Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "ЦОЗ" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081352 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 9 |
Контактна особа: |
Назарова Ольга Сергеевна +8044 3096625 o.nazarova@lotus.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2020 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 18 травня 2020 12:12 |
Очікувана вартість: | 1 803 165,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 015,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату поставленого Товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений в розділі XVI цього Договору, за видатковою накладною та/або Актом та на підставі виставленого рахунку-фактури: - з правом відстрочення платежу 30 (тридцять) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної ; (Умова зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). - протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня отримання Товару Отримувачем. (Умова зазначається, якщо Постачальник не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2020 11:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2020 11:28 |
ТД плівка (1).docx | |
17 квітня 2020 11:28 |
Проект Д-ру ВМП.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
для радіологічного принтеру Agfa DryStar 3000 (Розмір: 35х43 см) – плівка DT 1B;
для радіологічного принтеру Agfa DryStar 5302 (Розмір: 35х43 см) – плівка DT 5.000I B
Вимоги про усунення порушення
Протоколом засідання тендерного комітету №ЦОЗ-08-06/299 від 20.05.2020 року ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» визнано переможцем за предметом закупівлі «Код ДК 021:2015 - 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (Код НК 024:2019: 40979 - Медична рентгенівська плівка, екран, 40980 - Медична рентгенівська плівка, не екранна, 40977 - Рентгенівська стоматологічна плівка, екран)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-17-001716-a).
Відповідно до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником.
ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» у складі своєї цінової пропозиції запропонував «суха медична плівка DryStar DT-1B 35х43см №100 та «суха медична плівка DryStar DT-5.000І В 35х43см №100» виробництва Agfa NV Бельгія, а в сертифікаті якості DryStar DT-5.000І В стоїть печатка виробника Agfa HealthCare NV. Крім того, у наданому ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 26.02.2018р. № 602-123-20-3/7186 вказано виробника Agfa HealthCare N.V. по плівці DryStar DT-1B та по плівці DryStar DT-5.000І В. Тобто, ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» надав документи іншого підприємства, який на сьогоднішній день не є виробником цих плівок, де термін придатності плівок 24 місяці, а згідно вимог тендерної документації: «Термін придатності товару на момент поставки Замовнику повинен становити не менше 75% від загального терміну придатності товару», тобто плівки повинні бути виготовлені не раніше листопада минулого року.
Крім того, іншим учасником ФОП ГАНІН АНАТОЛІЙ БОРИСОВИЧ подані практично ідентичні технічної частини документи як і в переможця, де у Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 26.02.2018р. № 602-123-20-3/7186 вказано виробника Agfa HealthCare N.V. по плівці DryStar DT-1B та по плівці DryStar DT-5.000І В.
Враховуючи вищенаведене, ТОВ «ІМЕД» вважає, що вищезазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до нього, як учасника процедури публічної закупівлі та порушують права та інтереси його, як учасника, гарантованих законодавством у сфері публічних закупівель, що оцінка пропозиції переможця була не в повному обсязі досліджена.
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
2. добросовісна конкуренція серед учасників;
3. недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем торгів учасника ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС», що в свою чергу призвело до порушення майнових прав ТОВ «ІМЕД», чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Інформуємо, що Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО Протокол засідання тендерного
комітету №ЦОЗ-08-06/299 від 20.05.2020 року ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» визнано переможцем за предметом закупівлі «Код ДК 021:2015 - 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (Код НК 024:2019: 40979 - Медична рентгенівська плівка, екран, 40980 - Медична рентгенівська плівка, не екранна, 40977 - Рентгенівська стоматологічна плівка, екран)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-17-001716-a) відмінити (скасувати), оскільки рішення є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки з розгляду пропозиції.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-22-000042 ● e1d9249b98384dee939b736121942acb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2020 18:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2020 № 162
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
92 UA-2020-04-17-001716-a 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Буде проведено роботу щодо удосконалення тендерної документації з урахуванням зазначених зауважень та будуть вжиті заходи щодо з недопущення їх в подальшому.
2020-07-10 16:28:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 травня 2020 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС" |
1 198 916,81
UAH з ПДВ
|
1 180 294,53
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМЕД" |
1 429 133,73
UAH з ПДВ
|
1 189 465,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ГАНІН АНАТОЛІЙ БОРИСОВИЧ |
1 375 657,27
UAH з ПДВ
|
1 198 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС" #42744598 |
Переможець |
1 180 294,53
UAH з ПДВ
|
20 травня 2020 18:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2021 09:45
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2020 13:06
|
Договір ЦОЗ_ТН-280.pdf | укладений |
03 червня 2020 13:06
|