Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт амбулаторії Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради "Міського цетру первинної медико-санітарної допомоги №2" по вул.Некрасова,80 , м.Біла Церква Київської області.
Очікувана вартість
2 746 327,20 UAH
UA-2020-04-17-002783-c d8b99638786b40f68f00e02f312ea9ea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сич Світлана Олексіївна

0456351313 dutpolbyh@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Міський центр первинної медико-санітарної допомоги №2"
Код ЄДРПОУ: 01994600
Місцезнаходження: 09107, Україна , Київська обл., БІЛА ЦЕРКВА, вул.Шевченка 69
Контактна особа: Сич Світлана Олексіївна
0456351313
dutpolbyh@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2020 12:00
Початок аукціону: 06 травня 2020 13:48
Початок аукціону: 06 травня 2020 13:48
Очікувана вартість: 2 746 327,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 731,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт амбулаторії Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради "Міського цетру первинної медико-санітарної допомоги №2" по вул.Некрасова,80 , м.Біла Церква Київської області.

Капітальний ремонт амбулаторії Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради "Міського цетру первинної медико-санітарної допомоги №2" по вул.Некрасова,80 , м.Біла Церква Київської області.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Капітальний ремонт амбулаторії Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради "Міського цетру первинної медико-санітарної допомоги №2" по вул.Некрасова,80 , м.Біла Церква Київської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09107, Україна, Київська область, БІЛА ЦЕРКВА, вул.Некрасова 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 травня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 квітня 2020 14:45
Тендерна документація (1) — 27.10.2020р.зі змінами.doc
27 квітня 2020 14:45
2020-04-27-0001.pdf
27 квітня 2020 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2020 14:56
Додаток 1.docx
17 квітня 2020 15:25
Додаток 5. doc.doc
17 квітня 2020 15:25
Додаток4 Проект договору-17.doc
17 квітня 2020 15:25
Додаток3.docx
17 квітня 2020 15:25
Додаток 2 (технічні вимоги).rtf
17 квітня 2020 15:25
Тендерна документація (1).doc
27 квітня 2020 14:45
Тендерна документація (1) — 27.10.2020р.зі змінами.doc
27 квітня 2020 14:45
2020-04-27-0001.pdf
27 квітня 2020 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2020 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2020 14:56
Додаток 1.docx
17 квітня 2020 15:25
Додаток 5. doc.doc
17 квітня 2020 15:25
Додаток4 Проект договору-17.doc
17 квітня 2020 15:25
Додаток3.docx
17 квітня 2020 15:25
Додаток 2 (технічні вимоги).rtf
17 квітня 2020 15:25
Тендерна документація (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутність Додатку № 1 "Тендерна пропозиція"
Дата подання: 23 квітня 2020 14:43
Дата відповіді: 23 квітня 2020 14:58
Добрий день! При ознайомленні з тендерною документацію не змогли знайти Додаток № 1 "Тендерна пропозиція".
Відповідь: Добрий день ! Вибачте, виникла технічна помилка, ми опублікували додаток №1 "Тендерна пропозиція". Дякуємо за співпрацю.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-002783-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП", Код ЄДРПОУ:42654473
Дата подання: 25 квітня 2020 10:44
Щодо дискримінаційних умов в кваліфікаційному критерії "Наявність аналогічних договорів"
Шановний Замовнику! В розділі III Тендерної Документації, а саме в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» підпунктом 4 задекларовані наступні вимоги щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору:
Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту об’єктів соціальної сфери, що укладені із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів або інформація про них знаходиться в публічному доступі. Учасники повинні документально підтвердити факт проведення торгів, за якими було укладено договори, або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори.
Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які раніше не укладали договори на електронних майданчиках і не брали участі в торгах, однак мають багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері загалом.
Згідно статті 16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі:
. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Частиною 4 статті 22 Закону прямо передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», публічні закупівлі здійснюються на засадах таких принципів:
1) добросовісної конкуренції серед учасників;
2) максимальної економії, ефективності та пропорційності
3) відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінації учасників та рівного ставлення до них;
5) об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
- Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
- Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
- Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Оскільки наведене положення Тендерної Документації не має безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОСИМО:
1. Усунути дискримінаційні вимоги щодо кваліфікаційного критерію «Наявність аналогічних договорів», шляхом внесення змін в документацію.
2. Розглянути цю вимогу та прийняти відповідні дії у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2020 14:33
Добрий день ! Розглянувши Вашу вимогу вносимо зміни до тендерної документації.

Документи

27 квітня 2020 14:33
2020-04-27-0001.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП" 2 500 988,98
UAH з ПДВ
2 500 988,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ" 2 706 877,20
UAH з ПДВ
2 706 877,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛ-БУД" 2 736 500,40
UAH з ПДВ
2 736 500,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2020 16:54
Електронний підпис
07 травня 2020 16:51
130.imd
05 травня 2020 10:51
Електронний підпис
05 травня 2020 10:46
кошториси 2.rar
05 травня 2020 10:46
кошториси 1.rar
05 травня 2020 10:46
25_Копiя_лiцензii_ДСНС.pdf
05 травня 2020 10:46
18_згода_на_вик-ня_робiт.pdf
05 травня 2020 10:46
12_лiцензiя.pdf
05 травня 2020 10:46
15_дозвiл_на_роботи.pdf
05 травня 2020 10:46
16_довiдка_субпiдряд.pdf
05 травня 2020 10:46
3_календарний_графiк.pdf
05 травня 2020 10:46
22_Договiр_Фастiвка_храм.pdf
05 травня 2020 10:46
2_Договiр_оренди_офiс.pdf
05 травня 2020 10:45
14_Наказ_№_6-К_Ткаченко.pdf
05 травня 2020 10:45
тендерна пропозиція.pdf
05 травня 2020 10:45
27_статут.pdf
05 травня 2020 10:45
25_рiшення_засновника.pdf
05 травня 2020 10:45
30_паспорт_Кулiков.pdf
05 травня 2020 10:45
28_вiдомостi_з_EДР.pdf
05 травня 2020 10:45
3_гар._лист_щодо_витрат.pdf
05 травня 2020 10:45
26_наказ_№_1-к_директор.pdf
05 травня 2020 10:45
31_Код_Кулiков.pdf

Публічні документи

05 травня 2020 09:21
Електронний підпис
05 травня 2020 09:21
файл4.rar
05 травня 2020 09:20
файл 3.rar
05 травня 2020 09:20
розрах.rar
05 травня 2020 09:20
локальні.rar
05 травня 2020 09:20
локал 2.rar
05 травня 2020 09:20
дц.rar
05 травня 2020 09:20
файл 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП"

ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП"
#42654473
Відхилено 2 500 988,98
UAH з ПДВ
12 травня 2020 14:17
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ"
#19426256
Переможець 2 706 877,20
UAH з ПДВ
12 травня 2020 14:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2020 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ"
#19426256
2 706 877,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2021 14:40
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 15:59
дод.года.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 15:59
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 13:55
2020-09-28-0001.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 13:54
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 16:08
2020-09-01-0005.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 16:08
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 15:51
2020-06-01-0002.pdf укладений
01 червня 2020 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору (через документально підтверджені обєктивні обставини
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 626 292,67
UAH (в тому числі ПДВ 429 672,67 UAH)