Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Покіс трави
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2020-04-17-000620-a 20203ddb10f0421e886e36a7f0aaf010
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хмелик Яніна Іванівна

385448542868 zhkg@romny-vk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03352981
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, вул. Аптекарська, 19
Контактна особа: Хмелик Яніна Іванівна
385448542868
zhkg@romny-vk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 09:55
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2020 16:00
Початок аукціону: 06 травня 2020 11:25
Очікувана вартість: 420 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Покіс трави
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, м. Ромни, Сумської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 09:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 09:57
Протокол № 71.pdf
17 квітня 2020 09:56
Оголошення.pdf
17 квітня 2020 09:56
Технічні характеристики.pdf
17 квітня 2020 09:55
Тендер покіс трави.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

надання доповнень та змін до тендерної документації
Дата подання: 23 квітня 2020 08:01
Дата відповіді: 24 квітня 2020 11:56
Прошу Вас надати більш детальну інформаціє, щодо технічної характеристики (додаток №2), а саме?позиції №2 "Викошування партерних і звичайних газонів, скверів, парків моторною косаркою", які саме сквери, парки та газони. А також надайте обєми скверів, парків та газонів. Так як щоб зробити кошторис надана інформація необхідна, в інакшому випадку Ваша тендерна документація не відповідає діючому законодавству.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі зазначено загальний обсяг робіт, по якому і необхідно розробляти кошторису документацію.
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 23 квітня 2020 08:38
Дата відповіді: 24 квітня 2020 11:53
В розділа 111 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Вами передбачено надати Учаснику-Переможцю "Гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх документів передбачених цією тендерною документацією та додатками до неї у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 5 днів з дати визнання його переможцем електронних торгів/ закупівлі." Надайте, інформацію щодо даного листа, і згідно якого законодавства це передбачено?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовнику не заборонено вимагати від учасників листи, які гарантують надання документів або виконання робіт чи надання послуг. Гарантійний лист подається в довільній формі.
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 23 квітня 2020 15:39
Дата відповіді: 24 квітня 2020 11:32
У додатку 2 п.5 Довідки на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, де Вами передбачено надати довідку, що підтверджує виконання аналогічних договорів предмету закупівлі згідно форми наведеної нижче. Учасник має надати копії 2 (двох) аналогічних договорів, указаних у довідці, що на 100% виконані (два договори не пізніше 2018 року з копіями даних договорів та копіями «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» форми КБ-3 або інші документи які підтверджують виконання договорів зазначених у довідці), але згідно до Закону про публічні закупівлі із змінами "зазнав зміни критерій "наявність документально підтвердженго досвіду виконання аналогічного договору, де Замовник може вимагати на підтвердження даного критерію інформацію про наявність документального підтвердженого одного аналогічного договору.Таким чином, Вам потрібно внести коригування та зміни до даного кваліфікаційного критерію
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З 19 квітня цього року почала діяти нова редакція Закону «Про публічні закупівлі», і ті процедури закупівлі, які замовник розпочав до моменту введення в дію цього закону, закінчує за правилами, які діяли в момент їх проведення, до введення нової редакції.
Внесення доповнень до технічних завдань
Дата подання: 24 квітня 2020 15:29
Дата відповіді: 27 квітня 2020 16:30
Згідно Вашої відповіді "В технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі зазначено загальний обсяг робіт, по якому і необхідно розробляти кошторису документацію." в тендерній документації не передбачено місце розташування газонів, парків, скверів, а яким чином Учасник при розрахунку послуг може знати складність робіт., та відстань доставки транспорту, чи працівників. Це обовязково потрібно передбачити в тендерній документації, щоб Учасник мав можливість прийняти участь у торгах, в інакшому випадку буде вважатися, що тендерна документація прописана під конкретного Учасника.А технічні завдання додаток №2 обмежують конкуренцію та дискримінацію Учасників. Вам необхідно оновити додаток №2 , в якому вказати сквери,парки, газони і відстань.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Викошування лугових газонів тракторною косаркою передбачено по вул.: Київська, Сумська, Полтавська, Прокопенка,Конотопська, Дудіна, Космонавтів, Петропавлівська .
Викошування партерних і звичайних газонів, скверів, парків моторною косаркою- в першу чергу бульвар Шевченка, Свободи, Московська та вул. Мазепи і Горького,Полтавська, Чернишевського та інших вулиць міста.
Викошування комбінованих газонів вручну - в першу чергу бульвар Шевченка, Свободи, Московська та вул. Мазепи і Горького,Полтавська, Чернишевського та інших вулиць міста та інших вулиць міста.
Перелік інших вулиць міста:
вул. Берегова
1-7 пров. Берегової
вул. Воликівських
вул. Шварца
1 пров. Шварца
вул. Щербакова
вул. Леоніда Полтави
вул. Маркевича
1-3 пров. Маркевича
вул. Вознесенська
1 пров. Вознесенської
вул. Глинської
вул. Покровський узвіз
1-3 пров. Покровського узвозу
вул. Шкурата
вул. Антоненка-Давидовича
1-2 пров. Антоненка-Давидовича
вул. Борисяка
1-3 пров. Борисяка
вул. Западинська
1-5 пров. Западинської
вул. Рожаліна
вул. Аптекарська
1-2 пров. Аптекарської
вул. Макаренка
1-3 пров. Макаренка
вул. Мельникова
вул. Карасика
1-3 пров. Карасика
пл. Курилова
1 пров. Курилова
вул. Пархоменка
1-2 пров. Пархоменка

Нажмите здесь, чтобы быстро ответить
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2020 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Завод Кобзаренка 399 290,60
UAH з ПДВ
379 950,74
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Комбінат комунальних підприємств" Роменської міської ради 419 988,36
UAH з ПДВ
387 180,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2020 13:21
Електронний підпис
13 травня 2020 13:16
документи
13 травня 2020 13:16
документи
13 травня 2020 13:16
документи
13 травня 2020 13:16
документи
06 травня 2020 15:27
Електронний підпис
06 травня 2020 15:20
документи
30 квітня 2020 11:37
Електронний підпис
30 квітня 2020 11:12
установічі документи.pdf
30 квітня 2020 11:12
ст16.pdf
30 квітня 2020 11:12
ст16 2.pdf
30 квітня 2020 11:12
пропозиція_довідки.pdf
28 квітня 2020 13:54
Електронний підпис
28 квітня 2020 13:52
установічі документи.pdf
28 квітня 2020 13:52
ст16.pdf
28 квітня 2020 13:52
ст16 2.pdf
28 квітня 2020 13:52
пропозиція_довідки.pdf
28 квітня 2020 13:52
кошторис.pdf

Публічні документи

05 травня 2020 15:47
Електронний підпис
05 травня 2020 15:47
графіки.PDF
05 травня 2020 15:47
проект договору.PDF
05 травня 2020 15:47
тендерна пропозиція.PDF
05 травня 2020 15:47
аналогічні договора.PDF
05 травня 2020 15:47
довідки.PDF
05 травня 2020 15:47
техпаспорти.PDF
05 травня 2020 15:47
документи.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Завод Кобзаренка

Комунальне підприємство "Комбінат комунальних підприємств" Роменської міської ради

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Завод Кобзаренка
#19344937
Переможець 379 950,74
UAH з ПДВ
13 травня 2020 09:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2020 09:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Завод Кобзаренка
#19344937
379 950,74
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 10:58
Додатки до додаткової угоди.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 10:55
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 10:55
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 10:37
Додатки до договору.pdf укладений
26 травня 2020 10:36
Договір № 90.pdf укладений
26 травня 2020 10:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з корегуванням обсягів надання послуг по окремих їх видах в межах загальної суми договору.
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 379 950,74
UAH (в тому числі ПДВ 63 325,12 UAH)