Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Запасні частини до колійної техніки»
Очікувана вартість
3 437 749,19 UAH
UA-2020-04-17-002303-b 0ebdcbb0aa174d76ab5288ddd610b1bd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій

+380444069837 crekm.dog1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Код ЄДРПОУ: 40123454
Місцезнаходження: 03680, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7
Контактна особа: Юрій
+380444069837
crekm.dog1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2020 12:00
Початок аукціону: 04 травня 2020 13:08
Очікувана вартість: 3 437 749,19 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 86000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
555 штуки
Лот № 1 «Запасні частини до двигунів виробництва фірми «DEUTZ».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 10:58
Електронний підпис
17 квітня 2020 10:58
ТД_ЗЧ_Deutz_торги_16.04.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-002303-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Майнінг Сервіс", Код ЄДРПОУ:39267616
Дата подання: 05 травня 2020 17:41
Вказати причину відхилення ТОВ Майнінг Сервіс
Учасник ТОВ "Майнінг Сервіс", пропозиція конкурсних торгів якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, тому повторно звертається до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам документації конкурсних торгів, зокрема технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Наголошуємо, що замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Підстава відхилення тендерної пропозиції згідно із статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі" пункт 4 частини 1, зазначена в протоколі №222/20-ТК від 05.05.2020 року не є обгрунтованою, та не містить вичерпної інформації, на основі якій можна зробити висновки про відповідність або невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "Майнінг Сервіс".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 травня 2020 18:35
Добрий день. Ваша тендерна пропозиція не відповідає вимогам Додатку 2 тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-28-000005 ● 35ccf395bcf94663b97d62feb23d0bea
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2020 11:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

23.12.2020 № 260

Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 23.12.2020 № 260

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9. UA-2020-04-17-002303-b 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-01-22 13:26:23

Звернення до Держаудитслужби України

Добрий день. Замовник заперечує проти рішення винесеного по проведеному моніторингу. При внесенні додаткової угоди №1 у електронну систему закупівель сума договору та кількість товару після внесення змін не змінювались. Окрім того, згідно наказу від 22.03.2016 № 490, зміна кількості у повідомленні при внесенні змін не є обов'язковим полем. Обов'язковими полями для заповнення, що передбачено електронною системою є вартість договору і строк дії договору. В необов'язковому полі (опис), при бажанні, можуть внестися зміни про кількість товару. Кінцевий строк подання тендерної пропозицій зазначається в п. 4.1 розділу 4 тендерної документації та оголошенні про проведення закупівлі. По питанню неспівпадання ціни після аукціону та суми договору, зазначаємо, що сума була свідомо перерахована учасником у бік зменшення, оскільки неможливо було прорахувати вартість кожної позиції по договору беручи до уваги ціну після аукціону та рахуючи у зворотньому напрямку. Головне, що вимагається законодавством, загальна вартість договору не перевищує ціну аукціону, і додатково зекономлені державні кошти. Виходячи з вищенаведеного Замовник не може прийняти повністю зауваження по проведеному моніторингу. Виявлені моніторингом правомірні зауваження будуть обов’язково усунені Замовником. На майбутнє будуть вжиті належні заходи щодо недопущення наведених у моніторингу зауважень.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2021-01-27 13:38:45

Надання пояснення на звернення за роз'ясненням щодо висновку

ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин" (далі – Замовник) в укладеному з ДП «Автомоторс» договорі від 22.05.2020 № ЦРЕКМ/В-20090, в п.4.3 зазначена загальна сума договору 2999997,32 грн з ПДВ.
При цьому в Додатковій угоді № 1 від 30.06.2020 до договору поставки від 22.05.2020 № ЦРЕКМ/В-20090, в п.4 зазначено, що пункт 4.3 розділу 4 договору від 22.05.2020 № ЦРЕКМ/В-20090 викласти загальною сумою Договору 2992100,84 грн з ПДВ.
Із вищезазначеного загальна сума договору змінилась та зменшилась на 7896,48 гривень.
Замовником в порушення вимог абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579, чинний на момент проведення процедури закупівлі не заповнено обов’язкове поле повідомлення від 30.06.2020 про внесення змін до договору від 22.05.2020 № ЦРЕКМ/В-20090, а саме: пункт 14 «Сума договору після внесення змін» та пункт 15 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін».
Щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено, що в остаточній тендерній пропозиції переможця ДП «Автомоторс», в протоколі розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця від 08.05.2020 № 241 та в повідомленні про намір укласти договір з ДП «Автомоторс» зазначена цінова пропозиція в розмірі 3000000,00 грн з ПДВ.
При цьому в порушення вимог пункту 7.2 «Істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу 7 «Укладання договору про закупівлю» тендерної документації, пункту 12.4 Додатку 5 «Основні умови договору поставки» до тендерної документації та частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (чинний на момент проведення закупівлі, далі – Закон) Замовником з ДП «Автомоторс» укладено договір поставки від 28.05.2020 № ЦРЕКМ/В-20090 загальною сумою 2999997,32 грн з ПДВ, що не відповідає остаточній ціновій пропозиції ДП «Автомоторс» в розмірі 3000000,00 грн з ПДВ.
Відповідно до вимог частини четвертої статті 36 Закону: «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури».
Відповідно до вимог статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладання з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Добрий день. Замовник заперечує проти рішення винесеного по проведеному моніторингу. При внесенні додаткової угоди №1 у електронну систему закупівель сума договору та кількість товару після внесення змін не змінювались. Окрім того, згідно наказу від 22.03.2016 № 490, зміна кількості у повідомленні при внесенні змін не є обов'язковим полем. Обов'язковими полями для заповнення, що передбачено електронною системою є вартість договору і строк дії договору. В необов'язковому полі (опис), при бажанні, можуть внестися зміни про кількість товару. Кінцевий строк подання тендерної пропозицій зазначається в п. 4.1 розділу 4 тендерної документації та оголошенні про проведення закупівлі. По питанню неспівпадання ціни після аукціону та суми договору, зазначаємо, що сума була свідомо перерахована учасником у бік зменшення, оскільки неможливо було прорахувати вартість кожної позиції по договору беручи до уваги ціну після аукціону та рахуючи у зворотньому напрямку. Головне, що вимагається законодавством, загальна вартість договору не перевищує ціну аукціону, і додатково зекономлені державні кошти. Виходячи з вищенаведеного Замовник не може прийняти повністю зауваження по проведеному моніторингу. Виявлені моніторингом правомірні зауваження будуть обов’язково усунені Замовником. На майбутнє будуть вжиті належні заходи щодо недопущення наведених у моніторингу зауважень.

2021-01-22 12:30:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 05 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Майнінг Сервіс" 3 257 654,02
UAH з ПДВ
2 996 655,81
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМОТОРС" 3 425 824,10
UAH з ПДВ
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2020 14:52
Електронний підпис
30 квітня 2020 16:02
Електронний підпис
30 квітня 2020 15:59
7.12_Сертификат ISO.pdf
30 квітня 2020 15:59
7.2.2_ДСТУ ISO IEC 17050 1 2006.pdf
30 квітня 2020 15:59
7.1.1.3_69212_69218.pdf
30 квітня 2020 15:59
7.1.1.2_69218.pdf
30 квітня 2020 15:59
7.1.1.1_Договір Deutz 18282.pdf
30 квітня 2020 15:59
6.9.1_Довідка з банку 29.04.pdf
30 квітня 2020 15:59
6.7_Довідка Стаття 17.pdf
30 квітня 2020 15:59
6.6_Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

06 травня 2020 15:01
Електронний підпис
02 травня 2020 09:26
Додаток 4.pdf
02 травня 2020 09:26
Додаток 11.pdf
02 травня 2020 09:26
Додаток 10.pdf
02 травня 2020 09:26
Додаток 12.pdf
02 травня 2020 09:26
ISO9001_EN.pdf
02 травня 2020 09:26
ISO_50001_EN.pdf
02 травня 2020 09:26
ISO_14001_EN подписан скан.pdf
02 травня 2020 09:26
Bank_guarantee_052SLG117340.rar
02 травня 2020 09:26
Сертифікат Дойтц.pdf
02 травня 2020 09:26
Додаток 5.pdf
02 травня 2020 09:26
3. Витяг ПДВ 2015.pdf
02 травня 2020 09:25
3 Витяг ПДВ.pdf
02 травня 2020 09:25
2.1 Статут.pdf
02 травня 2020 09:25
1.3 Наказ директора.pdf
02 травня 2020 09:25
Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Майнінг Сервіс"

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМОТОРС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Майнінг Сервіс"
#39267616
Відхилено 2 996 655,81
UAH з ПДВ
05 травня 2020 17:16
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМОТОРС"
#31828113
Переможець 3 000 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 15:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2020 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМОТОРС"
#31828113
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 20:50
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 18:17
ду 20090.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 18:16
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:58
ду 20090.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:58
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 09:57
ду 2 20090.pdf зміни до договору
31 липня 2020 09:56
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2020 14:13
ду 20090.pdf зміни до договору
30 червня 2020 14:12
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 10:46
20090.pdf укладений
22 травня 2020 10:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-20090
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-20090
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-20090
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-20090
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 992 100,84
UAH (в тому числі ПДВ 498 683,47 UAH)