Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція очисних споруд в державній установі «Голопристанська виправна колонія (№ 7)» потужністю 500 м3/добу стоків в с. Стара Збурʼївка Голопристанського району Херсонської області»
Очікувана вартість
23 842 265,20 UAH
UA-2020-04-17-001395-b fa1c4fc1553745acba0cb26f2528a2ec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каліновський Віталій Вікторович

+380442073630 yzdr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції
Код ЄДРПОУ: 41220556
Місцезнаходження: 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27
Контактна особа: Каліновський Віталій Вікторович
+380442073630
yzdr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 10:12
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2020 17:00
Початок аукціону: 07 травня 2020 12:51
Очікувана вартість: 23 842 265,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 119211 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція очисних споруд в державній установі «Голопристанська виправна колонія (№ 7)» потужністю 500 м3/добу стоків в с. Стара Збурʼївка Голопристанського району Херсонської області»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція очисних споруд в державній установі «Голопристанська виправна колонія (№ 7)» потужністю 500 м3/добу стоків в с. Стара Збурʼївка Голопристанського району Херсонської області» (кошти Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75630, Україна, Херсонська область, село Стара Збур'ївка, вулиця Набережна,1 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Рахунок на оплату авансу Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані Роботи з реконструкції Об’єкту проводяться на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» за формою № КБ-2в та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» за формою № КБ-3, проміжними платежами в міру виконання Робіт за видами Робіт або за повністю завершені Роботи Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 квітня 2020 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2020 12:03
Перелік змін ТД .doc
28 квітня 2020 12:00
Додаток 5 проєкт договору.doc
28 квітня 2020 12:00
Додаток 4.docx
28 квітня 2020 12:00
Додаток 3 стаття 17.docx
28 квітня 2020 12:00
Додаток 2.zip
28 квітня 2020 12:00
Додаток 1.docx
28 квітня 2020 12:00
ТД Реконструкція очисних споруд нова редакція .doc
28 квітня 2020 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2020 12:03
Перелік змін ТД .doc
28 квітня 2020 12:00
Додаток 5 проєкт договору.doc
17 квітня 2020 10:13
Додаток 5.docx
28 квітня 2020 12:00
Додаток 4.docx
17 квітня 2020 10:13
Додаток 4 стаття 17.docx
28 квітня 2020 12:00
Додаток 3 стаття 17.docx
17 квітня 2020 10:13
Додаток 3 проєкт договору.doc
28 квітня 2020 12:00
Додаток 2.zip
17 квітня 2020 10:13
Додаток 2.zip
28 квітня 2020 12:00
Додаток 1.docx
17 квітня 2020 10:13
Додаток 1.docx
28 квітня 2020 12:00
ТД Реконструкція очисних споруд нова редакція .doc
17 квітня 2020 10:13
ТД Реконструкція очисних споруд .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення тендерного документації
Дата подання: 23 квітня 2020 13:12
Дата відповіді: 24 квітня 2020 14:17
Доброго дня! Уважно вивчивши умови тендерної документації, у нашої компаніїї виникли деяки запитання, а саме: 1. Умови п. 7 розділу І тендерної документації містять вимогу щодо необхідності завірення перекладів наданих документів, що складені іншою ніж українська мовою, бюро перекладів та/або з наданням перекладу на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Зважаючи на «та/або» у контексті, чи свідчить дана умова про обов’язковість нотаріального посвідчення в обох випадках, а саме: коли переклад завірено бюро перекдадів (юридичною особою) або просто перекладачем (фізичною особою)? 2. Відповідно до умов тендерної документації Тендерні пропозиції залишаються чинними після настання кінцевого терміну подання пропозицій впродовж 140 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Просимо роз’яснити, чи чинність тендерної пропозиції впродовж 145 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій буде розцінюватися вами як невідповідність умовам тендерної документації? Чи можна вважати, що ви у цьому контексті мали на увазі не менше 140 календарних днів? 3. Умови тендерної документації містять вимоги щодо посилання в найменуванні та/або технічних характеристиках на конкретну торговельну марку або тип тощо і передбачає надання еквіваленту та уточнення про те, що технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими. Просимо роз’яснити, відповідно до якого нормативно-правового акту буде визначатися категорія “гірше”?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу ваших питань повідомляємо наступне.
1. Відповідно до пункту 7 розділу І тендерної документації «тендерні пропозиції, підготовлені учасниками викладаються українською мовою. Крім того, у тендерній пропозиції учасниками, можуть бути надані документи складені іншою мовою, при цьому до них додаються завірені переклади на українську мову бюро перекладів та/або з наданням перекладу на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою.»
Тобто умова обов’язкового нотаріального засвідчення підпису стосується лише надання перекладу на українську мову перекладачем (фізична особа).
2. Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації «тендерні пропозиції залишаються чинними після настання кінцевого терміну подання пропозицій впродовж 140 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.»
Тобто строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, не може бути менше ніж 140 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
3. Відповідно до пункту 2 розділу VIІ тендерної документації «будь-які посилання в найменуванні та/або технічних характеристиках на конкретну торговельну марку або тип тощо передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в Тендерній пропозиції (технічній частині) повинен зазначити запропонований еквівалент та його технічні характеристики в разі, якщо такі визначені Документацією.»
Повідомляємо, що документи та інформація, які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції (необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація) не повинні бути гіршими вимог встановлених у тендерній документації на закупівлю робіт код CPV згідно ДК 021-2015: 45000000-7 Будівельні роботи (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція очисних споруд в державній установі «Голопристанська виправна колонія (№ 7)» потужністю 500 м3/добу стоків в с. Стара Збурʼївка Голопристанського району Херсонської області»).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-001395-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ " 703 Металообробний завод котельного обладання", Код ЄДРПОУ:36476658
Дата подання: 15 травня 2020 17:16
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Шановний замовнику!
Просимо Вас переглянути рішення щодо відхилення пропозиції на закупівлю Реконструкції очисних споруд в державній установі «Голопристанська виправна колонія (№ 7)» потужністю 500 м3/добу стоків в с. Стара Збурʼївка Голопристанського району Херсонської області» (код CPV згідно ДК 021-2015: 45000000-7 Будівельні роботи (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013))
Тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «703 Металообробний завод Котельного обладнання» (далі – ТОВ «703 МОЗКО»), неправомірно відхилено (протокол засідання тендерного комітету № 1-14/05/2020 від 14.05.2020), відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 30 Закону (учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону).
На підставі вище викладеного вимагаємо:
Відповідно до частини третьої статті 30 Закону країни «Про публічні закупівлі»:
У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
1. Просимо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "703 МОЗКО", як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.
У разі ігнорування даної вимоги ми вимушені будемо звернутися за захистом своїх прав до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 травня 2020 16:43
За результатами опрацювання пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «703 Металообробний завод котельного обладнання» встановлено:
а) учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, зокрема:
Пунктом 12 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником інформації про наявність обладнання (основні будівельні машини і механізми) та матеріально-технічної бази (адміністративні, складські та виробничі будівлі).
Підпунктом 12.1. пункту 12 Додатку 1 до тендерної документації Учасник для виконання робіт, що передбачені технічним завданням, повинен надати довідку про наявність обладнання (основні будівельні машини і механізми) та матеріально-технічної бази (адміністративні, складські та виробничі будівлі) у формі заповненої таблиці за підписом директора (уповноваженої особи).
Для підтвердження інформації зазначеної у довідці, учасник надає у складі тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності на обладнання та матеріально-технічну базу (далі – обладнання), або якщо воно орендоване (знаходься у наймі) або іншому праві користуванні, надається копія договору про оренду (договір найму), або іншій договір (документ), що встановлює умови користування (залучення) цим обладнанням.
У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «703 Металообробний завод котельного обладнання» надано довідку від 04.05.2020 № 118/20 про наявність обладнання (основні будівельні машини і механізми) та матеріально-технічної бази (адміністративні, складські та виробничі будівлі).
Для підтвердження інформації щодо користування обладнанням та механізмами зазначених у довідці Учасником надано договір від 03.02.2020 № 65 про надання транспортних послуг. Документи, що підтверджують право користування обладнанням у тендерній пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «703 Металообробний завод котельного обладнання» відсутні.
Для підтвердження інформації щодо оренди нежитлового приміщення загальною площею 220 м2 та офісного приміщення загальною площею 48 м2, товариством з обмеженою відповідальністю «703 Металообробний завод котельного обладнання» надано, а саме:
-договір від 01.08.2012 № 01/08/12 щодо оренди нежитлового приміщення загальною площею 40,4 м2 та офісного приміщення загальною площею 19,6 м2 і акт приймання-передачі нежитловго приміщення від 01.08.2012;
- додаткову угоду від 01.04.2013 №1 до зазначеного договору щодо оренди нежитлового приміщення загальною площею 76,5 м2 та офісного приміщення загальною площею 30 м2 і акт приймання-передачі нежитловго приміщення;
- додаткову угоду від 01.08.2016 №2 до зазначеного договору щодо оренди нежитлового приміщення загальною площею 220 м2 та офісного приміщення загальною площею 48 м2 при цьому, акт приймання-передачі нежитловго приміщення у складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «703 Металообробний завод котельного обладнання» відсутній.
Крім того слід зазначити, що пунктом 3 додаткової угоди від 01.08.2016 №2 до договору від 01.08.2012 № 01/08/12 строк дії вказаного договору оренди пролонговано до 31.12.2021 тобто на 5 років 4 місяці.
Слід зазначити, що у разі оренди будівель і споруд або їх частин на строк три роки і більше договір підлягає нотаріальному посвідченню, а виникле право оренди – держреєстрації (статті 793, 794 Цивільного кодексу України).
При цьому враховуючи вимоги частини 3 статті 640 Цивільного кодексу України такий договір вважається дійсним з моменту нотаріального посвідчення. Зазначений договір оренди нежитлового приміщення та додаткова угода №2 до нього, які укладено Учасником процедури закупівлі з товариством з обмеженою відповідальністю «ТММ-Будкомплект» терміном на 5 років 4 місяці нотаріально не посвідчені, а отже є не чинними.
Як наслідок, товариство з обмеженою відповідальністю «703 Металообробний завод котельного обладнання» не підтвердило відповідність кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» у спосіб передбачений пунктом 12 Додатку 1 до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-04-17-001395-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Херсон-Ремстройлюкс, Код ЄДРПОУ:35788254
Дата подання: 18 травня 2020 15:36
Вимога про надання інформації стосовно причин відхилення ТП
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 14 травня 2020 року № 1-14/05/2020 пропозиція ТОВ «Херсон-Ремстройлюкс» була відхилена відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації) та відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 30 Закону (учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону).
Вважаємо, що в протоколі недостатньо аргументовано причини відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Херсон-Ремстройлюкс», тому відповідно до підпункту 3 пункту 2 розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації , просимо надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, її невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 травня 2020 15:53
За результатами опрацювання пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Херсон-Ремстройлюкс» встановлено:
а) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, зокрема:
Пунктом 17 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання копії антикорупційної програми Учасника, завіреної Учасником у разі якщо вартість пропозиції перевищує 20 млн. грн.
У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Херсон-Ремстройлюкс» надано копію антикорупційної програми вказаного товариства, що затверджена наказом від 06.09.2017 №12 директора вказаного товариства.
Відповідно до пункту 2 розділу VIІ тендерної документації документи надані Учасниками у складі тендерної пропозиції повинні відповідати положенням чинним на момент їх подачі нормативно-правовим актам України.
02.03.2017 рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції № 75 затверджено типову антикорупційну програму юридичної особи, та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09 березня 2017 р. за № 326/30194
Так в ході опрацювання наданої товариством з обмеженою відповідальністю «Херсон-Ремстройлюкс» антикорупційної програми встановлено, що вона не відповідає типовій антикорупційній програмі юридичної особи, що затверджена рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 02.03.2017 № 75 та зареєстрована в Міністерстві юстиції України 09 березня 2017 р. за № 326/30194.
Отже, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Херсон-Ремстройлюкс» не відповідає вимогам пункту 17 Додатку 1 до тендерної документації.
Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання документів, які повинен надати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до положень Статуту.
Підпунктом 2.1. Пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником оригіналу або нотаріально завірену копію діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу (для учасників - юридичних осіб), який підтверджує що учасник веде господарську діяльність у відповідності до чинного законодавства.
В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи:
- Лист учасника у довільній формі, де обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту або останніх змін до Статуту (нова редакція)).
При цьому у складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Херсон-Ремстройлюкс» не надано оригіналу або нотаріально завірену копію діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу (для учасників - юридичних осіб), який підтверджує що учасник веде господарську діяльність у відповідності до чинного законодавства.
Як наслідок тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Херсон-Ремстройлюкс» не відповідає вимогам пункту 17 Додатку 1 до тендерної документації.

б) учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, зокрема:
Пунктом 12 Додатку 1 до тендерної документації Учаснику процедури закупівлі необхідно надати інформацію про наявність обладнання (основні будівельні машини і механізми) та матеріально-технічної бази (адміністративні, складські та виробничі будівлі).
Підпунктом 12.1 пунктом 12 Додатку 1 до тендерної документації Учасник для виконання робіт, що передбачені технічним завданням, повинен надати довідку про наявність обладнання (основні будівельні машини і механізми) та матеріально-технічної бази (адміністративні, складські та виробничі будівлі) у формі заповненої таблиці за підписом директора (уповноваженої особи).
Для підтвердження інформації зазначеної у довідці, учасник надає у складі тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності на обладнання та матеріально-технічну базу (далі – обладнання), або якщо воно орендоване (знаходься у наймі) або іншому праві користуванні, надається копія договору про оренду (договір найму), або іншій договір (документ), що встановлює умови користування (залучення) цим обладнанням.
Відповідно до вимог абзацу першого підпункту 12.1 пункту 12 Додатку 1 до тендерної документації товариством з обмеженою відповідальністю «Херсон-Ремстройлюкс» надано довідку від 29.04.2020 б/н про наявність обладнання (основні будівельні машини і механізми) та матеріально-технічної бази (адміністративні, складські та виробничі будівлі) в якій відсутня інформація щодо наявності у товариства автомобілів бортових в кількості 2 одиниць та бульдозера.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 12.1 пункту 12 Додатку 1 до тендерної документації товариством з обмеженою відповідальністю «Херсон-Ремстройлюкс» надано, а саме:
- договір від 08.01.2020 № Т/01/07 щодо оренди спеціалізованого вантажного самоскида;
- договір від 08.01.2020 № Т/01/08 щодо оренди самосвального кузова;
- договір від 08.01.2020 № Т/01/06 щодо оренди екскаватора гусеничного;
- договір від 13.01.2020 № Т/01/14 щодо оренди екскаватора-навантажувача;
- договір від 17.04.2020 № 16/О щодо оренди обладнання.
Слід зазначити, що договори найму транспортних засобів за участю фізичної особи, договори позички транспортного засобу, у якому хоча б однією стороною є фізична особа підлягають нотаріальному посвідченню (статті 799, 828 Цивільного кодексу України ). При цьому враховуючи вимоги частини 3 статті 640 Цивільного кодексу України такий договір вважається дійсним з моменту нотаріального посвідчення.
Договори оренди (08.01.2020 № Т/01/07, № Т/01/08, Т/01/06 та від 13.01.2020 № Т/01/14), які укладені товариством з обмеженою відповідальністю «Херсон-Ремстройлюкс» з громадянином України Санашвілі І.О. (фізична особа) нотаріально не посвідчені, а отже є не чинними.
Крім того у пункту 5.1 розділу 5 договору від 17.04.2020 № 16/О, що укладений товариством з обмеженою відповідальністю «Херсон-Ремстройлюкс» з товариством з обмеженою відповідальністю «ДІСІЕНЕРДЖІ», відсутня інформація щодо строку дії договору.
Таким чином, товариство з обмеженою відповідальністю «Херсон-Ремстройлюкс» не підтвердило відповідність кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» у спосіб передбачений пунктом 12 Додатку 1 до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-04-17-001395-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК Домінант", Код ЄДРПОУ:40442698
Дата подання: 18 травня 2020 15:15
Вимога про надання інформації стосовно причин відхилення
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій № 1-14/05/2020 від 14 травня 2020 року пропозиція ТОВ «БК Домінант» була відхилена відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону ( тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації). Вважаємо, що в протоколі недостатньо аргументовано причини відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК Домінант», тому відповідно до підпункту 3 пункту 2 розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації та ст. 30 Закону , просимо надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 травня 2020 15:57
За результатами опрацювання пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БК Домінант» встановлено:
а) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, зокрема:
Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом (за згодою бенефіціара): лише за письмовою згодою із бенефіціаром.
У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БК Домінант» надано гарантію від 29.04.2020 № 541/2020/РівнОД-МСБ-Г в умовах якої зазначено, що будь-які зміни до умов цієї гарантії за виключенням подовження строку можуть вноситися лише за письмовою згодою Бенефіціара.
Таким чином тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «БК Домінант» не відповідає вимогам пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації.»

Документи

18 травня 2020 16:42
Протокол

Документи

21 травня 2020 15:53
Протокол

Документи

21 травня 2020 15:57
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-17-001395-b.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БК Домінант", Код ЄДРПОУ:40442698
Дата подання: 22 травня 2020 13:25
Скарга на рішення Замовника
Неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції .
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 травня 2020 11:00
рішення від 26.05.2020 № 10238+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 травня 2020 11:00
рішення від 09.06.2020 №11319 .pdf
Дата публікації: 12 червня 2020 23:41

Документи подані скаржником

22 травня 2020 13:21
Скарга.PDF
22 травня 2020 13:22
платіжне доручення.PDF
22 травня 2020 13:22
3. Банківська гарантія.pdf

Документи подані замовником

28 травня 2020 16:49
Лист
28 травня 2020 16:49
Лист

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000054 ● 3c83184812864d929f2ea12631dcc30a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 18:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.06.2020 № 162

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-04-17-001395-b 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-07 12:02:06

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції очисних споруд в державній установі «Голопристанська виправна колонія (№ 7) потужністю 500 м3/добу стоків в с. Стара Збурʼївка Голопристанського району Херсонської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-17-001395-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), щодо підстав відхилення пропозицій учасників товариств з обмеженою відповідальністю «703 Металообробний завод котельного обладання», «Херсон-Ремстройлюкс» та «БК Домінант» з посиланням на пункти тендерної документації, яким не відповідали зазначені пропозиції учасників?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-09 15:31:16

Відповідь на запит

У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 07.07.2020, що надійшов через електронну систему PROZORRO, надаємо через електронну систему закупівель запитувану інформацію, а саме:
- протокол від 14.05.2020 № 2-14/05/2020 щодо опрацювання тендерних пропозицій Учасників на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція очисних споруд в державній установі «Голопристанська виправна колонія (№ 7)» потужністю 500 м3/добу стоків в с. Стара Збурʼївка Голопристанського району Херсонської області».
Також повідомляємо, що 22 травня 2020 товариством з обмеженою відповідальністю «БК Домінант» було надіслано скаргу № UA-2020-04-17-001395-b.c4 до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі.
Рішенням від 09.06.2020 № 11319-р/пк-пз Колегії товариству з обмеженою відповідальністю «БК Домінант» було відмовлено у задоволенні скарги.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Генеральна дирекція ДКВС України опрацювала Висновок про результати моніторингу закупівлі (ID: UA-2020-04-17-001395-b), опублікований 17 липня 2020 року на веб-порталі PROZORRO та повідомляє. Відповідно до вимог статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (у чинній на дату початку закупівлі редакції) (далі – Закон) при проведенні торгів замовник повинен підготувати тендерну документації. А згідно з п. 9 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. На виконання зазначених норм нами було складено тендерну документацію на закупівлю будівельних робіт та поточного ремонту з реконструкції очисних споруд в державній установі «Голопристанська виправна колонія (№ 7)» потужністю 500 м3/добу стоків в с. Стара Збурʼївка Голопристанського району Херсонської області», яка оприлюднена до вимог Закону. З метою ефективного використання фінансових ресурсів ми не застосовували інші нецінові критерії. А зупинилися на одному – “ціна”. Звертаємо увагу, що Закон не встановлює обов’язку для визначення питомої ваги при застосуванні одного цінового критерію, що є логічно. Опис методики оцінки за критерієм “ціна” повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість. Також у разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції застосовуються й інші критерії оцінки, а не лише ціна, то відповідно до частини 3 статті 28 Закону, в тендерній документації визначають їх вартісний еквівалент або питому вагу цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Разом з тим, відповідно до частини першої статі 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Важливо знати, що всі показники система розраховує автоматично. Необхідно лише правильно заповнити форми при оголошенні закупівлі та прописати нецінові критерії в тендерній документації, решту зробить електронна система. Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» правильно заповнила усі визначені електронною системою поля і в оголошенні визначила питому вагу єдиного критерію у 100%. Отже, при складанні тендерної документації дотримано вимог Закону, та як наслідок, Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» заперечує позицію Держаудитслужби, викладену у Висновку про результати моніторингу закупівлі (ID: UA-2020-04-17-001395-b), і оскаржуватиме її у судовому порядку.

2020-07-20 15:35:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: На підставі частини 10 статті 7-1 Державною установою «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» подано позов до Окружного адміністративного суду міста Києва щодо незгоди з інформацією, яка викладена у Висновку
Дата публікації: 21 липня 2020

Документи:

23 липня 2020 16:19
Електронний підпис
23 липня 2020 16:15
Позовна заява
23 липня 2020 16:15
Додаток до позовної заяви
21 липня 2020 10:20
Електронний підпис
21 липня 2020 10:16
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2020 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " 703 Металообробний завод котельного обладання" 22 951 948,17
UAH з ПДВ
21 798 948,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Херсон-Ремстройлюкс 23 602 432,66
UAH з ПДВ
21 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК Домінант" 23 050 000,00
UAH з ПДВ
22 479 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Модультехсервіс 23 499 642,48
UAH з ПДВ
22 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКОСНАББУД 23 831 023,20
UAH з ПДВ
22 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Навітехсервіс 23 790 000,00
UAH з ПДВ
23 590 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ВЕСТІНВЕСТБУД 23 826 072,00
UAH з ПДВ
23 826 072,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2020 16:48
Електронний підпис
06 травня 2020 16:23
7.1.1. Копія протоколу.pdf.zip
06 травня 2020 16:23
Договір послуг.pdf.zip
06 травня 2020 16:23
пвр 1_p07-12.pdf.zip
06 травня 2020 16:23
пвр 1_p19-24.pdf.zip
06 травня 2020 16:23
пвр 1_p13-18.pdf.zip
06 травня 2020 16:23
пвр 2_p07-12.pdf.zip
06 травня 2020 16:23
1.imd.zip
06 травня 2020 16:23
пвр 2_p01-06.pdf.zip
06 травня 2020 16:23
пвр 2_p13-18.pdf.zip
06 травня 2020 16:23
пвр 1_p01-06.pdf.zip
06 травня 2020 16:23
ЛИЦЕНЗИЯ 703_2019.pdf.zip
06 травня 2020 16:23
пояснит +розрах 1-4.pdf.zip
06 травня 2020 16:23
пвр 2_p19-23.pdf.zip
06 травня 2020 16:22
пвр 1_p25-28.pdf.zip
06 травня 2020 16:22
лк 216,218.pdf.zip
06 травня 2020 16:22
приказ 2.pdf.zip
06 травня 2020 16:22
договорна цена.pdf.zip
06 травня 2020 16:21
Гарантiйний_лист.pdf.zip
06 травня 2020 16:21
Довiдка_лiцензiя.pdf.zip
06 травня 2020 16:21
банк_703_не_долги_.pdf.zip
06 травня 2020 16:21
приказ 1.pdf.zip
06 травня 2020 16:21
2.1. Статут 703_p05-08.pdf.zip
06 травня 2020 16:21
2.1. Статут 703_p09-12.pdf.zip
06 травня 2020 16:21
2.1. Статут 703_p13-16.pdf.zip
06 травня 2020 16:21
2.1. Статут 703_p01-04.pdf.zip
06 травня 2020 16:21
лк 211,212,213,214,215,_p01-06.pdf.zip
06 травня 2020 16:21
лк 211,212,213,214,215,_p07-12.pdf.zip
06 травня 2020 16:21
лк 211,212,213,214,215,_p19-24.pdf.zip
06 травня 2020 16:21
ДЦ Ржищів (1).pdf.zip
06 травня 2020 16:21
Додаткова _1 Ржищів.pdf.zip
06 травня 2020 16:21
Довідка ТОВ 703 МОЗКО.PDF.zip
06 травня 2020 16:21
видгук.pdf.zip
06 травня 2020 16:21
7.1. наказ.pdf.zip
06 травня 2020 16:20
703_банк_2.pdf.zip
06 травня 2020 16:19
лк 211,212,213,214,215,_p25-30.pdf.zip
06 травня 2020 16:19
лк 211,212,213,214,215,_p13-18.pdf.zip
06 травня 2020 16:19
Договір _51-10_p01-03.pdf.zip
06 травня 2020 16:19
Договір _51-10_p04-06.pdf.zip
06 травня 2020 16:19
ДОВИДКИ 23 .pdf.zip
06 травня 2020 16:18
ДОВИДКИ 45 .pdf.zip
06 травня 2020 16:18
2.1. Статут 703_p17-19.pdf.zip
06 травня 2020 16:18
лк 211,212,213,214,215,_p31-35.pdf.zip
06 травня 2020 16:18
Договір _51-10_p07-09.pdf (1).zip
06 травня 2020 16:18
Договір _51-10_p07-09.pdf.zip
06 травня 2020 16:18
КОПИЯ ПАСПОРТА_1.pdf.zip
06 травня 2020 16:17
КОПИЯ ПАСПОРТА_3.pdf.zip
06 травня 2020 16:17
КОПИЯ ПАСПОРТА_2.pdf.zip
06 травня 2020 16:17
КОПИЯ ПАСПОРТА_4.pdf.zip
06 травня 2020 16:17
Договір _51-10_p10-11.pdf.zip
06 травня 2020 16:17
субпидрядники .pdf.zip
06 травня 2020 16:17
КОПИЯ ПАСПОРТА_5.pdf.zip
06 травня 2020 16:17
копiя_лiцензii_МОЗКО.pdf.zip

Публічні документи

06 травня 2020 15:14
Електронний підпис
06 травня 2020 15:12
Сертифікат ISO.rar
06 травня 2020 15:12
Лист-відповідність ТП.rar
06 травня 2020 15:12
Строк дії ТП.rar
06 травня 2020 15:12
Щодо правопорушень.rar
06 травня 2020 15:12
Забезпечення ТП.zip
06 травня 2020 15:12
Календарний графік.rar
06 травня 2020 15:12
Проект договору.rar
06 травня 2020 15:12
ЄДР.rar
06 травня 2020 15:12
Кошторис 2.31-2.59.rar
06 травня 2020 15:12
Кошторис 2.1-2.30.rar
06 травня 2020 15:12
Контрольний лист.rar

Публічні документи

06 травня 2020 10:30
Електронний підпис
06 травня 2020 10:09
69. Проєкт договору1-12.pdf
06 травня 2020 10:09
69. Проєкт договору1-12.pdf.p7s
06 травня 2020 10:09
69. Проєкт договору 13-24.pdf
06 травня 2020 10:09
62. Про отрим ліц і дозв.pdf
06 травня 2020 10:09
60. Про надання док.pdf
06 травня 2020 10:09
58. Про печатку.pdf
06 травня 2020 10:09
64. Про забезпеч вик дог.pdf
06 травня 2020 10:09
57. Про якісні ксні.pdf.p7s
06 травня 2020 10:09
54. Про ЄДР.pdf.p7s
06 травня 2020 10:09
60. Про надання док.pdf.p7s
06 травня 2020 10:09
57. Про якісні ксні.pdf
06 травня 2020 10:09
53. Про банкруцтво.pdf.p7s
06 травня 2020 10:09
58. Про печатку.pdf.p7s
06 травня 2020 10:09
54. Про ЄДР.pdf
06 травня 2020 10:08
53. Про банкруцтво.pdf
06 травня 2020 10:08
52. Пропоз не повязана.pdf
06 травня 2020 10:08
37. Довідки робітники.pdf
06 травня 2020 10:08
37. Довідки робітники.pdf.p7s
06 травня 2020 10:08
38. штатний.pdf.p7s
06 травня 2020 10:08
38. штатний.pdf
06 травня 2020 10:08
31. Механізми і мтб.pdf
06 травня 2020 10:08
31. Механізми і мтб.pdf.p7s
06 травня 2020 10:08
36. Довідка ІТР.pdf.p7s
06 травня 2020 10:08
36. Довідка ІТР.pdf
06 травня 2020 10:08
46. Стаття 17.pdf
06 травня 2020 10:08
41. Відгук до договору 96.pdf
06 травня 2020 10:08
34. Бух довідка про обл.pdf
06 травня 2020 10:08
46. Стаття 17.pdf.p7s
06 травня 2020 10:08
34. Витяг з інвент книги.pdf
06 травня 2020 10:08
43. Про офш зону.pdf.p7s
06 травня 2020 10:08
42. Про субпідр.pdf
06 травня 2020 10:08
42. Про субпідр.pdf.p7s
06 травня 2020 10:08
43. Про офш зону.pdf
06 травня 2020 10:08
71.3. Кошторис 2-2.pdf.p7s
06 травня 2020 10:08
71.3. Кошторис 2-2.pdf
06 травня 2020 10:08
71.1. Кошторис 2-1.pdf.p7s
06 травня 2020 10:07
71.1. Кошторис 2-1.pdf
06 травня 2020 10:07
71.6. Кошторис 2-5.pdf.p7s
06 травня 2020 10:07
71.6. Кошторис 2-5.pdf
06 травня 2020 10:07
71.9. Кошторис 6-1 - 6-2.pdf
06 травня 2020 10:07
71.9. Кошторис 6-1 - 6-2.pdf.p7s
06 травня 2020 10:07
71.10. Кошторис 7-1 - 7-4.pdf.p7s
06 травня 2020 10:07
71.10. Кошторис 7-1 - 7-4.pdf
06 травня 2020 10:07
71.5. Кошторис 2-4.pdf.p7s
06 травня 2020 10:07
71.4. Кошторис 2-3.pdf.p7s
06 травня 2020 10:07
71.5. Кошторис 2-4.pdf
06 травня 2020 10:07
71.4. Кошторис 2-3.pdf
06 травня 2020 10:07
70.2. Договірна ціна.pdf.p7s
06 травня 2020 10:07
70.2. Договірна ціна.pdf
06 травня 2020 10:07
71.2. Кошторис 2-1 (2).pdf
06 травня 2020 10:07
71.7. Кошторис 2-6.pdf.p7s
06 травня 2020 10:07
71.2. Кошторис 2-1 (2).pdf.p7s
06 травня 2020 10:07
71.7. Кошторис 2-6.pdf
06 травня 2020 10:07
70.1. Договірна ціна.pdf.p7s
06 травня 2020 10:07
70.1. Договірна ціна.pdf
06 травня 2020 10:07
71.8. Кошторис 4-1 - 4-3 .pdf.p7s
06 травня 2020 10:07
71.8. Кошторис 4-1 - 4-3 .pdf
06 травня 2020 10:07
1. Реєстр.pdf.p7s
06 травня 2020 10:07
1. Реєстр.pdf
06 травня 2020 10:07
3. Банківська гарантія.rar
06 травня 2020 10:07
27. Витяг 07.04.2020.pdf.p7s
06 травня 2020 10:07
27. Витяг 07.04.2020.pdf
06 травня 2020 10:07
22. Оригінал Статуту.pdf.p7s
06 травня 2020 10:07
22. Оригінал Статуту.pdf
06 травня 2020 10:06
2. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 травня 2020 10:38
КОШТОРИСИ1.rar
19 травня 2020 10:38
КОШТОРИСИ.rar
19 травня 2020 10:38
ІНФОРМАЦІЙНА МОДЕЛЬ.rar
18 травня 2020 15:30
Довідка (2).zip
18 травня 2020 15:30
Довідка.zip
18 травня 2020 15:30
Банкрутство завірена.rar
18 травня 2020 11:40
Довідка МВС.rar
18 травня 2020 11:40
Довідка ДПІ завірена.rar
18 травня 2020 11:29
Довідка МВС.pdf
18 травня 2020 11:29
Довідка ДПІ завірена.pdf
06 травня 2020 16:24
Електронний підпис
06 травня 2020 16:20
Лист НБУ по ліцензії (1).pdf
06 травня 2020 16:20
Кошториси ч6.rar
06 травня 2020 16:20
Кошториси ч5.rar
06 травня 2020 16:20
Кошториси ч4.rar
06 травня 2020 16:20
19 Про субпідрядників.rar
06 травня 2020 16:19
Кошториси ч3.rar
06 травня 2020 16:19
17 Про захист довкілля.rar
06 травня 2020 16:19
Кошториси ч2.rar
06 травня 2020 16:19
Кошториси ч1.rar
06 травня 2020 16:19
14 Копія ліцензіїї.rar
06 травня 2020 16:19
9 Про персональні дані.rar
06 травня 2020 16:19
8 Про печатку.rar
06 травня 2020 16:19
12 Про працівників.rar
06 травня 2020 16:19
20 Двовідка БІЗБАНК.rar
06 травня 2020 16:19
10 Стаття 17.rar
06 травня 2020 16:19
4 Копія свідоцтва ПДВ.rar
06 травня 2020 16:19
4 Довідки з банків.rar
06 травня 2020 16:19
3 Лист про код доступу.rar

Публічні документи

30 квітня 2020 18:43
Кошторис.pdf
30 квітня 2020 18:43
343.imd
30 квітня 2020 18:43
Довідки.pdf
30 квітня 2020 18:43
Статут2019.pdf
30 квітня 2020 18:43
протокол_виписка2019.pdf
30 квітня 2020 18:43
Лицензия.pdf

Публічні документи

06 травня 2020 16:32
Електронний підпис
06 травня 2020 16:30
4 Довідки з банків.pdf
06 травня 2020 16:30
18640 НАВІТЕХСЕРВІС p7s.7z
06 травня 2020 16:30
_ліцензія Банку.pdf
06 травня 2020 16:30
_довіреність Мороз.pdf
06 травня 2020 16:30
_витяг з наказу Мороз.pdf
06 травня 2020 16:30
15 Ліцензія Дозвіл.pdf
06 травня 2020 16:30
14 Досвід.pdf
06 травня 2020 16:30
12 Наявність техніки.pdf
06 травня 2020 16:29
3 Витяг з реєстру ПП.pdf
06 травня 2020 16:29
2 Статут_код доступу.pdf
06 травня 2020 16:29
0 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " 703 Металообробний завод котельного обладання"

ТОВ Херсон-Ремстройлюкс

ТОВ "БК Домінант"

ТОВ Модультехсервіс

ТОВ ЕКОСНАББУД

ТОВ Навітехсервіс

ПП ВЕСТІНВЕСТБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " 703 Металообробний завод котельного обладання"
#36476658
Відхилено 21 798 948,00
UAH з ПДВ
14 травня 2020 17:00
ТОВ Херсон-Ремстройлюкс
#35788254
Відхилено 21 800 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2020 17:04
ТОВ "БК Домінант"
#40442698
Відхилено 22 479 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2020 17:08
ТОВ Модультехсервіс
#35417649
Переможець 22 480 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2020 17:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2020 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Модультехсервіс
#35417649
22 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 16:29
ДУ 2 до договору 96-К-20 від 22.06.2020.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 16:17
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 11:06
ДУ 1 до договору 96-К-20 від 22.06.2020.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 11:04
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 12:33
Договір укладений
23 червня 2020 12:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 96-К-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 96-К-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML