Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пастеризоване молоко
Очікувана вартість
612 960,00 UAH
UA-2020-04-16-008917-b f3f6bc32922340828b7fa16d8311bb21
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литвин Людмила Володимирівна

+380672762651 zakypku_ogg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Городоцької міської ради Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 41932978
Місцезнаходження: 32000, Україна , Хмельницька обл., Городок, вул.Грушевського, 53
Контактна особа: Литвин Людмила Володимирівна
+380672762651
zakypku_ogg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
У зв’язку з тим, що було двічі відмінено процедуру відкритих торгів для закупівлі Молоко та вершки: код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15510000-6 (Пастеризоване молоко, молоко незбиране згущене з цукром – 2 Лота: Лот 1 - пастеризоване молоко, Лот 2 - молоко незбиране згущене з цукром) за Лотом 1 - пастеризоване молоко через відсутність достатньої кількості учасників, про що оприлюднені звіти про результати проведення процедури: № UA-2020-02-05-002463-aвід 20 лютого 2020 року, № UA-2020-03-24-004270-b від 09 квітня 2020 року, тому потрібно повторно розпочати закупівлю «код ДК 021:2015 - 15510000-6 «Молоко та вершки» (пастеризоване молоко)» за переговорною процедурою закупівлі. Так як, замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників оптимальною процедурою закупівлі відповідно до п. 4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» є переговорна процедура закупівлі. У зв’язку із вищенаведеним, в порядку п.4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) у замовника виникає необхідність закупівлі «код ДК 021:2015 - 15510000-6 «Молоко та вершки» (пастеризоване молоко)» за переговорною процедурою закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 18:28
Оскарження наміру укласти договір: 27 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25540 літр
Пастеризоване молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32000, Україна, Хмельницька область, Городоцький район, заклади освіти Городоцької міської ради Хмельницької області спеціалізованим транспортом Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст..49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

16 квітня 2020 18:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 18:12
2_ПРОТОКОЛ_переговорiв_.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Мельничук Микола Володимирович
#2731403694
Переможець 561 880,00
UAH
16 квітня 2020 18:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2020 18:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Мельничук Микола Володимирович
#2731403694
561 880,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 15:27
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 14:39
ДУ _4 молокоМельничук М.В..PDF зміни до договору
22 січня 2021 14:36
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:11
ДУ на продовження молоко.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 13:10
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 14:43
ДУ _2 Мельничук молоко.PDF зміни до договору
23 листопада 2020 14:41
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 14:36
ДУ Мельничук М.В. молоко.PDF зміни до договору
09 липня 2020 13:29
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 11:17
Договір укладений
28 квітня 2020 11:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", кількість: 17358 л
Номер договору про закупівлю: 213
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.2 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", кількість - 16398,33л
Номер договору про закупівлю: 213
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 213
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 213
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 335 292,26
UAH