Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Очікувана вартість
520,00 UAH
UA-2020-04-16-009723-b 8cc09ac5cde0467caaf238b9f27aaeb8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Едуард Неділько

+380577393277 tenderk@kh.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 38631015
Вебсайт: http://kh.dsns.gov.ua
Місцезнаходження: 61013, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Шевченка, 8
Контактна особа: Едуард Неділько
+380577393277
tenderk@kh.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Якість Товару, що постачається ПРОДАВЦЕМ, повинна відповідати ДСТУ (ТУ) за своїми експлуатаційними властивостями та підтверджуватись відповідним чином завіреними копіями,
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Метал 1мм лист
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61096, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Ньютона,132 - А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2020
ДК 021:2015: 44172000-6 — Листи (будівельні)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЦЕМ здійснюється 100% оплата в термін 7 банківських днів після отримання Товару. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

16 квітня 2020 21:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЮРЧЕНКО В'ЯЧЕСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ
#3057001573
Переможець 520,00
UAH
16 квітня 2020 21:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2020 21:17
Дог 138.pdf укладений
16 квітня 2020 21:17