Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті «Будівництво автомобільної дороги від автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів км 146+630 до автомобільної дороги державного значення Т-18-32 /Н-22/ – Ходоси – Кустин – /Н-25/ км 8+426»
Очікувана вартість
10 229 200,00 UAH
UA-2020-04-17-001608-c 65ada291fcc14281b4be52b9a395d50d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюк Іван Олегович

0503752875 tender07@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25894919
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19
Контактна особа: Костюк Іван Олегович
0503752875
tender07@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 12:53
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2020 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 22 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 травня 2020 09:30
Початок аукціону: 27 травня 2020 11:48
Очікувана вартість: 10 229 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 229,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 51146 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Роботи з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті «Будівництво автомобільної дороги від автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів км 146+630 до автомобільної дороги державного значення Т-18-32 /Н-22/ – Ходоси – Кустин – /Н-25/ км 8+426»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником на підставі актів здачі – приймання виконаних робіт підписаними Сторонами протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати надходження бюджетних коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Джерело фінансування - Державний бюджет України. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 16:21
Перелік змін (1).doc
15 травня 2020 16:21
Додаток № 5 (Проєкт договору) із змінамивід 15.05.20р..doc
15 травня 2020 16:21
Додаток № 4 (із змінами від 15.05.2020р.).doc
15 травня 2020 16:21
Додаток № 2 (із змінами від 15.05.2020р.).doc
15 травня 2020 16:21
Тендерна документація - тех нагляд (Будівництво Пн обхід м.Рівне) із змінами (1).doc
17 квітня 2020 12:51
Том 11 ГПЗ.rar
17 квітня 2020 12:51
Том 10.rar
17 квітня 2020 12:51
Том 9 СЗ.rar
17 квітня 2020 12:51
Том 8.rar
17 квітня 2020 12:51
Том 7.rar
17 квітня 2020 12:51
ТОМ 6.rar
17 квітня 2020 12:51
ТОМ-5.rar
17 квітня 2020 12:51
Том 4.Книга 6. ПС_Підпірно-утримуючі споруди.rar
17 квітня 2020 12:51
Том 4.Книга 5. ОБ_Організація будівництва.rar
17 квітня 2020 12:51
Том 4.Книга 4. СДС_Складні допоміжні споруди.rar
17 квітня 2020 12:51
Том 4.Книга 3. КМ_Конструкції металеві.rar
17 квітня 2020 12:51
Том 4.Книга 2. Альбом деталей.rar
17 квітня 2020 12:51
Том 4.Книга 1. ПЗ_Загальна пояснювальна записка. Основні будівельні рішення.rar
17 квітня 2020 12:51
Том 4. Книга 2. АБ_Архітектурно будівельні рішення.rar
17 квітня 2020 12:51
ТОМ 3.rar
17 квітня 2020 12:50
Том 2.rar
17 квітня 2020 12:50
Том 1 Книга 2.rar
17 квітня 2020 12:50
Том 1 Книга 1.rar
17 квітня 2020 12:50
Додаток № 3.doc
17 квітня 2020 12:50
Додаток № 1.doc
15 травня 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 16:21
Перелік змін (1).doc
15 травня 2020 16:21
Додаток № 5 (Проєкт договору) із змінамивід 15.05.20р..doc
17 квітня 2020 12:50
Додаток № 5 (Проєкт договору).doc
15 травня 2020 16:21
Додаток № 4 (із змінами від 15.05.2020р.).doc
17 квітня 2020 12:50
Додаток № 4.doc
15 травня 2020 16:21
Додаток № 2 (із змінами від 15.05.2020р.).doc
17 квітня 2020 12:50
Додаток № 2.doc
15 травня 2020 16:21
Тендерна документація - тех нагляд (Будівництво Пн обхід м.Рівне) із змінами (1).doc
17 квітня 2020 12:50
Тендерна документація - тех нагляд (Будівництво Пн обхід м.Рівне).doc
17 квітня 2020 12:51
Том 11 ГПЗ.rar
17 квітня 2020 12:51
Том 10.rar
17 квітня 2020 12:51
Том 9 СЗ.rar
17 квітня 2020 12:51
Том 8.rar
17 квітня 2020 12:51
Том 7.rar
17 квітня 2020 12:51
ТОМ 6.rar
17 квітня 2020 12:51
ТОМ-5.rar
17 квітня 2020 12:51
Том 4.Книга 6. ПС_Підпірно-утримуючі споруди.rar
17 квітня 2020 12:51
Том 4.Книга 5. ОБ_Організація будівництва.rar
17 квітня 2020 12:51
Том 4.Книга 4. СДС_Складні допоміжні споруди.rar
17 квітня 2020 12:51
Том 4.Книга 3. КМ_Конструкції металеві.rar
17 квітня 2020 12:51
Том 4.Книга 2. Альбом деталей.rar
17 квітня 2020 12:51
Том 4.Книга 1. ПЗ_Загальна пояснювальна записка. Основні будівельні рішення.rar
17 квітня 2020 12:51
Том 4. Книга 2. АБ_Архітектурно будівельні рішення.rar
17 квітня 2020 12:51
ТОМ 3.rar
17 квітня 2020 12:50
Том 2.rar
17 квітня 2020 12:50
Том 1 Книга 2.rar
17 квітня 2020 12:50
Том 1 Книга 1.rar
17 квітня 2020 12:50
Додаток № 3.doc
17 квітня 2020 12:50
Додаток № 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо формування кошторису та оформлення договору
Дата подання: 05 травня 2020 13:33
Дата відповіді: 08 травня 2020 13:28
1. Відповідно до вимог Тендерної документації Прямі матеріальні витрати, витрати на спецпридбання, інші прямі витрати, витрати на службові відрядження, загальновиробничі та адміністративні витрати включити в розрахунки на підставі плануємих витрат на Об’єкті. Просимо надати роз’яснення щодо формулювання «на підставі плануємих витрат на Об’єкті». Мається на увазі рівень витрат, які Учасник планує понести при виконанні робіт на цьому об’єкті? 2. Проектом договору передбачено: 3.1. Загальна вартість робіт за цим Договором становить _________гривень (____________грн.___ коп.), у тому числі 20% ПДВ – _____________ гривень. (________________________грн.___ коп.) 3.2. Вартість робіт за цим Договором визначається в розмірі «______%» від вартості фактично виконаного обсягу будівельних робіт на Об’єкті (п. 5.19 ДСТУ БД 1.1-1:2013), про що Сторонами підписано Протокол узгодження договірної ціни, який є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1 до Договору). просимо роз’яснити яким чином буде визначений розміру %, за яким визначається вартість робіт за договором (п. 3.2. договору). 3. Загальна вартість робіт за цим Договором становить _________гривень (____________грн.___ коп.), у тому числі 20% ПДВ – _____________ гривень. (________________________грн.___ коп.) Пунктом 3.2. передбачено, вартість робіт за цим Договором визначається в розмірі «______%» від вартості фактично виконаного обсягу будівельних робіт на Об’єкті (СОУ 42.1-37641918-050:2018), про що Сторонами підписано Протокол узгодження договірної ціни, який є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1 до Договору). просимо роз’яснити яким чином буде визначений розміру %, за яким визначається вартість робіт за договором (п. 3.2. договору).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до вимог Тендерної документації Прямі матеріальні витрати, витрати на спецпридбання, інші прямі витрати, витрати на службові відрядження, загальновиробничі та адміністративні витрати включити в розрахунки на підставі плануємих витрат на Об’єкті. Тобто, мається на увазі рівень витрат, які Учасник планує понести при виконанні робіт на цьому об’єкті. 2. До тендерної документації та проекту договору будуть внесені зміни.
формування кошторису
Дата подання: 05 травня 2020 13:41
Дата відповіді: 08 травня 2020 13:31
1) Пунктом. 3.1 «Вимоги щодо формування Кошторису (розрахунку вартості витрат на технічний нагляд)» Розділу VI. Тендерної документації передбачено, що: «Розрахунок ціни пропозиції повинен бути здійснений на підставі відповідних розрахунків, складених з калькуляцій послуг з технічного нагляду, виходячи з вартості людино-години 7 розряду складності робіт у будівництві, з урахуванням рівня кошторисної заробітної плати на Об’єкті та запланованих витрат праці персоналу Виконавця на надання послуг з технічного нагляду. Прямі матеріальні витрати, витрати на спецпридбання, інші прямі витрати, витрати на службові відрядження, загальновиробничі та адміністративні витрати включити в розрахунки на підставі плануємих витрат на Об’єкті та з урахуванням будівельних норм та державних стандартів України» 1. Відповідно до вимог Тендерної документації розрахунок ціни пропозиції має бути приведений у вигляді калькуляцій. У Формі Калькуляції не вказується вартість 1 люд-години. В Калькуляції вказується заробітна плата виконавців, які виконують роботи (надають послуги). Отже просимо замінити слова «вартості людино-години 7 розряду» на «заробітну плату» 2. Відповідно до вимог Тендерної документації розрахунок ціни пропозиції має бути виконаний «з урахуванням рівня кошторисної заробітної плати на Об’єкті». Мається на увазі рівень саме кошторисної заробітної плати – заробітної плати, з урахуванням якої складена інвесторська кошторисна документація? Оскільки кошторисна документація не прикладена до Тендерної документації, просимо надати інформацію щодо рівня заробітної плати, прийнятої при розрахунку інвесторської кошторисної документації, або надати додаткові роз’яснення щодо рівня заробітної плати, яка має бути використана Учасником при розрахунку ціни пропозиції. При цьому хочемо зауважити, що відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 27 липня 2018 року № 196) кошторисна заробітна плата в 2020 році має бути не менше ніж 9954,78 грн. 3. Відповідно до вимог Тендерної документації Прямі матеріальні витрати, витрати на спецпридбання, інші прямі витрати, витрати на службові відрядження, загальновиробничі та адміністративні витрати включити в розрахунки на підставі плануємих витрат на Об’єкті. Просимо надати роз’яснення щодо формулювання «на підставі плануємих витрат на Об’єкті». Мається на увазі рівень витрат, які Учасник планує понести при виконанні робіт на цьому об’єкті?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. До тендерної документації будуть внесені зміни.
2. Рівень кошторисної заробітної плати по об’єкту будівництва 10126 грн. при середньому розряді складності робіт 3,8 та виконання робіт у звичайних умовах..
3. Відповідно до вимог Тендерної документації Прямі матеріальні витрати, витрати на спецпридбання, інші прямі витрати, витрати на службові відрядження, загальновиробничі та адміністративні витрати включити в розрахунки на підставі плануємих витрат на Об’єкті. Тобто, мається на увазі рівень витрат, які Учасник планує понести при виконанні робіт на цьому об’єкті

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-001608-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІК-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39229916
Дата подання: 05 травня 2020 13:25
вимога щодо формування кошторису
1) Пунктом. 3.1 «Вимоги щодо формування Кошторису (розрахунку вартості витрат на технічний нагляд)» Розділу VI. Тендерної документації передбачено, що:
«Розрахунок ціни пропозиції повинен бути здійснений на підставі відповідних розрахунків, складених з калькуляцій послуг з технічного нагляду, виходячи з вартості людино-години 7 розряду складності робіт у будівництві, з урахуванням рівня кошторисної заробітної плати на Об’єкті та запланованих витрат праці персоналу Виконавця на надання послуг з технічного нагляду.
Прямі матеріальні витрати, витрати на спецпридбання, інші прямі витрати, витрати на службові відрядження, загальновиробничі та адміністративні витрати включити в розрахунки на підставі плануємих витрат на Об’єкті та з урахуванням будівельних норм та державних стандартів України»

1. Відповідно до вимог Тендерної документації розрахунок ціни пропозиції має бути приведений у вигляді калькуляцій. У Формі Калькуляції не вказується вартість 1 люд-години. В Калькуляції вказується заробітна плата виконавців, які виконують роботи (надають послуги). Отже просимо замінити слова «вартості людино-години 7 розряду» на «заробітну плату»
2. Відповідно до вимог Тендерної документації розрахунок ціни пропозиції має бути виконаний «з урахуванням рівня кошторисної заробітної плати на Об’єкті». Мається на увазі рівень саме кошторисної заробітної плати – заробітної плати, з урахуванням якої складена інвесторська кошторисна документація? Оскільки кошторисна документація не прикладена до Тендерної документації, просимо надати інформацію щодо рівня заробітної плати, прийнятої при розрахунку інвесторської кошторисної документації, або надати додаткові роз’яснення щодо рівня заробітної плати, яка має бути використана Учасником при розрахунку ціни пропозиції. При цьому хочемо зауважити, що відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 27 липня 2018 року № 196) кошторисна заробітна плата в 2020 році має бути не менше ніж 9954,78 грн.
3. Відповідно до вимог Тендерної документації Прямі матеріальні витрати, витрати на спецпридбання, інші прямі витрати, витрати на службові відрядження, загальновиробничі та адміністративні витрати включити в розрахунки на підставі плануємих витрат на Об’єкті.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 травня 2020 13:33
1. До тендерної документації будуть внесені зміни.
2. Рівень кошторисної заробітної плати по об’єкту будівництва 10126 грн. при середньому розряді складності робіт 3,8 та виконання робіт у звичайних умовах.
3. Відповідно до вимог Тендерної документації Прямі матеріальні витрати, витрати на спецпридбання, інші прямі витрати, витрати на службові відрядження, загальновиробничі та адміністративні витрати включити в розрахунки на підставі плануємих витрат на Об’єкті. Тобто, мається на увазі рівень витрат, які Учасник планує понести при виконанні робіт на цьому об’єкті
Номер вимоги: UA-2020-04-17-001608-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІК-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39229916
Дата подання: 05 травня 2020 13:27
щодо виключення окремих пунктів в договорі
1) Проектом договору передбачено:
3.1. Загальна вартість робіт за цим Договором становить _________гривень (____________грн.___ коп.), у тому числі 20% ПДВ – _____________ гривень. (________________________грн.___ коп.)
3.2. Вартість робіт за цим Договором визначається в розмірі «______%» від вартості фактично виконаного обсягу будівельних робіт на Об’єкті (п. 5.19 ДСТУ БД 1.1-1:2013), про що Сторонами підписано Протокол узгодження договірної ціни, який є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1 до Договору).
Просимо виключити з пункту 3.2. договору посилання на п. 5.19 ДСТУ БД 1.1-1:2013, оскільки по-перше в ДСТУ БД 1.1-1:2013 не має такого пункту, по-друге такий пункт є в СОУ 42.1-37641918-050:2018, проте цей пункт стосується розрахунку ліміту коштів на технічний нагляд на стадії інвесторської кошторисної документації, а не стадії «договірна ціна».
3.1. Загальна вартість робіт за цим Договором становить _________гривень (____________грн.___ коп.), у тому числі 20% ПДВ – _____________ гривень. (________________________грн.___ коп.)
3.2. Вартість робіт за цим Договором визначається в розмірі «______%» від вартості фактично виконаного обсягу будівельних робіт на Об’єкті (СОУ 42.1-37641918-050:2018), про що Сторонами підписано Протокол узгодження договірної ціни, який є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1 до Договору).
Просимо виключити з пункту 3.2. договору посилання на СОУ 42.1-37641918-050:2018, оскільки цей документ не містить положень щодо порядку розрахунку договірної ціни на технічний нагляд.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 травня 2020 13:34
До тендерної документації та проекту договору будуть внесені зміни
Номер вимоги: UA-2020-04-17-001608-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія", Код ЄДРПОУ:38914550
Дата подання: 08 травня 2020 13:51
Щодо спеціалістів
Замовником в тендерній документації вимагається надання Учасником у складі тендерної пропозиції документального підтвердження трудових відносин інженерів з технічного нагляду, інженера-геодезиста та інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації, які зазначені згідно вимог пункту 1.3. цього Додатку, з учасником, а саме: копію трудової книжки та наказу на призначення (прийняття на роботу), та/або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та наказу на призначення (прийняття на роботу).
Учасник вважає дану вимогу дискримінаційною, оскільки така вимога суттєво обмежує Учасника у задіянні власних кваліфікованих фахівців, які відповідають встановленим кваліфікаційним вимогам для виконання робіт, які є предметом публічних закупівель.
Відповідно до ч.3 ст.64 Господарського кодексу України, підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис.
Таким чином, підприємство може мати у своєму складі як найманих працівників так і залучених фахівців на підставі цивільно-правових угод на власний розсуд, що жодним чином не впливає на кваліфікацію відповідного спеціаліста (фахівця) та якість виконуваних ним робіт.
Разом з тим, в зв’язку з періодичним виконанням робіт різних категорій складності, в Учасника не має необхідності тримати в штаті працівників відповідної кваліфікації тривалий проміжок часу на постійній основі.
Згідно з ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
В зв’язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації та надати роз’яснення щодо можливості залучення відповідних фахівців на підставі цивільно-правових угод (договорів).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2020 12:09
Згідно із вимогами Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), номеру та дати видачі кваліфікаційного сертифікату. У цій довідці має бути зазначена інформація згідно форми наведеної Таблиці 3 п.1.3 Додатку 2 Тендерної документації. Перелік обов’язкових працівників для надання послуг, що є предметом закупівлі: - Головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю організації - не менше 1 особи;
- сертифікований інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС3 - не менше 1 особи;
- сертифікований інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг об’єктів класу наслідків СС3 - не менше 2 осіб;
- сертифікований інженер-геодезист - не менше 1 особи ;
- сертифікований інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації - не менше 1 особи.
Учасник надає у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження трудових відносин інженерів з технічного нагляду, інженера-геодезиста та інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації, які зазначені згідно вимог пункту 1.3. цього Додатку, з учасником, а саме: копію трудової книжки та наказу на призначення (прийняття на роботу), та/або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та наказу на призначення (прийняття на роботу).
Встановлені вимоги до учасника в тендерній документації повинні підтвердити його відповідність кваліфікаційному критерію (наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) та не обмежують Учасника у задіянні власних кваліфікованих фахівців.
Номер вимоги: UA-2020-04-17-001608-c.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТЕХ ЕКСПЕРТ БУД", Код ЄДРПОУ:42857305
Дата подання: 08 травня 2020 16:35
офісне приміщення
Відповідно до умов тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (офісного приміщення). У цій довідці має бути зазначена інформація згідно форми наведеної в Таблиці 2. ІНФОРМАЦІЯ про перелік матеріально-технічної бази. В графі 6 таблиці 2 зазначено необхідність надання інформації про кваліфікаційний рівень (категорія/інший сертифікат відповідності) офісного приміщення. Просимо роз'яснити, а у випадку необхідності внести відповідні зміни, про який саме кваліфікаційний рівень офісного приміщення йде мова? Яка категорія/інший сертифікат відповідності може бути у офісного приміщення? Яким саме нормативно-правовим актом керувався замовник, встановлюючи відповідну вимогу до офісного приміщення?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2020 12:10
До тендерної документації будуть внесені зміни.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-24-000040 ● 8ad857a9bf434afb807881c9f941e71a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2020 16:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

27.07.2020 № 55

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 27.07.2020 № 55.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-04-17-001608-c 17.04.2020 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, дані автоматичних індикаторів ризиків RISK 1-2-1


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-27 16:58:20

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті «Будівництво автомобільної дороги від автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів км 146+630 до автомобільної дороги державного значення Т-18-32 /Н-22/ – Ходоси – Кустин – /Н-25/ км 8+426» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2020-04-17-001608-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній з 19.04.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Згідно п. 1 розділу III тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити, зокрема: інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з переліком додатку №2).
Пунктом 5 даного розділу передбачено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає інформацію (документи) у формах, зазначених у Додатку № 2 цієї тендерної документації.
Відповідно до п. 1.3 Додатку № 2 до тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо переліку обов’язкових працівників для надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема, сертифікований інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг об’єктів класу наслідків СС3 - не менше 2 осіб.
Переможцем торгів - консорціум «ЮІ ІНЖИНІРІНГ» у складі тендерної пропозиції завантажено інформаційну довідку від 25.05.2020 № 8, в якій зазначено 8 працівників, які будуть залучені, проте попри вимогу п. 1.3 Додатку № 2 до тендерної документації учасником-переможцем консорціум «ЮІ ІНЖИНІРІНГ» подано інформацію про сертифікованого інженера з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг об’єктів класу наслідків СС3 лише щодо 1 особи – Самсонова В.І.
Згідно завантаженого вищевказаним учасником-переможцем кваліфікаційного сертифікату від 20.10.2016 № 006154, виданого Жовтобрюху Ю.Г., дана особа може виконувати технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг, об’єкт класу наслідків в сертифікаті відсутній.
Поясніть, чи відповідала тендерна пропозиція учасника-переможця консорціум «ЮІ ІНЖИНІРІНГ» в частині відповідності кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020) (далі – Закон)?
2. Відповідно до вимог п. 5 розділу III тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» переможець торгів у строк, що не перевищує 5 (п'яти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону (завантажити в Систему файли із сканованими документами).
Для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у торгах, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку №2 (пункт 2.1.) до цієї тендерної документації.
Переможець у встановлені законодавством строки надає документи, зазначені у Додатку № 2 (пункт 2.2.) до цієї тендерної документації. Якщо вказані у Додатку№2 до цієї тендерної документації документи, Переможцем не подані (не подані/не подані у строк, встановлений Законом/не відповідають вимогам, встановленим Замовником у тендерній документації), Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Переможця та визначає Переможця серед тих Учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Згідно п. 2.2 Додатку № 2 до тендерної документації учасник-переможець для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у торгах повинен надати, в тому числі, довідку (оригінал, або нотаріально завірена копія), яка датована не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, видана уповноваженим державним органом, про те, чи була засуджена особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для юридичних осіб).
Учасником-переможцем консорціум «ЮІ ІНЖИНІРІНГ» завантажено в складі тендерної пропозиції довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України на громадянина Шаповал О.М.
Відповідно до завантажених документів учасником-переможцем (відомості про учасника, протокол загальних зборів учасників від 25.05.2020 № 4) уповноважений представник Учасника на підписання тендерної пропозиції та на укладення та підписання договору - Сєдих І.А.
Чому тендерна пропозиція учасника-переможця консорціум «ЮІ ІНЖИНІРІНГ» не була відхилена згідно п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону в частині не надання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 цього Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-30 17:02:07

Пояснення в рамках моніторингу процедури закупівлі робіт UA-2020-04-17-001608-c

1. Відповідно до вимог п.1.3 додатку № 2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), номеру та дати видачі кваліфікаційного сертифікату. У цій довідці має бути зазначена інформація згідно форми наведеної Таблиці 3.
Перелік обов’язкових працівників для надання послуг, що є предметом закупівлі:
- Головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю організації - не менше 1 особи;
- сертифікований інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС3 - не менше 1 особи;
- сертифікований інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг об’єктів класу наслідків СС3 - не менше 2 осіб;
- сертифікований інженер-геодезист - не менше 1 особи ;
- сертифікований інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації - не менше 1 особи.
Консорціум «ЮІ Інжиніринг» в складі тендерної пропозиції подано інформаційну довідку від 25.05.2020 р. №8, в якій зазначені працівники, що будуть залучені до виконання робіт. В поданій в довідці та підтверджуючих документах (сканованих з оригіналів кваліфікаційних сертифікатів) наявна інформація про сертифікованого інженера з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг об’єктів класу наслідків СС1, СС2, СС3 – Самсонова В.І.; сертифікованого інженера з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг Жовтобрюха Ю.Г., сертифікованого інженера з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1, СС2, СС3 - Сєдих І.А.; сертифікованого інженера-проектувальника, який має право виконувати інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) - Шаповала О.М.; сертифікованого інженера геодезиста, який має право виконувати топографо-геодезичні і картографічні роботи - Ковальова П.М.; про сертифікованого інженера-проектувальника, який має право виконувати інженерно-будівельне проектування доріг Сипеня Т.В., про сертифікованого інженера-проектувальника, який має право виконувати інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації Кожемяко Л.Ф.
Відповідно до Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 року № 554 та ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», після проходження професійної атестації у встановленому законом порядку, інженеру з технічного нагляду видається кваліфікаційний сертифікат, що є документом установленого зразка, який підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників та його спроможності виконувати окремі робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, тобто технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд, або технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг.
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», Зміни № 11 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик працівників, затвердженої наказом Мінрегіону від 08.08.2017р. № 192 та рішення Атестаційної архітектурно-будівельної комісії від 17.09.2016р, Протокол № 19 відповідальні виконавці, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, виконують ті види робіт(послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом.
Кваліфікаційні сертифікати, відповідно до кваліфікаційних вимог і спеціалізації розподіляються за категоріями інженерів з технічного нагляду, встановленими Зміною № 11 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи», затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2017 року № 192.
Таким чином, згідно вимог тендерної документації кількість сертифікованих інженерів має становити не менше 5 осіб. В складі тендерної пропозиції Консорціум «ЮІ Інжиніринг» подано інформацію в довідці та підтверджено відповідними документами 7 сертифікованих інженерів.
Відповідно до умов тендерної документації загальна (максимальна) кількість осіб, які мають право виконувати технічний нагляд об’єктів класу наслідків СС3 повинен становити 3 особи. В складі тендерної пропозиції Консорціум «ЮІ Інжиніринг» підтверджено відповідними документами наявність 3 осіб (Самсонова В.І.; Сєдих І.А., Шаповала О.М. ) , які мають право виконувати технічний нагляд об’єктів класу наслідків СС3.
Відповідно до зазначеного Консорціум «ЮІ Інжиніринг» повністю підтвердило кваліфікаційні вимоги встановлені в тендерній документації до учасників. В замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника стосовно зазначеного питання. 2. Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 17 Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Відповідно до Додатку № 2 тендерної документації переможцем необхідно надати Довідку (оригінал, або нотаріально завірена копія), яка датована не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, видана уповноваженим державним органом, про те, чи була засуджена особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для юридичних осіб).
Згідно відомостей у системі моніторингу державних реєстрів Opendatabot, 01.06.2020 року відбулася зміна керівництва даного консорціуму, тобто замість Сєдих Ігоря Андрійовича керівником став Шаповал Олександр Миколайович.
Надана, після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, переможцем довідка, видана уповноваженим органом МВС у формі електронного документу, засвідчена електронним цифровим підписом. Відповідно до Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 22 червня 2018 року № 524 внесено зміни до Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого наказом МВС від 29 листопада 2016 року № 1256. Зазначений наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції України за № 800/32252 від 10.07.2018.Відповідно до ст. 16 Закону України "Про захист персональних даних", наказу МВС України від 29.11.2016 №1256 максимальний строк надання Довідки встановлено протягом 30 календарних днів з дня надходження запиту. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», запроваджено карантин на всій території України. Так з 19 березня сервісні центри МВС тимчасово призупинили прийом громадян і працювали за окремим графіком, переважно у режимі онлайн, в т.ч. щодо отримання довідки про відсутність судимостей. Для замовлення Довідки онлайн використовується Електронний цифровий підпис (фізичної особи) або BankID. Електронний цифровий підпис дає змогу замовити Довідку як в паперовому, так і в електронному вигляді. Електронна Довідка складається з двох файлів: електронно-цифрового підпису (з розширенням .p7s), що затверджує легітимність наданої довідки та зображення довідки (з розширенням .pdf), яке дає змогу перевірити правильність зазначеної у Довідці інформації. Оскільки після зміни керівника ЮІ "ІНЖИНІРІНГ" змінився і відповідний електронний цифровий підпис керівника при замовленні довідки онлайн система МВС авторизує виключно ту особу, електронний цифровий підпис якої накладається на форму надання запиту про отримання довідки про відсутність судимості. У зв'язку із зазначеним у період дії карантину переможець закупівлі ЮІ "ІНЖИНІРІНГ" мав змогу отримати довідку про відсутність судимості особи, яка брала участь у процедурі закупівлі виключно в онлайн формі - свідченням чого є відповідна довідка від 23.06.2020, видана на керівника Шаповала О.М., який брав участь в процедурі закупівлі.
Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (usr.minjust.gov.ua) керівником КОНСОРЦІУМ "ЮІ ІНЖИНІРІНГ" є Шаповал Олександр Миколайович. Переможцем тендеру надано документи на директора Консорціуму Шаповала О.М., чим підтверджується відсутність підстав для відхилення пропозиції переможця.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання Висновку про результати моніторингу закупівлі від 06.08.2020 року Служба автомобільних доріг у Рівненській області повідомляє про усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства було вжито заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства.

2020-08-13 17:44:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2020 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 8 184 240,00
UAH з ПДВ
8 174 010,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТЕХ ЕКСПЕРТ БУД" 8 520 000,00
UAH з ПДВ
8 184 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ежіс Україна 9 844 448,00
UAH з ПДВ
8 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Консорціум "ЮІ ІНЖИНІРІНГ" 10 229 200,00
UAH з ПДВ
8 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
SP. Z O.O. B-Act 10 174 000,00
UAH з ПДВ
10 128 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 травня 2020 23:51
Електронний підпис
25 травня 2020 22:32
Кошторис Рівне.pdf
25 травня 2020 22:32
Проект договору М.pdf
25 травня 2020 22:32
2.Працівники.rar
25 травня 2020 22:32
3. Досвід.rar
25 травня 2020 22:32
технічнні.rar
25 травня 2020 22:32
інше.rar

Публічні документи

25 травня 2020 20:16
Електронний підпис
25 травня 2020 20:14
9.4.1. Договір суборенди.pdf
25 травня 2020 20:14
11.4. Акт 1.PDF
25 травня 2020 20:14
9. Довідка МТБ.pdf
25 травня 2020 20:14
10.3. Наказ Герега.pdf
25 травня 2020 20:14
9.6. Ліцензія.pdf
25 травня 2020 20:14
10.15. Страховий поліс.pdf
25 травня 2020 20:14
13. Технічне завдання.pdf
25 травня 2020 20:14
1.2.1. Наказ.pdf
25 травня 2020 20:14
9.3.1. договір майно.pdf
25 травня 2020 20:14
8. Санкції.pdf
25 травня 2020 20:14
G0520-7216-GL_tender.pdf
25 травня 2020 20:14
9.6.1. Ліцензія копія.pdf
25 травня 2020 20:14
10.7. Копія трудова Гель.pdf
25 травня 2020 20:14
10.1. Наказ Казьмір.pdf
25 травня 2020 20:14
9.2. лист-підтвердження.pdf
25 травня 2020 20:14
11.5. Акт 2.PDF
25 травня 2020 20:14
10.8. Сертифікат Герега.pdf
25 травня 2020 20:14
1.5. Рішення копія.pdf
25 травня 2020 20:14
11. Довідка про досвід.pdf
25 травня 2020 20:14
10. Довідка працівники.pdf
25 травня 2020 20:14
2. Стаття 17.pdf
25 травня 2020 20:14
9.3. Договір механізми.pdf
25 травня 2020 20:14
1.3. Статут.pdf
25 травня 2020 20:14
10.11. Сертифікат Гель.pdf
25 травня 2020 20:14
1.4. Рішення зборів.pdf
25 травня 2020 20:14
Лицензия с ЭЦП.pdf
25 травня 2020 20:14
4. Гарантійний лист.pdf
25 травня 2020 20:14
11.6. Відгук.pdf
25 травня 2020 20:14
10.4. Наказ Зібровський.pdf
25 травня 2020 20:14
10.5. Наказ Гель.pdf
25 травня 2020 20:14
15. Проект договору.pdf
25 травня 2020 20:14
1.2. Наказ Заріцький.pdf
25 травня 2020 20:14
7. Субпідрядник.pdf
25 травня 2020 20:14
1.1.1. Протокол.pdf

Публічні документи

25 травня 2020 19:28
Електронний підпис
25 травня 2020 19:26
Лабораторія.pdf
25 травня 2020 19:20
Персонал.pdf
25 травня 2020 19:20
Перелік_МТБ.pdf
25 травня 2020 19:20
Лабораторія.pdf
25 травня 2020 19:20
КАЛЬКУЛЯЦІЯ технагдяд.pdf
25 травня 2020 19:20
Довідка_досвід.pdf
25 травня 2020 19:20
Гарантія.pdf
25 травня 2020 19:20
Відповідність.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 11:16
Електронний підпис
26 червня 2020 11:15
Розрахунок.pdf
23 червня 2020 18:27
Електронний підпис
23 червня 2020 18:24
Dovidka_20161400670670202394.pdf.p7s
23 червня 2020 18:24
Dovidka_20161400670670202394.pdf
23 червня 2020 18:03
Довідка (1).zip
23 червня 2020 18:02
довідка.pdf
23 червня 2020 18:02
pdf.pdf
25 травня 2020 21:48
Електронний підпис
25 травня 2020 21:48
Електронний підпис
25 травня 2020 21:46
банківська гарантія.rar
25 травня 2020 21:44
довідка.rar
25 травня 2020 21:44
офіс, обладнання.rar
25 травня 2020 21:44
Н-25 Рівне 146.rar
25 травня 2020 21:44
аналогічний договір.rar
25 травня 2020 21:44
договір+опис.rar
25 травня 2020 21:44
акти-2.pdf
25 травня 2020 21:44
лабораторія.rar
25 травня 2020 21:44
установчі.rar
25 травня 2020 21:44
працівники.rar

Публічні документи

25 травня 2020 21:56
5. Договір АВК.pdf
25 травня 2020 21:56
3. Таблиця обладнання.pdf
25 травня 2020 21:55
Свідоцтво - Козій.pdf
25 травня 2020 21:55
22. Довідка - п.5 ст. 17.pdf
25 травня 2020 21:55
12.6 Договір Козій (1).pdf
25 травня 2020 21:55
12.5 Договір Ватралюк (1).pdf
25 травня 2020 21:55
12.3 Договір Каганяк (1).pdf
25 травня 2020 21:55
12.2 Договір Пацак (1).pdf
25 травня 2020 21:55
12.1. Договір Погіба (1).pdf
25 травня 2020 11:39
12.6 Договір Козій.pdf
25 травня 2020 11:39
12.5 Договір Ватралюк.pdf
25 травня 2020 11:39
12.4 Договір Яблонський.pdf
25 травня 2020 11:39
12.3 Договір Каганяк.pdf
25 травня 2020 11:39
12.2 Договір Пацак.pdf
25 травня 2020 11:39
12.1. Договір Погіба.pdf
24 травня 2020 14:14
32. Договір лабораторія.pdf
24 травня 2020 14:14
59. KRK Bialachowski.pdf
24 травня 2020 14:14
58. KRK B-Act.pdf
24 травня 2020 14:14
53. Судовий реєстр.pdf
24 травня 2020 14:14
17.1.1. Договір Свідніца.pdf
24 травня 2020 14:13
49. Статут.pdf
24 травня 2020 14:13
15. Страхові поліси.pdf
24 травня 2020 14:13
12.6 Договір Козій.pdf
24 травня 2020 14:13
12.5 Договір Ватралюк.pdf
24 травня 2020 14:13
12.4 Договір Яблонський.pdf
24 травня 2020 14:13
12.3 Договір Каганяк.pdf
24 травня 2020 14:13
12.2 Договір Пацак.pdf
24 травня 2020 14:13
12.1. Договір Погіба.pdf
24 травня 2020 14:13
5. Договір Будмодуль 2.pdf
24 травня 2020 14:13
5. Договір Будмодуль 1.pdf
24 травня 2020 14:13
5. Договір Автомобіль.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТЕХ ЕКСПЕРТ БУД"

ТОВ Ежіс Україна

Консорціум "ЮІ ІНЖИНІРІНГ"

SP. Z O.O. B-Act

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#42055455
Відхилено 8 174 010,80
UAH з ПДВ
03 червня 2020 17:17
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТЕХ ЕКСПЕРТ БУД"
#42857305
Відхилено 8 184 200,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 18:46
ТОВ Ежіс Україна
#22916873
Відхилено 8 900 000,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 16:32
Консорціум "ЮІ ІНЖИНІРІНГ"
#43617296
Переможець 8 999 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 16:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Консорціум "ЮІ ІНЖИНІРІНГ"
#43617296
8 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2023 16:16
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 16:49
Договір №17.pdf укладений
10 липня 2020 16:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Причини розірвання договору відсутні, Рішення Господарського суду Рівненської області від 21.12.2020 року у справі №918/903/20 залишено без змін Постановою Північно-західного Апеляційного Господарського суду від 02.06.2021 року у справі №918/903/20.