Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сіттям (вивезення побутових відходів)
Очікувана вартість
4 816,20 UAH
UA-2020-04-17-000162-b bdaa483993ad4a5082d5bb58d8a71b00
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Хара

+380669043891 dk64dk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ "ЯСЛА-САДОК №64 "КОРАБЛИК" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 36637455
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Ушакова, буд. 45/47
Контактна особа: Наталя Хара
+380669043891
dk64dk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сіттям (вивезення побутових відходів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сіттям (вивезення побутових відходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, маріуполь, вул. Ушакова, 45/47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

17 квітня 2020 08:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#32164402
Переможець 4 816,20
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 08:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 15:28
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2020 13:12
додаткова 1.PDF зміни до договору
18 травня 2020 13:02
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 08:20
договір ТБО.PDF укладений
17 квітня 2020 08:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 2998
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 816,20
UAH (в тому числі ПДВ 802,70 UAH)