Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» «Будівництво вулиці Симоненка Василя на ділянці від вул. Київської до вул. Кобилянської Ольги в м. Бровари Київської області. ІІ черга (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45233000 – 9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)»
Очікувана вартість
71 126 560,86 UAH
UA-2020-04-17-002773-c 1ddaacad2a804610bedefbc6783a2787
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Валентина Степанівна

+380459452016 brovaru-ugkg@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 26146617
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., місто Бровари, вул. Гагаріна, 15
Контактна особа: Карпенко Валентина Степанівна
+380459452016
brovaru-ugkg@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2020 15:29
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 15:29
Початок аукціону: 10 червня 2020 13:26
Очікувана вартість: 71 126 560,86 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,14%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 350000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» «Будівництво вулиці Симоненка Василя на ділянці від вул. Київської до вул. Кобилянської Ольги в м. Бровари Київської області. ІІ черга (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45233000 – 9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, м. Бровари, вулиця Симоненка Василя на ділянці від вул. Київської до вул. Кобилянської Ольги
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться проміжними платежами за фактично виконанні роботи. Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі первинних документів, Довідка КБ-3, Акт КБ-2в Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 12:05
Робочий_п_3.rar
01 червня 2020 12:04
Перелік змін_вул_Симоненка.doc
01 червня 2020 12:04
Робочий_п_5.rar
01 червня 2020 12:04
Робочий_п_4.zip
01 червня 2020 12:04
Робочий_п_2.rar
01 червня 2020 12:04
Робочий_п_1.rar
01 червня 2020 12:04
дод_3_Відомість_ресурсів.xls
01 червня 2020 12:04
дод_2_Відомість_обсягів.rtf
01 червня 2020 12:04
дод_1_проект_дог_вул_Симоненка.doc
01 червня 2020 12:04
ТД_вул_Симоненка_2020.docx
24 квітня 2020 09:36
Перелік змін_вулиця_Симоненка.doc
01 червня 2020 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 09:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 12:05
Робочий_п_3.rar
24 квітня 2020 09:36
Робочий_п_3.rar
17 квітня 2020 15:24
Робочий_п_3.rar
01 червня 2020 12:04
Перелік змін_вул_Симоненка.doc
01 червня 2020 12:04
Робочий_п_5.rar
24 квітня 2020 09:36
Робочий_п_5.rar
17 квітня 2020 15:24
Робочий_п_5.rar
01 червня 2020 12:04
Робочий_п_4.zip
24 квітня 2020 09:36
Робочий_п_4.zip
17 квітня 2020 15:24
Робочий_п_4.zip
01 червня 2020 12:04
Робочий_п_2.rar
24 квітня 2020 09:36
Робочий_п_2.rar
17 квітня 2020 15:24
Робочий_п_2.rar
01 червня 2020 12:04
Робочий_п_1.rar
24 квітня 2020 09:36
Робочий_п_1.rar
17 квітня 2020 15:24
Робочий_п_1.rar
01 червня 2020 12:04
дод_3_Відомість_ресурсів.xls
24 квітня 2020 09:36
дод_3_Відомість_ресурсів.xls
17 квітня 2020 15:24
дод_3_Відомість_ресурсів.xls
01 червня 2020 12:04
дод_2_Відомість_обсягів.rtf
24 квітня 2020 09:36
дод_2_Відомість_обсягів.rtf
17 квітня 2020 15:25
дод_2_Відомість_обсягів.rtf
01 червня 2020 12:04
дод_1_проект_дог_вул_Симоненка.doc
24 квітня 2020 09:36
дод_1_проект_дог_вул_Симоненка.doc
17 квітня 2020 15:25
дод_1_проект_дог_вул_Симоненка.doc
01 червня 2020 12:04
ТД_вул_Симоненка_2020.docx
24 квітня 2020 09:36
ТД_вул_Симоненка_2020.docx
17 квітня 2020 15:25
ТД_вул_Симоненка_2020.docx
24 квітня 2020 09:36
Перелік змін_вулиця_Симоненка.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-17-002773-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39810010
Дата подання: 30 квітня 2020 19:11
Порушення закону "Про публічні закупівлі"
Дискримінаійні умови щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 травня 2020 11:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10202-Р/пк-пз від 25.05.2020 щодо задоволення скарги ТОВ «ДС Пром Груп» частково, повідомляємо. Відповідно до ч. 7 ст. 18 та ч. 2 ст. 23 Закону, рішенням тендерного комітету Протокол № 110 від 01.06.2020, до тендерної документації на закупівлю робіт по об’єкту «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» «Будівництво вулиці Симоненка Василя на ділянці від вул. Київської до вул. Кобилянської Ольги в м. Бровари Київської області. ІІ черга (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45233000 – 9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)» № UA-2020-04-17-002773-с були внесені відповідні зміни.
Дата виконання рішення замовником: 01 червня 2020 11:51

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-16-000003 ● 263a5dcb28bb497fba4305dc626a1b85
  • Статус: завершено ● Дата: 20 липня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021 13:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.02.2021 № 40

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2020-04-17-002773-c 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-18 15:16:01

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» «Будівництво вулиці Симоненка Василя на ділянці від вул. Київської до вул. Кобилянської Ольги в м. Бровари Київської області. ІІ черга (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45233000 – 9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-17-002773-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-23 16:05:29

Надання пояснень по моніторингу UA-M-2021-01-16-000003

1. Згідно договору № 33/20П від 07.02.2020 року на виконання проектно- вишукувальних робіт ТОВ «Фірма Транспроект» (кваліфікаційний сертифікат, інженера проектувальника, виданий Горобію Сергію Сергійовичу Серія АР № 014715 від13.09.2018 року) розроблено проектно - кошторисну документацію по робочому проекту «Будівництво вулиці Симоненка Василя на ділянці від вул. Київської до вул. Кобилянської Ольги в м. Бровари Київської області. ІІ черга Коригування», яка пройшла експертизу і отримала Експертний звіт виданий ТОВ «ПРОЕКСП» від 27.02.2020 року № V -0027-20/ПРОЕКСП, що додається.
2. Виходячи з кошторисної вартості будівельних робіт на об’єкті тендерним комітетом визначено очікувану вартість предмета закупівлі та оголошено відкриті торги ID: UA-2020-04-17-002773-c з очікуваною вартістю 71 126 560,86 грн.
3. Відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації членами тендерного комітету визначено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі («Відомість обсягів робіт (технічне завдання)» Додаток 2 до тендерної документації).
4. Фінансування об’єкту здійснюється відповідно Програми будівництва, капітального ремонту, утримання об’єктів житлового фонду, благоустрою та соціально – культурного призначення Броварської міської територіальної громади на 2019-2023 роки затвердженої рішенням Броварської міської ради Київської області від 20.12.2018 року № 1177-50-07 зі змінами в межах лімітних призначень виділених на поточний рік.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 березня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50" 70 000 493,56
UAH з ПДВ
70 000 493,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 71 013 230,02
UAH з ПДВ
71 013 230,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 10:12
Електронний підпис
19 червня 2020 10:11
Податкова Бровари.rar
05 червня 2020 16:21
Електронний підпис
05 червня 2020 15:27
1_Договірна ціна.pdf
05 червня 2020 15:27
2_Договірна ціна.pdf
05 червня 2020 15:27
3_Договірна ціна.pdf
05 червня 2020 15:27
Локальні кошториси.pdf
05 червня 2020 15:25
Забезпечення.rar
05 червня 2020 15:24
Атестат виробництва.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 14:32
Електронний підпис
09 червня 2020 13:11
Електронний підпис
09 червня 2020 00:58
Електронний підпис
09 червня 2020 00:58
РЕЄСТР.pdf
09 червня 2020 00:58
9. Лист-згода.pdf
09 червня 2020 00:58
4110.imd
09 червня 2020 00:58
4. Копія Статуту.pdf
09 червня 2020 00:57
2.2 Копії наказів.pdf
09 червня 2020 00:57
19.2 Декларація.pdf
09 червня 2020 00:57
19.1 ЛИСТ-ПОЯСНЕННЯ.pdf
09 червня 2020 00:57
15.2 Сертифікат ISO.pdf
09 червня 2020 00:56
10. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50"
#05408668
Переможець 70 000 493,56
UAH з ПДВ
17 червня 2020 10:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 10:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50"
#05408668
70 000 493,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2023 15:03
ДУ _11 до дог _140-20.pdf зміни до договору
08 грудня 2023 15:02
Електронний підпис укладений
12 червня 2023 16:04
ДУ _ 10 до дог _ 140-20.pdf зміни до договору
12 червня 2023 15:58
Електронний підпис укладений
19 грудня 2022 11:49
ДУ _9 до Дог _140-20.pdf зміни до договору
19 грудня 2022 11:46
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 14:58
ДУ _8 до дог _140-20.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 14:56
Електронний підпис укладений
26 листопада 2021 08:55
ДУ _7 до дог _140-20.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 08:51
Електронний підпис укладений
12 серпня 2021 10:44
ДУ _6 до дог _140-20.pdf зміни до договору
12 серпня 2021 10:34
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 13:37
ДУ _5 до дог _140-20.pdf зміни до договору
07 квітня 2021 13:32
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 10:46
ДУ _4 до дог _140-20.pdf зміни до договору
22 березня 2021 10:42
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 15:42
ДУ _3 до дог. _140-20.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 15:39
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 10:41
ДУ _2 до дог. _140-20.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 10:39
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 16:35
ДУ _1 до дог. _140-20.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 16:32
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 15:23
Дог. _140-20 від 02.07.20.pdf укладений
02 липня 2020 15:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення Броварської міської ради від 20.08.2020 №1957-80-07 збільшено суму фінансування на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 140/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною обсягів фінансування внесено відповідні зміни в Договір та "Графік фінансування" (Додаток 4 до Договору)
Номер договору про закупівлю: 140/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно рішення Броварської міської ради №2032-87-07 від 26.11.2020 року, змінено суми фінансування в 2020 та 2021 роках
Номер договору про закупівлю: 140/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 140/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в суми фінансування на 2021 та 2022 роки
Номер договору про закупівлю: 140/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення Броварської міської ради від 29.07.2021 року № 315-10-08 за взаємною згодою сторін внесено зміни в суми фінансування на 2020, 2021, 2022 роки (Додаток №4 до Договору)
Номер договору про закупівлю: 140/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із зміною фінансування замовника внесені відповідні зміни в пункт 3.4. договору та Додаток 4
Номер договору про закупівлю: 140/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою та у зв`язку із зміною фінансування вирішили внести зміни в підпункти 3.4.1., 3.4.2. та 3.4.3. пункту 3.4. Договору.
Номер договору про закупівлю: 140/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі -Закон) та пп.4 п.19 Особивостей здійсненняпублічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, продовжено строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв’язку виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили та затримки фінансування витрат замовника.
Номер договору про закупівлю: 140/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв’язку з затримкою фінансування витрат Замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми визначеної в договорі про закупівлю, відповідно до п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", та внесено зміни в додаток №2 до договору «Календарний графік виконання робіт» та додаток №4 до договору «Графік фінансування»
Номер договору про закупівлю: 140/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із закінченнм бюджетного року та зміною обсягів фінансування внесені відповідні зміни в Договір та "Графік фінансування" (Додаток 4 до Договору)
Номер договору про закупівлю: 140/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML