Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (Стільці полозкові з можливістю регулювання ростових груп) 39160000-1ДК 021:2015
Очікувана вартість
2 701 800,00 UAH
UA-2020-04-16-008956-b d8c512a305594c7d8b565bc3782d98a3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Сергійович Богданов

+380512374169
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Вебсайт: http://osvita-mk.org.ua
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Контактна особа: Іван Сергійович Богданов
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 18:17
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 13:56
Очікувана вартість: 2 701 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 018,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4503 штуки
Стільці полозкові з можливістю регулювання ростових груп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації (Додаток 6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється після отримання Замовником фінансування на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 квітня 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2020 16:32
Додаток 2 - 2.pdf
27 квітня 2020 16:32
Додаток 3 - 2.pdf
27 квітня 2020 16:32
Додаток 5 - 2.pdf
27 квітня 2020 16:32
ТД - 2.pdf
27 квітня 2020 16:32
ЗТД.pdf
27 квітня 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2020 16:32
Додаток 2 - 2.pdf
16 квітня 2020 18:17
Додаток 2.pdf
27 квітня 2020 16:32
Додаток 3 - 2.pdf
16 квітня 2020 18:17
Додаток 3.pdf
27 квітня 2020 16:32
Додаток 5 - 2.pdf
16 квітня 2020 18:17
Додаток 5.pdf
27 квітня 2020 16:32
ТД - 2.pdf
16 квітня 2020 18:17
ТД.pdf
27 квітня 2020 16:32
ЗТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерная документация!
Дата подання: 17 квітня 2020 09:55
Дата відповіді: 17 квітня 2020 15:03
Шановний Замовник! Прошу надати документи тендерної пропозиції у форматі Word. Дякую!
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне. Відповідно до частини 1 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу.
Крім того відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: «тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках». Тендерну документацію затверджено, шляхом проставлення підпису, накладання печатки та розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованого електронного майданчика.
Замовником дотримано усіх вимог Закону під час оголошення закупівлі Шкільні меблі (Стільці полозкові з можливістю регулювання ростових груп) 39160000-1ДК 021:2015 та оприлюднено тендерну документацію відповідно до вимог Закону.
Разом з тим за даними офіційного сайту Microsoft (https://www.microsoft.com/uk-ua), формату файлів, у яких можливо зберігати документи «формат Word» не існує.
Технические характеристики!
Дата подання: 21 квітня 2020 11:43
Дата відповіді: 24 квітня 2020 16:15
Доброго дня! Згідно Додатку 3 Тендерної документації зазначено, що якість товару повинна підтверджуватись (Учасник надає документи в складі тендерної пропозиції): - копією сертифікату відповідності, виданого на Учасника закупівлі органом з сертифікації, що підтверджує відповідність всього товару державним нормам та ДСТУ рrЕN 1729-1:2004. «Меблі. Стільці та столи для учбових закладів. Частина 1. Функціональні розміри», ДСТУ ЕNV 1729-2:2004 Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробування. ГОСТ 11016-93. Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри. ГОСТ 11015-93. Столи учнівські. Типи і функціональні розміри., ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для учбових закладів. Загальні технічні умови (ГОСТ 22046-2202, IDT). Чи повинні ГОСТ 11016-93. Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри. ГОСТ 11015-93. Столи учнівські. Типи і функціональні розміри. бути підтверджені сертифікатом відповідності, якщо вони входять ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для учбових закладів. Загальні технічні умови (ГОСТ 22046-2202, IDT)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне. Оскільки закупівля Шкільні меблі (Стільці полозкові з можливістю регулювання ростових груп) 39160000-1ДК 021:2015 створена до 19.04.2020 тому процедура закупівлі здійснюється згідно з попередньою редакцією Закону "Про публічні закупівлі".
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Відповідно до тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Тендерна пропозиція учасника повинна відповідати вимогам тендерної документації. Дякуємо за запитання.
Технические характеристики!
Дата подання: 21 квітня 2020 11:50
Дата відповіді: 24 квітня 2020 16:15
Доброго дня! Доброго дня! Згідно Додатку 3 Тендерної документації габаритні розміри стільця зазначені 380х380х340(420) мм, висота регулювання 350/380/430/460 мм. Так яке повинне бути регулювання висоти? Відповідно ДСТУ ргЕН 1729-1:2004 «Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 1 Функціональні розміри» та ДСТУ ЕNV 1729-2:2004. «Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2.Вимоги безпеки та методи випробувань» регулювання може бути 350/380/430 мм (3-5 ростові групи) та 380/430/460 мм (4-6 ростова група). Відповідно ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» 340/380/420 мм (3-5 ростові групи) та 380/420/460 мм (4-6 ростова група).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне. Відповідно до умов тендерної документації щодо закупівлі Шкільні меблі (Стільці полозкові з можливістю регулювання ростових груп) 39160000-1ДК 021:2015 стільці полозкові з можливістю регулювання ростових груп повинні регулюватися за 3,4,5,6 ростовими групами. Дякуємо за запитання.
Технічні характеристики
Дата подання: 21 квітня 2020 20:53
Дата відповіді: 24 квітня 2020 16:15
Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, якщо Учасник не є виробником, а являється офіційним дилером виробника (є договір про співпрацю і авторизаційний лист) відповідно всі сертифікати, які він має видані на виробника чи буде розглядатися його пропозиція?
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне. Відповідно умов тендерної документації щодо закупівлі Шкільні меблі (Стільці полозкові з можливістю регулювання ростових груп) 39160000-1ДК 021:2015 встановлено вимогу щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, виданого на Учасника закупівлі органом з сертифікації, що підтверджує відповідність всього товару державним нормам та ДСТУ prEN 1729-1:2004. «Меблі. Стільці та столи для учбових закладів. Частина 1. Функціональні розміри», ДСТУ ENV 1729-2:2004 Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробування, ГОСТ 11016-93. Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри, ГОСТ 11015-93. Столи учнівські. Типи і функціональні розміри., ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для учбових закладів. Загальні технічні умови (ГОСТ 22046-2202, IDT).
Разом з тим Замовником не встановлено вимог щодо надання копії сертифікату відповідності, що підтверджує відповідність всього товару державним нормам та ДСТУ prEN 1729-1:2004. «Меблі. Стільці та столи для учбових закладів. Частина 1. Функціональні розміри», ДСТУ ENV 1729-2:2004 Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробування, ГОСТ 11016-93. Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри, ГОСТ 11015-93. Столи учнівські. Типи і функціональні розміри., ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для учбових закладів. Загальні технічні умови (ГОСТ 22046-2202, IDT) виданого органом з сертифікації саме на виробника товару.
Крім того сертифікація продукції (меблів) за схемою з аналізом документації, наданої заявником (без обстеження виробництва) здійснюється у порядку визначеному чинним законодавством України. Тендерна документація містить вичерпний перелік кваліфікаційних та інших вимог, яким повинен відповідати потенційний учасник.
Дякуємо за запитання.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-16-008956-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН", Код ЄДРПОУ:32153207
Дата подання: 13 червня 2020 15:57
СКАРГА на неправомірні дії Замовника
СКАРГА на неправомірні дії Замовника – Управління освіти Миколаївської міської ради. Подається у файлі з додатками.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 червня 2020 20:04
рішення від 17.06.2020 № 11980.pdf
Дата публікації: 17 червня 2020 20:04
Рішення від 03.07.2020 № 13039.pdf
Дата публікації: 08 липня 2020 20:45
Номер скарги: UA-2020-04-16-008956-b.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НІКАВІТ", Код ЄДРПОУ:43335084
Дата подання: 13 червня 2020 22:05
щодо неправомірної дискваліфікації
щодо неправомірної дискваліфікації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 червня 2020 20:34

Документи подані скаржником

13 червня 2020 15:56
гост 11015-93.pdf
13 червня 2020 15:56
ГОСТ 11016-93.pdf
13 червня 2020 15:56
Дипломи працівників.pdf
13 червня 2020 15:56
Скарга (стільці).pdf
13 червня 2020 15:56
Скарга (стільці).pdf.p7s

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

13 червня 2020 22:05
скарга UA-2020-04-16-008956-b.doc
13 червня 2020 22:05
скарга UA-2020-04-16-008956-b.pdf
13 червня 2020 22:05
Платіжне доручення №82.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Розком 1 702 134,00
UAH з ПДВ
1 702 134,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ" 1 918 278,00
UAH з ПДВ
1 918 278,00
UAH з ПДВ
Документи
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" 2 228 985,00
UAH з ПДВ
2 228 985,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НІКАВІТ" 2 339 758,80
UAH з ПДВ
2 339 758,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 2 485 656,00
UAH з ПДВ
2 485 656,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТК - РЕНЕССАНС" 2 688 291,00
UAH з ПДВ
2 688 291,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Компанія Меблеві Технології 2 701 421,75
UAH з ПДВ
2 701 421,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 травня 2020 16:24
Електронний підпис
05 травня 2020 16:23
пропозиція оновлена.pdf
04 травня 2020 17:15
Електронний підпис
02 травня 2020 19:07
Електронний підпис
02 травня 2020 19:06
Трудові книжки.pdf
02 травня 2020 19:06
ст 17 повна.pdf
02 травня 2020 19:06
СЕС матеріал.pdf
02 травня 2020 19:06
СЕС копія.pdf
02 травня 2020 19:06
Сертифікація.pdf
02 травня 2020 19:06
Рейтинг_(2020).zip
02 травня 2020 19:06
пропозиція.pdf
02 травня 2020 19:06
проект договора.pdf
02 травня 2020 19:06
Працівники.pdf
02 травня 2020 19:06
ПОДАТКОВІ документи.pdf
02 травня 2020 19:06
накази.rar
02 травня 2020 19:06
Лiцензiя.zip
02 травня 2020 19:06
Лист пояснення.pdf
02 травня 2020 19:06
Лист згода.pdf
02 травня 2020 19:06
Копія СТАТУТУ.pdf
02 травня 2020 19:06
Згода на обробку даних.pdf
02 травня 2020 19:06
Довiренiст__Пустовойт_1.zip
02 травня 2020 19:06
Довідка щодо підпису.pdf
02 травня 2020 19:06
Дислокація.pdf
02 травня 2020 19:05
Гарантия_2699.zip
02 травня 2020 19:05
ВІДОМОСТІ ЄДРПОУ.pdf
02 травня 2020 19:05
Витяг ЄДРПОУ + копія.pdf

Публічні документи

03 травня 2020 15:22
Електронний підпис
03 травня 2020 15:21
УкрСЕПРО 30.04.2020.pdf
03 травня 2020 15:21
Тендерна пропозиція.pdf
03 травня 2020 15:21
Сертифікати ISO.pdf
03 травня 2020 15:21
Лист-відгук.pdf
03 травня 2020 15:21
Довідка ст.17.pdf
03 травня 2020 15:21
Дислокація.pdf
03 травня 2020 15:21
Висновок ДСЕЕ 27272.pdf
03 травня 2020 15:21
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

02 травня 2020 21:56
Електронний підпис
02 травня 2020 20:51
Статут.pdf
02 травня 2020 20:51
СЕС.pdf
02 травня 2020 20:51
Рішення засновника.pdf
02 травня 2020 20:51
Наказ.pdf
02 травня 2020 20:51
Лист НБУ по ліцензії.pdf
02 травня 2020 20:51
ДОГОВОР аналог.pdf
02 травня 2020 20:51
ДОГОВОР 2.pdf
02 травня 2020 20:51
ДОГОВОР 1.pdf
02 травня 2020 20:51
витяг пдв.pdf
02 травня 2020 20:51
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
02 травня 2020 20:51
Витяг ЄДР завірений.pdf
02 травня 2020 20:51
виписка.pdf
02 травня 2020 20:51
Виписка з ЕДРПОУ.pdf
02 травня 2020 20:51
12 03.jpg
02 травня 2020 20:51
02.jpg
02 травня 2020 20:51
01.jpg

Публічні документи

04 травня 2020 15:56
Електронний підпис
04 травня 2020 15:47
Лист-пояснення ЭЦП.pdf
04 травня 2020 13:20
Електронний підпис
04 травня 2020 13:17
Лист-пояснення ЭЦП.pdf
03 травня 2020 21:33
Електронний підпис
01 травня 2020 21:01
Дислокація.pdf
01 травня 2020 21:01
Інша інформація.pdf
01 травня 2020 21:01
Лист-пояснення .pdf
01 травня 2020 21:01
Довідка банку.pdf
01 травня 2020 21:01
Інша інформація.pdf
01 травня 2020 21:01
Тендерна пропозиція.pdf
01 травня 2020 21:01
Статут.pdf
01 травня 2020 21:01
СЕС 2019 р.PDF
01 травня 2020 21:01
СЕС 1729.pdf
01 травня 2020 21:01
Протокол 20.PDF
01 травня 2020 21:01
Протокол 13.PDF
01 травня 2020 21:01
протокол 1.PDF
01 травня 2020 21:01
Паспорт Сідельник О.Ю.pdf
01 травня 2020 21:01
Наказ 38.PDF
01 травня 2020 21:01
Наказ 2.PDF
01 травня 2020 21:01
Код Сідельник.pdf
01 травня 2020 21:01
Исо 14001.PDF
01 травня 2020 21:01
ИСО 9001-2015.PDF
01 травня 2020 21:01
Відгук.pdf
01 травня 2020 21:01
Витяг ПДВ.PDF
01 травня 2020 21:01
Трудові книжки.rar
01 травня 2020 21:01
Гарантія.zip
01 травня 2020 21:01
Стаття 17.pdf
01 травня 2020 21:01
Проект договору.pdf
01 травня 2020 21:01
Інформаційні довідки.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 16:02
Електронний підпис
30 квітня 2020 15:25
Електронний підпис
30 квітня 2020 15:24
22. Копії ДСЕЕ.pdf
30 квітня 2020 15:24
19. Статут.pdf

Публічні документи

04 травня 2020 16:24
Електронний підпис
04 травня 2020 16:11
Підписаний_Лицензия (9).pdf
04 травня 2020 16:11
Підписаний_G0420-6414-GL_tender.pdf
04 травня 2020 16:11
Dover_Original_Kovalenko_5669_k_o_ECP (1).pdf
04 травня 2020 16:11
aJDDuJsH.pdf
04 травня 2020 16:11
ABQQPFv7.pdf
04 травня 2020 16:11
11 Тендерна пропозиція.pdf
04 травня 2020 16:11
9i5g_0LF.pdf
04 травня 2020 16:11
7NZ6uet2.pdf
04 травня 2020 16:11
5 Проект договору.pdf
04 травня 2020 16:11
4 Інші документи.pdf
04 травня 2020 16:11
2.10 Статут.pdf
04 травня 2020 16:10
2.8 Литс-згода.pdf
04 травня 2020 16:10
2.7 Загальні відомості.pdf
04 травня 2020 16:10
2.6 Литс-згода.pdf
04 травня 2020 16:10
1.7.1 Трудові книжки.pdf
04 травня 2020 16:10
2.5 Доручення.pdf
04 травня 2020 16:10
1.7 Трудові книжки.pdf
04 травня 2020 16:10
2.4 Довіреність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Розком

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ"

ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН"

ТОВ "НІКАВІТ"

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ПП "ТК - РЕНЕССАНС"

ТОВ Компанія Меблеві Технології

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Розком
#32210799
Відхилено 1 702 134,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 16:50
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ"
#19017960
Відхилено 1 918 278,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 17:10
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН"
#32153207
Відхилено 2 228 985,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 17:12
ТОВ "НІКАВІТ"
#43335084
Відхилено 2 339 758,80
UAH з ПДВ
02 червня 2020 17:13
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Відхилено 2 485 656,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 17:15
ПП "ТК - РЕНЕССАНС"
#32819771
Переможець 2 688 291,00
UAH з ПДВ
03 червня 2020 17:20

Документи

01 червня 2020 16:50
Електронний підпис
01 червня 2020 16:49
Протокол №36.5.pdf
12 травня 2020 13:36
Електронний підпис
12 травня 2020 13:34
Протокол №36.4.pdf

Документи

02 червня 2020 17:10
Електронний підпис
02 червня 2020 17:10
Протокол №36.6.pdf

Документи

02 червня 2020 17:12
Електронний підпис
02 червня 2020 17:11
Протокол №36.7.pdf

Документи

02 червня 2020 17:13
Електронний підпис
02 червня 2020 17:13
Протокол №36.8.pdf

Документи

02 червня 2020 17:15
Електронний підпис
02 червня 2020 17:14
Протокол №36.9.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2020 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТК - РЕНЕССАНС"
#32819771
2 688 291,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 17:21
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 16:28
Договір №6-24.pdf укладений
15 липня 2020 16:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 688 291,00
UAH (в тому числі ПДВ 448 048,50 UAH)