Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25082708 |
Місцезнаходження: | 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176 |
Контактна особа: |
Оксана Воробець +380372524314 tenderjkg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2020 10:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 травня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 05 травня 2020 12:01 |
Очікувана вартість: | 47 464 649,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 237 323,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 237323 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі Актів приймання виконаних робіт форми КБ-2в та довідок про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Замовника та Підрядника. Акти виконаних робіт оформлюються належним чином Підрядником і подаються для підписання уповноваженому представнику Замовника щомісячно не пізніше 25 числа. Уповноважений представник Замовника протягом трьох днів перевіряє виконану роботу і підписує їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник повинен розглянути та підписати Акт або направити Підряднику письмову мотивовану відмову від прийняття робіт. Замовник зобов’язується протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державного казначейства України. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2020 10:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2020 10:35 |
Додаток технічне завдання(плани, креслення, малюнки)ч.1.rar | |
17 квітня 2020 10:35 |
Додаток 1А технічне завдання (види та обсяги робіт).doc | |
17 квітня 2020 10:35 |
Додаток технічне завдання(плани, креслення, малюнки)ч.2.rar | |
17 квітня 2020 10:35 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації (далі - Документація) (Особливі вимоги до учасників) передбачено наявність відповідної техніки та обладнання.
У разі використання механізмів, техніки, обладнання та матеріально-технічної бази на правах користування або згідно послуг будівельної техніки надаються копії документів про право користування або про надання послуг будівельної техніки.
ТОВ «Будторгінвест» в складі тендерної пропозиції надано довідку від 29.04.2020 року № 209 щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, відповідно до якої передбачено наявність обладнання, зокрема по пунктам 11, 12 (мініелектростанція та генератор дизельний) довідки, яке учасник залучає на підставах договору оренди від 01.04.2020 року № 18, укладеного між ТОВ «Будторгінвест» та Приватним підприємством «Грейп 2002». Також в складі пропозиції міститься договір оренди від 01.04.2020 року № 18.
Відповідно до преамбули вказаного договору оренди, підписантом з боку Приватного підприємства «Грейп 2002» значиться директор Агеєв В. В., проте договір підписаний іншою особою - директором Підгорновим Є.Г.
Згідно відомостей з ЄДРПОУ директором підприємства значиться Агеєв В.В., Підгорнов Є.Г. не значиться підписантом підприємства.
Враховуючи зазначене, учасником закупівлі ТОВ «Будторгінвест» не підтверджено наявність правовідносин щодо оренди заявленого обладнання, зокрема того, що вимагалося Особливими вимогами до учасників, а саме електростанції пересувної продуктивністю не менше 2 кВт у кількості не менше 2 одиниць.
Зазначене обґрунтовуємо наступним.
Відповідно до пункту 1 додатку 3 тендерної документації учасник у складі Пропозиції повинен надати інформаційну довідку в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (зазначити інформацію про наявну у власності, чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання для забезпечення виконання робіт, в тому числі відповідно до особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1), а саме:
- Автомобілі вантажні бортові вантажепідємністю не менше 5т. — не менше 2 од.
- Автомобілі вантажні бортові вантажепідємністю не менше 10т. — не менше 2 од.
- Кран на автомобільному ходу вантажепідємністю не менше 6,3т — не менше 1 од.
- Електростанція пересувна продуктивністю не менше 2 кВт- не менше 2 од.
- Установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 МПа [1 кгс/см2], високий 10 МПа [100 кгс/см2] — не менше 1 од.
- Бульдозер потужністю не менше 79 кВт [108 к.с.] - не менше 1 од.
- Компресор пересувний потужністю не менше 2,2 м3/хв. — не менше 1 од
- Екскаватор дизельний одноковшевий з ковшем ємн. 0,25 м3 — не менше 1 од.
- Екскаватор дизельний одноковшевий з ковшем ємн. 0,5 м3 — не менше 1 од.
- Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, масою від 8 до 13 т. — не менше 2 од.
- Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, масою від 13 до 16 т. — не менше 1 од.
- Котки дорожні самохідні на пневмоходу, масою від 16 до 19 т. — не менше 1 од.
- Машина поливально-мийна — не менше 1 од.
- Асфальтоукладальник продуктивністю не менше 600 т/год. — не менше 1 од.
- Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, шириною фрезерування не менше 2100 мм. — не менше 1 од.
- Навантажувач фронтальний з ковшом ємністю не менше 1 куб. метра — не менше 1 од.
- Установка для приготування органомінеральної суміші холодного ресайклінгу потужністю не менше 240 тон/год. — не менше 1 од.
- Установка горизонтально спрямованого буріння діаметром не менше 315мм. - не менше 1 од.
- Діючий власний/орендований стаціонарний/пересувний асфальтобетонний завод, або копії договорів із заводом на поставку асфальтобетонної суміші з місцем розташування від місця виконання робіт, яке дозволить зберегти параметри асфальтобетонної суміші у відповідності з ДСТУ Б В.2.7-119-2011.
У разі використання механізмів, техніки, обладнання та матеріально-технічної бази на правах користування або згідно послуг будівельної техніки надаються копії документів про право користування або про надання послуг будівельної техніки.
У складі пропозиції Переможця міститься інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 29 квітня 2020 року №1760 відповідно до якої зазначено перелік будівельної техніки, механізмів, обладнання тощо, зокрема:
Позиція 1: - автомобілі вантажні бортові вантажепідємністю не менше 5т. та автомобілі вантажні бортові вантажепідємністю не менше 10т. — спеціалізований вантажний — спеціалізований самоскид MAN TGS 41.400, 4 одиниці, оренда ТОВ «Синергія Оіл»
Позиція 12 — котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві масою від 13 до 16 тон — коток дорожний СВ 544 (маса — 4549 кг.), 1 одиниця, оренда ПрАТ «Броварське ШБУ №50»
Позиція 13 - котки дорожні самохідні на пневмоходу, масою від 16 до 19 т — пневмокоток BOMAG BW28RH (маса 16-19 т.), мінімальна маса - 8600 кг.), оренда ТОВ «Синергія Оіл».
Позиція 14 — машина поливально-мийна — машина поливально-мийна на базі автомобіля MAN 18.413, 1 одиниця, оренда ТОВ «САТ Україна».
Разом з тим пропозиція Переможця підлягає відхиленню з наступних підстав
1. Вказана довідка не підтверджує наявності у учасника автомобілів бортових вантажопідємністю 5 тон у кількості 2 одиниць та автомобілів бортових вантажопідємністю 10 тон у кількості 2 одиниць.
Відповідно до статті 19 Закону України «Про автомобільний транспорт» транспортні засоби за своїм призначенням поділяються на:
транспортні засоби загального призначення;
транспортні засоби спеціалізованого призначення;
транспортні засоби спеціального призначення.
Статтею 1 Закону України «Про автомобільний транспорт» передбачено, що транспортний засіб загального призначення - транспортний засіб, не обладнаний спеціальним устаткуванням і призначений для перевезення пасажирів або вантажів (автобус, легковий автомобіль, вантажний автомобіль, причіп, напівпричіп з бортовою платформою відкритого або закритого типу);
Разом з тим, вказаною статтею визначено, що транспортний засіб спеціалізованого призначення - транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, осіб з інвалідністю, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, спеціалізований санітарний автомобіль екстреної медичної допомоги, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо);
Відповідно до статті 19 Закону України «Про автомобільний транспорт» при державній реєстрації вантажних автомобілів у реєстраційних документах роблять відмітку щодо їх призначення згідно з документами виробника (вантажний автомобіль, причіп, напівпричіп з бортовою платформою відкритого або закритого типу, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, для аварійного ремонту, автокран, пожежний, автомобіль-мішалка, вишка розвідувальна чи бурова на автомобілі, для транспортування сміття та інших відходів, технічна допомога, автомобіль прибиральний, автомобіль-майстерня, радіологічна майстерня, автомобіль для пересувних телевізійних і звукових станцій тощо).
Виходячи із наведеного, самоскид не є бортовим вантажним автомобілем, оскільки відрізняється від нього за призначенням та конструктивними характеристиками.
Лист-пояснення від 29 квітня 2020 р. №1761 наданий у складі Пропозиції ТОВ «ШБУ-77» суперечить вищенаведеним нормам законодавства та не може бути взятий до уваги. Крім того наша позиція цілком узгоджується з рішенням Антимонопольного комітету України, №11822-р/пк-пз від 15.06.2020 року.
2. Вказана довідка не підтверджує наявність у учасника котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого масою від 13 до 16 тон, відповідно пропозиція ТОВ «ШБУ-77» підлягає відхиленню. Вказане твердження ґрунтується на правовій позиції Органу оскарження, наведеній в рішенні Антимонопольного комітету України №11822-р/пк-пз від 15.06.2020 року, винесеному в межах цієї процедури.
3. Зазначена довідка не підтверджує наявність у учасника котків дорожніх самохідних на пневмоходу, масою від 16 до 19 т.
Окрім того, лист-пояснення від 29 квітня 2020 р. №1781 наданий у складі Пропозиції ТОВ «ШБУ-77» про те, що в разі потреби необхідні баласти до котків будуть залучені на правах оренди, не може бути взятий до уваги, оскільки враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» учасник має підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям, визначених замовником та наявність відповідної техніки, саме на момент подання тендерної пропозиції, а не шляхом запевнення замовника в такій можливості в майбутньому чи гарантування подальшого залучення відповідними листами.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ШБУ-77» підлягає відхиленню.
Вказане твердження ґрунтується на правовій позиції Органу оскарження, наведеній в рішенні Антимонопольного комітету України №11822-р/пк-пз від 15.06.2020 року, винесеному в межах цієї процедури.
4. Документацією передбачена обов’язкова наявність у учасника машини поливально-мийної. У вищевказаній довідці зазначено, що учасник використовує поливально-мийну машину на базі автомобіля MAN 18.413 на підставі договору оренди з ТОВ «САТ Україна». Також у складі тендерної пропозиції надана копія договору №04-19/3 від 04 січня 2019 року укладеного між ТОВ «ШБУ-77» та ТОВ «САТ-Україна».
Відповідно до вказаного договору, а також наданого акту приймання-передачі «Про надання техніки в оренду» до договору оренди техніки №04-19/3 від 04.01.2019 року ТОВ «САТ-Україна» передало ТОВ «ШБУ-77» в оренду поливально-мийну машину на базі автомобіля MAN 18.413.
Однак, згідно з наданими у складі тендерної пропозиції учасника документів, зазначена поливально-мийна машина була повернута орендодавцю 15 липня 2019 року (акт прийому-передачі про повернення техніки з оренди від 15 липня 2019 року). Також до умов договору 15 липня 2019 року були внесені зміни, відповідно до яких поливально-мийна машина на базі автомобіля MAN 18.413 була виключена з переліку техніки, що надається в оренду. Таким чином учасник не підтвердив наявність поливально-мийної машини та його пропозиція підлягала відхиленню.
Вказане твердження ґрунтується на правовій позиції Органу оскарження, наведеній в рішенні Антимонопольного комітету України №11822-р/пк-пз від 15.06.2020 року.
Враховуючи вищезазначене, відхилення Пропозиції ТОВ «ШБУ-77» є не правом, а обовязком Замовника.
Замовником розглянуто вимогу ПП «Ліс-Буд» від 25.06.2020р. щодо закупівлі робіт з капітального ремонту вул.У.Кармелюка від вул.Буковинської до вул.С.Руданського та від залізничного переїзду до вул. В.Винниченка в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою).
Так, вимогами п.1.1.1 Додатку 3 тендерної документації передбачено надання учасниками інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: (зазначити інформацію про наявну у власності, чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання для забезпечення виконання робіт, в тому числі відповідно до особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1, а також вказати матеріально-технічну базу (офісні, виробничі та інші приміщення, тощо, із зазначенням їх місцезнаходження) для забезпечення виконання робіт), а саме:
- Автомобілі вантажні бортові вантажепідємністю не менше 5т. – не менше 2 од.
- Автомобілі вантажні бортові вантажепідємністю не менше 10т. – не менше 2 од.
- Кран на автомобільному ходу вантажепідємністю не менше 6,3т – не менше 1 од.
- Електростанція пересувна продуктивністю не менше 2 кВт- не менше 2 од.
- Установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 МПа [1 кгс/см2], високий 10 МПа [100 кгс/см2] – не менше 1 од.
- Бульдозер потужністю не менше 79 кВт [108 к.с.] - не менше 1 од.
- Компресор пересувний потужністю не менше 2,2 м3/хв. – не менше 1 од
- Екскаватор дизельний одноковшевий з ковшем ємн. 0,25 м3 – не менше 1 од.
- Екскаватор дизельний одноковшевий з ковшем ємн. 0,5 м3 – не менше 1 од.
- Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, масою від 8 до 13 т. – не менше 2 од.
- Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, масою від 13 до 16 т. – не менше 1 од.
- Котки дорожні самохідні на пневмоходу, масою від 16 до 19 т. – не менше 1 од.
- Машина поливально-мийна – не менше 1 од.
- Асфальтоукладальник продуктивністю не менше 600 т/год. – не менше 1 од.
- Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, шириною фрезерування не менше 2100 мм. – не менше 1 од.
- Навантажувач фронтальний з ковшом ємністю не менше 1 куб. метра – не менше 1 од.
- Установка для приготування органомінеральної суміші холодного ресайклінгу потужністю не менше 240 тон/год. – не менше 1 од.
- Установка горизонтально спрямованого буріння діаметром не менше 315мм. - не менше 1 од.
- Діючий власний/орендований стаціонарний/пересувний асфальтобетонний завод, або копії договору (ів) із заводом на поставку асфальтобетонної суміші з місцем розташування від місця виконання робіт, яке дозволить зберегти параметри асфальтобетонної суміші у відповідності з ДСТУ Б В.2.7-119-2011.
У разі використання механізмів, техніки, обладнання та матеріально-технічної бази на правах користування або згідно послуг будівельної техніки надаються копії документів про право користування або про надання послуг будівельної техніки.4
У складі тендерної пропозиції ТОВ "ШБУ-77" надана інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 29.04.2020р. №1760, в який зазначена наявна у ТОВ «ШБУ 77» у власності чи в оренді техніка, обладнання та МТБ в кількості 23 найменування. Також надано копії документів про право використання вказаної техніки, механізмів та матеріально-технічної бази. Під час вивчення зазначеної інформації, Замовником встановлено відповідність наявної техніки у ТОВ "ШБУ-77" вимогам тендерної документації та підтверджено підстави її використовування.
Вимога про невиконання рішення АМКУ є безпідставна, оскільки Замовником було повністю виконано рішення постійно діючої адміністративній Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.06.2020 року №11822-р/пк-пз, про що оприлюднена інформація в електронній системі закупівель у відповідності до чинного законодавства.
1. Відповідно до пункту 1 додатку 3 тендерної документації учасник у складі Пропозиції повинен надати інформаційну довідку в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (зазначити інформацію про наявну у власності, чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання для забезпечення виконання робіт, в тому числі відповідно до особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1), а саме:
- Автомобілі вантажні бортові вантажепідємністю не менше 5т. — не менше 2 од.
- Автомобілі вантажні бортові вантажепідємністю не менше 10т. — не менше 2 од.
- Кран на автомобільному ходу вантажепідємністю не менше 6,3т — не менше 1 од.
- Електростанція пересувна продуктивністю не менше 2 кВт- не менше 2 од.
- Установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 МПа [1 кгс/см2], високий 10 МПа [100 кгс/см2] — не менше 1 од.
- Бульдозер потужністю не менше 79 кВт [108 к.с.] - не менше 1 од.
- Компресор пересувний потужністю не менше 2,2 м3/хв. — не менше 1 од
- Екскаватор дизельний одноковшевий з ковшем ємн. 0,25 м3 — не менше 1 од.
- Екскаватор дизельний одноковшевий з ковшем ємн. 0,5 м3 — не менше 1 од.
- Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, масою від 8 до 13 т. — не менше 2 од.
- Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, масою від 13 до 16 т. — не менше 1 од.
- Котки дорожні самохідні на пневмоходу, масою від 16 до 19 т. — не менше 1 од.
- Машина поливально-мийна — не менше 1 од.
- Асфальтоукладальник продуктивністю не менше 600 т/год. — не менше 1 од.
- Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, шириною фрезерування не менше 2100 мм. — не менше 1 од.
- Навантажувач фронтальний з ковшом ємністю не менше 1 куб. метра — не менше 1 од.
- Установка для приготування органомінеральної суміші холодного ресайклінгу потужністю не менше 240 тон/год. — не менше 1 од.
- Установка горизонтально спрямованого буріння діаметром не менше 315мм. - не менше 1 од.
- Діючий власний/орендований стаціонарний/пересувний асфальтобетонний завод, або копії договорів із заводом на поставку асфальтобетонної суміші з місцем розташування від місця виконання робіт, яке дозволить зберегти параметри асфальтобетонної суміші у відповідності з ДСТУ Б В.2.7-119-2011.
У разі використання механізмів, техніки, обладнання та матеріально-технічної бази на правах користування або згідно послуг будівельної техніки надаються копії документів про право користування або про надання послуг будівельної техніки.
У складі пропозиції ТОВ «Євродор» міститься інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 30 квітня 2020 року №665 (файл «Довідка МТБ-1») відповідно до якої зазначено перелік будівельної техніки, механізмів, обладнання тощо, зокрема:
позиція 44 — машина поливально-мийна — Цистерна вантажна КО 713 на шасі вантажний цистерна-с ЗІЛ 431412, справне, 1 шт, договір транспортних послуг №55/1/20 від 25.02.2020 року Чернівецьке міськШЕП.
Також у складі тендерної пропозиції учасника надана засвідчена копія договору №55/1/20 від 25.02.2020 року, укладеного між Чернівецьким міським комунальним підрядним шляхово-експлуатаційним підприємством (Чернівецьким міськШЕП) та ТОВ «Євродор» (далі — Договір).
Вказаний договір містить наступні особливі умови:
« 5.4. Даний Договір вважається укладеним і набуває чинності з моменту надання послуг, визначених у ст. 1. цього Договору.»
В той же час розділ 1 Договору встановлює наступні умови:
«1.1. Виконавець зобов’язується за завданням Замовника надавати останньому послуги поливо-мийного спецавтомобіля (Цистерна вантажна КО 713 на шасі Вантажний цистерна -с ЗИЛ 431412) в такому порядку та на таких умовах:
1.1.1 Протягом строку визначеного в Договорі Виконавець по можливості надає послуги Замовнику для потреб останнього.
1.1.3 Виконавець надає механізм в повністю справному технічному стані, а також несе експлуатаційні витрати, провадить технічне обслуговування і оплату праці водія (оператора, машиніста)
1.1.4. Заправлення механізму здійснюється за рахунок Замовника».
Відповідно до статті 631 Цивільного кодексу України ( далі — ЦКУ) договір набирає чинності з моменту його укладення.
Разом з тим, частиною третьою статті 6 ЦКУ передбачено, що сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд.
Відповідно до частини першої статті 627 ЦКУ сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Окрім того, стаття 212 ЦКУ встановлює, що особи, які вчиняють правочин, мають право обумовити настання або зміну прав та обов’язків обставиною, щодо якої невідомо, настане вона чи ні (відкладальна обставина).
Таким чином, у даному договорі сторонами застосована відкладальна обставина, а саме надання послуг, визначених у пункті (статті) 1 Договору. Саме з моменту виникнення такої обставини, відповідно до умов Договору, він буде вважатись укладеним та чинним.
Враховуючи умови зазначеного договору, з наведеного слідує, що до моменту надання послуг, визначених у пункті (статті) 1 Договору, даний договір є не укладеним та не набрав чинності, тобто таким з якого не виникають правовідносини сторін.
Оскільки Учасником не надано у складі тендерної пропозиції документів (акту (-ів) наданих послуг), які б підтверджували факт надання послуг за Договором, то такий договір не може вважатись укладеним та чинним.
Що стосується зазначеного у пункті 5.5 строку дії Договору, то відповідно до статті 631 ЦКУ строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору. Таким чином, відповідно до умов Договору, строк дії договору, зокрема, встановлює час, протягом якого може відбутися відкладальна обставина, визначена у пункті 1.1.1 Договору, однак жодним чином не робить його укладеним з моменту підписання сторонами, враховуючи умови Договору.
Крім того, пункт 1.1.1. Договору не встановлює для Виконавця обов’язку надати послуги, що є предметом Договору, а лише надає йому таке право, про що свідчить конструкція «по можливості надає послуги Замовнику». Таким чином, отримання ТОВ «Євродор» послуг поливо-мийного автомобіля за Договором залежить не лише від його потреб, а й від наявності можливості надати такі послуги у Виконавця. Вказане підтверджує і відсутність штрафних санкцій по Договору за ненадання послуг Виконавцем, або їх неякісне надання.
Враховуючи все вищезазначене, наданий у складі тендерної пропозиції Договір №55/1/20 від 25.02.2020 року не може вважатись документом, що підтверджує наявність у учасника поливо-мийної машини, як це передбачено тендерною документацією.
Тендерною документацією встановлено, що відсутність обладнання, техніки, механізмів та матеріально-технічної бази для забезпечення виконання робіт, якою відповідно до умов тендерної документації є і машина поливально-мийна вважається таким, що не відповідає кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», таким чином тендерна пропозиція ТОВ «Євродор» підлягає відхиленню.
2. Пунктом 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації передбачено надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639).
При цьому, додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення.
Відповідно до статті 40 Закону України «Про банки і банківську діяльність» правління банку очолює голова правління, який керує роботою правління банку та має право представляти банк без доручення.
З наведеного слідує, що у разі підписання банківської гарантії особою відмінною від голови правління банку, учасник закупівлі має надати довіреність (доручення), як документ, що підтверджує відповідні повноваження підписанта.
В складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «Євродор» міститься банківська гарантія G7485|20 від 30.04.2020 р., видана Акціонерним товариством «Комерційний індустріальний банк».
Звертаємо увагу, що дана банківська гарантія підписана не головою правління банку, а начальником відділу супроводження кредитних операцій О. Ю. Грищенко.
Разом з тим, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Євродор» відсутній документ (доручення, довіреність), що уповноважує начальника відділу супроводження кредитних операцій О. Ю. Грищенко видавати та підписувати банківські гарантії.
Відповідно до частини другої статті 207 Цивільного кодексу України (далі - ЦКУ) правочин, який вчиняє юридична особа, підписується особами, уповноваженими на це її установчими документами, довіреністю, законом або іншими актами цивільного законодавства.
Частиною першою статті 237 ЦКУ передбачено, що представництвом є правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов’язана або має право вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє.
Довіреністю є письмовий документ, який видається для представництва перед третіми особами (частина третя статті 244 ЦКУ). У разі виникнення представництва на підставі довіреності необхідно враховувати норми статтей 245-250 ЦКУ.
Наданий в складі тендерної пропозиції ТОВ «Євродор» файл під назвою «Довіреність Грищенко_2020» в жодному разі не підтверджує повноважень саме начальника відділу супроводження кредитних операцій О. Ю. Грищенко на підписання банківської гарантії, оскільки видана (довіреність) на фізичну особу, з зазначенням паспортних даних такої особи.
Вказана довіреність від 30.04.2020 року уповноважує громадянку України Грищенко Олену Юріївну на вчинення певних дій.
Таким чином надана довіреність від 30.04.2020 року не підтверджує юридичного факту та зв’язку між особою, що підписала банківську гарантію, а саме начальником відділу супроводження кредитних операцій О. Ю. Грищенко та особою на користь якої видано довіреність - громадянкою України Грищенко Оленою Юріївною.
Тільки в теоретичному значенні (не в юридичному) можна припустити, що це одна й та ж сама особа. Проте, з такою ж часткою ймовірності можна припустити, що вказані особи є різними та збігаються виключно за прізвищем, ініціалами (ім’ям, по батькові).
Отже, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Євродор», в порушення вимог тендерної документації, відсутній документ, що підтверджує повноваження підписанта банківської гарантії, а саме доручення (довіреність).
Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації.
Слід зазначити, що відхилення пропозиції, яка не відповідає вимогам тендерної документації є не правом, а обов’язком замовника згідно з Законом.
Прийняття рішення тендерним комітетом Замовника про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Євродор», оформленого протоколом розгляду тендерних пропозицій від 24.07.2020 р., опублікованого Замовником в електронній системі закупівель 24.07.2020 року, підтверджує неправомірні дії Замовника щодо об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції ТОВ «Євродор».
Замовником розглянуто вимогу ПП «Ліс-Буд» від 31.07.2020р. щодо закупівлі робіт з капітального ремонту вул.У.Кармелюка від вул.Буковинської до вул.С.Руданського та від залізничного переїзду до вул. В.Винниченка в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою).
1. Щодо інформації про техніку (машина поливально-мийна), наданої у тендерній пропозиції ТОВ «Компанія «Євродор».
Вимогами п.1.1.1 Додатку 3 тендерної документації передбачено надання учасниками інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: (зазначити інформацію про наявну у власності, чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання для забезпечення виконання робіт, в тому числі відповідно до особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1, а також вказати матеріально-технічну базу (офісні, виробничі та інші приміщення, тощо, із зазначенням їх місцезнаходження) для забезпечення виконання робіт), а саме:
- Автомобілі вантажні бортові вантажепідємністю не менше 5т. – не менше 2 од.
- Автомобілі вантажні бортові вантажепідємністю не менше 10т. – не менше 2 од.
- Кран на автомобільному ходу вантажепідємністю не менше 6,3т – не менше 1 од.
- Електростанція пересувна продуктивністю не менше 2 кВт- не менше 2 од.
- Установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 МПа [1 кгс/см2], високий 10 МПа [100 кгс/см2] – не менше 1 од.
- Бульдозер потужністю не менше 79 кВт [108 к.с.] - не менше 1 од.
- Компресор пересувний потужністю не менше 2,2 м3/хв. – не менше 1 од
- Екскаватор дизельний одноковшевий з ковшем ємн. 0,25 м3 – не менше 1 од.
- Екскаватор дизельний одноковшевий з ковшем ємн. 0,5 м3 – не менше 1 од.
- Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, масою від 8 до 13т.– не менше 2 од.
- Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, масою від 13 до 16т.-не менше 1од.
- Котки дорожні самохідні на пневмоходу, масою від 16 до 19 т. – не менше 1 од.
- Машина поливально-мийна – не менше 1 од.
- Асфальтоукладальник продуктивністю не менше 600 т/год. – не менше 1 од.
- Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, шириною фрезерування не менше 2100 мм. – не менше 1 од.
- Навантажувач фронтальний з ковшом ємністю не менше 1 куб. метра – не менше 1 од.
- Установка для приготування органомінеральної суміші холодного ресайклінгу потужністю не менше 240 тон/год. – не менше 1 од.
- Установка горизонтально спрямованого буріння діаметром не менше 315мм. - не менше 1 од.
- Діючий власний/орендований стаціонарний/пересувний асфальтобетонний завод, або копії договору (ів) із заводом на поставку асфальтобетонної суміші з місцем розташування від місця виконання робіт, яке дозволить зберегти параметри асфальтобетонної суміші у відповідності з ДСТУ Б В.2.7-119-2011.
У разі використання механізмів, техніки, обладнання та матеріально-технічної бази на правах користування або згідно послуг будівельної техніки надаються копії документів про право користування або про надання послуг будівельної техніки.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Компанія «Євродор» міститься інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 30 квітня 2020 року №665 (файл «Довідка МТБ-1») відповідно до якої зазначено перелік будівельної техніки, механізмів, обладнання тощо, зокрема: позиція 44 - машина поливально-мийна — Цистерна вантажна КО 713 на шасі вантажний цистерна-с ЗІЛ 431412, справне, 1 шт, договір транспортних послуг №55/1/20 від 25.02.2020 року Чернівецьке міськШЕП. Також, у складі тендерної пропозиції учасника надано договір транспортних послуг №55/1/20 від 25.02.2020р., укладеного між Чернівецьким міським комунальним підрядним шляхово-експлуатаційним підприємством та ТОВ «Команія «Євродор», яким підтверджено право користування (залучення) поливо-мийного спецавтомобіля.
Отже, вимога щодо недійсності договору №55/1/20 від 25.02.2020р. щодо надання послуг поливо-мийного спецавтомобіля (Цистерна вантажна КО 713 на шасі Вантажний цистерна- с ЗИЛ431412) є безпідставна.
Тобто, тендерна пропозиція ТОВ «Компанія «Євродор» відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
2. Щодо доручення на право підпису банківської гарантії, наданої у тендерній пропозиції ТОВ «Компанія «Євродор».
Відповідно до п.2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). У разі, якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії - учасник надає його разом із банківською гарантією. Не подання в електронну систему вищезазначених документів до банківської гарантії у термін до кінцевого строку подання пропозиції є підставою для відхилення тендерної пропозиції».
В складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «Компанія «Євродор» міститься банківська гарантія G7485|20 від 30.04.2020р., видана Акціонерним товариством «Комерційний індустріальний банк», за підписом О.Ю.Грищенко. Також, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Компанія «Євродор» міститься файл під назвою «Довіреність Грищенко_2020», якою уповноважено Грищенко Олену Юріївну зокрема підписувати електронним цифровим підписом Гарантії, що видаються Банком.
Отже, вимога щодо відсутності документа, що підтверджує повноваження підписанта банківської гарантії є безпідставна.
Тобто, тендерна пропозиція ТОВ «Компанія «Євродор» відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Скарги до процедури
Дата подання: 22 травня 2020 11:53
Дата подання: 22 травня 2020 18:15
Дата подання: 23 травня 2020 19:44
Дата подання: 26 червня 2020 16:39
Дата подання: 03 серпня 2020 22:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-04-000002 ● 1d77e2985ed24f67931c4b6697cbb7e1
- Статус: завершено ● Дата: 28 січня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2020 16:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.09.2020 № 252
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2020-04-17-001822-b 17.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризику
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 жовтня 2020 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK2-13-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2020 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд |
39 264 216,00
UAH з ПДВ
|
38 999 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Ліс-Буд |
47 227 300,00
UAH з ПДВ
|
39 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" |
45 070 164,00
UAH з ПДВ
|
40 076 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ШБУ-77" |
45 777 363,00
UAH з ПДВ
|
40 077 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Компанія "Євродор" |
47 015 317,80
UAH з ПДВ
|
47 015 317,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд #03579041 |
Рішення скасоване |
38 999 900,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2020 13:39
|
|
ПП Ліс-Буд #38335941 |
Рішення скасоване |
39 000 000,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2020 13:39
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" #04854874 |
Рішення скасоване |
40 076 990,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2020 13:39
|
|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд #03579041 |
Рішення скасоване |
38 999 900,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 11:06
|
|
ПП Ліс-Буд #38335941 |
Рішення скасоване |
39 000 000,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 11:06
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" #04854874 |
Рішення скасоване |
40 076 990,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 11:06
|
|
ТОВ "ШБУ-77" #41412376 |
Рішення скасоване |
40 077 000,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 11:06
|
|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд #03579041 |
Відхилено |
38 999 900,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 11:19
|
|
ПП Ліс-Буд #38335941 |
Відхилено |
39 000 000,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 11:21
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" #04854874 |
Відхилено |
40 076 990,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 11:31
|
|
ТОВ "ШБУ-77" #41412376 |
Відхилено |
40 077 000,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 11:35
|
|
ТОВ "Компанія "Євродор" #38972680 |
Переможець |
47 015 317,80
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 11:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 09:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2021 14:24
|
Дрдатковий договір 7.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2021 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2021 12:16
|
Додатковий договір 6.pdf | зміни до договору |
05 липня 2021 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 березня 2021 10:58
|
Додатковий договір 5.pdf | зміни до договору |
03 березня 2021 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2020 10:05
|
Додатковий договір 4.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2020 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2020 10:27
|
Додатковий договір 3.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2020 10:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2020 14:59
|
Додатковий договір 2.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2020 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2020 09:39
|
Додатковий договір 1.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2020 09:38
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2020 13:20
|
Забезпечення договору.pdf | укладений |
28 серпня 2020 13:19
|
Договір 391 .pdf | укладений |
28 серпня 2020 13:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | П.3.1 договору 391 викладено в новій редакціїї щодо авансового платежу. П.16 договору 391 викладено в новій редакціїї щодо реквізитів сторін |
Номер договору про закупівлю: | 391 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | До договору №391 внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 391 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | До договору №391 внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 391 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | До договору №391 внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 391 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | До договору внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2020 рік та 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 391 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | До договору 391 внесено зміни у зв’язку із ліквідацією з 01.07.2021 року Департаменту житлово-комунального господарстваЧернівецької міської ради згідно з пунктом 2.2. рішення Чернівецької міської ради VІІI скликання від 15.04.2021р. № 177 «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради VІІI скликання від 25.03.2021 р. №132 «Про структуру виконавчих органів Чернівецької міської ради», на підставі пункту 1.4. Положення про департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, затвердженого рішенням Чернівецької міської ради VIII скликання від 31.05.2021 №253, беручи до уваги компетенційне правонаступництво, внаслідок якого передано владні повноваження та функції від департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради до департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, керуючись ст. 512 Цивільного кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 391 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | До договору внесено зміни в часті викладення п.5.1. в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 391 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |