Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до електровозів) (власні кошти)
Parts of railway or tramway locomotives or rail rolling stock; railway traffic control equipment (spare parts for electric trains) (own funds)
Очікувана вартість
24 699 662,40 UAH
UA-2020-04-17-000926-c 05cbd783ab54422781d3869e7d0e9a16
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ організації тендерних п

+380443096910 rolanharenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua/
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Лисенко, 6
Контактна особа: Відділ організації тендерних п
+380443096910
rolanharenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: regional branch "Southwest railway" of JSC "Ukrzaliznytsia"
National ID: 40081221
Contact point: Vanhorodsʹka Oleksakndra
+380443096910
rolanharenko@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 07 травня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 травня 2020 12:00
Початок аукціону: 17 червня 2020 14:31
Очікувана вартість: 24 699 662,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 246 996,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 740989 UAH
Publication date: 17 квітня 2020 11:19
Enquiries until: 07 травня 2020 12:00
Complaints submission until: до 13 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 травня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 24 699 662 UAH including VAT
Minimal lowering step: 246 997 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
More information in the tender documentation. Draft contract in the tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 шт
Тяга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Traction
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
60 шт
Поводок з шестернею виконання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Gear leash
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
14 шт
Повідець карданного валу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

PTO shaft lead
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
80 шт
Хрест карданний з муфтою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Cross gimbal with clutch
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за Товар буде здійснена не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів з дня реєстрації податкової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 11:16
ТД запчастини електровозів.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо розділити предмет закупівлі на два лота.
Дата подання: 01 травня 2020 14:36
Дата відповіді: 05 травня 2020 12:23
Наше підприємство є виробником запасних частин та обладнання до тягового рухомого складу, є великий досвід роботи з підприємствами АТ «Укрзалізниця». Ми маємо намір взяти участь у даній процедурі закупівлі, проте замовник виклав продукцію, що вимагається до закупівлі одним лотом, до якого увійшла номенклатура, що виробляється з вітчизняних комплектуючих та імпортних. Через пандемію корона вірусу COVID-19 зарубіжні постачальники призупинили свою роботу, що призводить до перерв з постачанням комплектуючих. З метою отримання відповідної економії державних кошт від закупівлі та розширення кола можливих учасників, просимо розділити предмет закупівлі на два лота, виділивши в окремий лот наступні позиції: Тяга LO94172/d; Повідець карданного валу ED200858; Хрест карданний з муфтою ED201273.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни вноситись не будуть

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-000926-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е-ЕНЕРДЖИ", Код ЄДРПОУ:32983084
Дата подання: 29 квітня 2020 19:13
Розділ на лоти
Звертаємо Вашу увагу на те, що ознайомившись із документацією конкурсних торгів «Код ДК 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху», оголошених РЕГІОНАЛЬНОЮ ФІЛІЄЮ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" 17.04.2020р. о 11:19 на електронному майданчику «SmartTender.biz» на закупівлю запасних частин до електровозів, нами було виявлено, що позиція нашого виробництва, а саме: «Поводок з шестернею виконання 3» включено до торгів одним лотом з позиціями інших виробників. Такі створені дискримінаційні вимоги обмежують право участі нашої компанії як вітчизняного виробника в цих конкурсних торгах.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. встановлено, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників. Тому з метою дотримання вимог чинного законодавства та недопущення дискримінації, звертаємось до Вас з проханням відокремити в окремий лот позицію: «Поводок з шестернею виконання 3», яку ми виробляємо вже декілька років поспіль.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2020 12:24
Зміни вноситись не будуть
Номер вимоги: UA-2020-04-17-000926-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ РВЗ Україна, Код ЄДРПОУ:40602601
Дата подання: 06 травня 2020 23:27
Вимога про зміну ТД
Наше підприємство є постійним учасником закупівель та має намір прийняти участь і у даній закупівлі. Однак, ознайомивштсь із умовами проекту договору про закупівлі вважаємо, що його умови порушують баланс прав та обовязків сторін за договором.
Відповідно до ч. 1 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (в ред. від 02.04.2020р.) Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно, у Тендерній документації Замовника міститься проект договору про закупівлю (Додаток 8).
Відповідно до п. 8.3. Договору ПОСТАЧАЛЬНИК за Даним Договором несе наступну відповідальність:
8.3.1.За несвоєчасну поставку ТОВАРУ ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20% від суми непоставленого в строк ТОВАРУ.
8.3.2.За постачання ТОВАРУ неналежної якості ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20% від вартості поставленого неякісного ТОВАРУ, при цьому власними силами і засобами замінює неякісний ТОВАР.
Пунктом 8.6 Договору встановлено ще один вид відповідальності постачальника, а саме:
8.6.За порушення терміну усунення недоліків або заміни неякісного ТОВАРУ, вказаного в п. 2.7 Договору, виявлених протягом гарантійного терміну, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню у розмірі 0,1% від вартості зазначеного ТОВАРУ за кожний день прострочення.
Водночас, відповідно до ч. 2 ст. 231 Господарського кодексу України у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення.
На нашу думку, встановлена Договором відповідальність Постачальника є явно завищеною та такою, що не відповідає засадам справедливості, добросовісності, розумності, як складовим елементам загального конституційного принципу верховенства права та визначається в розріз з вимогами діючого законодавства України.
Наявність у Замовника можливості стягувати із Постачальника надмірні грошові суми як неустойку спотворює її дійсне правове призначення, оскільки із засобу розумного стимулювання виконувати основне зобов'язання неустойка перетворюється на несправедливо непомірний тягар для Постачальника та джерело отримання невиправданих додаткових прибутків Замовником. Крім того, встановлення надмірної відповідальності Постачальника порушує баланс між застосованим до порушника заходом відповідальності у вигляді неустойки й оцінкою дійсного, а не покладеного розміру збитків, заподіяних у результаті конкретного правопорушення.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» недискримінація учасників є одним з принципів здійснення закупівель. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Встановлення надмірних санкцій з однієї сторони в той же час, як відповідальність іншої сторони відсутня (ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА ЗА ПРОСТРОЧЕННЯ СТРОКІВ ОПЛАТИ В ДОГОВОРІ ВІДСУТНЯ ВЗАГАЛІ), на нашу думку є дискримінацією.
Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідальність Замовника, передбачена в п. 8.2 не є штрафною санкцією у розумінні ЦК України.
Виходячи з викладеного, з метою дотримання принципів здійснення закупівель, які встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас, розглянути можливість внесення змін до договору, а саме:
1.Викласти п. 8.3. договору в наступній редакції: п.8.3. Постачальник за даним договором несе відповідальність: п.8.3.1.За несвоєчасну поставку товару, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення;
2. Враховуючи те, що безкоштовне усунення недоліків виявлених протягом гарантійного терміну або заміна неякісного товару вже є своєрідною відповідальністю Постачальника за поставку неякісного товару просимо п.8.6. Договору виключити з тексту Договору.
3. Додати в договір новий пункт із відповідальністю Замовника за порушення строків оплати в наступній редакції:
"За порушення Покупцем строків ТОВАРУ, передбачених данним Договором, Покупець сплачує Постачальнику пеню у розмірі 0,1% від вартості поставленого неоплаченого ТОВАРУ за кожний день прострочення."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2020 09:47
Проект договору розроблений та погоджений відповідними департаментами замовника. Зміни вноситись не будуть.
Номер вимоги: UA-2020-04-17-000926-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ РВЗ Україна, Код ЄДРПОУ:40602601
Дата подання: 06 травня 2020 23:41
Вимога про внесення змін в ТД
Додатком 1 до Тендерної документації Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі запасні частини до електровозів, визначено, що предметом закупівлі є продукція: Тяга LO 94172/d або еквівалент, Поводок з шестернею виконання 3LO 003035 або еквівалент, Повідець карданного валу ED 200858 або еквівалент, Хрест карданний з муфтою ED 201273. Разом із цим тендерна документація не містить ані технічних характеристик зазначеної продукції, ані креслень чи технічної документації, щоб учасник міг визначити чи є його продукція, яку він планує запропонувати до постачання еквівалентом продукції, зазначеній в тендерній документації. Отже, замовником порушено принцим відкритості та прозорості здійснення закупівель, у учасника відсутня можливість ознайомитися із технічними характеристиками продукції, що є предметом закупівлі.
Враховуючи вищевиккладене та приймаючи однозначну практику АМКУ з цього приводу просимо Вас внести зміни до тендерної документації та опублікувати технічні характеристики продукції, що є предметом закупівлі з метою встановлення еквівалентності або розмістити у складі тендерної документації креслення, технічну документацію на продукцію, що є предметом закупівлі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2020 09:48
Додаток 1 містить посилання на креслення, згідно яких виготовляються необхідні запасні частини. Враховуючи специфіку виробництва та використання необхідних запасних частин для визначення чи є продукція учасника еквівалентом зазначеної в тендерній документації, учасник повинен звернутись до «Науково-дослідного та конструкторсько-технологічного інституту залізничного транспорту» («НДКТІ») Акціонерного товариства «Українська залізниця», що передбачено п.7 Додатку 5 Тендерної документації: «Відповідність креслеників на продукцію залізничного призначення повинна бути підтверджена визначеним філією «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом шляхом надання листа–погодження з додаванням до нього комплекту (екземпляра) погоджених креслеників, які на кожному листі марковані штампом з написом «Погоджено для виробництва у запчастину на 20__ р.» за підписом керівника визначеного структурного підрозділу або особи, що його заміщує, та номером і датою погоджувального листа. Термін дії попередньо погоджених креслеників продовжується на 1 рік від визначеної дати маркування штампом на кресленику».
Номер вимоги: UA-2020-04-17-000926-c.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ РВЗ Україна, Код ЄДРПОУ:40602601
Дата подання: 06 травня 2020 23:45
Вимога
Додатком 4 до тендерної документації передбачено, що Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у статті 17 Закону, згідно цього додатку до тендерної документації. Так, п. 2 додатку 4 до тендерної документації передбачено надання у 5тиденний термін 2. Оригінал або нотаріально завірена копія (або роздруківка електронного документу) довідки з Державної фіскальної служби України або її територіальними органами, про відсутність простроченої заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету. (довідка повинна бути дійсна на момент надання документа замовнику).
Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до п.4 Порядку
надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи затвердженого наказом Міністерства фінансів України 03 вересня 2018 року № 733 довідка або відмова у наданні Довідки готуються уповноваженим органом протягом п’яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано.
Відповідно, вимога Замовника щодо надання довідки з ДФС протягом п’яти календарних днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір в той час, як довідка видається протягом п’яти робочих днів є дискримінаційною умовою, щодо тих учасників, у яких дана довідка на момент подання тендерної пропозиції відсутня.
Неможливість надання учасником-переможцем зазначеної довідки у строк визначений Замовником відповідно призводить до відхилення пропозиції Учасника.
Виходячи з викладеного, з метою дотримання принципів здійснення закупівель, які встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас, розглянути можливість внесення змін дотендерної документації, а саме:
1.Визначити, що відтворену на папері копію електронної довідки ДФС з кабінету платника податків або оригінал/нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів або ДПІ або відповідним органом Державної фіскальної служби, яка дійсна на дату, яка попадає в 10 - ти денний термін починаючи з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір учасник повинен надати протягом 10 календарних днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Звертаємо увагу, що у тендерній документації інших Замовників встановлений саме 10-ти денний термін для надання зазначеної довідки.
Керуючись ч.1,2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо:
1. Внести зміни до тендерної документації наведені вище.
2. Опублікувати зміни до тендерної документації у встановленому законом порядку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2020 09:50
Згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», який діяв на момент оголошення даної процедури закупівлі, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику інформацію щодо відсутності заборгованості сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-17-000926-c.a5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:39380838
Дата подання: 12 травня 2020 19:21
Cкapгa
Cкapгa про порушення законодавства y сфері публічних закупівель
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: скасовується
Дата: 13 травня 2020 14:42
рішення від 15.05.2020 № 9452.pdf
Дата публікації: 15 травня 2020 15:23

Документи подані скаржником

12 травня 2020 19:21
Платіжне доручення.pdf
12 травня 2020 19:21
скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

15 травня 2020 15:23
рішення від 15.05.2020 № 9452.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000066 ● 7e3c1c4794b247a59a68903843f205ea
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 19:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.06.2020 № 162

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2020-04-17-000926-c 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 червня 2020
UA-2020-04-17-000926-c05cbd783ab54422781d3869e7d0e9a16
Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Лисенко, 6
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

15 травня 2020 14:16
Електронний підпис
15 травня 2020 14:16
Електронний підпис
15 травня 2020 14:16
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
15 травня 2020 14:16
8 Дані про товар.pdf
15 травня 2020 14:16
7 Статут Тов Кмг Трейд.pdf
15 травня 2020 14:16
6 ОПИС КМГ Трейд.pdf
15 травня 2020 14:16
5 Виписка 1 и 2 стр..pdf
15 травня 2020 14:16
4 згода з умовами ТД.pdf
15 травня 2020 14:16
2 ст. 17.pdf
15 травня 2020 14:16
14 Інформація про товар.pdf
15 травня 2020 14:16
12 Лист ПКТБ.pdf
15 травня 2020 14:16
11 Лист представництво.pdf
15 травня 2020 14:16
1.2. Рішення учасника 1.pdf
15 травня 2020 14:16
1.2. Наказ На дир 1.pdf
15 травня 2020 14:16
1 Лист відгук договір.pdf

Документи

Публічні документи

15 травня 2020 16:05
Цінова пропозиція.pdf.p7s
15 травня 2020 16:05
Цінова пропозиція.pdf
15 травня 2020 16:05
Статут.pdf.p7s
15 травня 2020 16:05
Статут.pdf
15 травня 2020 16:05
Сертифікат якості.pdf.p7s
15 травня 2020 16:05
Сертифікат якості.pdf
15 травня 2020 16:05
Протокол.pdf.p7s
15 травня 2020 16:05
Протокол.pdf
15 травня 2020 16:05
Проект договору.pdf.p7s
15 травня 2020 16:05
Проект договору.pdf
15 травня 2020 16:05
Наказ.pdf.p7s
15 травня 2020 16:05
Наказ.pdf
15 травня 2020 16:05
Наказ Фролова Ю.М.pdf.p7s
15 травня 2020 16:05
Наказ Фролова Ю.М.pdf (1).p7s
15 травня 2020 16:05
Наказ Фролова Ю.М.pdf
15 травня 2020 16:05
Лист ПКТБ.pdf.p7s
15 травня 2020 16:05
Лист ПКТБ.pdf
15 травня 2020 16:05
Лист для клієнтів.pdf.p7s
15 травня 2020 16:05
Лист для клієнтів.pdf (1).p7s
15 травня 2020 16:05
Лист для клієнтів.pdf
15 травня 2020 16:05
Контракт Полімер Have.pdf.p7s
15 травня 2020 16:05
Контракт Полімер Have.pdf
15 травня 2020 16:05
Довідка ст.17.pdf.p7s
15 травня 2020 16:05
Довідка ст.17.pdf
15 травня 2020 16:04
Гарантія 3916-20.pdf.p7s
15 травня 2020 16:04
Гарантія 3916-20.pdf (1).p7s
15 травня 2020 16:04
Гарантія 3916-20.pdf
15 травня 2020 16:04
Витяг Протокол НР.pdf.p7s
15 травня 2020 16:04
Витяг Протокол НР.pdf (1).p7s
15 травня 2020 16:04
Витяг Протокол НР.pdf
15 травня 2020 16:04
Витяг із Статуту 05.02.2020.pdf
15 травня 2020 16:04
Банківська ліцензія.pdf.p7s
15 травня 2020 16:04
Банківська ліцензія.pdf

Документи

Публічні документи

17 травня 2020 11:20
Протокол НР.7Z
17 травня 2020 11:20
Наказ Фролова Ю.М.7Z
17 травня 2020 11:20
Лист для клієнтів.7z
17 травня 2020 11:20
Гарантія 4058-20.7z
17 травня 2020 11:20
Витяг із Статуту.7z
17 травня 2020 11:20
Банківська ліцензія.7z
17 травня 2020 11:20
16 Лист довкілля.pdf
17 травня 2020 11:20
15 Витяг ПДВ.pdf
17 травня 2020 11:20
11.1 Статут копія.pdf
17 травня 2020 11:20
11 Статут оригінал.pdf
17 травня 2020 11:20
10 Протоколи та Наказ.pdf
17 травня 2020 11:19
9 Лист про кресленики.pdf
17 травня 2020 11:19
7 Сертификат якості.pdf
17 травня 2020 11:19
2 Лист відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР"

ТОВ УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР" 24 699 556,80
UAH з ПДВ
24 699 556,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" 24 699 662,40
UAH з ПДВ
24 699 662,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 травня 2020 16:05
Цінова пропозиція.pdf.p7s
15 травня 2020 16:05
Цінова пропозиція.pdf
15 травня 2020 16:05
Статут.pdf.p7s
15 травня 2020 16:05
Статут.pdf
15 травня 2020 16:05
Сертифікат якості.pdf.p7s
15 травня 2020 16:05
Сертифікат якості.pdf
15 травня 2020 16:05
Протокол.pdf.p7s
15 травня 2020 16:05
Протокол.pdf
15 травня 2020 16:05
Проект договору.pdf.p7s
15 травня 2020 16:05
Проект договору.pdf
15 травня 2020 16:05
Наказ.pdf.p7s
15 травня 2020 16:05
Наказ.pdf
15 травня 2020 16:05
Наказ Фролова Ю.М.pdf.p7s
15 травня 2020 16:05
Наказ Фролова Ю.М.pdf (1).p7s
15 травня 2020 16:05
Наказ Фролова Ю.М.pdf
15 травня 2020 16:05
Лист ПКТБ.pdf.p7s
15 травня 2020 16:05
Лист ПКТБ.pdf
15 травня 2020 16:05
Лист для клієнтів.pdf.p7s
15 травня 2020 16:05
Лист для клієнтів.pdf (1).p7s
15 травня 2020 16:05
Лист для клієнтів.pdf
15 травня 2020 16:05
Контракт Полімер Have.pdf.p7s
15 травня 2020 16:05
Контракт Полімер Have.pdf
15 травня 2020 16:05
Довідка ст.17.pdf.p7s
15 травня 2020 16:05
Довідка ст.17.pdf
15 травня 2020 16:04
Гарантія 3916-20.pdf.p7s
15 травня 2020 16:04
Гарантія 3916-20.pdf (1).p7s
15 травня 2020 16:04
Гарантія 3916-20.pdf
15 травня 2020 16:04
Витяг Протокол НР.pdf.p7s
15 травня 2020 16:04
Витяг Протокол НР.pdf (1).p7s
15 травня 2020 16:04
Витяг Протокол НР.pdf
15 травня 2020 16:04
Витяг із Статуту 05.02.2020.pdf
15 травня 2020 16:04
Банківська ліцензія.pdf.p7s
15 травня 2020 16:04
Банківська ліцензія.pdf

Публічні документи

15 травня 2020 14:16
Електронний підпис
15 травня 2020 14:16
Електронний підпис
15 травня 2020 14:16
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
15 травня 2020 14:16
8 Дані про товар.pdf
15 травня 2020 14:16
7 Статут Тов Кмг Трейд.pdf
15 травня 2020 14:16
6 ОПИС КМГ Трейд.pdf
15 травня 2020 14:16
5 Виписка 1 и 2 стр..pdf
15 травня 2020 14:16
4 згода з умовами ТД.pdf
15 травня 2020 14:16
2 ст. 17.pdf
15 травня 2020 14:16
14 Інформація про товар.pdf
15 травня 2020 14:16
12 Лист ПКТБ.pdf
15 травня 2020 14:16
11 Лист представництво.pdf
15 травня 2020 14:16
1.2. Рішення учасника 1.pdf
15 травня 2020 14:16
1.2. Наказ На дир 1.pdf
15 травня 2020 14:16
1 Лист відгук договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР"
#23585471
Очікує рішення 24 699 556,80
UAH з ПДВ
17 червня 2020 14:52

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 липня 2020 15:20
Коментар щодо відміни: Відповідно до ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
03 липня 2020 15:20
UA-2020-04-17-000926-c відміна.pdf