Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37710 – Система анестезіологічна, загального призначення
Очікувана вартість
3 555 600,00 UAH
UA-2020-04-17-001466-b 1ed8724701764abab09e6dcb4eca4d44
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зобків Ніна Степанівна

+380950612795 nina.zobkiv@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01993305
Місцезнаходження: 76025, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Мазепи,114
Контактна особа: Зобків Ніна Степанівна
+380950612795
nina.zobkiv@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 10:16
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 04 травня 2020 11:21
Очікувана вартість: 3 555 600,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 778,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


Фінансування відбувається з урахуванням Регламент (ЄС) №232/2014 та №236/2014 Європейського парламенту і Ради від 11.03.2014, що встановлює загальні положення про створення Європейського інструменту сусідства; Регламент Комісії (ЄС) №897/2014 від 18.08.2014, що встановлює правила реалізації програм транскордонного співробітництва, які фінансуються в рамках Регламенту (ЄС) №232/2014 та №236/2014 Європейського парламенту і Ради, що встановлює загальні положення про створення Європейського інструменту сусідства; Спільна операційна програма «Румунія - Україна 2014-2020», затверджена Європейською комісією за рішенням від 17.12.2015 №9143; Угода про фінансування Спільної операційної програми «Румунія - Україна 2014-2020» підписану між Кабінетом міністрів України та Європейською комісією від 23.12.2016; грантовий контракт Спільної Операційної Програми Румунія-Україна 2014-2020-Фінансовану ЄІС-Прикордонне співробітництво-2soft/4.1/11 для реалізації проекту «Лікарні без інфекцій», затвердженого Рішенням 64/05.08.2019 Спільного моніторингового комітету Спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020 (далі - „Проект”). Партнерська угода укладена між Головним (керуючим) бенефіціаром і бенефіціарами проекту «Лікарні без інфекцій», підписана Комунальним некомерційним підприємством Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради (Україна) та Муніципальна лікарня Сігету Мармацієй (Румунія).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37710 – Система анестезіологічна, загального призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76025, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 37710 — Система анестезіологічна, загального призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату вартості Товару, що постачається, перерахуванням коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткової накладних або актів приймання-передавання товару при наявності бюджетного фінансування, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня поставки Товару (партії Товару) Замовнику Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 10:16
ТД_наркозна_станцiя.doc
17 квітня 2020 10:16
Додаток_4.docx
17 квітня 2020 10:16
Додаток_3.docx
17 квітня 2020 10:16
Додаток_2.docx
17 квітня 2020 10:16
Додаток_1.docx
17 квітня 2020 10:16
Додаток 5.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2020 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ОПТІМЕД-СЕРВІС 3 516 000,00
UAH
3 516 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНІ ГОРИЗОНТИ" 3 534 000,00
UAH
3 534 000,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ОПТІМЕД-СЕРВІС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНІ ГОРИЗОНТИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ОПТІМЕД-СЕРВІС
#41167440
Переможець 3 516 000,00
UAH
05 травня 2020 14:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2020 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ОПТІМЕД-СЕРВІС
#41167440
3 516 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:14
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 09:11
Підписаний договір укладений
18 травня 2020 09:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 516 000,00
UAH