Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт дороги по вул. Січових Стрільців в смт. Брюховичі Львівської області"
Очікувана вартість
2 540 487,80 UAH
UA-2020-04-17-000566-c b68d3fff9c6c4173805bf20793d913e6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вознюк Дмитро Леонтійович

+380322347230 bryuho@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Брюховицька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04372402
Місцезнаходження: 79491, Україна , Львівська обл., селище міського типу Брюховичі міста Львова, вулиця Ясна,1
Контактна особа: Вознюк Дмитро Леонтійович
+380322347230
bryuho@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 10:26
Звернення за роз’ясненнями: до 02 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 травня 2020 13:34
Очікувана вартість: 2 540 487,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 621,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Капітальний ремонт дороги по вул. Січових Стрільців в смт. Брюховичі Львівської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може, на підставі додаткової угоди, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та Постанови Кабінету Міністрів від 27 грудня 2001 року № 1764 "Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва". Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Найкращий досвід роботи з замовниками: 20%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в межах одного об’єкту(договору) та документальне підтвердження його виконання, що дорівнює або перевищує очікувану вартість закупівлі: 20%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в межах одного об’єкту(договору) та документальне підтвердження його виконання, що дорівнює або є більшим від 70 відсотків (70%) очікуваної вартості закупівлі: 10%
Іншим учасникам: 0%
Кваліфікація виконавців: 10%
учасники, які нададуть документальне підтвердження кваліфікації та працевлаштування за основним місцем\сумісництвом праці не менше ніж 1 працівника по кожній із наступних посад/професій:головного інженера, виконроба, інженера з охорони праці, інженера-кошторисника. На підтвердження учасники повинні подати копії дипломів. Кваліфікація спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці, підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці не раніше як за три роки до кінцевого терміну подання пропозицій. Кваліфікація інженера-кошторисника підтверджується копією сертифікату.: 10%
Іншим учасникам: 0%
05 травня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 16:33
Рішення про внесення змін ТД.docx
05 травня 2020 16:33
Тендерна документація зі змінами.doc
17 квітня 2020 10:26
Технічні вимоги.docx
17 квітня 2020 10:26
проект договору.docx
05 травня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 16:33
Рішення про внесення змін ТД.docx
05 травня 2020 16:33
Тендерна документація зі змінами.doc
17 квітня 2020 10:26
Тендерна документація.doc
17 квітня 2020 10:26
Технічні вимоги.docx
17 квітня 2020 10:26
проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2020 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 2 443 479,13
UAH з ПДВ
2 150 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 505 000 Документи
ПП Рома 2 156 337,60
UAH з ПДВ
2 148 716,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 504 101.20 Документи

Публічні документи

12 травня 2020 17:39
Електронний підпис
12 травня 2020 16:33
Розрахунок ЗП 2020.pdf
12 травня 2020 16:30
32_цiнова пропозицiя.pdf
12 травня 2020 15:05
Виписка 10 000,00 грн__2.pdf
12 травня 2020 15:05
18642-1 ОНУР К.І. p7s.7z
12 травня 2020 14:07
vidomosti.pdf
12 травня 2020 14:07
Nakazy_040420.pdf
12 травня 2020 14:07
Якість_працівники.pdf
12 травня 2020 14:07
Якість_аналогія.pdf
12 травня 2020 14:07
Штатний розпис.pdf
12 травня 2020 14:07
статут.pdf
12 травня 2020 14:07
ПДВ.pdf
12 травня 2020 14:07
Ліцензія від 27.12.2019.pdf
12 травня 2020 14:07
витяг.pdf
12 травня 2020 14:07
Виписка 10 000,00 грн.pdf
12 травня 2020 14:07
банківська довідка 2.pdf
12 травня 2020 14:07
банківська довідка 1.pdf
12 травня 2020 14:07
32_KK.pdf
12 травня 2020 14:07
32_iншi докмети.pdf
12 травня 2020 14:07
32_ст17_ПД_ТЗ.pdf
12 травня 2020 14:07
32_повноваження.pdf
12 травня 2020 14:07
18642 ОНУР К.І. p7s.7z
12 травня 2020 14:07
1-дф.pdf

Публічні документи

21 травня 2020 12:17
Електронний підпис
12 травня 2020 15:52
Електронний підпис
12 травня 2020 15:50
Платіжне доручення.pdf
12 травня 2020 15:50
Виписка (1).zip
12 травня 2020 15:50
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
12 травня 2020 15:50
Dovidka pro nazvu.zip
12 травня 2020 15:50
Dovirenist_Savchenko.zip
12 травня 2020 15:50
Bankivska Licenzia.zip
12 травня 2020 15:50
Дов_дка_64.zip
12 травня 2020 15:50
170_18_64_10 000.zip
12 травня 2020 15:50
Якість-досвід. КБ-3.pdf
12 травня 2020 15:50
Якість-досвід. КБ -2.pdf
12 травня 2020 15:50
Таблиця оцінювання.pdf
12 травня 2020 15:50
ТЧ. Копія ліцензії.pdf
12 травня 2020 15:50
ІД. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
12 травня 2020 15:50
ІД. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
12 травня 2020 15:50
ІД. Довідки з банку.pdf
12 травня 2020 15:50
ІД. Копія статуту.pdf
12 травня 2020 15:50
Проект договору.pdf
12 травня 2020 15:50
ТЧ. Технічна частина.pdf
12 травня 2020 15:50
ІД. Інші документи.pdf
12 травня 2020 15:50
КК. Лист-відгук.pdf
12 травня 2020 15:50
КК. Штатний розпис.pdf
12 травня 2020 15:50
КК. Звіт 1-ДФ.pdf
12 травня 2020 15:50
КК. Лабораторія.pdf
12 травня 2020 15:50
КК. Техпаспорти.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ПП Рома

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Рома
#22357406
Переможець 2 148 716,00
UAH з ПДВ
20 травня 2020 12:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2020 12:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Рома
#22357406
2 148 716,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2024 16:26
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 09:26
Додаткова 3 до 09-06 Брюховичі.pdf зміни до договору
02 січня 2023 09:10
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 09:56
Додаткова угода _2 до 09-06.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 09:33
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:51
30.12.20 Дод угода ПП Рома.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:28
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 17:19
підписаний договір укладений
09 червня 2020 17:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 09/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ухвал Львівської міської ради від 29.12.2020 № 6 «Про функціонування Львівської міської територіальної громади», від 29.12.2020 № 7 «Про припинення місцевих рад шляхом приєднання до Львівської міської ради», від 20.05.2021 № 758 «Про затвердження передавального акта Брюховицької селищної ради», керуючись ст.ст. 104, 631, 651, 652, 653, 654 Цивільного Кодексу України, враховуючи розділ 11 Договору № 09/06 від 09.06. 2020 року, з метою забезпечення зобов’язань Договору та проведення розрахунку за виконані роботи Сторони уклали додаткову угоду про наступне: Вважати Шевченківську районну адміністрацію Львівської міської ради Замовником робіт за Договором № 09/06, укладеним 09.06.2020 між Брюховицькою селищною радою та Приватним підприємством «РОМА», та викласти преамбулу Договору у новій редакції. Пункт 12.1. Договору № 09/06 від 09.06.2020 викласти у новій редакції. Розділ 15 Договору № 09/06 від 09.06.2020 «Юридичні адреси сторін» викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 09/06
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із виникненням об'єктивних обставин, а саме затримки фінансування Замовника, що унеможливлюють виконання зобов’язань у строки передбачені договором, Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до договору
Номер договору про закупівлю: 09/06
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 137 767,60
UAH (в тому числі ПДВ 356 294,60 UAH)