-002899-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 22 травня 2020 11:24
Вимога
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2020-04-17-002899-c (Канцелярське приладдя: папір, конверти), який проходив 14.05.2020р.
Проаналізувавши пропозицію ТОВ "Вилайн Груп" встановлено, що учасник пропонує до постачання папір ТМ «Paperline» та надає відповідний сертифікат якості, де вказана щільність 80г/м2. Хочемо зазначити, що згідно інформації вказаної на офіційному сайті виробника PT. Indah Kiat Pulp and Paper Tbk https://www.asiapulppaper.com/web/guest/-/paperline-2000-1, папір ТМ «Paperline 2000» виробляється зі щільністю 70-75г/м2, що не відповідає технічним вимогам (Щільність, не менше 80 г/м2). На нашу думку, ТОВ "Вилайн Груп" надав сертифікат якості від учасника закупівлі, а не безпосередньо від виробника - PT. Indah Kiat Pulp and Paper Tbk. Тому, просимо зобов’язати учасника надати оригінальний сертифікат якості на папір даної торгової марки саме від виробника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 травня 2020 18:18
У тендері № UA-2020-04-17-002899-с за процедурою відкриті торги на закупівлю за предметом - Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021:2015 «30190000-7» (Канцелярське приладдя: папір, конверти), взяло участь 2 учасника.
Відповідно до абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, поданої ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП», членами тендерного комітету було встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» відповідає вимогам тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Одеської митниці Держмитслужби від 17.04.2020 (протокол № 38), відсутні підстави для її відхилення згідно статті 17 Закону, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону.
Замовником було визначено ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП».
Що стосується вимоги ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» зобов’язати ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» надати оригінальний сертифікат якості на папір саме від виробника, то така вимога не зрозуміла Замовнику, оскільки на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» надано сертифікат якості на папір офісний «PAPERLINE» від 24.12.2019, який оформлено на офіційному бланку саме виробника паперу (PT.INDAH Kiat Pulp & Paper Tbk») та затверджено його печаткою.
Також ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано довідку про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 04.05.2020 № Гр-0012699/5. Інформація, зазначена у довідці відповідає інформації, що міститься у сертифікаті якості на папір.
Враховуючи вищевикладене, членами тендерного комітету при розгляді та обговоренні вимоги було прийнято рішення відхилити вимогу, що надійшла до Одеської митниці Держмитслужби.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2020 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" 302 220,00
UAH з ПДВ
288 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 349 980,00
UAH з ПДВ
292 392,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2020 09:49
Електронний підпис
21 травня 2020 09:44
документи (додаток 6).rar
07 травня 2020 12:45
Електронний підпис
07 травня 2020 12:43
технічний опис.rar
07 травня 2020 12:43
документи щодо підису.rar

Публічні документи

13 травня 2020 10:06
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
#38295925
Переможець 288 060,00
UAH з ПДВ
20 травня 2020 17:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2020 17:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
#38295925
288 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 17:31
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2020 09:43
ДУ1 (1).pdf зміни до договору
23 червня 2020 09:41
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 12:40
Договір 93_2020.pdf укладений
03 червня 2020 12:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни до Договору, а саме до банківських реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 93/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 288 060,00
UAH (в тому числі ПДВ 48 010,00 UAH)