Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичні матеріали (CPV): 33140000-3 (шприці, катетери, спиртові серветки, голки, сечоприймачі )
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2020-04-17-000004-a ● 31e8fd5be2b8434a88ce5e9e6ee2f134
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02012007 |
Вебсайт: | http://ito.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київська обл., Київ, Бульварно-Кудрявська 27 |
Контактна особа: |
Голопатюк Антоніна Аркадіївна 380995227429 buchito@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2020 00:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 травня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 04 травня 2020 15:52 |
Очікувана вартість: | 420 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1080 штуки
Шприц ін'єкційний 3-х компонентний інсуліновий одноразовий стерильний 1 мл U-100 Luer Lock з голкою, 30G (0,3x13 мм) або еквівалент*
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
50400 штуки
Шприц ін'єкційний 2-х компонентний одноразовий стерильний 2 мл Luer Slip з голкою, 23 G (0.6*30 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
196800 штуки
Шприц ін'єкційний 2-х компонентний одноразовий стерильний 5 мл Luer Slip з голкою, 22 G (0.7*40 мм) або еквівалент*
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 штуки
Шприц 3-х компонентний одноразовий стерильний 150 мл Catheter Tip з голкою, 14G (2,0x30 або еквівалент*
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
51200 штуки
Шприц ін'єкційний 2-х компонентний одноразовий стерильний 10 мл Luer Slip з голкою, 21 G (0.8*40 мм) або еквівалент*
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10450 штуки
Шприц ін'єкційний 2-х компонентний одноразовий стерильний 20 мл Luer Slip з голкою, 21 G (0.8*40 мм) або еквівалент*
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 штуки
Шприц ін’єкційний 3-х компонентний одноразовий стерильний 60 мл Luer Lock з голкою, 16G (1,6x40 мм) або еквівалент*
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 штуки
Шприц 3-х компонентний одноразовий стерильний 120 мл Catheter Tip з голкою, 14G (2,0x30) або еквівалент*
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 штуки
Канюля внутрішньовенна з ін'єкційним портом, Integra, 22G (0,9x25 мм) або еквівалент*
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
60 штуки
Катетер Фолея 12 Fr, 2-ходовий , латексний або еквівалент*
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
60 штуки
Катетер Фолея 14 Fr, 2-ходовий , латексний або еквівалент*
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
700 штуки
Серветка просочена спиртовим розчином 65х30 мм "№ 100 або еквівалент*
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
500 штуки
Пов'язка для фіксації канюль, 6*8 см або еквівалент*
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 штуки
Голка для спінальної анестезії з заточкою типу Квінке 18G -26 G або еквівалент*
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 штуки
Сечоприймач 2000 мл з прямим зливом, стерильний або еквівалент*
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 штуки
Сечоприймач 2000 мл з хрестоподібним зливом, стерильний або еквівалент*
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 штуки
Сечоприймач 750 мл з гвинтовим зливом та кріпленням для ноги, стерильний або еквівалент*
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2020 00:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2020 00:07 |
проект договору медичні матеріали (шприці, катетери, спиртові серветки, голки, сечоприймачі ).pdf | |
17 квітня 2020 00:07 |
ТД медичні матеріали (шприці, катетери, спиртові серветки, голки, сечоприймачі ).pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-17-000004-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Барковська Ольга Михайлівна, Код ЄДРПОУ:2910415468
Дата подання: 14 травня 2020 14:01
Вимога до повернення на розгляд
Зважаючи, на зазначене, вимагаємо повернути нашу пропозицію на розгляд, як саму економічно вигідну. Як що цього не відбудеться, будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету зі скаргою.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2020 15:55
ФОП Барковська Ольга Михайлівна згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі": тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тендерний комітет ДУ «Інститут ортопедії та травматології НАМН України» уважно розглянув зауваження отримані згідно скарги та повідомляє наступне:
1. З приводу надання Учасниками гарантійного листа від виробника або його представника. Складене Замовником Технічне завдання Тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції гарантійних листів виробників або їх офіційних представників жодним чином не звужує коло потенційних Учасників, оскільки ані виробники, ані їх представники, дбаючи про свою ділову репутацію на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів по колу осіб, які бажають реалізовувати їх продукцію. Вимога Замовника щодо надання у складі тендерної пропозиції гарантійних листів виробників або їх офіційних представників є загальноприйнятою при проведенні процедур закупівель такого роду виробів медичного призначення (ВМП), оскільки Замовника турбує своєчасність поставок (ВМП) та їх якість, що безпосередньо відображатиметься на ефективності лікування хворих та відсутності ускладнень. Зазначена вимога жодним чином не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі. Крім того, виробники (передусім - це інтернаціональні компанії з великою репутацією та багаторічним досвідом) в будь-якому випадку зацікавлені в продажі своїх товарів через надійних партнерів, тому, з огляду на такі зазначені цілі, на власний розсуд та на конкурентній основі визначають своїх контрагентів, через яких здійснює реалізацію своєї продукції.
Враховуючи наведене, за всіх інших рівних умов, будь-який потенційний Учасник Процедури закупівлі, що виявив бажання представляти їхню продукцію, має можливість отримати гарантійний (авторизаційний) лист на рівних засадах з іншими учасниками ринку. На підставі вищевикладеного та керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом вирішено відхилити ваші вимоги. Така скарга мала місце та була відхилена Антимонопольним комітетом України (РІШЕННЯ 4458-р/пк-пз від 11.05.2018р. Витяг цитуємо:
«У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 додатку 2 Документації з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає документація, надати Гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується те, що учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб замовника у відповідній до вимог цієї документації кількості, якості та у встановлені терміни. Гарантійний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, номер оголошення в електронній системі публічних закупівель, а також назву предмету закупівлі згідно з оголошенням. Враховуючи інформацію, наведену в пункті 1 мотивувальної частини цього рішення, Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.)»
Тим паче, що для Скаржника (ФОП Барковська Ольга Михайлівна) який тривалий час займається реалізацією фармацевтичної продукції, не складає труднощів в отриманні гарантійного листа авторизації від підприємств-виробників чи їх представництв (дистриб’юторів) в Україні. Крім того, виробники (передусім – це інтернаціональні компанії з великою репутацією та багаторічним досвідом) в будь-якому випадку зацікавлені в продажах своїх товарів через надійних партнерів, тому, з огляду на такі зазначені цілі, на власний розсуд та на конкурентній основі визначають своїх контрагентів, через яких здійснює реалізацію своєї продукції. Враховуючи наведене, за всіх інших рівних умов, будь-який потенційний Учасник Процедури закупівлі, що виявив бажання представляти їхню продукцію, має можливість отримати гарантійний (авторизаційний) лист на рівних засадах з іншими учасниками ринку.
Отже, якщо Учасник Процедури закупівлі не може отримати гарантійний лист виробника або його офіційного представника, то це, на нашу думку, може свідчити, про те, що виробник або представник виробника має підстави не видавати такий лист Учаснику, як недобросовісному постачальнику або ж з інших об’єктивних причин. Оскільки є нагальна потреба у даній закупівлі для безперебійного функціонування лікувального закладу та надання закладом вчасної та якісної медичної допомоги хворим. Тож замовник не може ризикувати при даній закупівлі та має уникати недобросовісних постачальників.
2. Також в тендерній документації СКАРЖНИКА ФОП Барковська Ольга Михайлівна відсутні наступні документи
- Гарантійний лист щодо строку придатності товару, який на момент поставки складатиме не менше 80 % загального терміну придатності або з іншим строком придатності за згодою сторін.
- Копію сертифікату відповідності або декларації про відповідність з додатками на предмет закупівлі.
Стерильні вироби, що є предметом закупівлі, мають підтверджуватись документами про стерилізацію від виробника (паспорт якості тощо).
3. Також в тендерній документації СКАРЖНИКА не міститься інформаціі про медико-технічні характеристики на запропоновану продукцію. Дані вимоги представлені в сертифікаті відповідності або декларації про відповідність
Сертифікат (якості) відповідності є юридичним документом, який видається Заявнику уповноваженим органом з сертифікації, який і відповідає за достовірність інформації, що наведена в сертифікаті. Форма сертифікатів відповідності встановлюється в
кожній з Систем сертифікації продукції, відповідно до нормативних документів, які регламентують діяльність цієї Системи сертифікації. Необхідно зазначити, що Декларація про відповідність (документально оформлена в установленому порядку заява виробника, де дається гарантія відповідності продукції вимогам, встановленим законодавством).
1. З приводу надання Учасниками гарантійного листа від виробника або його представника. Складене Замовником Технічне завдання Тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції гарантійних листів виробників або їх офіційних представників жодним чином не звужує коло потенційних Учасників, оскільки ані виробники, ані їх представники, дбаючи про свою ділову репутацію на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів по колу осіб, які бажають реалізовувати їх продукцію. Вимога Замовника щодо надання у складі тендерної пропозиції гарантійних листів виробників або їх офіційних представників є загальноприйнятою при проведенні процедур закупівель такого роду виробів медичного призначення (ВМП), оскільки Замовника турбує своєчасність поставок (ВМП) та їх якість, що безпосередньо відображатиметься на ефективності лікування хворих та відсутності ускладнень. Зазначена вимога жодним чином не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі. Крім того, виробники (передусім - це інтернаціональні компанії з великою репутацією та багаторічним досвідом) в будь-якому випадку зацікавлені в продажі своїх товарів через надійних партнерів, тому, з огляду на такі зазначені цілі, на власний розсуд та на конкурентній основі визначають своїх контрагентів, через яких здійснює реалізацію своєї продукції.
Враховуючи наведене, за всіх інших рівних умов, будь-який потенційний Учасник Процедури закупівлі, що виявив бажання представляти їхню продукцію, має можливість отримати гарантійний (авторизаційний) лист на рівних засадах з іншими учасниками ринку. На підставі вищевикладеного та керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом вирішено відхилити ваші вимоги. Така скарга мала місце та була відхилена Антимонопольним комітетом України (РІШЕННЯ 4458-р/пк-пз від 11.05.2018р. Витяг цитуємо:
«У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 додатку 2 Документації з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає документація, надати Гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується те, що учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб замовника у відповідній до вимог цієї документації кількості, якості та у встановлені терміни. Гарантійний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, номер оголошення в електронній системі публічних закупівель, а також назву предмету закупівлі згідно з оголошенням. Враховуючи інформацію, наведену в пункті 1 мотивувальної частини цього рішення, Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.)»
Тим паче, що для Скаржника (ФОП Барковська Ольга Михайлівна) який тривалий час займається реалізацією фармацевтичної продукції, не складає труднощів в отриманні гарантійного листа авторизації від підприємств-виробників чи їх представництв (дистриб’юторів) в Україні. Крім того, виробники (передусім – це інтернаціональні компанії з великою репутацією та багаторічним досвідом) в будь-якому випадку зацікавлені в продажах своїх товарів через надійних партнерів, тому, з огляду на такі зазначені цілі, на власний розсуд та на конкурентній основі визначають своїх контрагентів, через яких здійснює реалізацію своєї продукції. Враховуючи наведене, за всіх інших рівних умов, будь-який потенційний Учасник Процедури закупівлі, що виявив бажання представляти їхню продукцію, має можливість отримати гарантійний (авторизаційний) лист на рівних засадах з іншими учасниками ринку.
Отже, якщо Учасник Процедури закупівлі не може отримати гарантійний лист виробника або його офіційного представника, то це, на нашу думку, може свідчити, про те, що виробник або представник виробника має підстави не видавати такий лист Учаснику, як недобросовісному постачальнику або ж з інших об’єктивних причин. Оскільки є нагальна потреба у даній закупівлі для безперебійного функціонування лікувального закладу та надання закладом вчасної та якісної медичної допомоги хворим. Тож замовник не може ризикувати при даній закупівлі та має уникати недобросовісних постачальників.
2. Також в тендерній документації СКАРЖНИКА ФОП Барковська Ольга Михайлівна відсутні наступні документи
- Гарантійний лист щодо строку придатності товару, який на момент поставки складатиме не менше 80 % загального терміну придатності або з іншим строком придатності за згодою сторін.
- Копію сертифікату відповідності або декларації про відповідність з додатками на предмет закупівлі.
Стерильні вироби, що є предметом закупівлі, мають підтверджуватись документами про стерилізацію від виробника (паспорт якості тощо).
3. Також в тендерній документації СКАРЖНИКА не міститься інформаціі про медико-технічні характеристики на запропоновану продукцію. Дані вимоги представлені в сертифікаті відповідності або декларації про відповідність
Сертифікат (якості) відповідності є юридичним документом, який видається Заявнику уповноваженим органом з сертифікації, який і відповідає за достовірність інформації, що наведена в сертифікаті. Форма сертифікатів відповідності встановлюється в
кожній з Систем сертифікації продукції, відповідно до нормативних документів, які регламентують діяльність цієї Системи сертифікації. Необхідно зазначити, що Декларація про відповідність (документально оформлена в установленому порядку заява виробника, де дається гарантія відповідності продукції вимогам, встановленим законодавством).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 травня 2020 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Барковська Ольга Михайлівна |
384 862,56
UAH з ПДВ
|
382 762,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СВИРИДОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ |
385 826,27
UAH з ПДВ
|
383 726,27
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ГЛОБУС ФАРМ-ТРЕЙД |
387 214,07
UAH з ПДВ
|
387 214,07
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Барковська Ольга Михайлівна #2910415468 |
Відхилено |
382 762,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2020 17:56
|
ФОП СВИРИДОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ #3070518775 |
Переможець |
383 726,27
UAH з ПДВ
|
12 травня 2020 18:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2021 14:56
|
607-25-05-2-08-02-2021.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2021 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:27
|
1-607-25-05-2020.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:27
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2020 16:02
|
ФОП СВИРИДОВ.pdf | укладений |
25 травня 2020 15:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік. Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «про публічні закупівлі», п. 10.4 Дія договору про закупівлю може буди продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 607 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", п. 10.4 Договору дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Враховуючи вищевикладене, Сторони домовились збільшити ціну договору на 76308,10 грн. та викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: Ціна цього Договору становить – 460034,37 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 607 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |