Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
395 240,00 UAH
UA-2020-04-17-002182-a a67919d5b46240b4a15fdb120d8b2fae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сичевська Марія Петрівна

380443741120 vdzkds@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху""
Код ЄДРПОУ: 32955518
Вебсайт: http://dorservice.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03062, Україна , Київська обл., Київ, Чистяківська, 19-а
Контактна особа: Сичевська Марія Петрівна
380443741120
vdzkds@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 13:29
Очікувана вартість: 395 240,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 928,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 12:04
ТД (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Дата подання: 21 квітня 2020 17:20
Дата відповіді: 23 квітня 2020 11:09
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Програмне забезпечення НЕ Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ, тому встановлення додаткових вимог стосовно нього обмежує коло учасників тендеру лише тими, хто має діючу угоду з певним виробником програмного забезпечення. Надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні є дискримінаційною та неправомірною вимогою відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно загальних принципів господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником програмного забезпечення (яке не є предметом закупівлі) та дискримінує участь тих, хто таких відносин не мають. Крім того, згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію, суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase). Згідно інформації, зазначеної на офіційному сайті «Microsoft», підтвердити, що копія Windows автентична, а критично важливі файли ліцензії на Windows не пошкоджено, не видалено та не вилучено, за кілька секунд можна здійснити перевірку в режимі он-лайн, за результатом якої, корпорація «Microsoft» зіставити профіль обладнання та 25-значний ключ продукту або цифровий ідентифікатор.
Для участі в торгах допускаються пропозиції з еквівалентами (аналогами) товару, що за своїми функціональними, технічними та якісними характеристиками відповідає вказаним технічним та якісним характеристикам товару з не меншими та не гіршими технічними вимогами, ніж ті, що зазначені в технічних вимогах до предмету закупівлі. Враховуючи вище зазначене, необхідності вносити зміни до тендерної документації немає потреби, оскільки програмне забезпечення не є предметом закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-002182-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 21 квітня 2020 17:20
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.

Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2020 11:08
Програмне забезпечення НЕ Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ, тому встановлення додаткових вимог стосовно нього обмежує коло учасників тендеру лише тими, хто має діючу угоду з певним виробником програмного забезпечення. Надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні є дискримінаційною та неправомірною вимогою відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно загальних принципів господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником програмного забезпечення (яке не є предметом закупівлі) та дискримінує участь тих, хто таких відносин не мають. Крім того, згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію, суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase). Згідно інформації, зазначеної на офіційному сайті «Microsoft», підтвердити, що копія Windows автентична, а критично важливі файли ліцензії на Windows не пошкоджено, не видалено та не вилучено, за кілька секунд можна здійснити перевірку в режимі он-лайн, за результатом якої, корпорація «Microsoft» зіставити профіль обладнання та 25-значний ключ продукту або цифровий ідентифікатор.
Для участі в торгах допускаються пропозиції з еквівалентами (аналогами) товару, що за своїми функціональними, технічними та якісними характеристиками відповідає вказаним технічним та якісним характеристикам товару з не меншими та не гіршими технічними вимогами, ніж ті, що зазначені в технічних вимогах до предмету закупівлі. Враховуючи вище зазначене, необхідності вносити зміни до тендерної документації немає потреби, оскільки програмне забезпечення не є предметом закупівлі.
У відповідності до цього вважаємо за недоцільне прийняти Вашу вимогу.

Документи подані скаржником

Документи

23 квітня 2020 11:07
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД" 385 353,60
UAH з ПДВ
360 528,00
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович 382 774,80
UAH з ПДВ
367 394,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 391 680,00
UAH з ПДВ
391 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІСАРЄВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ 394 800,00
UAH з ПДВ
394 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 травня 2020 15:16
Цінова пропозиція.pdf
01 травня 2020 10:58
Електронний підпис
01 травня 2020 10:00
Статут 2019.pdf
01 травня 2020 10:00
Протокол.pdf
01 травня 2020 10:00
Опис.pdf
01 травня 2020 10:00
Наказ.pdf
01 травня 2020 09:59
ЕДРПОУ.pdf
01 травня 2020 09:59
Витяг ПДВ.pdf
01 травня 2020 09:59
Витяг з ЕДРО.pdf
01 травня 2020 09:59
V.001.29540-18 (HSN-Q16C) 08_11_2018.pdf
01 травня 2020 09:59
V.001.28674-18 (TPC-Q055-DM) 13_07_2018.pdf
01 травня 2020 09:59
UA.001.00179-18-12 (HSN-Q16C) 08_11_2018.pdf
01 травня 2020 09:59
HPE certificate 2020.pdf
01 травня 2020 09:59
HP TR RED (TPC-Q055-DM) 22_05_2018.pdf
01 травня 2020 09:59
HP TR RED (HSN-Q16C) 04_12_2018.pdf
01 травня 2020 09:59
4 ОПП25.pdf
01 травня 2020 09:59
2. свідоцтво ПДВ.pdf
01 травня 2020 09:59
Тендерна пропозиція.pdf
01 травня 2020 09:59
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

04 травня 2020 09:49
Електронний підпис
04 травня 2020 07:47
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 квітня 2020 15:10
Технічна специфікація.pdf
30 квітня 2020 15:10
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 травня 2020 13:52
Електронний підпис
01 травня 2020 13:52
паспорт_Науменка.pdf
01 травня 2020 13:52
довiренiст__Науменко.pdf
01 травня 2020 13:52
виписка.pdf
01 травня 2020 13:50
Електронний підпис
01 травня 2020 13:49
iдент_код.pdf
01 травня 2020 13:49
паспорт_Пiсарeв.pdf
01 травня 2020 13:49
Нова_Пошта.PDF
01 травня 2020 13:49
Дов_перес_Пiсарeва_П.А..pdf
01 травня 2020 13:49
виписка.pdf
01 травня 2020 13:49
Тендерна Пропозиція.pdf
01 травня 2020 13:49
Лист-гарантія.pdf
01 травня 2020 13:49
Договір.pdf
01 травня 2020 13:49
Договір 2-8.pdf
01 травня 2020 13:48
Довідка про Учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД"

фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІСАРЄВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД"
#36392290
Переможець 360 528,00
UAH з ПДВ
13 травня 2020 16:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2020 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД"
#36392290
360 528,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 14:44
додаткова покращення якості.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 14:43
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 10:58
Договір.pdf укладений
25 травня 2020 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 325/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 360 528,00
UAH (в тому числі ПДВ 60 088,00 UAH)