Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з термомодернізаційним ефектом дитячого відділення КНП « Новоайдарська багатопрофільна лікарня»
Очікувана вартість
593 378,40 UAH
UA-2020-04-17-002787-c 4daeafc4b65f4623b8aacf0ec8ffa017
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Калашникова Світлана Володимирівна

+380661758601 nov.rtmo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Новоайдарська багатопрофільна лікарня» Новоайдарської районної ради Луганської області
Код ЄДРПОУ: 01983588
Місцезнаходження: 93500, Україна , Луганська обл., Новоайдар, вул. Незалежності 20 "з"
Контактна особа: Калашникова Світлана Володимирівна
+380661758601
nov.rtmo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2020 15:00
Початок аукціону: 04 травня 2020 14:49
Очікувана вартість: 593 378,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 966,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2966.89 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт з термомодернізаційним ефектом дитячого відділення КНП « Новоайдарська багатопрофільна лікарня»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93500, Україна, Луганська область, смт. Новоайдар, вул. Незалежності,20 з
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 15:26
Новоайдарська багатопроф.лікарня дит відділення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

по технічному звданню
Дата подання: 22 квітня 2020 11:27
Дата відповіді: 23 квітня 2020 13:45
Шановний Замовник! Прошу уточнити позиції техзавдання, а саме: 1. В п.2 вказати тип (марку) котлів. 2.В п.7 вказати об'єм розширювальних баків. 3. В п. 13 не вказано матеріал забивки (марка бетону чи цементний розчин) 4. В п. 32 не вказано тип котлів та це існуючі, після примивки, чи нові.
Відповідь: Шановний учасник! Уточнюємо позиції техзавдання:
п.2 . Котел Altair RTN E60
п.7. Об'єм розширювальних баків 0,15м3
п.13.Матеріал забивки-бетон марки М100
п.32.Котли існуючі.
Вопрос по количеству и названию материалов
Дата подання: 23 квітня 2020 14:46
Дата відповіді: 23 квітня 2020 21:37
Прикрепите ведомость ресурсов. По техническому заданию ,не понятно сколько и какие размеры радиаторов. сколько вентилей радиаторных,тройников,колен клипс.соединительных муфт. Без этого не возможно подать точное тендерное предложение с ценой и разработать смету
Відповідь: Шановний учасник! Складаючи тендерну документацію та технічне завдання ми потурбувались максимально чітко зазначити умови для участі в тендері. В тендерній документації міститься вся необхідна інформація для підготовки тендерної пропозиції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-002787-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "КАМІН", Код ЄДРПОУ:40285612
Дата подання: 19 травня 2020 14:20
Вимога на надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності пропозиції ПП «Камін»
Тендерному комітету
КПН «Новоайдарської
Багатопрофільної лікарні»
Новоайдарської районної
Ради Луганської області

Вимога
на надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності пропозиції ПП «Камін» умовам тендерної документації на закупівлю ««Капітальний ремонт з термомодернізаційним ефектом дитячого відділення КНП « Новоайдарська багатопрофільна лікарня» розташованого за адресою: вул. Незалежності 20 «з», смт. Новоайдар, Новоайдарського району, Луганської області, 93500.(Код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015)).» Протокол б/н від 08.05.2020 року тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Новоайдарська багатопрофільна лікарня» Новоайдарської районної ради Луганської області

Відповідно до рішення тендерного комітету на нашу пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, було відхиллено за наступним пунктами:
1. Відповідно до п. 6. Розділу 1 «Загальні положення», а саме «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції»: «Всі документи, які готує Учасник, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі надання документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути засвідчений печаткою бюро перекладів та підписом уповноваженої особи учасника торгів, або печаткою перекладача з наданням копії документу, який підтверджує його кваліфікацію та підписом уповноваженої особи учасника торгів.» У складі пропозиції ПП "КАМІН" на підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору надано скан-копію документу' «Приказ № 1-к от 18.02.2016г.» викладений на російській мові, без перекладу на українську.
До тендерної пропозиції був наданий оригінал наказу. Це формальна помилка, яка не впливає на цінову пропозицію.
2. Відповідно до п. 1 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: Тендерна пропозиція повинна складатися з: «4.Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору, а саме: • для учасника юридичної особи: а) якщо посадова особа виступає від імені учасника згідно Статуту (чи іншого установчого документу), то учасник надає оригінал або копію документу, який підтверджує її повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду та протокол загальних зборів, акціонерів чи рішення власників про призначення його керівником або виписка з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т.п. або нотаріально завірена довіреність керівника учасника)»: У складі пропозиція ПП «КАМІН» надана довіреність від 30.04.2020р., якою директора Цатрян Симона Гукасовича уповноважено представляти інтереси підприємства у процедурі закупівлі, в той же час право на представницькі функції (в тому числі підписувати документи тендерної пропозиції та договори за результатами процедури закупівлі) надано Цатрян Симону Гусаковичу.
До тендерної пропозиції на було надано скан-копію оригіналу рішення власника про призначення його керівником. Додатково була надана довіреність.
3. Відповідно до п. 1 Розділу ПІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: Тендерна пропозиція повинна складатися з: «5. Інформаційну довідку про афілійованих осіб.» У складі пропозиції учасника не міститься даної інформаційної довідки. Дана довідка була завантажена після проведення аукціону 04.05.2020р. в 18:30
У зв’язку з великою кількістю документів сканованих документів було пропущений документ про афілійованих осіб. Довідка була надана відразу після проведення торгів. Це формальна помилка, яка не впливає на цінову пропозицію.
4. Відповідно до п. 1 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: Тендерна пропозиція повинна складатися з: «7. Копію Антикорупційної програми та копію наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Учасника.» У складі пропозиції Учасника та у реєстрі наданих документів відсутні копії Антикорупційної програми та наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Учасника. В той же час, наданий лист у якому міститься інформація щодо можливості не надавати ці документи, оскільки вартість закупівлі робіт не перевищує 20 млн. грн.
Згідно п.2 до Ст. 62.Про запобігання корупції. «В обов’язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками:1) державних, комунальних підприємств, господарських товариств (у яких державна або комунальна частка перевищує 50 відсотків), де середньооблікова чисельність працюючих за звітний (фінансовий) рік перевищує п’ятдесят осіб, а обсяг валового доходу від реалізації продукції (робіт, послуг) за цей період перевищує сімдесят мільйонів гривень; 2) юридичних осіб, які є учасниками попередньої кваліфікації, учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про здійснення державних закупівель", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень.» ПП «Камін» не є державним, комунальним підприємством та обсяг валового доходу від реалізації продукції (робіт, послуг) за цей період перевищує сімдесят мільйонів гривень, вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт не дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень.
5. Відповідно до п. 1 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: Тендерна пропозиція повинна складатися з: «12. Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ. або витягу з реестру платників ПДВ (уразі якщо учасник є платником ПДВ), або витягу з реестру платників єдиного податку (у разі якщо учасник є платником єдиного податку). (Форма подання документу - завірена копія.)» «15. Копії балансу Учасника (форма № 1)за звітний період та чотири попередні роки *» «77. Копії уставного документу (Статуту). (Форма подання документу - завірена копія).» Учасником у складі пропозиції надано скан-копії з оригіналів установчих документів та фінансової звітності (Статуту підприємства, витяг з реєстру платників ПДВ, балансу) всупереч вимозі замовника надати завірені копії.
Надання скан-копій оригіналів документів згідно п. 2 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Вашої тендерної документації «Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель у вигляді сканованих кольорових копій оригіналів документів або засвідчених копій у форматі Portable Document Format (PDF), з підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою у разі її використання. Документи мають бути відкриті для загального доступу. Забороняється обмежувати їх перегляд шляхом встановлення паролів на файлах або у будь-який інший спосіб.» ,отже подання сканкопій оригінів не є порушення та ніяк не впливають на цінову пропозицію.
6. Відповідно до п. 2 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» замовником зазначено: «У випадку надання у складі тендерної пропозиції документів з відомостями з єдиних державних реєстрів, такі документи повинні бути видані це раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.» ПП «КАМІН» не враховано вимогу замовника та надано Витяг з ЄДРПОУ від 04.12.2018р. -шо не відповідає вимозі тендерної документації.
У підприємства ніяких змін у ЄДРПОУ не було, та ця iнформацiя є у відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Це формальна помилка, яка не впливає на цінову пропозицію.
7. Відповідно до п. 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «У складі пропозиції учасник повинен вказати строк протягом якого пропозиція учасника є дійсною» У складі пропозиції ТОВ "ІНВЕСТБУД" та реєстрі наданих документів відсутня довідка або лист, в якій міститься інформація щодо строку дії його пропозиції.
Що за компанія нам не відомо. Приписувати невідповідності іншого підприємство- неправомірно.
8. Відповідно до п. І Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: Тендерна пропозиція повинна складатися з: «8. Інформації про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, встановленим відповідно до статті 16 Закону.» Відповідно до статті 16 Закону для учасників закупівлі встановлюються кваліфікаційні критерії: Довідка (за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності) підприємства, викладена на фірмовому бланку підприємства учасника із зазначенням дати та вихідного номера) у вигляді таблиці Додатку № З, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази яке необхідне для виконання робіт згідно кошторису.
У складі пропозиції ПП "КАМІН" надана довідка за формою таблиці Додатку № 3. але не містить в собі вихідного номера.
Це формальна помилка, яка не впливає на цінову пропозицію.
9. Відповідно до статті 16 Закону для учасників закупівлі встановлюються кваліфікаційні критерії: - Довідка (за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності) підприємства, викладена на фірмовому бланку підприємства учасника із зазначенням дати та вихідного номера) у вигляді таблиці Додатку № 3, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, а саме: - головний інженер (з вищою освітою у галузі будівництва та досвідом роботи у промислово- господарському секторі не менше 5 років). - інженер з техніки безпеки (з вищою освітою у галузі будівництва та досвідом роботи у промислово-господарському секторі не менше 2 років). - виконроб (з вищою освітою у галузі будівництва, промислово-господарському секторі не менше 2 років або середньою спеціальною технічною освітою у галузі будівництва не менше 5 років).
Кольорова скан-копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальннка в частині кошторисної документації (завірена підписом інженера- проектувальника та уповноваженої особи, та відбитком печатки). - інші працівники, які будуть залучені до виконання будівельних робіт (капітального ремонту) з відповідною освітою та досвідом роботи.
Учасником, ПП "КАМІН", надано довідку вих. № б/н від 30.04.2020р., де зазначено перелік працівників, їх посади та спеціальності, кваліфікацію, а саме: -ІТР - Зчол: директор; головний інженер/інженер з ТБ; виконроб. -робітники, які будуть задіяні при виконанні робіт - 7чол: слюсар-сантехнік - 4чол, маляр- штукатур - Ічол, різноробочі - 2чол.
Довідку було надано, а також скан копії та оригінали кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальннка в частині кошторисної документації (завірена підписом інженера- проектувальника та уповноваженої особи, та відбитком печатки)
10. Відповідно до статті 16 Закону для учасників закупівлі встановлюються кваліфікаційні критерії: -Довідка (за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності) підприємства, викладена на фірмовому бланку підприємства учасника із зазначенням дати та вихідного номера) у вигляді таблиці Додатку № 3, що містить інформацію про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: Копії договорів та акти виконаних робіт (КБ-2, КБ-3) (завірені підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності) підприємства), що підтверджує досвід учасника у виконанні договорів на роботи з капітального ремонту, що виконувались(виконуються) учасником (не менше двох договорів). Лист-відгук від замовника про якість виконання робіт до кожного договору. Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 100% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років. Учасником у складі пропозиції надано довідку вих. № б/н від 30.04.2020р., яка містить інформацію про виконання 23 договорів, серед яких відповідають вимозі щодо вартості кожного договору не менше 100% від суми тендерної пропозиції лише 3 договори. Крім того, учасником не дотримано форму подачі документів (завірені підписом уповноваженої особи та відбитком печатки) копії договорів та актів виконаних робіт. Також, не в повному обсязі підтверджено виконання робіт за договорами. Листи відгуки від замовників (рекомендаційні листи) не містять посилання на договір, що виконувався, а також переважна більшість надана не в оригіналі.
Було надано довідку у якій зазначено загальний стаж підприємства, що він складає не менш ніж 4 роки, та надано 3 аналогічних договору, згідно тендерної документації «Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 100% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років.» Щодо гарантійних листів, то не має затвердженої форми гарантійного листа, замовник надав листа у довільній формі, яка не впливає на цінову пропозицію.
11. Відповідно до п. 1 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: Тендерна пропозиція повинна складатися з: «18. Керівником підприємства, службовою (посадовою) особою учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси та працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників обов’язково мають бути надано листи-згоди на обробку персональних даних за формою, зазначеною в Додатку 5» Дана вимога учасником не виконана, надана лише згода директора підприємства.
Замовник не виступає по відношенню до працівників підрядника в якості оператора персональних даних, таким оператором виступає сам підрядник. Тому неправомірно вимагати від працівників листи-згоди на обробку персональних даних.
12. Відповідно до п. 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «У складі пропозиції учасник повинен вказати строк протягом якого пропозиція учасника с дійсною» У складі пропозиції ПП "КАМІН" та реєстрі наданих документів відсутня довідка або лист, в якій міститься інформація щодо строку дії його пропозиції.
Строки дії пропозиції вказані у п.9 ТЕНДЕРНОЇ (ЦІНОВОЇ) ПРОПОЗИЦІЇ «9. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може розглядатися Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.»
13. Відповідно до п. 2 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» замовником вимагалося: «Замовник укладає договір про закупівлю з урахуванням всіх податків і зборів які сплачує учасник, у зв'язку з чим учасник має надати в тендерній пропозиції окрему довідку про необхідність/відсутність необхідності нарахування податку на додану вартість до ціни пропозиції учасника, яка буде визначена за результатом аукціону.» Пропозиція учасника не містить даної довідки.
ПП «Камін» зареєстроване платником податку на додану вартість, про що свідчить Витяг №1612304500067 з реєстру платника податку на додану вартість від 04.04.2016 року, який бу
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 травня 2020 14:40
тендерна пропозиція ПП «КАМІН» не відповідає умовам тендерної документації, тому дискваліфікована цілком законно.

Документи подані скаржником

19 травня 2020 14:20
Вимога (4).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-06-000016 ● c2dc8939ef3c4161a59ee13ea8c8d0a2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 липня 2020 17:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
03.07.2020 № 44
Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ



Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 03.07.2020 № 44
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-04-17-002787-с 17.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Стосовно зауваження щодо того, що Законом не передбачено надання переможцем торгів будь-яких інших документів, окрім тих, що визначені статтею 17 Закону № 922, а Замовник у пункті 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» до тендерної документації установив вимогу про завантаження переможцем торгів в електронному вигляді через електронну систему закупівель протягом 5-ти робочих днів після визначення його переможцем відкориговані кошторисні документи, що обґрунтовано підтверджують остаточну запропоновану учасником ціну закупки, то ми вважаємо, що в зв'язку з тим, що предметом закупівлі є капітальний ремонт, то надання відкоригованої за результатами аукціону кошторисної документації цілком відповідає нормам законодавства України і ніяким чином не порушує права та інтереси учасників. 2. Стосовно зауваження щодо кінцевого строку подання, Замовником разом із тендерною документацією, на етапі створення закупівлі, заповнюються всі необхідні електронні форми, серед яких і кінцевий строк подання пропозицій. Ці форми разом із тендерною документацією оприлюднюються в електронній системі закупівель, що і є оголошенням відкритих торгів, інформація, яка включає в себе всі необхідні дані щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій міститься серед них. 3. Стосовно зауваження щодо того, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини 3 статті 17 Закону № 922 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922, а саме містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстав визначених у пункті 2 частини 1 статті 17 Закону № 922, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до якого є вільним, то ми вважаємо, що надання переможцем торгів додатково декількох довідок в довільній формі на підтвердження своєї відповідності вимогам ст.17 Закону № 922ніяким чином не порушує права та інтереси учасників, а у разі, якщо учасники не згодні з умовами тендерної документації, то вони мали можливість, відповідно до норм Закону та Регламенту закупівель звернутись до Замовника з відповідними зауваженнями, уточненнями, вимогами, стосовно певних положень ТД. 4. Стосовно зауваження щодо того, що тендерна документація Замовника має суперечності, а саме: у пункті 3 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником визначено, що проект договору викладений в Додатку 2, в той час як у Додатку 2 до тендерної документації зазначена форма «Тендерна (цінова) пропозиція», то це є описка і всі учасники з розумінням до цього віднеслись, та вірно зрозуміли вимогу замовника. 5. Стосовно зауваження щодо того, що відповідно до пункту 8 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено, що кошторисна документація, яка надається учасником, повинна складатись з урахуванням вартості експертизи у складі, зокрема, договірної ціни та відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника. При цьому, надана в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельно-монтажне управління» кошторисна документація не містить відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника, а договірна ціна складена без урахування проходження експертизи, що не відповідає вимогам пункту 8 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації,то зазначаємо, що представник учасника ТОВ «Будівельно-монтажне управління», звертався по телефону до Замовника з цього приводу і нами була надана усна відповідь про те, що експертиза даного об’єкту вже проведена замовником і дійсна на момент проведення аукціону. Договірна ціна учасника ТОВ «Будівельно-монтажне управління», складена з урахуванням вартості експертизи у сумі 0 гривень, що відповідає нормам законодавства. 6. Стосовно зауваження щодо того, що, на підтвердження умов пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації учасником ТОВ «Будівельно-монтажне управління» надано довідку (вих № 48/04/20 від 29.04.2020) про наявність досвіду виконання двох аналогічних договорів: договір будівельного генпідряду від 05.06.2019 № 21 та договір підряду на виконання робіт від 01.11.2019 № 334. При цьому, завантажений учасником ТОВ «Будівельно-монтажне управління» в електронній системі закупівель договір підряду на виконання робіт № 334 датований 08.11.2019, що суперечить довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, в якій зазначений договір датований 01.11.2019. то зазначаємо, що учасником в довідці допущено описку в даті договору, що відноситься до формальної помилки, та не спростовує наявність виконаного договору та відповідного досвіду. 7. Стосовно зауваження щодо того, що, що відповідний досвід роботи вищезазначених аналогічних договорів складає менше останніх чотирьох років, що не відповідає вимогам пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону № 922, то зазначаємо, що Замовником, в тендерній документації, була зазначена норма, що Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 100% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років., а досвід роботи з виконання аналогічних предмету закупівлі учасника ТОВ «Будівельно-монтажне управління» складає більше 10 років, тому повністю відповідає кваліфікаційним вимогам. 8. Стосовно зауваження щодо того, що проект договору і укладений договір закупівлі в декількох пунктах є відмінними, зауважуємо, що проект договору має назву «Примірний договір про закупівлю робіт (договір підряду)» і не є остаточним варіантом, який не можна змінювати.

2020-07-17 14:28:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2020 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КАМІН" 560 156,40
UAH з ПДВ
449 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІМЕРО" 538 167,55
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" 591 959,69
UAH з ПДВ
591 959,69
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕМЕЛІ ГРУП "СПЕЦ ПОСТАВКА" 593 000,00
UAH з ПДВ
593 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2020 17:26
договор сш26.pdf
02 травня 2020 17:26
договор сш26-3.pdf
02 травня 2020 17:26
договор сш26-2.pdf
02 травня 2020 17:26
договор сш26-1.pdf
02 травня 2020 17:26
договор гарант.pdf
02 травня 2020 17:26
договор гарант-3.pdf
02 травня 2020 17:26
договор гарант-2.pdf
02 травня 2020 17:26
договор гарант-1.pdf
02 травня 2020 17:26
Додаток 2 -цена работ.pdf
02 травня 2020 17:26
Фінансовий баланс.pdf
02 травня 2020 17:25
Статут.pdf
02 травня 2020 17:25
Рiшення власника.PDF
02 травня 2020 17:25
Паспорт Межова С.О.pdf
02 травня 2020 17:25
ИНН Межова.С.О.pdf
02 травня 2020 17:25
Довiдка з Статистики.pdf
02 травня 2020 17:25
КБ2 И КБ3 СШ26-1.pdf
02 травня 2020 17:25
КБ2 И КБ3 СШ-26.pdf
02 травня 2020 17:25
КБ2 И КБ3 ГАРАНТ2.pdf
02 травня 2020 17:25
КБ2 И КБ3 ГАРАНТ1.pdf
02 травня 2020 17:25
Листи вiдгуки.pdf

Публічні документи

14 травня 2020 17:17
Електронний підпис
14 травня 2020 17:16
591959.imd
14 травня 2020 15:51
Електронний підпис
02 травня 2020 16:02
Електронний підпис
02 травня 2020 16:00
Гарантія.rar
02 травня 2020 16:00
12_коп_Витяг_реєстр_ПДВ.pdf
02 травня 2020 16:00
6_довідка_бенефіціар.PDF
02 травня 2020 16:00
591959.imd
02 травня 2020 16:00
0_реєстр_документів.pdf

Публічні документи

02 травня 2020 16:10
Електронний підпис
02 травня 2020 09:44
ТехЧастинаКошториси.rar
02 травня 2020 09:44
Реєстраційні.rar
02 травня 2020 09:44
Кваліфікаційні 1.rar
02 травня 2020 09:44
Кваліфікаційні 2.rar
02 травня 2020 09:44
Відповідність2.rar
02 травня 2020 09:44
Відповідність1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КАМІН"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІМЕРО"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕМЕЛІ ГРУП "СПЕЦ ПОСТАВКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КАМІН"
#40285612
Відхилено 449 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 13:47
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІМЕРО"
#41463513
Відхилено 450 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 13:57
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"
#31563714
Переможець 591 959,69
UAH з ПДВ
13 травня 2020 13:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2020 13:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"
#31563714
591 959,69
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:17
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 13:52
Додаткова угода від 16.12.2020.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 13:32
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 11:50
доп 177.pdf зміни до договору
05 червня 2020 11:48
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 12:43
Договор 177.pdf укладений
28 травня 2020 12:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 177
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 177
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 395 258,09
UAH (в тому числі ПДВ 65 876,35 UAH)