Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи. «Капітальний ремонт та благоуcтрій скверу по вул. Маршала Тимошенка» (за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
1 992 800,00 UAH
UA-2020-04-17-001736-a bb43acaacc494634a1a7849f3bb6b2d5
Відкриті торги    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Головко Олександр Олексійович

380444188888 ubaz-orda@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва, архітектури та землекористування Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445400
Вебсайт: http://obolon.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, Маршала Тимошенка, 16
Контактна особа: Головко Олександр Олексійович
380444188888
ubaz-orda@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2020 11:00
Початок аукціону: 06 травня 2020 14:56
Очікувана вартість: 1 992 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 960,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9960 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи. «Капітальний ремонт та благоуcтрій скверу по вул. Маршала Тимошенка» (за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Строк виконання робіт: 20%
менше 40 календарних днів: 20%
від 41 календарних днів до 46 календарних дня: 15%
від 47 календарних днів до 52 календарних дня: 10%
від 53 календарних днів до 58 календарних дня: 5%
від 59 і більше календарних днів: 0%
17 квітня 2020 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 11:30
Сквер.pdf
17 квітня 2020 11:30
СКВЕР.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Природні камені
Дата подання: 24 квітня 2020 14:22
Дата відповіді: 29 квітня 2020 10:05
У п. 4 розділу № 2 додатку № 2 зазначено "установлення бортових каменів бортових природних...", який саме природний камінь має наувазі Замовник?
Відповідь: Бортовий камінь центральної алеї, який формує три клумби повинен відповідати існуючому бортовому каменю
Перекладка
Дата подання: 24 квітня 2020 14:28
Дата відповіді: 29 квітня 2020 10:06
У п. 3 примітки до таблиці у додатку № 2 зазначено "Перекладка частини існуючої тротуарної плитки...". Як Замовник розуміє поняття Перекладка ?
Відповідь: В місцях де наявні пошкоджені або зруйновані тротуарні плитки передбачається демонтаж цих тротуарних плиток та укладання тротуарної плитки демонтованої з центральної алеї та придатної для подальшого вжитку
Придатність до застосування
Дата подання: 24 квітня 2020 14:35
Дата відповіді: 29 квітня 2020 10:11
У п. 3 примітки до таблиці у додатку № 2 зазначено "Перекладка частини існуючої тротуарної плитки ... за рахунок демонтованої тротуарної плитки відповідних типів, які придатні для повторного застосування". Що мається на увазі під плиткою "відповідних типів"? Хто та як саме має визначати придатність плитки для повторного застосування?
Відповідь: З існуючими типами плитки, які мають відповідні форми та колір можливо ознайомиться в натурі на об’єкті, який передбачено для капітального ремонту. Повірка та цілісність плітки, яка буде застосована для укладання забезпечується виконавцем робіт, який здійснює її демонтаж та очистку
Розмір плитки
Дата подання: 24 квітня 2020 14:38
Дата відповіді: 29 квітня 2020 10:08
У п. 6 розділу № 1 додатку № 2 зазначена одиниця виміру плитки у штуках. Вкажіть будь-ласка розмір плитки.
Відповідь: Розміри тротуарної плитки складає 200х100 та 240х130
Площа укладання
Дата подання: 24 квітня 2020 14:48
Дата відповіді: 29 квітня 2020 10:07
У п. 3 розділу № 2 додатку № 2 зазначено "Улаштування покриттів з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення (ФЭМ)". Вкажіть будь-ласка площу укладання демонтованої плитки.
Відповідь: Відновленню підлягають всі ділянки з пошкодженими тротуарними плитками, які розташовані з фасадної частини будівлі Оболонської райдержадміністрації та які не ввійшли до основної ділянки передбаченої до капітального ремонту згідно наданої схеми до ТД
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-001736-a.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 21 травня 2020 18:07
Вимога скасувати «Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника від 20.05.2020».
иклавши «Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника від 20.05.2020», Замовник відхиляє тендерну пропозицію ПП «Степс» у зв’язку з «ненаданням довідок, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону згідно п. 1, 5, 8, стовпчика 3 таблиці 2, додаток № 1 ТД, які подаються Учасниками». У додатку № 1 таблиці 2 стовпчику 3 зазначено: «На підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 ч.1 (крім пунктів 1 і 7) та ч. 2 ст. 17 Закону, учасник подає інформацію в довільній формі (однією довідкою в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності)». ПП «Степс» було надано довідку, що підтверджує відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону згідно п. 1, 5, 8, стовпчика 3 таблиці 2, додаток № 1 ТД, які подаються Учасниками. Дана довідка розміщена у файлі під назвою «2.Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.pdf» на сторінці 18 та має підпис уповноваженої особи з відбиткою печатки. У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає скасувати «Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника від 20.05.2020» та визнати тендерну пропозицію ПП «Степс», як таку що відповідає умовам закупівлі та кваліфікаційним критеріям.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-04-17-001736-a.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 21 травня 2020 18:07
Вимога скасувати «Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника від 20.05.2020»
Виклавши «Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника від 20.05.2020», Замовник відхиляє тендерну пропозицію ПП «Степс» у зв’язку з тим що «Згідно довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вартість не на всі механізми надано інформацію, що підтверджує наявність власної або орендованої техніки, яка використовується в тендері. Вартість машино-годин будівельної техніки, що орендується в кошторисі стоїть не як в оренді, а як використання власних механізмів. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому потрібно враховувати трудозатрати робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням цієї будівельної техніки. Згідно ДСТУ-НБ Д.1.1-2:2013 п. 6.2.1.3. загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток не повинні враховуватися, що не відповідає ТД (п. п. 2, п. 6, розділ ІІІ, ТД)». Тендерною документацією до даної закупівлі не було встановлено вимогу «надати інформацію, що підтверджує наявність власної або орендованої техніки, яка використовується в тендері на «всі» механізми», також у тендерній документації відсутня вимога щодо відповідності кошторисної документації до ДСТУ-НБ Д.1.1-2:2013. У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає скасувати «Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника від 20.05.2020» та визнати тендерну пропозицію ПП «Степс», як таку що відповідає умовам закупівлі та кваліфікаційним критеріям.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-04-17-001736-a.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 21 травня 2020 18:08
Вимога скасувати «Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника від 20.05.2020»
Виклавши «Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника від 20.05.2020», Замовник відхиляє тендерну пропозицію ПП «Степс» у зв’язку «з ненаданням відповідного обґрунтування ціни пропозиції згідно з вимогами зазначеними в інструкції з підготовки тендерної пропозиції (п. 13, розділ ІІІ, ТД)». Замовник тендерною документацією встановив вимогу надати «детальне обґрунтування запропонованої ціни на роботи, з урахуванням визначеного терміну виконання та усіх видатків протягом всього терміну виконання робіт, згідно технічного завдання та вимог до предмету закупівлі». У складі тендерної пропозиції ПП «Степс» присутнє відповідне обґрунтування ціни пропозиції згідно з вимогами зазначеними в інструкції з підготовки тендерної пропозиції у файлі під назвою «13.Обґрунтування запропонованої ціни на роботи.pdf». У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає скасувати «Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника від 20.05.2020» та визнати тендерну пропозицію ПП «Степс», як таку що відповідає умовам закупівлі та кваліфікаційним критеріям.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-04-17-001736-a.c4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 21 травня 2020 18:09
Вимога скасувати «Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника від 20.05.2020»
Виклавши «Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника від 20.05.2020», Замовник відхиляє тендерну пропозицію ПП «Степс» у зв’язку з тим, що «в кошторисі наданому в тендерній пропозиції Учасника є позиції, які передбачають заміну механізмів. Згідно ДСТУ – НБ Д.1.1.1-2:2013 п. 6.2.15. «При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні (ремонтно-будівельні) роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними (у проекті виконання робіт) та економічними обґрунтуваннями». У тендерній документації до даної закупівлі відсутні вимоги щодо «позицій, які передбачають заміну механізмів» та «ДСТУ – НБ Д.1.1.1-2:2013». У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає скасувати «Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника від 20.05.2020» та визнати тендерну пропозицію ПП «Степс», як таку що відповідає умовам закупівлі та кваліфікаційним критеріям.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2020 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП "АРІС-ІНВЕСТ" 1 992 800,00
UAH з ПДВ
1 992 800,00
UAH з ПДВ
1 1 992 800 Документи
ПП "СТЕПС" 1 892 516,17
UAH з ПДВ
1 892 516,17
UAH з ПДВ
1.25 1 514 012.94 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВБК "КИЇВБУД" 1 817 080,80
UAH з ПДВ
1 817 080,80
UAH з ПДВ
1.25 1 453 664.64 Документи
ТОВ СІВІН ТРАНС 1 991 277,00
UAH з ПДВ
1 893 161,00
UAH з ПДВ
1.25 1 514 528.80 Документи

Публічні документи

04 травня 2020 09:47
Електронний підпис
04 травня 2020 09:46
Статутні.pdf
04 травня 2020 09:46
Дозвіл ДГПН 2016.pdf
04 травня 2020 09:46
№12 - Довідка про ПП.pdf
04 травня 2020 09:46
№ 63 - Субпідрядники.pdf
04 травня 2020 09:46
№ 61 - ТП Тимошенко.pdf
04 травня 2020 09:46
№ 59 - захист довкілля.pdf
04 травня 2020 09:46
№ 58 - гарантія 3 роки.pdf
04 травня 2020 09:46
№ 57 - Складання док-ів.pdf
04 травня 2020 09:46
№ 54 - антикор-програма.pdf
04 травня 2020 09:46
№ 53 - ст.9.pdf
04 травня 2020 09:46
№ 52- банкрутство.pdf
04 травня 2020 09:46
№ 51 - конкуренція.pdf
04 травня 2020 09:46
№ 48 - Строки 120 днів.pdf
04 травня 2020 09:46
№ 47-Довідка корупція.pdf
04 травня 2020 09:46
№ 46 - Док-и 3 дні.pdf
04 травня 2020 09:46
№ 45 - Санкції.pdf
04 травня 2020 09:46
№ 44 - Офшорні зони.pdf
04 травня 2020 09:46
№ 39- Лист-згода ОПД.pdf
04 травня 2020 09:46
№ 37- Довідка МТБ.pdf
04 травня 2020 09:46
№ 34 -Податки.pdf

Публічні документи

04 травня 2020 16:06
Протокол НР.7Z
04 травня 2020 16:06
Наказ Фролова Ю.М.7Z
04 травня 2020 16:06
Лист для клієнтів.7z
04 травня 2020 16:06
Гарантія 3371-20.7z
04 травня 2020 16:06
Витяг із Статуту.7z
04 травня 2020 16:06
Банківська ліцензія.7z
04 травня 2020 16:05
7.Проект договору.pdf
04 травня 2020 16:05
14.Інші документи.pdf

Публічні документи

05 травня 2020 10:48
Електронний підпис
05 травня 2020 10:47
29 лист відгук +.pdf
05 травня 2020 10:47
26.1Свідоцтво Омелянчик.pdf
05 травня 2020 10:47
20 Графік робіт Р.pdf
05 травня 2020 10:47
16 Паспорт Директора.pdf
05 травня 2020 10:47
15 Обгрунтув ціни.pdf
05 травня 2020 10:47
14,1 квітанція Ф1 Ф2.PDF
05 травня 2020 10:47
12,1Дозвіл.pdf
05 травня 2020 10:47
12 лицензия.pdf
05 травня 2020 10:46
09 Витяг ПДВ +.pdf
05 травня 2020 10:46
08 Відомість ЄДРПОУ +.pdf
05 травня 2020 10:46
02 Ст. 17 Дод 6 Р.pdf
05 травня 2020 10:46
00 Реєстр .pdf
05 травня 2020 10:46
0 Банківська гарантія.rar

Публічні документи

04 травня 2020 18:19
Електронний підпис
04 травня 2020 18:17
Технічна частина.rar
04 травня 2020 18:16
Реєстр.pdf
04 травня 2020 18:16
Інше.rar
04 травня 2020 18:16
Додаток 7_Лист_згода.pdf
04 травня 2020 18:16
Додаток 4_Договір.pdf
04 травня 2020 18:16
Довідки.rar
04 травня 2020 18:16
Довідка _субпідрядник.pdf
04 травня 2020 18:16
53 .rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АРІС-ІНВЕСТ"

ПП "СТЕПС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВБК "КИЇВБУД"

ТОВ СІВІН ТРАНС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВБК "КИЇВБУД"
#41620490
Відхилено 1 817 080,80
UAH з ПДВ
14 травня 2020 15:00
ПП "СТЕПС"
#31176003
Відхилено 1 892 516,17
UAH з ПДВ
21 травня 2020 15:41
ТОВ СІВІН ТРАНС
#39535417
Відхилено 1 893 161,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 10:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "АРІС-ІНВЕСТ"
#33345578
Відхилено 1 992 800,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 11:01

Документи

14 травня 2020 14:59
Електронний підпис
14 травня 2020 14:56
КиївБУД.pdf

Документи

21 травня 2020 15:40
Електронний підпис
21 травня 2020 15:39
ВідхиленСтепсСквер.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ СІВІН ТРАНС #39535417

№ рішення у справі

60/10-р/к

Дата рішення у справі

19.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

25 травня 2020 10:57
Електронний підпис
25 травня 2020 10:55
ВідхСівін.pdf

Документи

25 травня 2020 11:01
Електронний підпис
25 травня 2020 11:00
ВідхілАріс.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
25 травня 2020 11:01
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі