Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Машини для обробки даних (апаратна частина)" код за ДК 021:2015: 30210000-4 (персональні комп'ютери у комплекті: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша")
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2020-04-17-002083-a 5dfdf1815c584e94996bd95523de5ce9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адміністратор Олександр Васильович

380444633420 knpcpmsd2pod@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Подільського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 38946192
Вебсайт: http://e-tender.biz/#/createProfile
Місцезнаходження: 04215, Україна , Київська обл., Київ, проспект Свободи,22
Контактна особа: Адміністратор Олександр Васильович
380444633420
knpcpmsd2pod@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2020 16:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 14:29
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 Одиниця
"Машини для обробки даних (апаратна частина)" код за ДК 021:2015: 30210000-4 (персональні комп'ютери у комплекті: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04215, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Свободи,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 травня 2020  —  29 травня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару "Машини для обробки даних (апаратна частина)" код за ДК 021:2015: 30210000-4 (персональні комп'ютери у комплекті: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша") Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 11:57
Тендерна документація 03.04.2020.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 22 квітня 2020 16:03
Дата відповіді: 22 квітня 2020 16:48
Шановний Замовник! Прошу завантажити тендерну документацію у форматі DOC/DOCX аби зміст документації можна було копіювати. Це необхідно для того, щоб учасникам було легше заповнювати форму пропозицію та проект договору тощо, щоб не набирати текст вручну. Сподіваємося на ваше розуміння і на те, що ви не збираєтеся створювати учасникам торгів незручності. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ПРОСИМО ВИКОРИСТОВУВАТИ КОНВЕРТЕР pdf в word - ЦЕ ПРОСТО.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-002083-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 22 квітня 2020 18:03
Умови
Шановний Замовнику!

В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.

Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте тендерної документація містить наступну дискримінаційну вимогу: «12. Комп’ютерне обладнання поставляється Переможцем особисто, в зібраному вигляді, захищене від ушкоджень, в упаковці. В разі постачання товару кур'єрськими службами та без участі Учасника-переможця, товар прийматись не буде.»


Вимоги мати власний або орендований транспортний засіб (а саме на це вказує вищевизначений пункт тендерної документації) та заборона залучати служби доставки є дискримінацією по відношенню до тих потенційних учасників, що успішно тривалий час здійснюють діяльність в межах всієї України, здатні вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно тендерної документації, проте користуються послугами поштових транспортних компаній на підставі укладеного договору на перевезення із транспортною організацією.

Встановивши такі вимоги, Замовник штучно обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі лише тими постачальниками, що володіють транспортом та/або знаходяться і здійснюють свою діяльність територіально в межах містах, куди планується поставка товару за результатами цієї закупівлі, при цьому об’єктивно не довівши та не підтвердивши документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги.


Встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 квітня 2020 09:25
Шановний Учаснику!
Замовник НЕ ОБМЕЖУЄ Ваше право участі у закупівлі!!! Ви можете вільно користуватися службами кур'єрської доставки, НЕ ПОТРІБНО МАТИ ВЛАСНИЙ ТРАНСПОРТ АБО ЙОГО ОРЕНДУВАТИ! Враховуючи попередній сумний досвід доставки матеріальних цінностей компаніями-перевізниками (у попередніх Учасників Замовник був змушений підтверджувати факт прийняття товару у паперовому документі кур'єра, а далі всі питання НЕ ВІДПОВІДНОСТІ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ТРИВАЛИЙ ЧАС НЕ ВИРІШУВАЛИСЬ ) тому пропонуємо Вам відправляти предмет закупівлі кур'єрськими службами, але передавати товар Замовнику повинен - ОСОБИСТО ПРЕДСТАВНИК УЧАСНИКА З ПЕВНИМИ ПОВНОВАЖЕННЯМИ.
Розгорнути Згорнути
Шановний Учаснику!
Замовник НЕ ОБМЕЖУЄ Ваше право участі у закупівлі!!! Ви можете вільно користуватися службами кур'єрської доставки, НЕ ПОТРІБНО МАТИ ВЛАСНИЙ ТРАНСПОРТ АБО ЙОГО ОРЕНДУВАТИ! Враховуючи попередній сумний досвід доставки матеріальних цінностей компаніями-перевізниками (у попередніх Учасників Замовник був змушений підтверджувати факт прийняття товару у паперовому документі кур'єра, а далі всі питання НЕ ВІДПОВІДНОСТІ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ТРИВАЛИЙ ЧАС НЕ ВИРІШУВАЛИСЬ ) тому пропонуємо Вам відправляти предмет закупівлі кур'єрськими службами, але передавати товар Замовнику повинен - ОСОБИСТО ПРЕДСТАВНИК УЧАСНИКА З ПЕВНИМИ ПОВНОВАЖЕННЯМИ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Андрусишин Андрій Сергійович 125 000,00
UAH з ПДВ
125 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРІЯ" 139 200,00
UAH з ПДВ
139 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2020 12:26
Довідка МВС.pdf
13 травня 2020 12:26
Довідка ДПІ.pdf
30 квітня 2020 10:17
Електронний підпис
30 квітня 2020 10:13
Висновок СЕС Samsung.pdf
30 квітня 2020 10:13
Витяг з ДПІ.pdf
30 квітня 2020 10:13
Витяг з ЄДР 22.01.2020.rtf
30 квітня 2020 10:13
Довідка мтб.PDF
30 квітня 2020 10:13
Довідка працівники.pdf
30 квітня 2020 10:13
Довідка ст 17 Закону.pdf
30 квітня 2020 10:13
Лист згода ПД.pdf
30 квітня 2020 10:13
Лист умови договору.pdf
30 квітня 2020 10:13
Паспорт та код.PDF
30 квітня 2020 10:13
Реєстр документів.pdf
30 квітня 2020 10:13
Технічні вимоги.pdf
30 квітня 2020 10:13
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 квітня 2020 16:01
Електронний підпис
29 квітня 2020 15:59
Статут ТОВ ЛОРІЯ.pdf
29 квітня 2020 15:59
Сертифікат ARTLINE .pdf
29 квітня 2020 15:59
Лист погодж.pdf
29 квітня 2020 15:59
ЕРДПОУ.pdf
29 квітня 2020 15:59
Довідка ст 17 Закону.PDF
29 квітня 2020 15:59
Довідка про підпр.pdf
29 квітня 2020 15:59
Довідка працівники.pdf
29 квітня 2020 15:59
Довідка МТБ.pdf
29 квітня 2020 15:59
Декларація ARTLINE .pdf
29 квітня 2020 15:59
Витяг ТОВ ЛОРІЯ.doc
29 квітня 2020 15:59
Витяг ПДВ.pdf
29 квітня 2020 15:59
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Андрусишин Андрій Сергійович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Андрусишин Андрій Сергійович
#3174200810
Переможець 125 000,00
UAH з ПДВ
12 травня 2020 14:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2020 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Андрусишин Андрій Сергійович
#3174200810
125 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 09:59
звіт.pdf укладений
13 січня 2021 09:58
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 12:05
Договір від 25 05 2020.pdf укладений
26 травня 2020 12:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 125 000,00
UAH