Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для харчоблоку
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-04-17-000075-a 464cf1c1f01240c39f6aca2737f584cb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алешківська Вікторія Вікторівна

380679000081
380939000081
sh250@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №250 з поглибленим вивченням математики Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03598794
Вебсайт: http://www.school250.at.ua
Місцезнаходження: 02222, Україна , Київська обл., Київ, проспект Маяковського 49б
Контактна особа: Алешківська Вікторія Вікторівна
380679000081,380939000081
sh250@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 07:48
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2020 08:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 15:19
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


В рамках реалізації програми «Придбання обладнання для харчоблоків для закладів загальної середньої освіти Деснянського району міста Києва на 2020 рік»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 Одиниця
Обладнання для харчоблоку

ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування

(В рамках реалізації програми «Придбання обладнання для харчоблоків для закладів загальної середньої освіти Деснянського району міста Києва на 2020 рік»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Володимира Маяковського, 49-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюється шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником Товару на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України. Замовник здійснює розрахунки за Товар, протягом 25 (двадцяти п’яти) календарних днів з дати підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної. У разі відсутності коштів на реєстраційному рахунку Замовника оплата буде здійснена з моменту отримання бюджетного фінансування на даний предмет закупівлі. Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 448 052,76
UAH з ПДВ
445 802,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮМІТРЕЙД" 449 000,00
UAH з ПДВ
446 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2020 02:01
Електронний підпис
14 травня 2020 02:00
public_doc.pdf
14 травня 2020 02:00
public_doc.p7s
14 травня 2020 02:00
Dovidka_20125565470730308855.pdf.p7s
14 травня 2020 01:59
Dovidka_20125565470730308855.pdf
05 травня 2020 23:08
Електронний підпис
03 травня 2020 19:46
Електронний підпис
03 травня 2020 19:45
ПДВ_витяг.pdf
03 травня 2020 19:45
Відгук.pdf
03 травня 2020 19:45
Фін.звіт_2019.pdf
03 травня 2020 19:45
Тендерна пропозиція.pdf
03 травня 2020 19:45
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
03 травня 2020 19:45
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
03 травня 2020 19:45
Авторизаційні листи.pdf
03 травня 2020 19:45
Довідка_МТБ.pdf
03 травня 2020 19:45
Проект договору.pdf
03 травня 2020 19:45
Довідка_працівники.pdf
03 травня 2020 19:45
Довідка_досвід.pdf
03 травня 2020 19:45
Повноваження.pdf
03 травня 2020 19:45
Довідки.pdf
03 травня 2020 19:45
Довідки_відповідність.pdf
03 травня 2020 19:45
Сертифікати.pdf
03 травня 2020 19:45
Статут.pdf

Публічні документи

03 травня 2020 23:42
ЮМІТРЕЙД статут.pdf
03 травня 2020 23:42
ЮМІТРЕЙД наказ.pdf
03 травня 2020 23:42
Витяг ЮМІТРЕЙД.pdf
03 травня 2020 23:42
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

ТОВ "ЮМІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
Переможець 445 802,00
UAH з ПДВ
13 травня 2020 12:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2020 12:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
445 802,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 12:35
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2020 15:22
Додаткова угода 1 до Договору 25.05.2020-ОХ.pdf зміни до договору
25 травня 2020 15:21
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 13:13
Договір 25.05.2020-ОХ.pdf укладений
25 травня 2020 13:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №250 з поглибленим вивченням математики Деснянського району міста Києва, в особі директора Гуменюк Наталії Дмитрівни, яка діє на підставі Статуту (далі - ЗАМОВНИК) з однієї сторони та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВ ТРЕЙДИНГ", в особі директора Ратушної Оксани Валентинівни, яка діє на підставі Статуту (далі – ПОСТАЧАЛЬНИК), з іншої сторони, разом Сторони, керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 3.4. Договору № 25/05/20-ОХ від 25.05.2020 року, а також згодою Сторін, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. У зв’язку із затримкою строків виробництва посудомийної машини з сушильним тунелем OBK 2000 Ozti, Туреччина, та стелажу для сушіння посуду TM Orest Україна, сторони погодилися подовжити строк поставки товару до 15 липня 2020 року. 2. Викласти п. 5.1. Договору в наступній редакції: «п. 5.1. Строк поставки Товарів Замовнику до 15.07.2020 року.» 3. Інші умови Договору залишити без змін.
Номер договору про закупівлю: 25/05/20-ОХ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 445 802,00
UAH (в тому числі ПДВ 74 300,33 UAH)