Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241802 Чигирин − Стецівка – /Р-10/, км 0+800 – км 9+300 (окремими ділянками), Чигиринський район, Черкаська область
Очікувана вартість
2 681 228,40 UAH
UA-2020-04-17-002479-c ad5cdcad963d4f45816a210821e329fd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снісар Ірина Василівна

+380472500286 ukbch_oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Снісар Ірина Василівна
+380472500286
ukbch_oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2020 20:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 15:40
Очікувана вартість: 2 681 228,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 449,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241802 Чигирин − Стецівка – /Р-10/, км 0+800 – км 9+300 (окремими ділянками), Чигиринський район, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Черкаська область, О 241802 Чигирин − Стецівка – /Р-10/, км 0+800 – км 9+300 (окремими ділянками), Чигиринський район, Черкаська область, О 241802 Чигирин − Стецівка – /Р-10/, км 0+800 – км 9+300 (окремими ділянками), Чигиринський район, Черкаська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу послуг на строк до 90 календарних днів, шляхом спрямування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк надання послуг за Договором. Виконавець зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п .4.1 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись без обмежень кількості платежів на цілі, що згідно з Договорам передбачається надати протягом терміну дії Договору. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2020 23:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 23:18
Додаток 3 (2).pdf
24 квітня 2020 23:18
1. протокол ЗТД 241802.doc
24 квітня 2020 23:18
ТД Дороги ПСР 241802 2 Зі змінами.docx
24 квітня 2020 23:18
Додаток 2зі змінами.xls
24 квітня 2020 23:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 15:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 23:18
Додаток 3 (2).pdf
24 квітня 2020 23:18
1. протокол ЗТД 241802.doc
17 квітня 2020 14:51
Додаток 3 (2).pdf
24 квітня 2020 23:18
ТД Дороги ПСР 241802 2 Зі змінами.docx
17 квітня 2020 14:51
ТД Дороги ПСР 241802 2 2021 укр.docx
24 квітня 2020 23:18
Додаток 2зі змінами.xls
17 квітня 2020 14:51
Додаток 2.xls

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АПОСТОЛ" 2 627 603,00
UAH з ПДВ
2 627 603,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" 2 662 494,00
UAH з ПДВ
2 662 494,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ" 2 677 206,00
UAH з ПДВ
2 677 206,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2020 19:29
Електронний підпис
04 травня 2020 19:28
довідки.rar
04 травня 2020 19:24
Електронний підпис
04 травня 2020 19:24
Електронний підпис
04 травня 2020 19:23
Електронний підпис
04 травня 2020 19:19
довідки.rar
04 травня 2020 19:19
Працівники.rar
04 травня 2020 19:19
лабораторія.rar
04 травня 2020 19:19
субпідряд.rar
04 травня 2020 19:19
Підтвердження техніки.rar
04 травня 2020 19:19
повноваження.rar
04 травня 2020 19:18
ст17.rar
04 травня 2020 19:18
Досвід.rar
04 травня 2020 19:18
ISO.rar

Публічні документи

12 травня 2020 12:16
Електронний підпис
12 травня 2020 12:14
довідка банкрутство.pdf
12 травня 2020 12:13
Довідка НАЗК юр особа.zip
12 травня 2020 12:13
Довідка НАЗК посадова.zip
12 травня 2020 12:13
довідки ст. 17.pdf
12 травня 2020 12:11
МВС Лапко від 14.04.20.pdf
03 травня 2020 15:35
Електронний підпис
03 травня 2020 15:34
Договора2.pdf
03 травня 2020 15:34
Експертні звіти2.pdf
03 травня 2020 15:34
Експертні звіти1.pdf
03 травня 2020 15:34
Договор1.pdf
03 травня 2020 15:34
ст. 17.pdf
03 травня 2020 15:34
сертификат.pdf
03 травня 2020 15:34
Довідка + ИВР 5.pdf
03 травня 2020 15:34
Долгов СС2.pdf
03 травня 2020 15:33
Інші Док-ти.pdf
03 травня 2020 15:33
Відгук.PDF
03 травня 2020 15:33
Наказ Долгов.PDF
03 травня 2020 15:33
Видаткова накладна.pdf
03 травня 2020 15:33
1 Договір Аналогічний.pdf
03 травня 2020 15:33
4. Статут БС.pdf
03 травня 2020 15:33
4 Лист про декларацію.pdf
03 травня 2020 15:33
2.1 Договір Волинська .pdf
03 травня 2020 15:33
6.1 договір БЦ ШЕУ катки.pdf
03 травня 2020 15:33
3О ФОРМА ОЗ_6.pdf
03 травня 2020 15:33
Атестат 2019.pdf
03 травня 2020 15:33
9. техпаспорт каток 7 т..pdf
03 травня 2020 15:33
4.2 Договор_Еверест.pdf
03 травня 2020 15:33
2 Диплом Воробей 2.pdf
03 травня 2020 15:33
2 Лист відгук та баланс.pdf
03 травня 2020 15:33
5 Глушко Диплом2.pdf
03 травня 2020 15:33
6 диплом Вакулін ІТР.pdf
03 травня 2020 15:33
2 Диплом Воробей 1.pdf
03 травня 2020 15:33
5 Глушко Диплом1.pdf
03 травня 2020 15:33
АБЗ Довідка.pdf
03 травня 2020 15:33
6.1 Лист згода БЦ ШЕУ.pdf
03 травня 2020 15:33
4 Диплом_Заворотнюк.pdf
03 травня 2020 15:33
6. Бітумовоз.pdf
03 травня 2020 15:32
7 Повідомлення ДПС.pdf
03 травня 2020 15:32
7. Фреза W200.PDF
03 травня 2020 15:32
8. ГАЗ.pdf
03 травня 2020 15:32
3. бульдозер.pdf
03 травня 2020 15:32
7 Квитанція №2.pdf
03 травня 2020 15:32
1. Автогрейдер ДЗ-143.pdf

Публічні документи

02 травня 2020 20:32
Електронний підпис
02 травня 2020 20:32
Статут.pdf
02 травня 2020 20:32
ліцензія нова.PDF
02 травня 2020 20:32
додаток до ліцензії.PDF
02 травня 2020 20:32
витяг ПДВ оригінал.PDF
02 травня 2020 20:32
Виписка.pdf
02 травня 2020 20:32
витяг з статуту.pdf
02 травня 2020 20:32
Fwd_ гарантия на 40 000.00.zip
02 травня 2020 20:32
Паспорт Геращенко.PDF
02 травня 2020 20:32
протокол оригінал.PDF
02 травня 2020 20:32
рішення.pdf
02 травня 2020 20:32
Сертіфікат ISO.pdf
02 травня 2020 20:32
письмова згода.PDF
02 травня 2020 20:32
лист про санкції.pdf
02 травня 2020 20:31
Довідка облік черкаси.pdf
02 травня 2020 20:31
Захист довкілля.pdf
02 травня 2020 20:31
ітр укрдіпродор.pdf
02 травня 2020 20:31
згода укрдіпродор.PDF
02 травня 2020 20:31
ст 17.pdf
02 травня 2020 20:31
Трактор Т-170.pdf
02 травня 2020 20:31
Коток дорожний HAMM DV 90 VO.pdf
02 травня 2020 20:31
КРАЗ і КАМАЗ.pdf
02 травня 2020 20:31
трактор Беларус.pdf
02 травня 2020 20:31
МАЗ 5516.pdf
02 травня 2020 20:31
Коток HAMM HD+ 90 VO.pdf
02 травня 2020 20:31
Причеп ПТС - 9.pdf
02 травня 2020 20:31
котки BOMAG.pdf
02 травня 2020 20:31
машина маркувальна.pdf
02 травня 2020 20:31
Автогрейдер.pdf
02 травня 2020 20:31
Причеп ПСЕ-20-01.pdf
02 травня 2020 20:31
ГАЗ 33104.pdf
02 травня 2020 20:31
Коток дорожний HAMM HD 90.PDF
02 травня 2020 20:31
Фреза дорожня WIRTGEN W1000F.pdf
02 травня 2020 20:31
BomagBW 120 AD-4.PDF
02 травня 2020 20:31
Прийняття 6 чол.pdf
02 травня 2020 20:31
Накази 6 чол.pdf
02 травня 2020 20:31
Повірка АБЗ-1.pdf
02 травня 2020 20:31
Сертифікат.pdf
02 травня 2020 20:31
ДСТУ ISO Облавтодор.pdf
02 травня 2020 20:31
Повірка облавтодор.pdf
02 травня 2020 20:31
Договір лабораторія.pdf
02 травня 2020 20:31
договір АБЗ.pdf
02 травня 2020 20:31
Про наявність АБЗ.pdf
02 травня 2020 20:31
Картка АБЗ.pdf
02 травня 2020 20:31
Атестат виробництва.pdf
02 травня 2020 20:31
Аналогічний договір.PDF
02 травня 2020 20:31
Акт прийняття робіт.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АПОСТОЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"

ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АПОСТОЛ"
#40158414
Відхилено 2 627 603,00
UAH з ПДВ
07 травня 2020 20:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"
#41945421
Переможець 2 662 494,00
UAH з ПДВ
07 травня 2020 20:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2020 20:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"
#41945421
2 662 494,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 09:16
ду2 дог.7.pdf зміни до договору
27 липня 2020 09:14
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 13:45
Д.у. 1 до дог.7.pdf зміни до договору
27 травня 2020 13:45
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 13:16
Договір зміни до договору
19 травня 2020 13:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди: 1.1.Внести зміни у пункти 1.1, 1.2 розділу І та викласти їх у новій редакції: «1.1 Підрядник зобов’язується у порядку та на умовах, визначених цим Договором, своїми силами і засобами на власний ризик та/або з залученням субпідрядних організацій надати послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241802 Чигирин − Стецівка – /Р-10/, км 0+800 – км 9+300 (окремими ділянками), Чигиринський район, Черкаська область (надалі – послуги) відповідно до технічного завдання та проектно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу, в межах фактичного обсягу видатків відповідно до ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; ГБН Г.1-218-182:2011 „Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт“. Замовник зобов’язується прийняти надані згідно із цим договором та чинним законодавством України належним чином послуги після перевірки фізичних та вартісних показників та сплатити їх вартість по мірі надходження коштів передбачених на ці цілі на його рахунок. Об'єкт будівництва: автомобільна дорога загального користування місцевого значення О 241802 Чигирин − Стецівка – /Р-10/, км 0+800 – км 9+300 (окремими ділянками), Чигиринський район, Черкаська область (надалі - об'єкт). «1.2 Найменування послуг: поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241802 Чигирин − Стецівка – /Р-10/, км 0+800 – км 9+300 (окремими ділянками), Чигиринський район, Черкаська область (з розробкою проектно-кошторисної документації). Послуги з виконання будівельно монтажних робіт вказуються по тексту цього Договору як “роботи”.» 1.2. Внести зміни у пункти 2.2, 2.5. розділу ІІ та викласти їх у новій редакції: «2.2. Виготовлена проектно-кошторисна документація підлягає попередньому погодженню Замовником до передачі її експертній організації для проходження експертизи. 2.5. У разі виявлення порушень умов цього Договору, кошторисної документації, будівельних норм і правил, державних та галузевих стандартів інших нормативних документів Замовник зобов’язаний видати Підряднику письмовий припис про усунення і не приймати виконані роботи до усунення допущених недоліків, а за необхідності - про призупинення виконання робіт. Матеріали (устаткування), що не відповідають нормативним вимогам, мають негайно усуватися з ділянки виконання робіт і замінюватись за рахунок Підрядника. Неякісно виконані роботи, у тому числі, виконані з використанням матеріальних ресурсів, що не відповідають установленим вимогам, Замовником не оплачуються. Підрядник у визначені Замовником терміни зобов’язаний привести їх у відповідність до встановлених вимог. » 1.3. Внести зміни у пункт 3.1 розділу ІІІ та викласти його у новій редакції: «3.1 Загальна вартість послуг за цим договором складає 2 662 494, 00 грн (два мільйона шістсот шістдесят дві тисячі чотириста дев’яносто чотири грн 00 коп.) з ПДВ та визначається на підставі Договірної ціни на будівництво (додаток 2 до Договору): підлягають виконанню роботи у 2020 році на суму 1 762 000,00 грн підлягають виконанню роботи у 2021 році на суму 900 494,00 грн.» 1.4. Внести зміни у пункти 4.1, 4.3, 4.6 розділу ІV та викласти їх у новій редакції: «4.1. Замовник здійснює платежі за фактично надані послуги на підставі наступних документів: Акту (актів) приймання – передачі наданих послуг, Акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт форма № КБ-2В та довідки (довідок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форма № КБ-3. Фінансування за цим Договором здійснюється відповідно до Плану фінансування послуг (Додаток 3 до Договору). 4.3. Фінансові зобов’язання за цим Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисом. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично надані послуги, на підставі документів, вказаних в п. 4. 1 цього Договору.» 4.6. Замовник зобов’язаний підписати подані Підрядником документи, що підтверджують надання послуг за цим Договором, або повернути такі документи з обґрунтуванням причини відмови від їх підписання протягом 10 (десяти) робочих днів з дня одержання. Залік попередньої оплати здійснюється на підставі документів, визначених у п. 4.1. цього Договору. Після отримання попередньої оплати Підрядник має право надавати до оплати документи, визначені у п. 4.1. цього Договору та отримувати проміжні платежі не зараховуючи суми, вказані у таких документах в погашення отриманої попередньої оплати. » 1.5. Внести зміни у підпункт 6.1.1 пункту 6.1 та підпункт 6.4.3 пункту 6.4, розділу VІ та викласти їх у новій редакції: «6.1.1. Своєчасно та в повному обсязі оплачувати надані послуги відповідно до розділу IV Договору. 6.4.3. Сторони домовились, що Підрядник має право залучити до робіт субпідрядників за письмовим погодженням із Замовником у порядку, встановленому чинним законодавством.» 1.6. Внести зміни у пункт 12.2 розділу ХІІ та викласти його у новій редакції: «12.2. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання Підрядником його договірних зобов'язань та наступних умов: 12.2.1. під час виконання договору Підрядник виступить ініціатором розірвання договору; 12.2.2.підрядник своєчасно не розпочав виконання робіт або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений договором, стає неможливим.» 2. Сторони дійшли згоди виключити Додатки до договору, а саме Додаток 2 «Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва», Додаток 3 «Зведений кошторис виготовлення проектно-кошторисної документації», Додаток 4 «Розрахунок вартості виконання функції замовника та проходження експертизи проектно-кошторисної документації», Додаток 6 «Кошторис на надання послуг з виконання авторського нагляду по об’єкту» та внести зміни у Розділ ХІV до Договору та викласти Додатки (додаються) у новій редакції: « ХІV. Додатки до договору 14.1. Додаток 1 – Календарний графік надання послуг; 14.2. Додаток 2 – Договірна ціна на будівництво; 14.3. Додаток 3 – План фінансування послуг.»
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1 Договору та викласти його у новій редакції: «3.1 Загальна вартість за цим договором складає 2 662 494,00 грн. ( два мільйона шістсот шістдесят дві тисячі чотириста дев’яносто чотири грн. 00 коп.) з ПДВ та визначається на підставі Договірної ціни на будівництво (додаток 2 до договору): підлягають виконанню у 2020 році на суму 2 662 494,00 грн.» 1.2. Внести зміни до пункту 5.1 Договору а саме: «Підрядник приступає до виконання послуг за цим Договором з дня підписання Договору у строки передбачені цим договором». 1.3. Внести зміни до пункту 6.4.3. Договору та викласти його в новій редакції: «Підрядник має право залучити до робіт субпідрядників за письмовим погодженням із Замовником у порядку, встановленому чинним законодавством. В разі виникнення непередбачуваних, визначених законом, обставин, що можуть призвести до неможливості виконання робіт вищезазначеними субпідрядниками, Підрядник за погодженням із Замовником залучає до виконання робіт інших субпідрядників. Підрядник не звільняється від відповідальність за не належне виконання умов договору залученого субпідрядника, та несе повну відповідальність згідно Договору та чинного законодавства». 1.4. Внести зміни до пункту 6.4.4 Договору та викласти його в новій редакції: «Субпідрядники, повинні відповідати таким вимогам: - Наявність ліцензії (дозволу) на виконання робіт у випадках, передбачених законодавством, або інших дозвільних / погоджувальних документів, необхідних для виконання робіт; - Наявність ресурсів (матеріальних, технічних, фінансових), які забезпечують якісне та своєчасне виконання підрядних договорів; - Наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Перевірку субпідрядників на відповідальність зазначеним вимогам здійснює Підрядник та несе за це персональну відповідальність». 1.5. Внести зміни у абзац другий п 7.1.1 розділу VII та викласти його у новій редакції: «Підрядник погоджується, що Замовник має право стягнути з нього штраф у розмірі 5 % ціни договору у разі недотримання кінцевого терміну/строку виконання робіт відповідно до календарного графіку та/або за неякісне виконання робіт (з дефектами/недоліками), в тому числі тих неякісних робіт, що неможливо було виявити в момент їх прийняття». 1.6. Внести зміни до пункту 10.1 Договору та викласти його у новій редакції: «Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020 року, в частині виконання робіт до останнього терміну, зазначеного в календарному графіку надання послуг, в частині розрахунку по договору до останнього розрахунку». 1.7. Внести зміни до Додатку 1, до Договору «Календарний графік надання послуг» та викласти його в новій редакції. 1.8. Внести зміни до Додатку 3, до Договору «План фінансування послуг» та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і діє протягом дії договору.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML