Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 79710000-4: Охоронні послуги (послуги з фізичної охорони об’єкта)
Очікувана вартість
735 000,00 UAH
UA-2020-04-16-009975-b 694ec7ee280b48b5877006e7984a843c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Хан

+380442946445 ssss.dbr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ
Код ЄДРПОУ: 41760289
Місцезнаходження: 01008, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, буд. 12/2
Контактна особа: Руслан Хан
+380442946445
ssss.dbr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 22:55
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 06 травня 2020 15:46
Очікувана вартість: 735 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 675,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з фізичної охорони об’єкта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04114, Україна, Київська область, м.Київ, Коноплянська,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Замовником послуг здійснюється за фактично отримані послуги відповідно до розрахунків, визначених Сторонами у Розрахунку вартості послуг з охорони (додаток 2 до цього Договору) протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту здачі-приймання послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2020 22:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 22:55
Титульний аркуш.PDF
16 квітня 2020 22:55
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

нарізна вогнепальна зброя
Дата подання: 24 квітня 2020 00:12
Дата відповіді: 27 квітня 2020 20:19
Ваша тендерна документація не відповідає вимогам чинного законодавства: а) Вимога про наявність вогнепальної зброї дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавства право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи - Стаття 46 ЗУ «Про національну поліцію» : Застосування вогнепальної зброї, та Стаття 42 Даного закону визначає: Поліцейські заходи примусу, згідно яких виходить, що вогнепальна зброя використовується лише і виключно органами поліції. Прописуючи вимогу щодо наявності нарізної вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Якщо Ви хочите аби вас охороняла поліція, навіщо проводити закупівлю??????????? Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", суб’єкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність нарізної вогнепальної зброї Замовник порушує норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). б) Також звертаємо увагу, що Замовник посилається на постанову КМУ від 11.02.2013 № 97 (що є законним), але одночасно зазначає і про вогнепальну зброю. Згідно постанови КМУ від 11.02.2013 № 97: ПЕРЕЛІК спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності: Бронежилети Захисні каски Газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії Гумові кийки Наручники пластикові (текстильні) одноразового використання Електрошокові пристрої* Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони*__________ *Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження. Хіба є в цій постанові хоч слово про вогнепальну зброю? Підсумовуючи вищевикладене, зазначаємо, що для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо табельної вогнепальної (нарізної) зброї, і не можемо її мати, тому просимо виключити з тендерної документації вимогу про надання табельної вогнепальної (нарізної) зброї.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Державного бюро розслідувань розглянуто Ваше запитання від 24.04.2020 року та повідомляємо наступне. Державне бюро розслідувань є правоохоронним органом та здійснює досудове розслідування в кримінальних провадженнях відносно високопоставлених посадових осіб, які мають значні фінансові та інші ресурси. З метою забезпечення належної охорони цих кримінальних проваджень, речових доказів по ним та відомостей, що містять державну таємницю необхідна охорона об’єктів ДБР з нарізною вогнепальною зброєю.
Відповідно до пункту 3 частини першої статті 18 Закону України «Про Національну гвардію України» військовослужбовці Національної гвардії України за виключної необхідності мають право особисто або у складі підрозділу застосовувати вогнепальну зброю для відбиття нападу на органи військового управління, військові містечка Національної гвардії України, військові колони, транспорт Національної гвардії України, об’єкти, що охороняються Національною гвардією України, жилі приміщення, приміщення державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також звільнення їх у разі захоплення.
Пунктом 4 частини четвертої статті 46 Закону України «Про Національну поліцію» передбачено, що поліцейський уповноважений у виняткових випадках застосовувати вогнепальну зброю для відбиття нападу на об’єкти, що перебувають під охороною, конвої, житлові та нежитлові приміщення, а також звільнення таких об’єктів у разі їх захоплення.
З огляду на зазначене, вогнепальна зброя наявна не лише в органах Національної поліції, а отже в даному випадку існує конкуренція та вимога щодо наявності вогнепальної зброї не є дискримінаційною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2020 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Відділ поліції охорони об'єктів стратегічного значення 729 120,00
UAH з ПДВ
729 120,00
UAH з ПДВ
Документи
Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві 735 000,00
UAH з ПДВ
735 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 травня 2020 13:22
Електронний підпис
15 травня 2020 13:20
довідка_податки та збори
15 травня 2020 13:20
Договір
15 травня 2020 13:20
Довідка_не_судимість
08 травня 2020 00:20
Електронний підпис
08 травня 2020 00:15
цінова_пропозиція
30 квітня 2020 19:10
Електронний підпис
30 квітня 2020 19:09
Положення.pdf
30 квітня 2020 19:09
наказ.PDF
30 квітня 2020 19:08
витягПДВ.pdf
30 квітня 2020 19:08
Договір 35.PDF
30 квітня 2020 19:08
314 _дод.угода2.PDF
30 квітня 2020 19:08
36 дод.угода.PDF
30 квітня 2020 19:08
акти.pdf
30 квітня 2020 19:08
ліцензія.pdf
30 квітня 2020 19:08
ведомости.pdf
30 квітня 2020 19:08
виписка.pdf
30 квітня 2020 19:08
згода.pdf
30 квітня 2020 19:08
ст17 (1).pdf
30 квітня 2020 19:08
тенд_проп.pdf
30 квітня 2020 19:08
Розрах.pdf
30 квітня 2020 19:08
Додат1.pdf
30 квітня 2020 19:08
лист_договір.pdf
30 квітня 2020 19:08
мед_сертиф.pdf
30 квітня 2020 19:08
Dovidka_20111784500120496149.pdf

Публічні документи

29 квітня 2020 12:49
Електронний підпис
29 квітня 2020 12:47
Положення.PDF
29 квітня 2020 12:47
Витяг ЄДР.PDF
29 квітня 2020 12:47
Кваліфікація.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Відділ поліції охорони об'єктів стратегічного значення

Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Відділ поліції охорони об'єктів стратегічного значення
#40110608
Переможець 729 120,00
UAH з ПДВ
12 травня 2020 21:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2020 21:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Відділ поліції охорони об'єктів стратегічного значення
#40110608
729 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 11:39
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 11:35
ДУ 3_27 від 08.02.21 до договору 75 від 29.05.20 ОХОРОНА КОНОПЛЯНСЬКА.PDF зміни до договору
04 березня 2021 11:31
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2021 16:24
ДУ 3_27 від 08.02.21 до договору 75 від 29.05.20 ОХОРОНА КОНОПЛЯНСЬКА.PDF зміни до договору
09 лютого 2021 16:03
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:57
Додаткова угода 2_435 від 29.12.2020 до договору 75 від 29.05.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:52
Додаткова угода 2_435 від 29.12.2020 до договору 75 від 29.05.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:36
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 18:25
Додаткова угода 1_фізична охорона.pdf зміни до договору
29 травня 2020 18:24
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 18:11
Договір_фізична охорона.pdf укладений
29 травня 2020 18:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 5.4.2. пункту 5.4. розділу 5 Договору про фізичну охорону об’єкта від 29.05.2020 № 75 (далі – Договір) Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та укласти цю Додаткову угоду про наступне: 1. Викласти пункт 1.1. розділу 1 Договору у такій редакції: «1.1. Охорона зобов’язується в порядку та на умовах цього Договору з 01.06.2020 року по 31.12.2020 року включно надати Замовнику послуги з фізичної охорони об’єкта (далі – Об’єкт) зазначеного у Дислокації (додаток 1 до цього Договору) (далі – послуги) (ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги), а Замовник в порядку та на умовах цього Договору зобов’язується прийняти послуги та сплатити їх фактичну вартість.». 2. Викласти пункт 3.2. Договору у такій редакції: «3.2. Загальна ціна (вартість) послуг за цим Договором відповідно до Розрахунку вартості послуг з охорони (додаток 2 до цього Договору) становить 636 864,00 грн (шістсот тридцять шість тисяч вісімсот шістдесят чотири грн 00 коп.), в тому числі ПДВ – 106 144,00 грн, і визначена, виходячи з ціни послуг за одну годину охорони Об’єкта, тривалості часу охорони та кількості постів.». 3. Викласти додаток 2 до Договору у редакції, що додається. 4. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і обов’язковими до виконання Сторонами. 5. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, укладена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 6. Ця Додаткова угода набирає чинності з дати підписання її Сторонами та діє протягом строку дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони, керуючись пунктом 11.2. розділу 11 Договору, частиною п’ятою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній на момент укладання договору згідно з пунктом 6 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі»), дійшли взаємної згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної у пункті 3.2. розділу 3 Договору у зв’язку із чим домовились внести зміни до Договору, а саме: 1.1. Пункт 3.2 розділу 3 Договору викласти в такій редакції: «Загальна ціна (вартість) послуг за цим Договором відповідно до Розрахунку вартості послуг з охорони (додаток 2 до цього Договору) становить 636 864,00 грн. (шістсот тридцять шість тисяч вісімсот шістдесят чотири грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ – 106 144,00 грн. (сто шість тисяч сто сорок чотири грн. 00 коп.), і визначена, виходячи з ціни послуг за одну годину охорони Об’єкта, тривалості часу охорони та кількості постів. Загальна ціна (вартість) послуг з 01 січня 2021 року по 11 лютого 2021 року (включно), за цим Договором відповідно до Розрахунку вартості послуг з фізичної охорони об’єкта № 2 (додаток 3 до цього Договору) становить 124 992,00 грн. (сто двадцять чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто дві грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ – 20 832,00 грн. (двадцять тисяч вісімсот тридцять дві грн. 00 коп.), і визначена, виходячи з ціни послуг за одну годину охорони Об’єкта, тривалості часу охорони та кількості постів.». 1.2. У пункті 4.1. розділу 4 Договору після слів та цифр «додаток 2» доповнити словами та цифрами «та додаток 3». 1.3. У пункті 9.1. розділу 9 Договору слова та цифри «та діє до 31 грудня 2020 року включно» замінити словами та цифрами «та діє до 11 лютого 2021 року включно». 1.4. Розділ 11 Договору доповнити пунктом 11.5. такого змісту: «11.5. Цей Договір може бути достроково припинений з ініціативи Замовника, про що Замовник повідомляє Охорону засобами електронного зв’язку не менше ніж за три дні до дати припинення дії Договору.». 1.5. Пункт 12.1. розділу 12 Договору доповнити новим абзацом такого змісту: «Додаток 3 – Розрахунок вартості послуг з фізичної охорони об’єкта № 2.». 2. Усі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою залишаються чинними і Сторони підтверджують обов’язок їх виконання. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками і є невід’ємною частиною Договору. 4. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках українською мовою, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін 5. До цієї Додаткової угоди додається Розрахунок вартості послуг з фізичної охорони об’єкта № 2, Додаток 3 до Договору.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/435
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони, керуючись пунктами 3.3., 11.2. Договору, домовилися: 1.1. Пункт 3.2 розділу 3 Договору викласти в такій редакції: «Загальна ціна (вартість) послуг за цим Договором відповідно до Розрахунку вартості послуг з охорони (додаток 2 до цього Договору) становить 636 864,00 грн (шістсот тридцять шість тисяч вісімсот шістдесят чотири гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ – 106 144,00 грн (сто шість тисяч сто сорок чотири гривні 00 копійок), і визначена, виходячи з ціни послуг за одну годину охорони Об’єкта, тривалості часу охорони та кількості постів. Загальна ціна (вартість) послуг з 01 січня 2021 року по 08 лютого 2021 року (включно), за цим Договором відповідно до Розрахунку вартості послуг охорони № 2 (додаток 3 до цього Договору) становить 116 064,00 грн (сто шістнадцять тисяч шістдесят чотири гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ – 19344,00 грн (дев'ятнадцять тисяч триста сорок чотири гривні 00 копійок), і визначена, виходячи з ціни послуг за одну годину охорони Об’єкта, тривалості часу охорони та кількості постів.». 1.2. У пункті 9.1. розділу 9 Договору слова та цифри «та діє до 11 лютого 2021 року включно» замінити словами та цифрами «та діє до 08 лютого 2021 року включно». 2. Викласти Додаток 3 до Договору у новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 3. Усі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою залишаються чинними. 4. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та є невід’ємною та складовою частиною Договору. 5. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках українською мовою, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування суми договору. 1. Сторони, керуючись пунктами 3.3., 11.2. Договору, домовилися: 1.1. Пункт 3.2 розділу 3 Договору викласти в такій редакції: «Загальна ціна (вартість) послуг за цим Договором відповідно до Розрахунку вартості послуг з охорони (додаток 2 до цього Договору) становить 636 864,00 грн (шістсот тридцять шість тисяч вісімсот шістдесят чотири гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ – 106 144,00 грн (сто шість тисяч сто сорок чотири гривні 00 копійок), і визначена, виходячи з ціни послуг за одну годину охорони Об’єкта, тривалості часу охорони та кількості постів. Загальна ціна (вартість) послуг з 01 січня 2021 року по 08 лютого 2021 року (включно), за цим Договором відповідно до Розрахунку вартості послуг охорони № 2 (додаток 3 до цього Договору) становить 116 064,00 грн (сто шістнадцять тисяч шістдесят чотири гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ – 19344,00 грн (дев'ятнадцять тисяч триста сорок чотири гривні 00 копійок), і визначена, виходячи з ціни послуг за одну годину охорони Об’єкта, тривалості часу охорони та кількості постів.». 1.2. У пункті 9.1. розділу 9 Договору слова та цифри «та діє до 11 лютого 2021 року включно» замінити словами та цифрами «та діє до 08 лютого 2021 року включно». 2. Викласти Додаток 3 до Договору у новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 3. Усі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою залишаються чинними. 4. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та є невід’ємною та складовою частиною Договору. 5. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках українською мовою, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 травня 2020 — 08 лютого 2021
Сума оплати за договором: 729 120,00
UAH (в тому числі ПДВ 121 520,00 UAH)