Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги згідно коду ДК 021: 2015 55520000-1 ( послуги по наданню харчування хворим, що перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях Замовника)
Очікувана вартість
199 784,60 UAH
UA-2020-04-17-001979-c 852b81bebddc4018aab43dfe470fc1be
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдук Інна Анатоліївна

+380444971032 ekonomdkl4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4 СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІІСЬКОЇ РАДИ ( КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 01994037
Місцезнаходження: 03126, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ПРОСПЕКТ ЛЮБОМИРА ГУЗАРА, будинок 3
Контактна особа: Гайдук Інна Анатоліївна
+380444971032
ekonomdkl4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5208 шт
Кейтерингові послуги згідно коду ДК 021: 2015 55520000-1 ( послуги по наданню харчування хворим, що перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях Замовника)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, м. Київ, м.Київ, проспект Любомира Гузара, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Розрахунки за надані послуги здійснюються за фактом виконання на підставі акту наданих послуг з відтермінуванням платежу до 20 банківських днів. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

17 квітня 2020 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ХЕЛСІ СМАРТ ФУД»
#39932303
Переможець 199 784,60
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 13:51

Документи

17 квітня 2020 13:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 13:06
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 13:04
Додаткова угода _ 1_ 31.12.2020 року ТОВ Хелсі Смарт Фуд.pdf зміни до договору
28 січня 2021 13:02
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 14:05
Договір № 55, 17.04.2020 укладений
17 квітня 2020 14:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 116 403,20
UAH