Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Parts of railway or tramway locomotives or rail rolling stock; railway traffic control equipment (spare parts for electric trains) (own funds)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Лисенко, 6 |
Контактна особа: |
Відділ організації тендерних п +380443096910 rolanharenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | regional branch "Southwest railway" of JSC "Ukrzaliznytsia" |
National ID: | 40081221 |
Contact point: |
Vanhorodsʹka Oleksakndra +380443096910 rolanharenko@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2020 11:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 17 червня 2020 14:31 |
Очікувана вартість: | 24 699 662,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 246 996,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 740989 UAH |
Publication date: | 17 квітня 2020 11:19 |
Enquiries until: | 07 травня 2020 12:00 |
Complaints submission until: | до 13 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 травня 2020 12:00 |
Information
Estimated total value: | 24 699 662 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 246 997 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за Товар буде здійснена не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів з дня реєстрації податкової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2020 11:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2020 11:16 |
ТД запчастини електровозів.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. встановлено, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників. Тому з метою дотримання вимог чинного законодавства та недопущення дискримінації, звертаємось до Вас з проханням відокремити в окремий лот позицію: «Поводок з шестернею виконання 3», яку ми виробляємо вже декілька років поспіль.
Відповідно до ч. 1 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (в ред. від 02.04.2020р.) Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно, у Тендерній документації Замовника міститься проект договору про закупівлю (Додаток 8).
Відповідно до п. 8.3. Договору ПОСТАЧАЛЬНИК за Даним Договором несе наступну відповідальність:
8.3.1.За несвоєчасну поставку ТОВАРУ ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20% від суми непоставленого в строк ТОВАРУ.
8.3.2.За постачання ТОВАРУ неналежної якості ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20% від вартості поставленого неякісного ТОВАРУ, при цьому власними силами і засобами замінює неякісний ТОВАР.
Пунктом 8.6 Договору встановлено ще один вид відповідальності постачальника, а саме:
8.6.За порушення терміну усунення недоліків або заміни неякісного ТОВАРУ, вказаного в п. 2.7 Договору, виявлених протягом гарантійного терміну, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню у розмірі 0,1% від вартості зазначеного ТОВАРУ за кожний день прострочення.
Водночас, відповідно до ч. 2 ст. 231 Господарського кодексу України у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення.
На нашу думку, встановлена Договором відповідальність Постачальника є явно завищеною та такою, що не відповідає засадам справедливості, добросовісності, розумності, як складовим елементам загального конституційного принципу верховенства права та визначається в розріз з вимогами діючого законодавства України.
Наявність у Замовника можливості стягувати із Постачальника надмірні грошові суми як неустойку спотворює її дійсне правове призначення, оскільки із засобу розумного стимулювання виконувати основне зобов'язання неустойка перетворюється на несправедливо непомірний тягар для Постачальника та джерело отримання невиправданих додаткових прибутків Замовником. Крім того, встановлення надмірної відповідальності Постачальника порушує баланс між застосованим до порушника заходом відповідальності у вигляді неустойки й оцінкою дійсного, а не покладеного розміру збитків, заподіяних у результаті конкретного правопорушення.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» недискримінація учасників є одним з принципів здійснення закупівель. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Встановлення надмірних санкцій з однієї сторони в той же час, як відповідальність іншої сторони відсутня (ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА ЗА ПРОСТРОЧЕННЯ СТРОКІВ ОПЛАТИ В ДОГОВОРІ ВІДСУТНЯ ВЗАГАЛІ), на нашу думку є дискримінацією.
Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідальність Замовника, передбачена в п. 8.2 не є штрафною санкцією у розумінні ЦК України.
Виходячи з викладеного, з метою дотримання принципів здійснення закупівель, які встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас, розглянути можливість внесення змін до договору, а саме:
1.Викласти п. 8.3. договору в наступній редакції: п.8.3. Постачальник за даним договором несе відповідальність: п.8.3.1.За несвоєчасну поставку товару, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення;
2. Враховуючи те, що безкоштовне усунення недоліків виявлених протягом гарантійного терміну або заміна неякісного товару вже є своєрідною відповідальністю Постачальника за поставку неякісного товару просимо п.8.6. Договору виключити з тексту Договору.
3. Додати в договір новий пункт із відповідальністю Замовника за порушення строків оплати в наступній редакції:
"За порушення Покупцем строків ТОВАРУ, передбачених данним Договором, Покупець сплачує Постачальнику пеню у розмірі 0,1% від вартості поставленого неоплаченого ТОВАРУ за кожний день прострочення."
Враховуючи вищевиккладене та приймаючи однозначну практику АМКУ з цього приводу просимо Вас внести зміни до тендерної документації та опублікувати технічні характеристики продукції, що є предметом закупівлі з метою встановлення еквівалентності або розмістити у складі тендерної документації креслення, технічну документацію на продукцію, що є предметом закупівлі
Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до п.4 Порядку
надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи затвердженого наказом Міністерства фінансів України 03 вересня 2018 року № 733 довідка або відмова у наданні Довідки готуються уповноваженим органом протягом п’яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано.
Відповідно, вимога Замовника щодо надання довідки з ДФС протягом п’яти календарних днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір в той час, як довідка видається протягом п’яти робочих днів є дискримінаційною умовою, щодо тих учасників, у яких дана довідка на момент подання тендерної пропозиції відсутня.
Неможливість надання учасником-переможцем зазначеної довідки у строк визначений Замовником відповідно призводить до відхилення пропозиції Учасника.
Виходячи з викладеного, з метою дотримання принципів здійснення закупівель, які встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас, розглянути можливість внесення змін дотендерної документації, а саме:
1.Визначити, що відтворену на папері копію електронної довідки ДФС з кабінету платника податків або оригінал/нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів або ДПІ або відповідним органом Державної фіскальної служби, яка дійсна на дату, яка попадає в 10 - ти денний термін починаючи з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір учасник повинен надати протягом 10 календарних днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Звертаємо увагу, що у тендерній документації інших Замовників встановлений саме 10-ти денний термін для надання зазначеної довідки.
Керуючись ч.1,2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо:
1. Внести зміни до тендерної документації наведені вище.
2. Опублікувати зміни до тендерної документації у встановленому законом порядку.
Скарги до процедури
Дата подання: 12 травня 2020 19:21
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-22-000066 ● 7e3c1c4794b247a59a68903843f205ea
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2020 19:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2020 № 162
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2020-04-17-000926-c 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Лисенко, 6 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2020 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР" |
24 699 556,80
UAH з ПДВ
|
24 699 556,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" |
24 699 662,40
UAH з ПДВ
|
24 699 662,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР" #23585471 |
Очікує рішення |
24 699 556,80
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 14:52
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 03 липня 2020 15:20 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
03 липня 2020 15:20
|
UA-2020-04-17-000926-c відміна.pdf |