Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з передачі коротких повідомлень (СМС)
Очікувана вартість
1 399 920,00 UAH
UA-2020-04-17-002486-a be66e2c786454cfe9a73467745aafe0f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крупіна Олена Юріївна

+380442848724 lkrupina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Пенсійний фонд України
Код ЄДРПОУ: 00035323
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бастіонна, 9
Контактна особа: Крупіна Олена Юріївна
+380442848724
lkrupina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 30 липня 2015 року № 13-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 серпня 2015 року за № 991/27436 (із змінами), індивідуальне інформування громадян, застрахованих осіб та страхувальників, у тому числі фізичних осіб - підприємців, осіб, що забезпечують себе роботою самостійно, з питань пенсійного забезпечення, загальнообов’язкового державного пенсійного страхування та інших питань здійснюється централізовано засобами веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, зокрема, шляхом відправлення СМС-повідомлень. З метою закупівлі послуг проведено два тендери за процедурою відкритих торгів (ID: UA-2019-12-26-000440-c та ID: UA-2020-03-25-002712-b) з інформування за допомогою коротких повідомлень, які було відмінено через відсутність достатньої кількості учасників. Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, замовником застосовується як виняток переговорна процедура. Враховуючи вищенаведене, для надання послуг, що є предметом даної закупівлі, виникають підстави для застосування процедури їх у СП ТОВ «ІНФОКОМ», відповідно до пункту 4 частини другої статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі".

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 13:16
Оскарження наміру укласти договір: 28 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з передачі коротких повідомлень (СМС)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Болсуновська, 31/37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг здійснюється щомісяця на підставі актів приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

17 квітня 2020 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 12:27
20.Про намір укласти договір.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СП ТОВ «ІНФОКОМ»
#14297222
Переможець 1 399 920,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 13:16

Документи

17 квітня 2020 13:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 13:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СП ТОВ «ІНФОКОМ»
#14297222
1 399 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2020 13:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 15:19
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
26 лютого 2021 15:09
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 14:59
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 18:39
2ae87b6b-cc6b-4774-aeba-9810145171b0 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 18:32
SCAN0035.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 18:32
SCAN0033.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 18:32
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 23:58
4.22.12.2020.ЗМІНИ.0d2e3999-1dbf-4139-bbd0-9d0044f757e3.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 23:51
4.Зміни. Дог. ІНФОКОМ.2. 2020..PDF зміни до договору
23 грудня 2020 23:51
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 14:03
Підписаний контракт. укладений
04 травня 2020 13:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 5208/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 5208/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 5208/20
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2020 — 13 березня 2021
Сума оплати за договором: 638 440,18
UAH (в тому числі ПДВ 106 406,70 UAH)