Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (послуга з повірки газового обладнання КЗ "Вищетарасівський ПНІ" ДОР") (місцевий бюджет)
Очікувана вартість
22 140,00 UAH
UA-2020-04-17-000605-b 023ee917f6ee48258f8a7648dab1dacc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Семенюк

+380566836440
+380986334731
+380679962696
internat20@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Вищетарасівський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 36729839
Місцезнаходження: 53564, Україна , Дніпропетровська обл., с. Вищетарасівка, Томаківський р-н, вул. Шкільна, 23
Контактна особа: Наталя Семенюк
+380566836440,+380986334731,+380679962696
internat20@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 09:19
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 29 квітня 2020 13:42
Очікувана вартість: 22 140,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,81%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Детальну інформацію викладено у Документації замовника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з повірки газового обладнання КЗ "Вищетарасівський ПНІ" ДОР"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53564, Україна, Дніпропетровська область, c.Вищетарасівка Томаківського району, вул. Шкільна, буд. 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 червня 2020  —  26 червня 2020
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється відповідно п.3 Договору (додаток 4) Документації замовника Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 квітня 2020 09:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2020 09:43
Уточнення Документації.docx
17 квітня 2020 09:19
Документація Замовника.doc
22 квітня 2020 09:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 09:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2020 09:43
Уточнення Документації.docx
17 квітня 2020 09:19
Документація Замовника.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-000605-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНТОП", Код ЄДРПОУ:37620934
Дата подання: 12 травня 2020 11:06
Безпідставна дискваліфікація
Шановний Замовнико!
Вкрай стурбовані Вашим рішенням щодо дискваліфікації учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНТОП", який надав пропозицію з найменшою ціною.
Так в протоколі №2 від 12.05.2020 вказана підстава, що не надані на адресу Замовника документи.
Це не відповідає дійсності. Комплект документів по закупівлі відправлений 04-05-2020 на адресу Вашого закладу рекомендованим листом 4900081966333. Про відправлення листа був телефоном проінформований секретар тендерного комітету, на електрону адресу закладу надісланий номер листа та повідомлено про поточне місцезнаходження згідно трек-номеру станом на 07-05-2020 у поштовому відділенні с. Вищетарасівка. Даних чи намагався листоноша вручити лист за адресою закладу або причини затримки наразі немає.
Маємо зауважити, що рекомендований лист є офіційною формою листування. Навіть суди та інші державні органи приймають до уваги дату відправлення за відміткою Укрпошти. Про це Вам напевно відомо.
Із боку ТОВ «НВП «Ентоп» усі документи відправлені вчасно, наступного робочого дня після обрання переможцем. Ми маємо підтверджуючий чек Укрпошти та архів переписки.
Який Ви бачите інший шлях доставки документів? Чи було потрібно в умовах карантину особисто нашому працівнику відвідати Ваш заклад? Чи переплатити більше 2 тис. гривень, що є 10% від вартості закупівлі прийнятніше, ніж поцікавитися на пошті чому листоноша ще не приніс лист? Обґрунтуйте, будь ласка.
Нормативними базою з державних закупівель, зокрема
- Закону України «Про публічні закупівлі»;
- «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»», затвердженої наказом №10 від 19.03.2019 р. ДП «Прозорро»;
- Доручення тимчасово виконуючого обов’язки Голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 08.08.2019 року №08-52/0/35-19 «Про посилення заходів з підвищення якості організації та проведення процедур закупівель через електронну систему закупівель»
не регламентується строк саме доставки документів, а встановлюється загальний строк завершення закупівлі або укладення договору.
Вимагаємо негайно усунути порушення в закупівлі та повернутися до кваліфікації найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНТОП".
Про ситуацію що склалася з закупівлею вимушені будемо повідомити профільний підрозділ Дніпропетровської обласної ради.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 травня 2020 11:38
Доброго дня! На Вашу вимогу пояснюємо наступне. Відповідно до доручення голови Дніпропетровської облдержадміністрації при проведенні допорогових закупівель замовнику надано право самостійно, а не за вимогою учасників, встановлювати вимоги до закупівлі. Відповідно, замовник визначив строки подачі документів для підписання договору, які Ви бачили у вимогах до закупівлі, але не виконали, так як документи не надійшли до закладу. З питання їх доставки ми відповідальності не несем. Зв''язуйтесь з доставником самі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-04-17-000605-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНТОП", Код ЄДРПОУ:37620934
Дата подання: 13 травня 2020 12:24
скасування протоколу №2 від 12.05.2020
Ви не відповіли на головне питання, яким чином до Вашого закладу мали бути доставлені документи. В документації закупівлі та протоколі №1 від 30.04.2020 чітко вказано надати документи «замовнику на його адресу». Нами був обраний єдиний можливий спосіб – надсилання рекомендованим листом через національного оператора поштового зв'язку, яким є Укрпошта, відповідно до Закону України «Про поштовий зв'язок». Трек-номер листа 4900081966333, дата відправлення 04-05-2020 (наступного робочого дна після обрання переможця).
Чи Ваш заклад під час загальнодержавного карантину приймає відвідувачів та була можливість надати документи особисто?
Ще раз наголошуємо, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНТОП" виконало усі умови закупівлі. На адресу замовника документи відправлені вчасно, про що були повідомлені посадові особи, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками.
Вимагаємо скасувати протокол №2 від 12.05.2020 по закупівлі ідентифікатор UA-2020-04-17-000605-b щодо дискваліфікації учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНТОП".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2020 13:58
Шановний Учасник! Ми не обмежуємо Вас у способі доставки документів до закладу. Обирайте зручний для Вас спосіб: особисто, Нова пошта, Укрпошта, кур'єр та ін. У Вас було достатньо часу для доставки документів - з 30 квітня по 8 травня 2020 року. Навіть механічно не можна підписати договір і зареєструвати його в казначействі, якщо його немає в закладі. Не надійшли Ваші документи в заклад до вказаної дати. Всю кореспонденцію реєструє відповідальна особа. А у вихідні дні її міг би отримати і сторож. Я особисто розмовляла з кожним сторожем, секретарем. Доставки Ваших поштових повідомлень не було. Якщо ж Ви відправили лист, то він ще в дорозі. Але ж Ви пропустили терміни укладання договору, що тягне за собою порушення термінів виконання робіт, фінансування, від'єднання закладу від газопостачання, навіть відпусток операторів котельні. За роботу пошти ми не несем відповідальність. У протоколі Вам встановлено кінцевий строк доставки документів. Ви ж чомусь орієнтуєтесь на дату їх відправки.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-04-17-000605-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНТОП", Код ЄДРПОУ:37620934
Дата подання: 13 травня 2020 14:45
Зловживання вимогами закупівлі
Звертаємося до Вас з питанням наявності ознак зловживання вимогами закупівлі, що призвело до прийняття рішення Замовника про дискваліфікацію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНТОП".
В документації закупівлі вказується вимога до переможця щодо надання документів «протягом п’яти робочих днів з моменту оприлюднення відповідної інформації (протоколу про обрання переможця) надає замовнику на його адресу в паперовому вигляді копії …».
В той же час нормативні документи з питань закупівель не встановлюють окремого строку саме на цю дію. Згідно другої частини п. 13 «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»», затвердженої наказом №10 від 19.03.2019 р. ДП «Прозорро», Замовник протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій завершує закупівлю в ЕСЗ шляхом підписання договору або її відміни.
Будь які вимоги Замовника не можуть звужувати вимоги законодавства, а головне – протирічити здоровому глузду.
Так, 04 травня 2020 р. переможець закупівлі ТОВ «НВП «Ентоп» своєчасно відправив необхідні документи на адресу КЗ «Вищетарасівський ПНІ» ДОР». 07 травня 2020 р. відправлення знаходилося у місцевому поштовому відділені та не було вручене. Наразі не відомо чи то з вини отримувача, чи з затримкою роботи пошти. Слід прийняти до уваги, що в країні у зв’язку з епідемією коронавірусу запроводжені карантинні обмеження, зокрема на роботу транспорту, інфраструктури, суб’єктів господарювання, державних установ. Перелічені у Вашій попередній відповіді інші варіанти доставки не є допустимими. Сформувати відправлення за кодом ЄДРПОУ закладу, у тому числі на адресу, можливо тільки для клієнтів за договором з ТОВ «Нова Пошта», який відсутній у КЗ «Вищетарасівський ПНІ» ДОР». Відправлення на приватну особу було б безапеляційним порушенням. Те саме стосується і доставки кур’єром.
Жодних ризиків порушення терміну виконання робіт не існує. До 2 червня ще три тижні, при тому що лист на адресу закладу вже повні три робочі дні тому відмічений на пошті у с. Вищетарасівка. Чи у невеликому населеному пункті, де зазвичай усі один одного знають, немає зв’язку з листоношею, або закладом не відправляється та не отримується більше ніяка кореспонденція? Дуже сумнівно.
Формальну причину неотримання вже доставленої пошти Ви, як замовник, прийняли за підставу для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції. Вважаємо такі дії зловживанням службовим становищем.
Прошу надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНТОП".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2020 09:25
Шановний учасник! Протягом карантину доступні всі способи доставки документів до закладу. Всі учасники закупівель, організації, фізичні особи користуються ними. І роблять це вчасно.
Номер вимоги: UA-2020-04-17-000605-b.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНТОП", Код ЄДРПОУ:37620934
Дата подання: 18 травня 2020 11:26
Порушені основні принципи здійснення закупівель
Згідно частини третьої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
По суті питання повідомляємо, що Ви не отримали доставлений на адресу закладу рекомендований лист з тендерною документацією, внаслідок чого була дискваліфікована пропозиція учасника з найменшою ціною - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНТОП". На підтвердження даного факту маємо не вручене відправлення з відповідними відмітками пошти. Про відправлення документів Ваші співробітники вчасно були повідомлені телефоном та за електронною адресою.
Вважаємо, що при здійсненні закупівлі Код ДК 021:2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки. (послуга з повірки газового обладнання КЗ «Вищетарасівський ПНІ» ДОР»), ідентифікатор UA-2020-04-17-000605-b, порушені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Не дотримано максимальної економії, ефективності та пропорційністі – дискваліфікована найбільш економічно вигідна пропозиція, переможцем визнаний учасник з ціною на 10% вищою, майже рівній початковій ціні;
Не дотримано об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі – необхідні документи були доставлені поштою в визначений закупівлею строк, про що знав Замовник, але не вжив жодних заходів з отримання, враховуючи ситуацію з карантинними обмеженнями;
Не дотримано принципу запобігання корупційним діям і зловживанням – мають місце зловживання умовами закупівлі, штучне створення формальних причин для дискваліфікації учасника, який виконав умови закупівлі.
Просимо усунути порушення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 травня 2020 10:10
На Вашу вимогу відповідаємо наступне. Згідно вимог чинного законодавства за доставку документів, товару до закладу під час проведення закупівель відповідає Учасник, а не Замовник. Відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Уповноваженою особою порушень не встановлено.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2020 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНТОП" 19 770,00
UAH з ПДВ
19 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКИМЕЦЬ ВІРА ПЕТРІВНА 21 988,57
UAH з ПДВ
21 988,57
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНТОП"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКИМЕЦЬ ВІРА ПЕТРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНТОП"
#37620934
Рішення скасоване 19 770,00
UAH з ПДВ
12 травня 2020 09:22
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНТОП"
#37620934
Відхилено 19 770,00
UAH з ПДВ
12 травня 2020 09:28
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКИМЕЦЬ ВІРА ПЕТРІВНА
#2784904424
Переможець 21 988,57
UAH з ПДВ
14 травня 2020 15:55

Документи

30 квітня 2020 14:41
Електронний підпис
30 квітня 2020 14:40
Протокол № 1.pdf

Документи

12 травня 2020 09:28
Електронний підпис
12 травня 2020 09:24
Протокол № 2.pdf

Документи

14 травня 2020 15:55
Електронний підпис
14 травня 2020 15:52
Протокол № 3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2020 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКИМЕЦЬ ВІРА ПЕТРІВНА
#2784904424
21 988,57
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 травня 2020 15:55
Електронний підпис
14 травня 2020 15:52
Протокол № 3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 08:43
Договір П 110.pdf укладений
22 травня 2020 08:40