Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Технічне переоснащення. Робота за темою: "Модернізація системи нормальної експлуатації важливої для безпеки турбінного відділення СНЕ ВБ ТВ. Енергоблок №2." БМР. ПНР
Очікувана вартість
84 181 666,67 UAH
UA-2020-04-17-000447-b c11dcf8eae524a8eb4fd03ad55256b28
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гузовська Світлана Володимирівна

(03842) 6-38-43 guzovskaya.svetlana@khnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Вебсайт: http://www.xaec.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Контактна особа: Гузовська Світлана Володимирівна
(03842) 6-38-43
guzovskaya.svetlana@khnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 09:05
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 23 червня 2020 12:22
Очікувана вартість: 84 181 666,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 421 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Технічне переоснащення. Робота за темою: «Модернізація системи нормальної експлуатації важливої для безпеки турбінного відділення СНЕ ВБ ТВ. Енергоблок №2.» БМР. ПНР (детально викладено в Додатку №3 Технічні вимоги)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Технічне переоснащення. Робота за темою: "Модернізація системи нормальної експлуатації важливої для безпеки турбінного відділення СНЕ ВБ ТВ. Енергоблок №2." БМР. ПНР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45317000-2 — Інші електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Виплата авансу в розмірі до 50 % від ціни договору здійснюється Замовником після укладення сторонами договору протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником від Підрядника банківської гарантії, за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України, або страхову гарантію, видану страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП "НАЕК "Енергоатом" у встановленому порядку, або фінансову поруку, або заставу. Аванс 30 Календарні 50
Виконання робіт Кінцевий розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 30 календарних днів з дати підписання сторонами Актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ-3). Пiсляоплата 30 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2020 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 09:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 13:43
Зміна №3 Тендерна документація з Додатками №1_2_5.pdf
05 червня 2020 13:29
Зміна №2 Тендерна документація з Додатками №1_2_5.pdf
26 травня 2020 17:56
Змінена тендерна документація з Додатками №1_2_5.pdf
17 квітня 2020 09:02
Тендерна документація з Додатками №1_2_5.pdf
12 червня 2020 13:43
Перелік змін №3.pdf
05 червня 2020 13:29
Перелік змін №2.pdf
26 травня 2020 17:56
Перелік змін - Витяг з протоколу №716.pdf
17 квітня 2020 09:02
Додаток №4 Форма цінової пропозиції.doc
17 квітня 2020 09:02
Додаток №3 Технічні вимоги.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-11-000002 ● 7e77e2c0a0d249a29df74c0be7cf0481
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 серпня 2021 15:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
10.08.2021 № 500
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедури закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу від 10.08.2021 № 500
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3 UA-2020-04-17-000447-b 17.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 21 серпня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КВП МУ-13 "ЕПЗМ" 83 621 077,00
UAH
83 621 077,00
UAH
Документи
ТОВ Атоммонтажсервіс 84 023 242,00
UAH
84 023 242,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 14:49
Електронний підпис
05 червня 2020 14:35
Електронний підпис
27 травня 2020 08:08
Електронний підпис
26 травня 2020 09:03
Електронний підпис
26 травня 2020 09:02
15 Проект договору.pdf
26 травня 2020 09:02
14 Тендерна пропозиція.pdf
26 травня 2020 09:02
13 Технічна пропозиція.pdf
26 травня 2020 09:02
8.2 Протокол.pdf
26 травня 2020 09:02
8.1 Список працівників.pdf
26 травня 2020 09:02
3.1 Лист-відгук ВП ХАЕС.pdf
26 травня 2020 09:02
1 Інформаційна довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КВП МУ-13 "ЕПЗМ"

ТОВ Атоммонтажсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КВП МУ-13 "ЕПЗМ"
#04742425
Переможець 83 621 077,00
UAH
03 липня 2020 13:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КВП МУ-13 "ЕПЗМ"
#04742425
83 621 077,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 вересня 2021 18:07
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2021 17:10
ДУ №1.pdf зміни до договору
13 вересня 2021 17:10
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 11:33
№20-124-01-20-12384.pdf укладений
22 липня 2020 11:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ціна робіт з суми 83 621 077,00 грн без ПДВ / 100 345 292,40 грн з ПДВ змінена на ціну робіт 83 558 686,59 грн без ПДВ / 100 270 423,91 грн з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 15-28/20/20-124-01-20-12384
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 100 270 423,91
UAH (в тому числі ПДВ 16 711 737,32 UAH)