Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (Код НК 024:2019: 40979 - Медична рентгенівська плівка, екран, 40980 - Медична рентгенівська плівка, не екранна, 40977 - Рентгенівська стоматологічна плівка, екран))
Очікувана вартість
1 803 165,00 UAH
UA-2020-04-17-001716-a 7dc49ff7e9734bd8bc01e6cadb51d8db
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назарова Ольга Сергеевна

+8044 3096625 o.nazarova@lotus.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "ЦОЗ" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081352
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 9
Контактна особа: Назарова Ольга Сергеевна
+8044 3096625
o.nazarova@lotus.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 11:31
Звернення за роз’ясненнями: до 07 травня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 травня 2020 11:00
Початок аукціону: 18 травня 2020 12:12
Очікувана вартість: 1 803 165,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 015,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
847 упаков
Код НК 024:2019: 40979 - Медична рентгенівська плівка, екран
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
14 упаков
Код НК 024:2019:40980 - Медична рентгенівська плівка, не екранна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
126 упаков
Код НК 024:2019:40977 - Рентгенівська стоматологічна плівка, екран
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату поставленого Товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений в розділі XVI цього Договору, за видатковою накладною та/або Актом та на підставі виставленого рахунку-фактури: - з правом відстрочення платежу 30 (тридцять) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної ; (Умова зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). - протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня отримання Товару Отримувачем. (Умова зазначається, якщо Постачальник не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 11:28
ТД плівка (1).docx
17 квітня 2020 11:28
Проект Д-ру ВМП.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Предмет закупівлі
Дата подання: 21 квітня 2020 11:56
Дата відповіді: 23 квітня 2020 12:38
Добрий день! Какая Вам потрібна плівка Agfa Drystar 3000 35х43: DT 2B, DT 1B, 5000I та плівка Agfa Drystar 5302 35х43: DT 2B, DT 1B, 5000I?
Відповідь: Клінічними лікарнями на залізничному транспорті використовується наступна лазерна плівка:
для радіологічного принтеру Agfa DryStar 3000 (Розмір: 35х43 см) – плівка DT 1B;
для радіологічного принтеру Agfa DryStar 5302 (Розмір: 35х43 см) – плівка DT 5.000I B

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-001716-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 29 травня 2020 14:29
ВИМОГА щодо результатів закупівлі!!!
Шановний Замовнику!
Протоколом засідання тендерного комітету №ЦОЗ-08-06/299 від 20.05.2020 року ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» визнано переможцем за предметом закупівлі «Код ДК 021:2015 - 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (Код НК 024:2019: 40979 - Медична рентгенівська плівка, екран, 40980 - Медична рентгенівська плівка, не екранна, 40977 - Рентгенівська стоматологічна плівка, екран)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-17-001716-a).

Відповідно до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником.
ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» у складі своєї цінової пропозиції запропонував «суха медична плівка DryStar DT-1B 35х43см №100 та «суха медична плівка DryStar DT-5.000І В 35х43см №100» виробництва Agfa NV Бельгія, а в сертифікаті якості DryStar DT-5.000І В стоїть печатка виробника Agfa HealthCare NV. Крім того, у наданому ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 26.02.2018р. № 602-123-20-3/7186 вказано виробника Agfa HealthCare N.V. по плівці DryStar DT-1B та по плівці DryStar DT-5.000І В. Тобто, ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» надав документи іншого підприємства, який на сьогоднішній день не є виробником цих плівок, де термін придатності плівок 24 місяці, а згідно вимог тендерної документації: «Термін придатності товару на момент поставки Замовнику повинен становити не менше 75% від загального терміну придатності товару», тобто плівки повинні бути виготовлені не раніше листопада минулого року.
Крім того, іншим учасником ФОП ГАНІН АНАТОЛІЙ БОРИСОВИЧ подані практично ідентичні технічної частини документи як і в переможця, де у Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 26.02.2018р. № 602-123-20-3/7186 вказано виробника Agfa HealthCare N.V. по плівці DryStar DT-1B та по плівці DryStar DT-5.000І В.

Враховуючи вищенаведене, ТОВ «ІМЕД» вважає, що вищезазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до нього, як учасника процедури публічної закупівлі та порушують права та інтереси його, як учасника, гарантованих законодавством у сфері публічних закупівель, що оцінка пропозиції переможця була не в повному обсязі досліджена.
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
2. добросовісна конкуренція серед учасників;
3. недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем торгів учасника ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС», що в свою чергу призвело до порушення майнових прав ТОВ «ІМЕД», чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації.

Інформуємо, що Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.

На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО Протокол засідання тендерного
комітету №ЦОЗ-08-06/299 від 20.05.2020 року ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» визнано переможцем за предметом закупівлі «Код ДК 021:2015 - 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (Код НК 024:2019: 40979 - Медична рентгенівська плівка, екран, 40980 - Медична рентгенівська плівка, не екранна, 40977 - Рентгенівська стоматологічна плівка, екран)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-17-001716-a) відмінити (скасувати), оскільки рішення є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки з розгляду пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 червня 2020 12:56
Agfa NV, Бельгія» – це загальна назва компанії, в якій підрозділ «HealthCare» займається товарами медичного напрямку. Таким чином, підстав для скасування рішення відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №ЦОЗ-08-06/299 від 20.05.2020 не має.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000042 ● e1d9249b98384dee939b736121942acb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 18:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.06.2020 № 162

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
92 UA-2020-04-17-001716-a 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Буде проведено роботу щодо удосконалення тендерної документації з урахуванням зазначених зауважень та будуть вжиті заходи щодо з недопущення їх в подальшому.

2020-07-10 16:28:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2020 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС" 1 198 916,81
UAH з ПДВ
1 180 294,53
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМЕД" 1 429 133,73
UAH з ПДВ
1 189 465,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГАНІН АНАТОЛІЙ БОРИСОВИЧ 1 375 657,27
UAH з ПДВ
1 198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 травня 2020 15:53
Електронний підпис
25 травня 2020 15:51
Документи переможця
25 травня 2020 15:06
Електронний підпис
25 травня 2020 15:00
Документи переможця
25 травня 2020 15:00
Документи переможця
25 травня 2020 15:00
Документи переможця
15 травня 2020 15:59
Електронний підпис
15 травня 2020 15:56
Сертифікати до ЕЦП.zip
15 травня 2020 15:56
9. Тех. ч-на _4.pdf
15 травня 2020 15:56
8. Тех. ч-на _3.pdf
15 травня 2020 15:56
7. Тех. ч-на _2.pdf
15 травня 2020 15:56
6. Тех. ч-на _1.pdf
15 травня 2020 15:56
5. Квал-на ч-на _4.pdf
15 травня 2020 15:56
4. Квал-на ч-на _3.pdf
15 травня 2020 15:56
3. Квал-на ч-на _2.pdf
15 травня 2020 15:56
2. Квал-на ч-на _1.pdf
15 травня 2020 15:56
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

15 травня 2020 12:00
Електронний підпис
15 травня 2020 11:57
технічна частина.pdf
15 травня 2020 11:57
кваліфікація.pdf
15 травня 2020 11:57
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

15 травня 2020 17:11
Електронний підпис
15 травня 2020 17:10
Квал_ф_кац_йна частина.pdf
15 травня 2020 16:32
Електронний підпис
15 травня 2020 16:31
Техн_чна частина.pdf
15 травня 2020 16:31
Комерц_йна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"

ТОВ "ІМЕД"

ФОП ГАНІН АНАТОЛІЙ БОРИСОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"
#42744598
Переможець 1 180 294,53
UAH з ПДВ
20 травня 2020 18:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2020 18:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"
#42744598
1 180 294,53
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 09:45
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 13:06
Договір ЦОЗ_ТН-280.pdf укладений
03 червня 2020 13:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 848 148,40
UAH (в тому числі ПДВ 59 370,39 UAH)